A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 6., kedd

7.RÉSZ



Ha összejön ma 20-25 komi egyből kapjátok ma a következőt :)


Robsten II.




After Twilight Saga




7. Rész





A történet szerint a főszereplő férfi itt kívánja meg a lányt és ezt nyílvánvalóan a tudtára is adja- Úgy tűnt improvizálnunk kell. Rob egyre közeledett, én pedig csak álltam, mint egy faszent.

Mikor majd majdnem előttem állt, felnéztem rá. Szemeiből rég nem látott tűz sugárzott.

Jól játszik mit ne mondjak…

Az utolsó lépteinél begyorsított, majd olyan erővel ragadott meg, hogy remegő lábaim majdnem összecsuklottak.

Egyik keze máris a fenekemen volt, a másikkal derekamat tartotta szorosan. Nem köntörfalazott, egyből a számat vette célba, ajkai sebesen kutatták enyémet, majd ragadozó gyorsaságával csaptak le rá. Pár pillanat múlva ellentmondást nem tűrően szétfeszítették ajkaim. Amikor megéreztem nyelvét az enyémhez simulni, akkor fogtam csak fel igazán a dolgok jelentőségét.

Játsz már te liba!

Óvatosan belementem a játékba és akkor engedett a szorításon.

Nem akartam beismerni, de valami nagyon nem stimmelt velem. Nem lett hányingerem, sőt semmilyen más ingerem sem, mint ahogy azt vártam.

Egyszerűen megszűntem létezni. Vadul sodródtam az árral, melyet ez a gazember elindított.

Ő könyörtelenül markolta a fenekem, miközben egyre szenvedélyesebben csókolt.

Én egyik kezemmel átkaroltam a derekát a másikkal a hajába túrtam

Ekkor Elena megszólalt: Köszönjük!

Rob egyből elengedett, majdnem előre zuhantam.

Aztán se szó se beszéd kisétált a teremből, mint aki jól végezte dolgát.

Nem tudom miért éreztem magam abban a pillanatban porig alázva, igazából nem tett semmi rosszat. Azt hiszem csak magam hibáztathatom ezért a negatív érzésért, nem hittem, hogy megérint az a csók de mégis ez történt.

Én is kimentem a friss levegőre, úgy tudtam estig nincs semmi kötelező program.

Ráakartam gyújtani, sőt legszívesebben a földig ittam volna magam.

Tényleg a piálásról sem szólt a fáma a tábori bevezetőnél...

Már majdnem elindultam a konyhába, hogy megkérdezzem, van-e valami használható a hűtőben amikor eszembe jutott az otthonról gondosan elhozott pár üveg Heinekken.

Nem kis egoizmussal Istenítve magam indultam a 2-es számú faház felé, hogy kivegyem a táskából a sört és a cigimet.

A házikó üresen állt, Robot sehol sem láttam, de nem is hiányzott.

Felszerelkeztem, majd egyenesen a stég felé vettem az irányt.

Már vagy egy fél órája piálgattam magamban, amikor hirtelen többen is közeledni kezdtek felém.

Nem tetszett a dolog, de pár perc múlva a félelmem alaptalannak bizonyult.

Hihetetlen, hogy az alkoholisták mennyire összetartanak.

Alig negyed órán belül a tábor fele ott ült egymás hegyén- hátán a stégen és sörözött. Mindenki csempészett magával piát csak nem merték elővenni, amíg meg nem láttak.

beismerem elég szimpatikusak voltak. Dan adta az alaphangulatot, annyira nagy poénokat nyögött be, hogy szakadtunk a nevetéstől.

Hat óra felé a kis csapat szálingózni kezdett befelé, de megbeszéltük, hogy az esti kötelező tábortüzes estére megpróbáljuk kideríteni, hogy milyen piák lapulnak még a tábor rejtekén.

Sokkal jobban éreztem magam így, hogy végre volt kivel beszélgetni, és mint kiderült, nem is haragudtak rám az elmúlt hét miatt, csak a Twiligt sikere miatt azt gondolták, hogy egy beképzelt liba vagyok.

