A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 7., szerda

OMG!


. Robsten II.



After Twilight Saga



11. Rész




Nem tudtam merre induljak, megtettem pár bizonytalan lépést előre, de aztán megálltam.

Legszívesebben üvölteni tudtam volna amiért ennyire szerencsétlen vagyok, hogy egy ilyen holdsütötte éjszakán is eltévedek.

A kiskutyát úgy szorítottam, mintha valami védőpajzs lenne kezemben.

Valami furcsa a látóképembe került. Csak egy villanás volt, most mégis arra az egy pontra fókuszáltam. Újra láttam. Elindultam a fény irányába, mely csak egy világító pont volt, mégis úgy kezeltem, mint egy isteni jelet.

A fény az én gyorsaságommal együtt mozgott, mint egy délibáb, amely felé hiába rohansz, de sosem érheted utol.

Nem tudom mennyi idő telhetett el amióta bejöttem az erdőbe. én óráknak éreztem, de valószínűleg csak fél óra lehetett. A kiskutya édesen szuszogott karjaimban, biztosan elfáradt. Nem tudtam rá haragudni, inkább a saját ostobaságomon rágódtam.

Hamarosan a fény eltűnt. Nem mozgott többé, s nem is világított.

Haladtam tovább abba az irányba ahol utoljára láttam. Egyszer csak izgalom fogott el. A fák egyre ritkábban helyezkedtek el és mintha a távolban megpillantottam volna a tó csillogását.

Boldog voltam, tudtam, hogy kijutottam.

A tisztás csendes volt és barátságos. Még egy napja sem tartózkodtam itt mégis úgy éreztem hazaértem.

Nincs nagyobb hontalanság annál, mint amikor az ember céltalanul kóborol ismeretlen tájakon.

A kutyust visszahelyeztem a kenel menedékébe és egy utolsó simogatással elköszöntem tőle.

A kettes faház ablakából még áradt a fényt, ezek szerint Rob még ébren van. A tó széléhez indultam, mert emlékeztem rá, hogy a nagy sietségben ott felejtettem a cigimet, ami most remélte nyugtatóan hat az idegeimre.

Rágyújtottam és próbáltam átgondolni a mai napot. Annyi minden történt. Végre összebarátkoztam pár emberrel, és az erdőből is sikerült kijutnom valami csoda folytán…

A Robos pillanatokra nem akartam most gondolni, mert tudtam, hogy csak újból felizgatnám magam a rengeteg kérdéssel és érzéssel és én most semmi másra nem vágytam annyira, mint egy kiadós alvásra.

Erről most azonnal le is mondhattam, ugyanis az órám hajnali 3-at mutatott, reggel nyolckor meg kelni kell… Remek.

Elindultam, hogy lefeküdjek.

Rob az ágyon olvasott, és cseppet sem tűnt barátságosnak még csak rám sem nézett.

Én azonban óhatatlanul rápillantottam és rajta is felejtettem a tekintetem pár pillanatra.

Csak egy boxer alsó és ujjatlan póló volt rajta, mely alig fedte testét.

Ha jól emlékszem még sohasem láttam ennyire alulöltözöttnek. Hozzáteszem sosem aludtunk egy szobában ezelőtt.

Az erdei séta után újra piszkosak éreztem magam ezért lezuhanyoztam.

Alig vártam, hogy lefeküdhessek végre.

Reggel madárcsicsergésre ébredtem. Fogalmam sem volt mennyi idő, de a telefonom ébresztőjét még nem hallottam szólni.

Kitapogattam a kis készüléket: fél 8. Remek. Még teljesen időben vagyok… És kómás.

Rob felé fordultam, ő még aludt. Nem akartam felébreszteni. Oldalasan aludt, így pont szemből láttam az arcát. Most annyira békésnek tűnt, mint a régi Rob. Semmi vadság nem sugárzott személyéből és arca kisimult volt.

Nem tehettem róla, egyszerűen vonzotta a tekintetem, mert férfias vonásai és a békés nyugalom melengették szívemet.

