A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 20., kedd

23.RÉSZ




. Robsten II.





After Twilight Saga



23. Rész




Az ajtón kilépve egyből letámadtak minket. Ash és Dan futottak felénk egy jó adag reggelivel a kezükben és már messziről kiabálták, hogy ma az erdőbe fogunk menni és túrázni fogunk. Hurrá… Nem értettem, hogy lehet ennek annyira örülni. Szeretem az erdőket és sétálni is, de erdőbe általában jószántamból megyek és autóval, hogy aztán kiszállva gyönyörködhessek a tájban. Sétálni meg egyedül szeretek amolyan magányos farkasként é közben zenét hallgatva. Ash azonban annyira pörgött, hogy mint kiderült egy egész piknik kosarat cipeltet Dannal, aki ezt mily meglepő, egyáltalán nem is bánta.

Rob kérdőn rám nézett aztán amikor megnyugtattam, hogy én nem szeretnék vele hurcoltatni semmit megkönnyebbülten felsóhajtott, mire mind a ketten elnevettük magunkat.

Lassan elindultunk, szerencsére Elena annyira felvolt dobodva ma reggel, hogy azt hiszem el is felejtett minket leszúrni a megbeszélés kihagyása miatt.

Úgy döntöttem nem öltözöm át, szerintem a nyári felső, rövidnadrág és converse tökéletesen megfelel még az erdőbe is. Rob még visszalépett, hogy elrakjon pár üveg sört, aminek külön megörültem. Feltettük a Ray Ban szemcsit és mehettünk is.

Nem igazán tudtam, hogy tekintsek rá ezek után… Szerelmes pár nem vagyunk… rendben.

Akkor most barátok, akik néha lefekszenek egymással, vagy egy pár, akiknek még sok bepótolni valójuk van. Tényleg nem tudtam, hogy tekintsek magunkra, azt meg pláne rejtély volt számomra, hogy ő hogy vélekedik minderről.

Az első fák között elhaladva az erdőt szinte régi ismerősként üdvözöltem. Eszembe jutott, mennyire mérges voltam magamra amiatt, hogy a múltkor eltévedtem.

Ash haladt mellettem, míg a fiúk hátrébb lemaradva éppen a sört próbálták belezsúfolni a Dan által hozott és Ash által telepakolt kosárkába. Elég viccesen mutatott az a nagyra nőtt, csupa izom, gyerek arcú fiú egy fonott női kosárkáva a kezében.

Ash mellettem épp a tegnap estét ecsetelte, s közben próbált kifaggatni engem is.

Ez önmagában nem volt gázos, mert sok más nő társunkhoz hasonlóan köztünk sem voltak cikis témák, mindig mindent elmondhattunk egymásnak, de most valahogy nem nagyon volt kedvem erről beszélni. Rob titka annyira bizalmas volt, nem szívesen mondtam volna el senkinek. Ez az ő titka, az ő bizalma, az ő dolga.

Próbáltam a szót elterelni valami más felé, és kapásból az erdős eltévedésem jutott eszembe.

Na igen… tématerelős pillanatokban az ember hajlamos a saját hülyeségét benyögni, aztán utána ne csodálkozzunk ha ég a fejünk, ha a másik torkaszakadtából nevetni kezd.

Ashnél már akkor elszakadt a cérna, mikor megemlítettem, hogy a kutyus beszaladt az erdőbe. A végén amikor csodás megmenekülésemről áradoztam ő is találgatásokba bocsátkozott.

Talán szentjánosbogarak… Vagy csak képzelődtél… Vagy egy Isteni sugallat, mint az égő csipkebokor…

- Vagy esetleg egy közeli ismerősöd, akit én mellesleg láttam is éjszaka elemlámpával kiszaladni az erdőből- nevetett Dan és rám kacsintott.

Észre sem vettem, amikor a fiúk mellénk értek, de Dan szavai hallatán, nem is ez volt a egy nagyobb meglepetés.

Pár másodperc kellett, hogy szavai értelmet nyerjenek aztán, hirtelen Robra esett a tekintetem.

Ő nem nézett rám, csak bámult az ellenkező irányba, mintha valami nagyon érdekeset látott volna. Eléggé feltűnő volt, mit ne mondjak…

-Te!- suttogtam, s olyan csodálkozva néztem rá, hogy emlékeztetnem kellet magam arra, hogy legalább a szám csukjam be közben.

- Én mi?- kérdezte értetlenséget színlelve.

- Te voltál az, aki segített kikeveredni az erdőből! Te világítottál, utat mutatva.

