A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 4., vasárnap

5.RÉSZ




Robsten II.




After Twilight Saga




5. Rész





A zene amit hallgattam elvarázsolt. Egy egyszerű zongorajáték volt, minden fajta kíséret nélkül. Nem is tudom pontosan, hogy került a lejátszómra, de még sohasem hallottam. Az előadó és a szám címe ismeretlen. Nem éppen ilyen zenére vágytam, mégsem bírtam tovább tekerni a számot. Közel egy órás időtartamot jelzett az Mp-m.

Próbáltam minden érzékszervemről megfeledkezni. A szemem végig csukva tartottam, de a szaglásom sajnos nem tudtam kikapcsolni.

Éreztem a mellettem ülő ember illatát, amely most valami régi, ismerős intenzívebb illattal keveredett.

Egy parfüm. Egy csábító férfi illat, de először nem tudtam, hogy ez miért volt annyira ismerős számomra, aztán rájöttem. Diesel. Rob tőlem kapta a születésnapjára, az utolsóra melyet együtt töltöttünk.

Imádtam ezt az illatot. A zene minden idegszálamra nyugtatóan hatott. Teljesen kikapcsoltam.

Hamarosan elnyelt a sötétség s az álmok tengerén sodródtam egy ócska kis ladikban. Nem voltam egyedül.

Ismét azt az illatot éreztem melyet mg ébren is tapasztaltam.

Oldalra néztem és Rob ott ült tőlem nagyjából két méterre és rám nézett.

A szeme szomorú volt, de mégis megcsillant benne valami különleges, természetfeletti fény amelyet nem tudtam beazonosítani.

Sosem láttam még ilyennek a tekintetét. Próbáltam bátorítólag rámosolyogni, de mégsem tudtam. Hirtelen egy fehér fény világította be a sötétséget, s megcsillant a sötétség tengerének feneketlen taván. Nehezen tudtam elszakadni Rob szemeitől, de megkellett tudnom, honnan jön ez az égi tünemény.

A csónak eleje felé pillantottam és nem kellett többé a válasz után kutatnom.

A hold volt előttünk, teljes nagyságában emelkedett a víz tükre fölé, és úgy éreztem ha kinyújtanám a kezem, szinte végigsimíthatnék ezen a gyönyörű égi csodán.

Ismét Robra néztem, de ő már nem volt az előző helyén.

Körbefordultam tekintetemmel folyamatosan kutatva utána, de sehol sem láttam.

Ismét a holdra pillantottan és akkor megláttam őt, ahogy ott áll középen, majd szomorú szemeivel kíséretében búcsút int.

Egy női hang fészkelte magát álmomba, és hamarosan rájöttem, hogy az álom már elszállt, s már ébren vagyok.

A szemem még nem volt kedvem felkelni, annyira kényelmes volt így.

Túl kényelmes…. Lassan kinyitottam a szemem és valósággal ledöbbentem.

Rob kezét éreztem a hátam mögött a jobb kezemre simulni, bal keze a combomon pihent, feje pedig az én fejemen.

Az én testhelyzetem sem úgy volt, ahogy elalváskor. A fejem Rob vállán nyugodott, jobb kezem a mellkasán a bal pedig az oldala mentén.

Enyhe szuszogást éreztem a hajamba, kezem alatt mellkasa ütemszerűen megemelkedett.

Nem volt nehéz kitalálni, hogy mi történt, valószínűleg elaludtam, és véletlenül… hát mondjuk úgy kényelembe helyeztem magam. Ő meg kihasználva az alkalmat ugyanezt tette.

Ez sok mindenre magyarázatot adott, többek között álmom azon részletére, hogy annyira erősen éreztem Rob illatát. Ezt most ébren is megtehettem.

Most esett csak le, hogy miért is ébredtem fel. Elena, kedves rendezőnk a mikrofonba beszélt és közölte, hogy még 2 órát utazunk, de most tartunk egy negyed órás pihenőt.

Ennyi jár a sofőrnek meg mi is kitudjuk nyújtóztatni elgémberedett végtagjainkat.