Szinte már mosolyogtam ahogy a fény játszadozott ajka szegletén, körberajzolva férfias álkapcsát.

Hirtelen kinyitotta szemét, és egyenesen szemembe nézett. Tekintete nem volt olyan szelíd, mint az előbbi vonásai.

Nagyon zavarba jöttem, mint egy kisgyermek akit lopáson kaptak. Elfordítottam fejem és kinyögtem valami jó reggelt félét.

Ő is feltápászkodott, majd elfoglalta a fürdőszobát. Kutatni kezdtem a táskámban egy csomag 3 az egyben kávét keresve, majd előbányásztam az 50 db-os kiszerelést.

Két bögrét is találtam, majd bekiabáltam a fürdőbe, hogy megkérjem Robot engedjen bele vizet.

Nem válaszolt csak résnyire nyitotta az ajtót és kivette a kezemből a két kerámiát, aztán fél perc múlva vissza is adta félig töltve meleg vízzel.

Legalább ennyi… Haladunk… morogtam magamban.

Úgy döntöttem megpróbálok kedves lenni és neki is készítek kávét, régen mindig együtt kávéztunk.

Amikor kijött és meglóbáltam az arca előtt a kávét, úgy tűnt kicsit meglepődik, de aztán morgott egy köszönöm félét és az egyik bögrét kivette a kezemből.

Kivonultunk a mólóra, vagyis inkább ő vonult, én meg követtem.

Nem szólt semmit, így úgy gondoltam talán nem zavarok. Leültünk és rágyújtottunk. m is

Nem tudtam, hogy most némasági fogadalmat tett, vagy még mindig haragszik rám a tegnapi miatt vagy egyszerűen csak hozzám nem akar szólni.

Megpróbáltam beszélgetést kezdeményezni…

- Mit gondolsz a rendezőről?

- Érdekes.

- Igen szerintem, is bár elég rendesnek tűnik.

Nem szólt semmit, csak maga elé nézett.

- És a forgatókönyvről mi a véleményed?

- Még lehet belőle valami.

Hát eddig nem jártam sok sikerrel.

- Mit csináltál az elmúlt 3 évben?

- Mi ez kihallgatás? Kristen te nem bírsz engem, undorodsz tőlem, utálsz, akkor meg mi a fenének fárasztasz engem az ostoba kérdéseiddel? Ez a kávé meg pocsék!

Azzal a tóba öntötte a kávét, majd felállt és visszament a házba.

Úgy ültem ott, mint akit leforráztak. Ismét olyan volt mint egy jégcsap minden szava kemény volt és szúrt.

Kezdtem feladni a reményt és azt hiszem ismét sikerült elérnie, hogy utálatot érezzek eziránt a jégtömb iránt.

Visszamentem, lefürödtem és elindultam a megbeszélésre.

Pár ember kivételével mindenki ott ült kómás fejjel és másnaposan.

Én is álmosnak éreztem magam, de ahhoz képest, hogy milyen keveset aludtam ez egyáltalán nem volt vészes.

Elena is hamarosan megérkezett, beterelve a maradék stábot.

érkezett vele egy idősebb kecskeszakállas úr is, aki mint később kiderült stábpszichológus volt. nem is tudtam, hogy ilyen létezik egyáltalán.

Hamarosan rendező asszonyunk belekezdet mondanivalójába…

- Kedves mindenki! Valószínűleg nem kicsi közutálatnak fogok örvendeni miután kihirdetem a következő feladatot, melyet a pszichológus úr javasolt.

Mivel a filmben rengeteg az erotikus tartalmú vagy erotikát sugalló jelenet, úgy gondoltuk, nagyon fontos, hogy a színészpárosok tökéletesen egymásra legyenek hangolódva. Na nem érzelmileg, hanem tudnotok kell együtt mozogni, megismerni a másik szokásait. Ez nagyon fontos a tökéletes jelenetek érdekben.

Éppen ezért gyakorlatilag összekötünk benneteket.