- Igen és?- olyan nyugodtan és természetesen kérdezte, mintha ez eddig is nyilvánvaló lett volna.

Hirtelen nem tudtam hogyan reagáljak. Agyam kattogott az újonnan jött felfedezés eredményeként, de kinyögni csak ennyit tudtam:

- Köszönöm.

- Igazán nincs mit. – mondta és rám mosolygott.

Ez hihetetlen. Mr Vadságból, Mr Nyugalom.

Ash és Dan kézen fogva haladtak előttünk, engem is elöntött a vágy, hogy egy kicsit hozzáérhessek és ha csak kicsit is de magaménak tudhassam.

Nem mertem megtenni. nem akartam semmit sem ráerőltetni, főleg nem magamat.

Tovább kellet látnom saját önzőségemnél, hiszen ő most egy nagyon sebezhető ember, még ha erősnek is mutatja magát. Mégis annyira nehéz volt.

Olyan érzés mintha évekig sóvárogsz valami után, amit a világon mindenné jobban szeretnél, aztán amikor már véglegesen lemondasz róla, akkor megkapod.

Annyira boldog vagy, emiatt, hogy szeretnéd kikiabálni a világban, aztán rájössz, hogy nem teheted, mert még nem is vagy benne biztos, hogy ez a valóság.

Mi van ha ez is csak egy múló álom. Mit éreznél ha tudnád, hogy az a valami amire vágytál közelebb lenne hozzád, mint valaha mégis megszeretnéd érinteni, hogy teljesen a magadénak tudhasd, nem lennél rá képes, mert egy láthatatlan kalitkába lenne kulcsra zárva, s magát a kulcsot sehol sem találnád.

Már vagy egy órája gyalogoltunk s közben rá kellett jönnöm, hogy a tájból nem sokat láttam, mert szinte egész végig Robot figyeltem. Nem csoda hát, hogy úton útfélen botladoztam, s ha Robnak nem olyan jók a reflexei nemegyszer hasra is estem volna. Beszélgettünk is közben, de az út nagy részében inkább Ashéket hallgattuk, akik még mindig felvoltak pörögve.

Nem sokkal később az egész csapat megállt, mert különös hangot hallottunk. Olyan volt, mint a vízzuhogás.

Izgatott lettem, mert szégyen ide vagy oda még soha letemben nem láttam vízesést, de mindig is vágytam rá. A képeken amelyeket láttam , olyan gyönyörű volt.

Tovább indultunk, mindenkit izgalommal töltött el az új felfedezés, és olyan gyorsan halast a csapat, hogy hamarosan ki is értünk a fák közül egy gyönyörű tisztásra.

Izgatottan fordítottam fejem a hang irányába. Nem kellett csalódnom. A látvány önmagáért beszélt. Gyönyörű volt, ahogy a víz felülről alábukott egy hatalmas kőtömbnek, s színes sziklákat simogatva zúdult lefelé, hogy aztán egy tág mederben landoljon, s folyamát csillapítva szelje tovább útját patakként keringőzve fák gyökerének szövedékén.

Nem gondolkodtam egyből szaladni kezdtem felé, megakartam érinteni, fel akartam rá mászni, bármit, csak részese lehessek e csodának.

A rét is igazi kis mesebeli rét volt, pont olyan, minta Twilightban Bella és Edward rétje, de itt valódi virágok volta, valódi fű, és megannyi száz édes virágillat keveredett a tiszta víz frissítő aromájával.

A tóhoz érve egyből vetkőzni kezdtem. s nem voltam egyedül Ash is mellettem termett, a szemébe nézve láttam, hogy őt is teljesen megbabonázta a látvány.

Fürdőruháinkban gázoltunk a hűvös vízben, mely elég mély volt, de minket most semmi sem érdekelt. Beúsztunk a vízeséshez, és felkapaszkodtunk az alsóbb sziklákra.

Kezemet a zuhogó víz alá tettem, hatalmas erejét így is érezni lehetett.

A tenyerembe összegyűjtött vizet számhoz emeltem, és megkóstoltam.

Édes volt, és kristály tiszta.

Lenéztem a lent maradtakra és úgy látta mindenki jól szórakozik rajtunk, s sokan kacérkodnak a fürdőzés ötletével.

A fiúkat azonban sehol sem láttam. Próbáltam rájuk fókuszálni, de nem voltam képes a tömegből kivenni őket, így újra a vizet csodáltam.

A lábamon hirtelen egy rántást éreztem, s Ashel ugyanabban a pillanatban sikítottunk fel, majd zuhantunk a vízbe.