Nem tudtam, hogy kelljek fel anélkül, hogy Robot ne zavarnám, de aztán rájöttem, hogy ez nem az én Robom, hanem az új egoista bunkó paraszt aki éppen most angyali arcot öltve rajtam tehénkedve alszik, így úgy döntöttem nem zavartatom magam.

Egyszerűen letettem kezemről kezét, majd feje alól kicsusszanva fogtam magam és felálltam.

Hallottam, hogy morran egyet, de nem néztem hátra csak leszálltam a buszról.

Az idő már meleg volt és a nap is szépen sütött.

Egy rétnél álltunk meg, nem gondolkoztam, fogtam magam és a keskeny árkon átlépve egyenesen a füves részhez mentem .

A virágok illata csábító volt, de inkább csak a szememmel gyönyörködtem a tájban.

Fogtam a felsőn és levetettem, majd ráültem.

Ez a fehér rövidnadrág átka… A fű egyből megfogta volna.

A kistáskámba nyúlva elővettem a napszemüveget és a vizet majd a cigit és az öngyújtót.

Miközben feltettem a napszemüveget láttam, hogy Rob is leszáll a buszról kócos hajjal.

Mintha hallotta volna gondolatom, egyből beletúrt a hajába.

Elindult felém, de reméltem, hogy nem egyenes hozzám tart.

Tévedtem. A többieket kikerülve, akik hozzám hasonlóan szintén a réten henyéltek egyenes odajött hozzám, majd elült mellém.

- Ennél kellemesebb ébresztést is eltudtam volna képzelni Kristen…

Nem válaszoltam neki, sőt rám sem néztem

Otthon megfogadtam, hogy a kötelező munkán kívül levegőnek nézem, hát így is teszek.

Arról nem tehetek, hogy alvás közben mit csinálok, ez nem egyedi dolog.

Lecsavartam a vizesüveg kupakját, majd belekortyoltam a jég hideg folyadékba, Nagyon jó esett.

Hallottam, hogy Rob rágyújt én is a cigimért nyúltam, ahogy eredetileg terveztem.

Az cigi már a számban volt, de az öngyújtót nem találtam, pedig tudom, hogy az előbb elővettem.

- Ezt keresed?. kérdezte Rob éllel a hangjában.

A kezében lévő öngyújtó felé nyúltam, de ő elhúzta a kezét. Kezdtem nagyon ideges lenni, de eszem ágában sem volt ezt kimutatni.

Körülnéztem és láttam, hogy rajtunk kívül vagy 4-en is cigiznek, így felálltam s odasétáltam, a hozzám legközelebb eső emberhez.

Egy 20 év körüli lány volt, aki elég félénknek tűnt.

Megkérdeztem, hogy adna-e esetleg tüzet és meglepően kedves volt.

A cigim már égett így egy elégedett mondhatni gonosz vigyorral a képemen sétáltam vissza a helyemre.

Robon látszott, hogy egyáltalán nem ínyre való a most kialakult helyzet.

- Rendben Kristen most te nyertél, de ne hidd, hogy továbbra is eltűröm, hogy levegőnek nézz!- ezzel felállt, majd visszadobta az öngyújtót az ölembe, aztán visszacsámpázott a buszhoz.

Én csak néztem utána döbbenten és nem tudtam felfogni, hogy ki ez az érzéketlen fenyegetőző bunkó idióta aki 3 év alatt ennyire megváltozott.

Az út további része viszonylag nyugodtan telt.

Továbbra is azt a zenét hallgattam, de most nagyon ügyeltem arra, nehogy elaludjak.

Rob felém sem nézett, az ablakon bámult kifelé.

Egyszer csak a busz lefékezett.

Kiszálltunk és egy tábor szerűségben találtuk magunkat.

volt egy hatalmas tó egy kis homokparttal körbezárva, valamint szétszórtan elhelyezkedő fakunyhók.

Egész békésnek tűnt. Egyik oldalt a tó, másikon erdő, valamint volt egy nagyobb tégla épület is a konyhának és az étkezőnek.

Láttam egy hatalmas tűzrakó helyet is amely hangulatosan volt kialakítva.

Kicsit úgy éreztem mintha visszamentünk volna az időben és egy ifjúsági táborban lennék.

