A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 14., szerda

FRISS


. Robsten II.




After Twilight Saga



19. Rész




Lassan haladtunk befelé a házba. Annyira kívántam őt, mégsem bírtam sietni.

Olyan volt, mintha az idő megállt volna és minden és mindenki megszűnt volna létezni.

Csak mi volt, Ő és Én… Ketten együtt.

Az ajtó becsukódott mögöttünk, majd lélegzetvisszafojtva vártam, hogy mi fog történni.

Rob halkan megszólalt és azt mondta először is kell egy forró fürdő.

Igaza volt… Nagyon kihűltem és a törölköző is már átnedvesedett vizes bőrömtől.

Mégis nem a meleg fürdő volt most a leghőbb kívánságom.

Nem tudtam, hogy együtt képzeli-e a fürdést, de nem mertem megkérdezni. Elindultam hát a fürdőbe.

Nem követett. Kicsit csalódott voltam emiatt, de reméltem majd utána kárpótol ezért, hiszen ő ajánlotta fel, hogy jöjjünk be.

megnyitottam a csapot, legszívesebben a kádba engedtem volna a vizet, de magamat ismerve az ilyen tipikus fürdőzések minimum egy órása szoktak nyúlni, nekem most sietősebb volt a dolgom így átforgattam a zuhany részre.

A törölközőt a radiátorra terítettem száradni, majd lassan kibújtam fürdőruhámból.

A meleg vízsugár alá lépve megborzongtam, annyira levoltam hűlve.

Reméltem, hogy nem egy csúnya nátha lesz a vége, mert ki nem állhattam a folytonos orrfújást és köhögést.

Próbáltam sietni, de olyan jól esett a meleg víz.

Negyed óra alatt így is végeztem és meglehetősen büszke voltam teljesítményemre. Azt hiszem ez volt életem legrövidebb zuhanyzása.

Ismételten nem találtam más hálóalkalmatosságot így muszáj volt az Ash által vett kihívóbb darabokra szorítkozom.

Attól féltem, hogy Robnak eszébe jut az az éjszaka, amikor bosszúból átvertem, és ez most nem jelentett volna jó pontot, így csak remélni tudtam, hogy tudja, már teljesen mások a szándékaim.

Fogat mostam, majd megszárítottam a hajam. Kicsit tűrhetőbben néztem ki, már nem volt annyira csapzott külsőm.

Kimentem a fürdőből, majd várakozóan Robra néztem.

Viszonozta pillantásom, majd bevonult a fürdőbe. Uhh… Kibírtam volna, ha kivételesen nem olyan igényes, de persze megértettem, hiszen nekem is nagyon jól esett a meleg zuhany.

Kicsit mintha, nagyobb rend lett volna, mint általában. Lehet, hogy amíg bent voltam Rob rendet rakott?

Az ágyak még mindig összevoltak tolva, pedig a szalag hiánya miatt már nem le tolna rá szükség.

Ez azért mindenesetre bíztató volt. nem bírtam volna nélküle aludni.

Tényleg olyan, mint a drog… Az ember egyszer megérzi az ízét, onnantól kezdve minden más ízetlenné válik.

Nem tudtam mihez kezdjek magammal amíg zuhanyozik.

Lefeküdtem, majd a párnákat és a takarókat még közelebb húzva egymáshoz, megelégedtem a kényelemmel.

Most már tényleg olyan hangulata lett az ágynak, mint ahol nem két idegen ember alszik egymás mellett, hanem két nagyon is ismerős ember alszik egymással.

Vonzott az ágy, a fürdő elálmosított, mégsem mertem igazán kényelembe helyezni magam, mert attól féltem elalszom.

Nagyot ásítottam, majd ránéztem az órára, és kedvetlenül tapasztaltam, hogy Rob még csak alig 3 perce vonult el zuhanyozni.

Szörnyen lassan telt az idő… Szemeim lassan lecsukódtak… Nem baj, csak pihentetem őket egy kicsit…

Nagyjából két óra múlva ébredtem, olyan hirtelen pattantak fel szemeim, hogy először le sem esett, hogy miért van ilyen rossz érzésem.

Mintha elfelejtettem volna vagy elvesztettem volna valamit…

A felismerés villámcsapásként ért… Mindkettő.

Elfelejtettem ébren nyitva tartani szemeim és ébren maradni valamit ezzel elvesztettem egy Robbal töltött éjszakát.

Rob… Vajon mit gondolhat most, vajon azt hiszi megint csak hülyítettem?

Sötét volt, de a szemem ahogy hozzászokott az éj feketeségéhez egyre jobban kivehető volt minden.

Robnak háttal aludtam el ráadásul, abszolút mint aki totál érdektelen.

Már majdnem ostromolni kezdtem magam hülyeségemért, de ekkor megéreztem egy meleg testet hátulról az enyémhez simulni.

Derekam sem volt szabadon, Rob ölelő karja fonódott köré.

A halk szuszogás pedig annyira közelről hallatszott… Egészen a fülem mellől.

Olyan édes volt…. Én meg olyan fáradt… De most nem vagyok.

És ahogy édes szuszogása csiklandozza a fülem…És ahogy csípője néha megmozdul csípőmnél… Te jó ég. Még szinte fel sem ébredtem ő meg itt alszik édesen és ártatlanul, de már most annyira kívánom, hogy nem bírok magammal.