Kiderült, hogy ez a két alávaló hím, kihasználva figyelmetlenségünket szinte azonnal utánunk lopakodtak, és a sziklánk alatt állva csak arra vártak, hogy mikor ijeszthetnek meg minket.

Ahogy csapzott fejjel, rémült arccal és levegő után kapkodva kiemelkedtem a vízből és Rob nevető fejével találtam szembe magam egyből elkapott a méreg, és kihasználva figyelmetlenségét ráugrottam és ezzel őt is sikerült a víz alá taszítanom.

Mindig ágaskodó haja, most tincsekben hullt homlokára így rajtam volt a sor, hogy nevessek.

Hirtelen újra a víz alá merült és egyszer csak ijedten hőköltem hátra mikor megéreztem fejét lábaim között, de már késő volt.

Alám beférkőzve már könnyű dolga volt, lábaim vállára csúsztatta, majd olyan hirtelen emelkedett ki a vízből az ég felé taszítva engem is, hogy a fejébe kapaszkodtam nehogy leessek nyakából.

Mind a ketten nevettünk és amikor közölte, hogy azért még nem kellene, hogy megfojtsam kegyesen engedtem a szorításon.

Dannak sem kellet sok, összekacsintottak Robbal, majd fél perc múlva szegény Ashlee is sikítva emelkedett a levegőbe.

A fiúk csatát kiáltottak, mi meg belementünk a játékba.

olyanok voltunk, mint az éretlen tinik, ha most látnának minket a paparazzik azt hiszem szép kis szalagcímek gyártódnának .

A fiúk közelebb mentek egymáshoz, és Ashel megkezdődött a nagy harc. Nem bírtunk egymással és közben annyira nevettünk, hogy egyszer majdnem saját magunkat taszítottuk a vízbe.

Rob és Dan megelégelve a döntetlen küzdelmet összefogva új csapatot alkottak és ők maguk pottyantottak bele minket a vízbe. Már meg sem ijedtem így kihasználva láthatatlanságom, Rob közelébe úsztam és derekába csimpaszkodva emelkedtem ki a vízből.

Úgy tűnt, hogy egyáltalán nem bánja, mert fenekem alá nyúlva feljebb emelt és megcsókolt.

Még ez a rövid csók is elég volt ahhoz, hogy újra kiváltsa belőlem, a már jól ismert bizsergést, melyet egyedül ő volt képes előhozni belőlem.

Nem akartam rossz kislány lenni, de egy csókot még engedélyeztem magamnak.

Hallottuk ahogy a partról többen is füttyentenek, így megszakítva a csókot elnevettük magunkat.

Láttam, ahogy nevetése alábbhagy, vonásai megkeményednek, s az erdőt fürkészi szüntelen. Arca gondterhelt volt és meglepett. Értetlenül néztem rá…

26 megjegyzés:

  1. Angyalom nagyon örülök a sok frissnek, de hiányzol :( Légyszí, húzd fel a formás segged chatre :) De akkor amikor én is ott vagyok (L)

    VálaszTörlés
  2. nekem az előző is tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira várom mááár!! :D csak ennyi... :D

    VálaszTörlés
  4. woooowwww!!!!!

    huh, ez nagyon jó lett és nagyon kellett!!!!

    fúúúúú, de IMÁDLAK!!!! :):)

    VálaszTörlés
  5. Angyalka, ki az akinek nem tetszett az előző? Na, küldd csak ide hozzám :D Na, nem szerintem nagyon jó volt az is...Ez meg egyszerűen huuhh!! Már most megőrülök!! :) Nagyon tetszett. Köszi, erre megérte várni.
    (L)(L)(L)
    Pusszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Verni való aki leszólta az előzött! Nagyon jó lett megint! Végre vidám Rob!!

    VálaszTörlés
  7. angyalka csodás lett :D fantasztikus vagy,egszerűen,szerintem kikéne adnod ezt könyvbe :D