Felmutatott egy mérőszalag vastagságú, két méter hosszú valamit, majd közölte hogy ez az izé ettől a perctől kezdve, minimum két napig rajtunk lesz és csak a gyakorlások illetve a mosdóba menés alkalmával vehetjük le. Hogy ne tudjunk csalni, digitális számlálót helyeztek el a szalagon amely a kinyitások számát méri.

Azt hittem felrobbanok. Robra néztem, aki a sarokban állt és tekintete kifürkészhetetlen volt.

Amikor összekapcsoltak vele, legszívesebben elbőgtem volna magam.

Kétségbeesett néztem Elenára, aki kiszűrt egy „szükséges”-t a fogai között.

Ahogy kimondták a mehetünk szót, Rob húzni kezdett.

- Hé hová megyünk?

Nem válaszolt, de aztán kiérve rágyújtott.

Én is megtettem ezt, de már most felfogtam, hogy ennek így nem lesz jó vége, ha egyfolytában azt kell csinálnom amit ő akar…

19 megjegyzés:

  1. Angyalkám nagyon beindult a gépezet! :D :D :D De egyáltalán nem bonom, imádom olvasni a történeteidet. :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Angyalka te aztán tudod csavarni a dolgokat!
    Remélem most, hogy össze lesznek kötve kicsit közelebb kerülnek egymáshoz, vagy legalább is próbálnak nyitni egymás felé.
    Várom a folytatást!
    Nightwish

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Hát ez baromi jóó volt!!!! Stábpszichológus???? Nem is tudtam hogy van ilyen:) Áááá Kristen meg fog őrülni Rob mellet:P De Kristen milyen tisztaságmániás, naponta 3szor fürdik:)
    Komolyan mondom aranyba foglalom a neved, mert ma is hozol frisst!!!
    Imádtam ahogy téged is, puszillak

    VálaszTörlés
  4. Uram atyám mi lesz itt még :)
    Nagyon jó Nagyon tetszik (L)
    Remélem este jön a következő rész XD

    VálaszTörlés
  5. Baromi jó ötlet volt ez a összekötözés :D:D
    Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az összekötözés nagyon ott van! Kíváncsi vagyok, mikor ugranak egymás torkának! :D Na jó, csak viccelek. Remélem Rob végre kicsit felenged és hajlandó szóba állni Kristennel.

    Csöre

    VálaszTörlés
  7. Azta tök jó! Összekötve? Megérdemlik! kilenc kilenc kilenc ááááá már nem sok van!

    VálaszTörlés
  8. Micsoda ötleteid vannak.Csak kapkodom a fejem.
    Két nap...Tökjó alig várom.Vajon mit kezdenek egymással ezalatt??Mikor ki merre akar menni,stb...Tök izgi.:)Orsi

    VálaszTörlés
  9. Hát ez kész, van egy sanda gyanúm, hogy az erdős sztoriban a csodának semmi köze, ahhoz hogy Kris kitalált inkább "Valakire" tippelnék:) nagyon jóóó a sztorid, szinte minden rész pörög, nincs egy átvezető rész sem:D:D nagyon várom az estét:) csak így tovább!!!:)