Már csak az hiányzott, hogy kajacsatázzunk és bújócskázni kezdjünk.

Majdnem hangosan felnevettem. A többiek arcán is hasonló érzelmek tükröződtek.

Kíváncsi voltam ez az új rendező még miket tartogat, mert ez eddig teljesen új volt.

Először az ebédlőben gyülekeztünk egy csapatmegbeszélésre.

Szerencsére semmi sem volt tiltott, már egy kicsit kevésbé éreztem magam gyereknek.

Amire nagyon kellett figyelni az a kötelező beszédpróbák és a kötelező csapatépítő programok sokasága voltak.

A lakhelyeinket sem választhattuk meg, mert, hogy a lényeg a csapatépítés címszóval ezt is a rendező határozta meg.

A lakótársakat a szerepük szerint választotta, akik a legtöbbet szerepelnek együtt azok osztoznak egy faházon.

Remek… filózni kezdtem, mint főszereplő vajon kivel vagyok együtt a legtöbbet a forgatókönyv szerint.

A felismerés szörnyű csapásként hasított belém…

A kitett papírhoz sétáltam és elolvastam a nevem melletti részt.

2. faház: Kristen Stewart-Robert Pattinson.

Ilyen nincs!!!!

21 megjegyzés:

  1. He-he nagyon jó! Megint nem csalódtam! Gondolom korai folytatásért sírni!
    Remek,hogy egy szobát kaptak! Nesze neked Kristen!

    VálaszTörlés
  2. Angyalom ez igen jóó lett :) Nekem annyira tetszik az írásod..jó ezt mindig mondom de igy is gondolom :)
    Ez a fejezet meg igen jóó volt...:)
    Mikor Kristen mondta hogy milyen zenét hallgat akkor kezdett el megszólalni a lejátszó itt a blogon..és olyan volt mintha azt hallgatná :)
    Milyen aranyosan feküdhettek őt... :)
    Ááá ez a Kristen...kiakaszt xD De remélem azért nem lesz mindig így :)
    Rob meg hát csak Rob...próbálkozik :)
    Hát mondjuk nekem is elsőnek olyan benyomásom volt mint egy tábor :)
    A vége...kiváncsi vagyok mi lesz ebből :)
    Nagyon tetszett :)
    Imádlak ♥
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  3. Wooowww. És egy faházba lesznek. Jesszus mi lesz ott. Hmmm.. kíváncsian várom mit hozol ki ebből :P
    Húzzzák egymás idegeit :P kedves. Te pedig húzod a miénket. Nem szép dolog!
    Én ezért utálom a fehér nadrágokat :DD
    Grat a sztoriért :))
    Siess Angyalkám!
    Puszi (K)(L)

    VálaszTörlés
  4. Wow!
    Nagyon jó lett!
    Mi lesz még ebből?!
    Remélem hamar jön a folytatás!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  5. Áhhh, anyám.....ezez....izé nem nagyon találok szavakat! A kurva jó, nem fejezi ki eléggé!:D majd utána nézek valami szinonima szótárban és szólok, ha megvan!XD
    Szóval az alvást imádtam, de ezt tudod! Olyan cukik voltak...teljesen elképzeltem és Rob keze a combján...hmmXD Khm-t érzek...jó még nem!:D Na, de ez a faház dolog...ketten együtt, egy házban...remélem csak egy szoba van és egy kicsi ágy!XD Jó befejeztem, de mekkora lenne már!:P Na meg a csámpázás, hogy visszacsámpázott a buszra!:D Nagyon nagy...most már mindenki(aki volt pénteken), el tudja képzelni, látja maga előtt, miről is beszélünk!:D Kis csámpi!:)
    Na szóval nem tudok betelni vele, függő vagyok...beismerem! Szóval új rész holnap? Helyes...XD
    Imádlak, szeretlek és ezt a ficet is!:)
    Puszillak

    VálaszTörlés
  6. Jujj! Még akarom!!! =D Áá, nem fogom kibírni, ez tuti! Hogy ebből mi lesz még... XD Nem csalódtam. Azt hiszem Beléd fogok esni XD Jobb, ha már most futsz =D <33