Egyedül karót nyelt cicababa volt az, aki a távolból úgy nézett ránk, mint utolsó kis senkikre.

Szinte el is felejtettem azt a kényelmetlenséget, hogy kivel is lakom együtt, de egyből eszembe jutott, ahogy beléptem az ajtón.

- Gondolom jól szórakoztál!- mondta cseppet sem kedvesen.

- Igen jól, valami gond van vele?

- Na és szerinted mennyire volt hiteles a csókjelenetünk?

- Mi? Ez meg most, hogy jön ide?

- Csak úgy, hogy jó lenne ha jobban odafigyelnél a színészi alakításodra, mert ez a mai csapnivaló volt!

Egy pillanatig nem tudtam szóhoz jutni… Csak álltam ledöbbenve és értetlenül néztem rá.

- Csak nem begerjedtél rám édes?

- Rob fejezd be, hogy lehetsz ilyen utálatos? Nem gerjedtem be rád, csak utállak és a legutolsó dolog amit szeretnék az az, hogy te csókolgass, akár a valóságban akár a kamerák előtt.

Láttam rajta, hogy célt ért a sértésem, de vonásai hamar rendeződtek.

- Akkor lássuk, hogy mennyire undorodsz tőlem!

Olyan gyorsan termett előttem, hogy azt sem tudtam mi történik. Szája szorosan az enyémre tapadt, miközben minden menekülési útvonalat elzárva a falhoz szorított.

Ajka és csókja kemény volt, mint a kő, csókja vad és követelőző. A gyengédség egyetlen szikráját sem mutatta.

Újra átfutott rajtam a bizsergés, és gyűlöltem magam ezért. Próbáltam eltaszítani magamtól, de minél jobban küszködtem annál erősebben tartott.

Olyan hirtelen vége, ahogy kezdődött. Hirtelen elengedett, önelégült képpel és vad dühvel szemeiben annyit mondott:

- Ha ennyire gyűlölsz engem és undorodsz tőlem, akkor legalább ne remegj akkor amikor megcsókollak.

Pofon vágtam.

- Az indulattól és a undortól remegtem nem tőled!

Azzal magamhoz vettem a törölközőmet és bevágtattam a fürdőbe, majd becsaptam az ajtót.

A zuhany alá beállva megnyitottam a csapot és a zuhanyrózsa vízcseppjei mellett az én könnyeim is megindultak.

Mérhetetlenül mérges voltam és csalódott, de egyre jobban fűtött a vágy, hogy megtudjam mi történt azzal a Robbal akit ismertem és ki ez a pokolfajzat, aki minden pillanatom megkeseríti.

.

34 megjegyzés:

  1. Áááá Angyalka! Aranyba foglaltatom a neved! :D :D Köszönjük szépen! Teljesen el leszünk kényeztetve, de én személy szerint nem bánom! :) Imádlak! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Ááááá és megint csak Áááá!!!
    Erre nincsennek szavak
    Még még még még!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!
    Sőt nagyszerű!
    Várom a következő részt!
    Remélem hamar meg lesz a 20-25 komi!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  4. nah ez sem volt semmi rész! De olyan kis rövidke...:S tudom, hogy nem szép ezen hisztizni, de élek halok érte és olyan jó lenne kicsit tovább olvasni!:)
    Na de a lényeg! Rob egy geci, de IMÁDOM! Nem tudom miért, de bejön, hogy ekkora pöcs!XD Olyan más, mint az előzőben volt és tudom, hogy ennek oka van...de nekem tetszik így a karaktere! Talán ő is mérges Kristenre, mert nem kereste...vagyis ha jól emlékszem Kris egy ideig próbálta igaz?
    Na de ez a csók az elején...imádtam(hol a cicitapi???)XD Meg a végén is...és Rob beszólása, hogy ha annyira undorodik tőle, miért remeg!XD szakadtam rajta!!!:D De Kristen jól visszaszólt!:) És most már akarok valami khm-s dolgot! Please...:D
    Imádlak!(L)