    VálaszTörlés
  10. Annyira, de hihetetlenül nagyon és elképzelhetetlenül, csodálatosan jó!! Várom a folytatást! Teljesen függő lettem! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    áááá de fantasztikus lett ez is..:D
    nagyon várom az estét,marha jól írsz..:D
    és az ötleteid annyira kurvajóók :D
    És ez az összekötés dolog..:D annyira kivi vok mi lesz ebből..:D Azért végre beszélgethetnének kicsit.:D Mármint Rob legalább egy kicsit felengedhetne hamár 2 napig összezárják őket..:D És most akkor együtt is kell aludniuk vagy mi?:D hát az jólesz..:D Bírni fogom ezt a rendezőt..:D
    Nagyon várom a frisst..:D csak így tovább! :D
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  12. Öcsém!! Megint lekenyereztél:D
    Igen...ez is szupi lett!
    Robtól igen faszság volt amit kristennek mondott a mólón,pedig kris még próbált kedves lenni:(
    De nem ez a bunkófalvijégszikla megint alakított...de én így is szeretem ♥
    És a vége...
    Nah az egy nagy WTF??????
    Stábpszihológus....meg összekötözve?? Mi ez vmi fegyelmi intézet h viseld el a másikat mert ha nem akkor bajok lesznek??? tetszik az ötlet:D
    összekötve legalább együtt fognak aludni*.* ugyeee???
    De még azt is kinézem ettől a bejegesedett és már lassan az érzelmeit nem tudó "párról" hogy vhogy még azon is összebalhéznak h ki alszik bal vagy jobb oldalt...de külön ágyuk van nem??? akkor kicsihelyre kell összepréselődniük:D szupi...nekem is tetszik ez a rendező...
    meg az író is(L):D
    Marhára imádom az egészet.
    várom már nagyom várom a kövit már 3 óra sincsen hátra:D de addig várok várok várok várok meg várok türelmesen de erre érdemes lesz várni!!! xD
    Jajjhh Angyalom úgy imádlak ♥ ♥
    csóóókk

    VálaszTörlés
  13. jajjj már alig várom imádom ezt a töridet is!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. ajajajj és hujujujj. csak aztán nehogy nagyon eldurvuljanak a dolgok és a végén Kristen mogfojtsa Robot(vagy fordítva, de lássuk be az elsőre nagyobb az esély) azzal a vacakkal amivel összekötötték őket. remélem nemsokára kiderül hogy mi volt Robbal mert már nem sokáig bírom ezt a tuskó viselkedést.
    mellesleg hihetetlenül jó lett. ismét.de szerintem ezt már nem is kell mondani.
    nagyon várom a folytatást.
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  15. Na mi történt itt?

    Még jó, hogy kitalált az ő helyfelismerő tehetségével...pontos, mint egy iránytű xD
    ohh és sztem Rob észrevette, hogy őt nézi...bár kitudja milyen belül, de rem megváltozik, vagyis visszatér önmagához :D
    Azé elég durván elküldte...
    pedig csak beszélgetett, mint eddig...

    És ez az összekötözés :O Hát mit ne mondjak egy kicsit nehéz lesz így, hogy csak gyakorláskor és csak a mosdóba mehetnek ki...
    de mi lesz a többi dologgal???
    Együtt cigiznek, sétálnak, meg mindenféle más közös programot..pl
    ALVÁS? xD
    Ezek szerint együtt kell aludniuk? :)
    Hát..jól össze fognak hangolódni xD
    Am nagyon ott volt ez a feji is, csak képedek, hogy micsoda ötleteid vannak :D

    puszy
    Katka

    VálaszTörlés
  16. Sztem lehet h jó hatással lesz rájuk a sok együttlét...mindenféle téren XDDe nagyon jó lett a feji,szupi ötlet ez az összekötözés.Várom a frissst!

    VálaszTörlés
  17. Nah én sunyi módon elolvastam még délután de akkor nem volt időm írni,de most kárpótollak :)
    ÁÁá és nem jött szőr Rob(most lovagra gondolok csak nem tudom hogy irják xD )megmenteni Kristent...de még szerencse hogy megvilágosodott és kijutott az erdőből :D
    De hogy ez a Rob megint mér ilyen pöcs...de azért szeretem xD De az már milyen hogy még a kávé se izlik neki...pff...Kristen tényleg olyan volt mint egy vallató..de nekem tetszett...xD de Robnak semmi se...xD
    Elenának meg az ötletei...hát kész vagyok tőle... :) de az az ötlet meglehetősen tetszik...kiváncsi vagyok mi fog kisülni ebből...:)
    Am ezt is nagyon nagyon de nagyon imádtam :) komolyan teljesen függő lettem :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  18. Ááááá de jó lett!
    Köszönöm! Bocsi hogy nem írtam megint de az ember azt se tudja hova nézzen annyi minden történik! Szuper lett! Bár nem értem Rob viselkedését! ..izgatottan várom a kövi részt

    VálaszTörlés