    VálaszTörlés
  7. Látom Angyalka Pesten Rob mély benyomást tett rád a csámpázásával.xdtök fura én a filmeibe észre se vettem, hogy csámpa...mondjuk én nem a lábát néztem,hanem...inkább hagyjuk úgyis mindenki tudja :D
    OMG!Ez a fejezet:Dvagy öt percig azt elemeztem, hogy aludhatott Rob és Kristen aztán kipróbáltam élőbe... a párnámmal:S de jó volt :D aztán eszembe jutott, hogy mivel Bella beszél álmába akkor nehogy már Edward ne(!):
    Kristen épp, hogy kinyitotta a szemét Rob mellette fészkelődni kezdett de még mindig édesdeden aludt(horkolt és folyt a nyála).Valamit motyogott az orra alatt, de nem lehetet tisztán érteni.Aztán hirtelen felkiáltott és a kezeivel kezdett hadonászni.
    -Támad a húsvéti nyúl!
    Kristen egy pillanatra ledermedt de aztán megveregetted Rob még mindig alvó buksiját és ezt suttogta.
    -4 évesen még én is féltem a húsvéti nyúltól.

    Nah ezzel boldog Húsvétot kívánok neked meg mindenkinek.
    Ui: Ja még valami, amikor azt írtad, hogy Rob rajtam tehénkedik azt olvastam tehenészkedik.xd
    Na befogtam:D millió puszi<333

    VálaszTörlés
  8. Hali!
    Nagyon jó lett ez a rész is, imádom:)
    Várom a kövit;)
    pusszÓóó

    VálaszTörlés
  9. HÁHÁ!!!
    Ez a rész úgy kellet mint egy falat kenyér:)
    Nagyon jó lett tetszik ez a gonoszkodó stílus:)
    Kiváncsi vagyok mi fog kisülni az egy faházban Kristen & Rob helyzet.
    Már most imádom ezt a fajta stílust.
    Várom a kövit bár azt valószinüleg csak holnap tudom csak elolvasni.
    MILLIÓ PUSZI

    u.i.Remélem hozol élménybeszámolót a Budapesti kiruccanásodról.Ja és még valami nagyon ismerős az a kép a rész elejénXD

    VálaszTörlés
  10. sziia!!
    jó lett ez a fejezet nagyon:D kezdenek beindulni az események:D
    És ez, hogy egy faházban lesznek:D
    várom a kövit:)
    Boro

    VálaszTörlés
  11. ÚÚÚÚRISTEN!!!!!ez elképesztően jó lett!!!!már alig várom a többi kis bonyodalmat!!!...csak igy tovább és alig várom a frisst!!!

    VálaszTörlés
  12. jaj hád imádlak baba!XD ez geci jó!!!!!XDDD
    bevallom pár rész kihagyás után olvastam el az újat dehát basszus ,szétröhögtem magam, és ilyen befejezést!! hát kabbe!!xD csak azért bocsátok meg mert mindjáá lesz új rész :p Robsten egy faházban?? hmmmm (L)(L)(L)(L)
    "hogy ez nem az én Robom, hanem az új egoista bunkó paraszt aki éppen most angyali arcot öltve rajtam tehénkedve alszik, így úgy döntöttem nem zavartatom magam. " ááá szétröhögtem magam ezen :D meg hát Diesel?? ez kicsit meglepett!! :D msot vagy emlékeztél a dmes cuccosra vaaaagy magadtól találtad ki!! annyir imádom a TE kis csámpidat, olyan jól megcsináltad ^^ szeretlek kincsem (L)
    xoxo

    VálaszTörlés
  13. wihiiii! hát ez csúcs! remélem hogy most már hamarosan kezdenek rendeződni köztük a dolgok, mert ez nekem így egy kicsit furcsa. mondjuk pont ez az egyedi ebben a storyban.
    azért én egy kicsit sajnáltam Robot hogy Kristen úgy ébresztette fel, de ezek szerint lesz még alkalma viszonozni ezt az aprócska "szívességet". szerintem tök jó hogy egy szobába kerültek. már nagyon-nagyon várom a folytatást. remélem nemsokára fenn lesz.
    szóval a fejezet jellemzése egy szóval: ISTENI!!!!!!!!!!!!!
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Ez egyszerűen huuuh:) nagyoon nagyoon jóó lécci ne kínozz mineket és mihamarabb folytatást nem lehet kibírni így :-) olyan jókat írsz kíváncsian várjuk a faházas részt:)