    VálaszTörlés
  5. Régen írtam...tudom de sajnálom:S
    Imádom az új történetet alig várom a folytatást! Köszi hogy így elkényeztetsz minket:D Csak ne hogy megszokjuk:P

    VálaszTörlés
  6. deköcsög ez a rob már :o ne menjen ez így sokáig, lassan derüljön fény a titokra, jaj de amúgy van egy ötletem majd leírom neked :D ÍRNI EMBEREK, HA ÉN IS TUDTAM, MINDENI TUD! Ez igencsakl rövid lett szerintem úgyhogy alap hogy még ma kell nekem több :D Na most ennyire telt mert sietek
    csóksziédes :D
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  7. Szijja!

    ÁÁÁ ez nagyon állat fejezet özönök:D:D
    Imádom:D
    már én is kíváncsi vok h mi van robbal.
    nagyon tetszik ahogy húzzák egymás agyát robbalXD
    Rem összejön min a 20 komi,mert rosszul fogok aludniXDXDMi lesz akkor velem hnap a suliban?!
    Nagyon vároma folytit!
    Puszi
    Nikol

    VálaszTörlés
  8. Kész vagyok tőled te lány! :D Nem kínozhatsz ennyire minket! Derüljön fény a Rob titokra, mert ezt nem bírom sokáig! Annyira kis mocsok, de így is csípem! :) Na és a csókok és a beszólása, hogyha utálná és undorodna, akkor miért remeg Kristen?! Tetszett nagyon! Emberek tessék írni!!! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  9. nah Drága!
    most komolyan mindíg ilyen befejezésekkel fogsz minket kínozni? komolyan az idegeim...áhh
    tudod mit? nem érdekelnek az idegeim, mert 1 lassan már 1 sincs mert mind felmondta a szolgálatot és 2 és ez hihetetlenül és eszméletlenül bombasztikusan hiper szuper jó lett.
    nagyon kérlek hamar legyen friss, mert megöl a kíváncsiság.
    jah és most komolyan Rob ezt direkt csinálja? kíváncsi leszek meddig fogják húzni egymás agyát. asszem ez érdekesnek ígérkezik.
    a legjobb jellemzés erre a fejire (annak aki erre jár és még nem olvasta el) az hogy: HÚZZÁL OLVASNI MERT EZT NEM LEHET ELMESÉLNI!!!!
    imádlak
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Azta!!! Ez már igen, még, még, még. Senkinek sem kell elvennie a gépet a kezedből mert nagyon jól áll. Az előző töridet is szerettem, de nagyon más, de nagyon jó értelemben más, izgalmas és nagyon kíváncsi vagyok én is, hogy mi történt a mi kis Robertünkkel.

    hozd a frisset minél hamarabb!!!

    puszi, Kriszti

    VálaszTörlés
  11. Hellóóó, isteni lett :D jajj, de mi a fene baja van ennek a pasinak?? o.O Nagyon cuki, de nagyon furi... alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  12. Hogy ez a Rob mekkora egy geci... :) Áááá de azért nagyon IMÁDOM :) De ez a csók...ááá igen jóó volt...nagyon ott van :)
    De hogy miért lett ez ilyen...:)
    A piások mindig összetartanak...xD
    Ez a másik csók....:) Azért vártam hogy lesz még valami más is...de hát nem...egyetértek én is Ladyvel...igazán lehetne már egy khm-s rész :) Komolyan mondom elkényeztetsz minket...ennyi friss mostanában...de nekem nagyon bejön...egyszerűen IMÁDOM :)
    A 20-25 komi meg biztosan összejön... :) EMBEREK TESSÉK ÍRNI :)
    Imádlak
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  13. Szia! Hát nem mondok semmit ez nagyon jó volt és hát Rob inkább nem mondok rá semmit...:D ááá ezt már ki se bírom komolyan mondom!