    VálaszTörlés
  8. Jaj, mi történt Robbal? Biztos eszébe jutott valami a múltból...nincs jó érzésem!
    Pedig már láttam magam előtt, amint Kristent beviszi a szikla alatt lévő barlangba és hát na...:P
    Milyen romantikus lenne már!:)
    Jó, nem ötletelek itt! Imádtam és téged is! Jaj de szeretem ezt a történetet!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  9. Angyalka ez igen jóó lett :) Nagyon tetszett :) De a vége megint függő vég lett...ejnye bejnye xD xD azért imádtam :)
    Az a kis sunyi Rob :) nekem volt olyan sejtésem hogy ő volt az :D nah és tessék igazam is lett :) Nah de ááá :)
    Ez az Ashley meg igaza energia bomba :) De hát igy szeretjük :)
    Nah az a vizeséses rész nah az nekem igen tetszett :) főleg mikor Rob megcsókolta Kristent engem az annyira feldobott hisz csak egy csók volt de mégis :)
    Mi lesz itt a végén? ...ááá nem birom ám sokáig :)
    Nagyon nagyon nagyon tetszett IMÁDOM :)
    Várom a folytatást :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  10. Asszem szerencséd van hogy nem vagy itt melletem mert ha meglátnád az arcom asszem folytatnád tovább az írását ennek a résznek.
    MIÉRT ITT FEJEZTED BE??????????
    Tövig rágtam a tövig rágott körmöm is:))
    Nagyon jó lett amúgy csak úgy mellesleg:D
    MILLIÓ PUSZI:))))

    u.i.EZT A SZÓT KIFELEJTETTEM:IMÁDTAM:))))

    VálaszTörlés
  11. Hihetetlenül jó el sem hiszem ,hogy valaki ennyire jó történetet tud írni nem csak a történet jó hanem:izgalmas,vicces,megható(néha),romantikus.Remek egyszerűen állati IMÁDLAK ANGYALKA :) (az éjszakai alvásomról gondoskodtál:D )
    puszi:Szofi

    VálaszTörlés
  12. Jáááj!! az örültbe kergetsz!! Hogy lehet itt abbahagyni!!?? :/ :P :D
    Kicsit Twilight feeling-es volt,de nem baj azt is szeresssük :D XDXD A vége nagyon tetszett..tök arik voltak :) :)
    Már Szil gondoskodott róla hogy jól aludjak,de te is segítettél benne! XD XDDD Kösziiii!Nagyon tetszett a feji!!ÉS hülye vagy hogy azt mondod hogy nem volt benne semmi!!! :DXDXD Inkább szivj el egy doboz cigit! hátha segit! :DXD IMÁDLAK te hülye csaj!!!! (L) (L) :P :) XD
    Pussz
    Nikky
    UI:bocsi amiért lehülyéztelek!de muszáj volt! :D :)

    VálaszTörlés
  13. juhéééé nagyon király volt és alig várom a kövi részt!!

    VálaszTörlés
  14. nagyon szuper let!!4imádtam!!4alig várom már,h mi lehette az erdőben!!!:D

    VálaszTörlés
  15. pont itt abbahagyni?! vajon mi van ott az erdőben ami Robot ennyire "irritálja"?
    már nagyon kíváncsi vagyok rá. remélem hamar lesz folytatás. szuper lett ez a feji is.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  16. Szia! Megint nagyon jó lett!!! Te jó ég, mi történik itt a végén? Hát most már megint izgulhatok Mr Nyugalomért?! Várom a kövit! (addig még egy párszor elolvasom ezt a részt, mert nagyon jó sikerültek a leíró részek!):):)

    VálaszTörlés
  17. pff
    ez szar lett

    VálaszTörlés
  18. Jajj nagyon jó rész volt!
    Remekül tudsz írni!!!!!!
    Gratula!
    REm nem sokára jön a következő fejezet!!!!

    VálaszTörlés
  19. Ez a rész és a többi 22 is nagyon tetszett! Ne aggódj miatta, szuper részeket írsz!
    Na az meg, hogy kiderült, Rob vezette ki az erdőből! Elállt a szavam! Olyan kis aranyos. Na arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy mi zavarhatta meg Rob nyugalmát a vízesésnél. Várom a folytatást! Jah és ne paráááááz! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  20. Szia!!

    Angyalom ez nagyon édes rész volt!! Mindenki nevet, felszabadult és kicsit olyanok voltak mint a gyerekek:)
    Nagyon jóó rész lett, de mi a csuda történ a végén Robbal?? Ezen agyalok már egy ideje, de semmi ötletem...talán egy régi ismerős???
    Megőrjít ez a tudatlanság!!!
    Nah csak annyit tudok mondani hogy folytatást kérek, és én is azt szeretném hogy gyere chatre mert már nagyon hiányzol:(
    Imádlak és puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  21. Jujjj!Legyen már az, hogy kilép az erdőből Taylor és kiderül, hogy tényleg vérfarkas Rob meg vámpír.xdKristen és Ash meg zombik.:P
    Olyan idióták, de nagyon birom a fejüket.:D
    Siess a következővel.pusziii<333

    VálaszTörlés
  22. NAAAAAAAGYON JÓÓÓ!méggg....akarok.Rob biztos meglátott vkit akit nem kellett volna...