    Boldog nyúlat:)
    Puszi: Encsi:D

    VálaszTörlés
  15. Szia! Angyalka szuper, és hogy ma még kapunk egy fejit ez egyszerűen tökéletes!!!
    Most is nagyon jó lett, tetszik ahogy szövögeted a " hálódat" a történetben:)

    Így utólag is Boldog húsvétot mindenkinek!

    VálaszTörlés
  16. Oké jó, rávettem magam egy kommentre, érezd magad megtisztelve, nem gyakran írogatok mostanában, tudom, de tudniillik lusta disznó vagyok :D
    Szóóóval ahh. Komolyan áh, te jó ég, jobb lett mint amire számítottam, de elég kegyetlen Kristen, elképzelni sem tudom hogy fognak kibékülni...:D Nos az alvás dolog, hát, elképesztően cukormókusos volt nem kicsit röhögtem volna ha Kristen arra ébred hogy az arcára folyik Rob nyála...:D Romantic killer lenne erősen de most az egyszer elnéztem volna :D Ja és a másik amit személyesen mondtál hogy bele akarod írni, hát remélem a következőben benne lesz, most lesz alkalmuk is, így, hogy egy szobába lesznek zárva :D Tudod, amit mondtál hogy kris mivel szívatná szerencsétlen Robcsyt. :D
    A csápázáshoz semmit sem kell hozzáfűznöm, nem is nagyon tudnék, szegényke hányszor eshetett már el a saját lábában, komolyan rossz volt nézni, mintha dierkt csinálná, de lehet csak azért csinálta mert valami belement mindkét cipőjébe vagy a zoknijába azért rázta úgy a lábát különben nem rúgott volna olyat minden lépésnél oldalra :P
    Jaj siess már nem tudok várni ^^ Jelenleg te vagy az akivel kielégíthetem a frissek iránti igényeimet szóval tudd, hogy rajtad a felelősség. :D Ladyre nem számíthatok amíg csámpeszrobbie kis hazánkban tartózkodik. :D Szóval siess, siess, siess, nálad az úgysem múlhat a minőségen :P
    lávjú
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  17. Hehe! Ez nagyon jó lett! Na erre a közös faházas dologra kíváncsi vagyok! Na és a buszos rész igazán tetszett. Annyira aranyosak lehettek, ahogy aludtak. :) Vajon meddig bírja Kris, hogy ne is szóljon Robhoz és Rob meddig bírja még cérnával! :D Mondanom sem kell Angyalka, hogy nagyon nagyon várom a folytatást! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  18. Jajjj, öregem, ez isteniiii!!! XD és a beosztás.... :D

    VálaszTörlés
  19. ANGYALKA!!!ANGYALKA!!!ANGYALKA!!! ANGYALKA!!!
    Ez fenomenális volt!!! Olyan édesek lehetek, amikor aludtak!!! És Kitti kommentje!!! Ez...... inkább hagyjuk. És nagyon remélem a faházban történik valami!!! Khm..., szóval várom a folytatást!!! És NAGYON SZERETLEK. Sok-sok nyálas puszi!!! xdxdxdxd
    fanny

    VálaszTörlés
  20. annyit röhögtem rajtaa, annyira jó XD

    VálaszTörlés
  21. Szia!!!

    Hát ez...nem is értem Kristen, egy iszonyat jóó pasi elalszik a vállán, és akkor szerencsésen felébreszti szegényt!!! Értem én hogy utálja, de ha az én vállamon aludna el Robert Pattinson tuti hogy 20 napot is kibírnék állás nélkül:P Azt se értem, hogy Kristen hogy bírja ki hogy ne szóljon a kis csámpáshoz!!! Elképzelem az arcát, amikor meglátta hogy Robbal kerül egy szobába:P
    Nagyon jóó lett Angyalom, és már repülök is olvasni a kövi részt!!

    Puszi

    VálaszTörlés