    VálaszTörlés
  14. ANGYALKA!!!
    Szóhoz sem jutok!!! Nagyon tetszett, azonban tényleg derüljön már fény a titokra. És egyébként is, szükségem van a heti SZEX adagomra. Remélem, hamar itt lesz már. Hiába, de mostanában senki sem ír ilyeneket. Mi lesz így a perverz fantáziámmal???
    Nagyon várom már a kövit.
    Csóközön: fanny

    VálaszTörlés
  15. Köszönjük ezt az újabb remekművet. :D

    VálaszTörlés
  16. áááá ezt nem hiszem el nekem még ez sem volt elég...szeretnék többet és többet:D biztos velem van a gond de imádom ahogy egymás idegeire mennek Belláék:P:D puszika

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Vajon Rob miért élte bele annyira magát?
    áhh ennyire nem lehet bunkó, de télleg kivi vagyok, h mért nem hívta legalább 1* fel. Azé nem hinném, h nem tudta felhívni.
    Remélem egy este erejéig visszatér az igazi Rob és rem még próbálkozik párszor :D
    Hogy tudtam h kapni fog egy pofont :) Bár én előbb felpofoztam volna:) egyszerűen olyan beképzelt és öntelt, h ettől imádom annyira xD
    És persze nekem is hiányzik a ..kmm. xD
    uhh milyen lenne már kris elfelejtette becsukni a fürdőszoba ajtót és Rob hát ..ezt észreveszi és benyit...huu sztem már nem is élne...najó az ötleteket rád hagyom...neked több fantáziád van :D
    Remélem összegyűlik a komi :D
    KOMIZZATOK :D

    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  18. Hali!!
    Jóó kis részt hoztál össze:)
    pussz

    VálaszTörlés
  19. Hát ez már tényleg nagyon sok friss.
    De megérdemeljük, persze ha rendesen komizunk :D
    ohh már nagyon kíváncsi vagyok a kövire, mert Rob tényleg nagyon bunkó és sztem elég szánalmas ...egy egyedi stílus Robtól xD
    Remélem lesz ma élszaka vmi, áhh semmi rosszra ne gondoljatok xD
    Már várom a frisst, ami kb 1 óra múlva megérkezik:D
    puszi
    Rebecca- egy új olvasó

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó lett.
    Remálem mégma lesz friss.
    Dóri

    VálaszTörlés
  21. Hi!
    Nagyon jó rész volt!
    várom a következőt!
    pusz

    VálaszTörlés
  22. nagyon jó lett..várom a kövi fejit:)
    Meli

    VálaszTörlés
  23. Angyalkám, az ér, hogy ha egymásután írok mondjuk 10 komit, és akkor... Csak viccelek =]
    De amúgy imádtam! Azok a csókok... olyan jó, hogy egymásután jönnek! A csókok is meg a fejezetek is. Egyébként még szép, hogy az alkoholisták összetartanak, anélkül hová lenne a világ XD Jajj, remélem még ma jön a következő, beteg leszek ha nem. Mondjuk már így is az vagyok... XD

    VálaszTörlés
  24. Hm.Hm.Hm. Mondtam már, hogy mennyire imádom Robot amikor ilyen szenvedélyesen köcsög?:DÉs a drámát is imádom, bár azzal csínján bánok mert múltkor Briannától rendesen megkaptam./Bri azóta is sokk hatás alatt állok/Istenem egy fejezetebe két ilyen csók is...itt folyok el a padlón.
    Kristen olyan szerencsétlen de komolya:,,Az indulattól és az undortól remegtem"
    Ja persze persze.Meg Rob beszólása is mekkora volt:,,Csak nem begerjedtél rám édes?"
    DE!!!
    Köszi Angyalom, mosolyt csaltál az arcomra.:)

    A többieknek mellékesen megsúgom, hogy írjanak komit!Puszi.