    VálaszTörlés
  23. Szia, Angyalka! :)
    Kérted, hogy jöjjek, [aminek nagyon örültem] hát én most itt vagyok :)

    Azt vettem észre, hogy néhány helyen nem teszel vesszőt, ahová pedig kellene. Itt van ez a mondat pl.:
    „Ash és Dan futottak felénk egy jó adag reggelivel a kezükben és már messziről kiabálták, hogy ma az erdőbe fogunk menni és túrázni fogunk.”
    Így sokkal szebben mutatna, és nyelvtanilag is sokkal helyesebb:
    Ash és Dan futottak felénk egy jó adag reggelivel a kezükben, és már messziről kiabálták, hogy ma az erdőbe fogunk menni, és túrázni fogunk...
    A kapcsolatos, ellentétes, magyarázó, következtető, hasonlító mondatok közé mindig kell vessző.
    Mindig a kötőszavak elé rakunk vesszőt [és, s, de, hogy, mert, pedig, stb.]
    A következő dolog még ebben a mondatban az volt, hogy kétszer is megismételted a fogunk szót, ami nem túl előnyös, hiszen a szóismétlés nagyon rondán mutat egy szövegben. Amikor nem találsz egy szóra szinonimát, akkor próbáld meg másképp megfogalmazni. Pl.:
    Ash és Dan futottak felénk egy jó adag reggelivel a kezükben, és már messziről kiabálták, hogy ma az erdőbe megyünk, és túrázni fogunk...
    Ugye, hogy mennyivel szebb?

    Néhány helyen azt tapasztaltam, hogy nem olvastad át eléggé figyelmesen a szöveget, és így benne maradt néhány apró elgépelés, ami zavaró tud lenni.
    „Sétálni meg egyedül szeretek amolyan magányos farkasként é közben zenét hallgatva.”
    >>
    Sétálni meg egyedül szeretek, amolyan magányos farkasként, és [szerintem ide nem szükséges az és kötőszó] közben zenét hallgatva.

    Néhány helyen lehagyod a szóközt, ahová ki kell tenni! Párbeszédnél vettem ezt észre:
    - Vagy esetleg egy közeli ismerősöd, akit én mellesleg láttam is éjszaka elemlámpával kiszaladni az erdőből- nevetett Dan és rám kacsintott.
    Ez így nem túl helyes, mert összefolyik a szöveg, és zavarja is a szemet!

    Következő dolog szintén a párbeszédeknél van.
    - Igazán nincs mit. – mondta és rám mosolygott.
    Ez így nem helyes! Így kell leírni:
    - Igazán nincs mit – mondta, és rám mosolygott.
    Hogy miért?
    Ha valaki mond valamit, és ami a gondolatjel után van, arra vonatkozik, hogy mit mondott és hogyan mondta (suttogta, búgta, kiáltotta stb.), akkor nem teszünk pontot.
    Szeretlek – suttogta bársonyos hangján.
    Ellenkező esetben viszont:
    - Szeretlek. – Tett egy bizonytalan lépést felém.
    Kell pont, mert ami a gondolatjel után jön az a cselekvésre vonatkozik, nem pedig a mondandóra.

    Ha rövidítesz valamit [Mr. Vadság, Mr. Nyugalom] akkor ki kell rakni a pontot az Mr. után. Így a többi rövidítésnél is: pl., stb. [habár nem ajánlom, hogy ezeket használd, mert nem esztétikus]

    Hirtelen csak ezek a dolgok voltak, amelyek egy csöppet szemet szúrtak!
    Remélem, véleményemmel nem bántottalak meg! További jó írogatást, és sok ihletet!
    Ha bármi problémád van, vagy csak kérdezni szeretnél, itt megtalálsz: www.ikait.blogspot.com
    Üdvözlettel: Nilla.

    VálaszTörlés
  24. Wow!! Köszi Nilla!! Miért sértettél volna meg, hiszen én hívtalak, és ezért hívtalak :D
    Sajnos a vesszőkkel mindig hadilábon állok, ezzel tisztában is vagyok, az elütések meg csak átolvasáshiány ahogy írtam is neked, meg most te is nekem :) Viszont mondtál olyat is amit még nem tudtam!! Hálás vagyok mindenért, és köszönöm!!! (L)

    VálaszTörlés
  25. Én köszönöm, hogy hívtál, és örülök, hogy segíthettem! :)
    Nagyon jól esik, mikor valaki így reagál :) Köszönöm :)
    Nilla.

    VálaszTörlés