    VálaszTörlés
  25. Szióka! Várom várom a kövit:D nagyon jó ez a töri és a rész is:P

    VálaszTörlés
  26. Basszus! Mire megírtam az előző komit, már 23-nál jártunk..! Kérdés van? =D

    VálaszTörlés
  27. Szia!!

    Igaz már megvan a kért komi, de én akkor is leírom hogy ISTENNŐ vagy és hogy IMÁDLAK, úgy ahogy ezt a fejezetet is imádtam:)
    Rob egy egoista majom, de így szeretjük:P Nem csodálom hogy Kristen remeg tőle!!
    De azért látszik hogy Rob kezd féltékeny lenni!!

    ÁÁÁÁÁ, de jóó hogy ma még lesz friss:)
    Na de leütöm magam mostmár, puszillak Angyalom

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Áááá leírhatalan nagyszerű:) szeretünk angyalka nagyon jó a story:) imádom nagyon várom a mai friss mit hoz:)
    ja és szép vége legyen:)
    nagyon jóó és ne kínzóóó és remélem fény derül arra h Rob miért ilyen:)

    Kövit gyorsan:P Puszi: Encsi:)

    VálaszTörlés
  29. na bassza meg megjövök és ez vár? többet kéne távol lennem? *félve és fütyörészve körbenéz*
    Mi a franc történik itt? Persze nem mintha bánnám, de már azt se tudom hol a fejem.. és még utoljára írok kommentet is... ez fáj!!! a következőre egyém az első hely! kibérlem :P
    mellesleg nagyon jó volt :D bírtam kristent... rob meg hát :D mejön ez az ényje... de blablabla.. kit érdekel ez az egész, amit itt írok :D Húzzál pötyögni és alkoss valami rohadt jót :D

    Szeretlek
    Kristen

    VálaszTörlés
  30. jajj ANGYALKÁM♥♥nemlehetsz ilyen:D:D.Kristen lábai remegnek Rob meg le se szarja.najó nem pont így:D.de érted:P:P.szval a lényegre térek:D
    ROBSTEN♥♥-t akarok:D:D.nagyon várom a kövi fejit ami pontosan 43 perc múlva lesz:D:D.vagyis az én órám szernit:P:P.

    szeretlek.puszillak:krisztu♥

    VálaszTörlés
  31. JAJJ EZ NAGYon jó volt imádtam kiváncsi vagyok a következő részre :) :D

    VálaszTörlés
  32. anyááámmm:D
    hát Angyalom kaptunk tőled egy újabb fantasztikus fejezetet:D
    és nagyon úgy néz ki még kapunk is ma egyet:D
    hát ez remeeeeeeeeeek;)
    és hát ez a Rob mekkora egy bunkó..
    de biztos van valami oka..
    remélem hamar kiderül hogy mi:DD
    és Kristen hát igen...Kristen az már csak Kristen..dugi pia:DD
    puszi

    VálaszTörlés
  33. Nagyon-nagyon tetszett!!!:D Várom a kövit!!!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  34. ISTEN VAAAAAAAAAAAAAAAGY!!! I-S-T-E-N!!! GECI IMÁDLAK XD NEM IS , ISTENÍÍÍÍTELEK! SZERETLEK! XD meg minden egyébb , baszki ez a rész, IMÁDOM ROBOT! a te Robod cunc!! hát istenem, pesten kár h nem csókoltam végig az ujjaidatxD olyan jó , ez akemény, faszfej Rob..és ahogy Krisset letámadta, eskű borzongás futott végig rajtam <33333333
    "- Akkor lássuk, hogy mennyire undorodsz tőlem!
    Olyan gyorsan termett előttem, hogy azt sem tudtam mi történik. Szája szorosan az enyémre tapadt, miközben minden menekülési útvonalat elzárva a falhoz szorított." ..tudom perverz vagyok XD kövezzetek meg! DE... MÉG MÉG MÉG!! különben megdöglöm elvonásban, eskü igazat mondok, szívem, csámpira és az RS falkára esküszöm ^^
    RLV és xoxoxo
    szeretlek muc!!

    VálaszTörlés