Vajon nem lesz morcos ha felébresztem? Egy próbát mindenképpen megér…

Lassan megfordultam anélkül, hogy fejét vagy kezét megmozdítottam volna.

Most, hogy jobban szemügyre tudtam venni annyira édes volt. Hosszú szempillái alvás közben néha megremegtek, kívánatos ajka olyan közel volt enyémhez, hogy nem bírtam magammal.

Óvatosan végigsimítottam haján, majd a testének ívén.

Most nem viselt pólót, ha jól érzékeltem csak egy boxer volt rajta. Ez cseppet sem segített lenyugodnom.

Lassan, óvatosan csókoltam meg, s ahogy megéreztem puha ajkait nem bírtam leállni.

Egy kicsit megmozdult, de szemei még mindig csukva voltak.

Folytattam tevékenységem, mert elhatároztam, hogy ha erre nem ébred fel, akkor hagyom aludni, elvégre ha rángatni kezdem az aztán marhára romantikus lenne…

Magamból kiindulva százszor inkább lecsapnám az illető, minthogy bármi mást csináljak vele.

Annyira belemerültem ajka ízlelgetésébe, hogy szinte megijedem, amikor megéreztem, hogy már nem csak én csókolom őt, hanem ős is engem.

Ismét kinyitottam szemem, s egyenesen az ő álmos szemeivel találtam szembe magam.

/Szemem- szemeivel- szemben… Szép volt Angyalka XD/

- Ne haragudj, nem akartalak felébreszteni- mondtam ártatlan képpel.

- Hát… Ez igazán nagy kár… Ebben az esetben azt hiszem alszom tovább.. Jó éjszakát.

Ezzel a mondattal, fogta magát, visszaeresztette a fejét a párnára, majd lehunyta szemeit.

Na itt már nem bírtam tovább… Felpattantam, majd egyenesen csípőjére ültem, és ráhajoltam mellkasára és közöltem vele, hogy vissza ne merjen aludni.

Erre olyan hirtelen ült fel ő is, hogy majdnem leestem róla, majd hangos nevetésben tört ki, és közölte, hogy esze ágában sem volt.

Én is nevetni kezdtem, de azért közben hozzávágtam a kispárnám.

Annyira jó volt őt ilyennek látni. Kedves volt, közvetlen, vicces, és méretetlenül kívánatos.

Ahogy a nevetésünk csillapodni kezdett, egy teljesen más érzés azonban fénysebességgel növekedni.

Így hogy ült, fejünk egy magasságba került és nem bírtam tovább. Megcsókoltam.

Ő még közelebb húzott magához és olyan sebességgel viszonozta csókom, hogy alig bírtam levegőhöz jutni. De hát kinek kell a levegő, ha egyszer Robert Pattinson csókol?





/Folyt. köv. csak most el kell mennem tanfolyamra sorry! Ez most nem direkt maradt itt félbe esküszöm! (L)/

27 megjegyzés:

  1. áááááááááááááááá!!!!!!

    MIKOR LESZ FOLYTATÁS?!?!

    ugyemaugyemaugyemaaaaaa?????

    VálaszTörlés
  2. uhh. nagyon jó lett. már nagyon várom a folytatást. csak így tovább.
    IMÁDTAM!!!!
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, nagyon várom a folytatást! Nem gondoltam, hogy Kris elalszik de így jobb volt!

    VálaszTörlés
  4. Alig várom a folytatást!! Remélem ma befejezed! :) puszi, AMY

    VálaszTörlés
  5. jajj jajj jajj jajj :)
    Ez olyan egy édes fejezet volt :) pedig nem történt semmi lényeges de nekem nagyon tetszett :)
    Kristen meg bealudt...nah szépp :) De remélem kárpótolsz minket egy khm-ös résszel :) De ha jól sejtem az jön xD
    Robot meg már kezdem még jobban megszeretni ha egyáltalán lehetséges még :)
    Ááá de mikor azt mondta h alszik tovább nah hát ott meglepődtem de azért tudtam hogy Rob nagyon nem olyan h pont olyankor alszik vissza főleg h tudja h Kristen azt akarja :)
    Nah egy szó mint száz nagyon IMÁDOM IMÁDTAM :) Remélem időben haza érsz és meglepsz minket ilyen csodával :) De első mindig a tanulás :)
    Nagyon várom a folytatást :)
    puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  6. Ha direkt, ha nem, akkor is az őrületebe kergetsz! Egyszerűen IMÁDTAM! Nem tudok betelni ezzel az új Robbal:) Remélem, hogy időben hazaérsz és kapunk egy jó kis Robsten fejezetet:) De persze, munka után a szórakozás...(kár, hogy nem fordítva xD)
    NAGYON JÓ!! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett:P
    várom a folytatást
    Katta

    VálaszTörlés
  8. Szia Angyalka!!!

    Hát ez kész volt!!!! Ahogy te is írtad ez olyan mint a drog, rászokok aztán meg függő leszek....totálisan a függőd lettem:)
    Ez a rész...annyira jó volt, nem is jó szuper hogy az valami hihetetlen!! Tudom mindig ezt a béna szöveget írom, de komolyan nagyon nehéz rendesen megfogalmaznom, hogy mit vált ki belőlem az írásod!!!
    Örülök ha ma ismét kapunk egy adagot, mert e nélkül nem tudnék elaludni!!!
    Annyira jó hogy Rob ismét a régi:) Imádom, és Kristen meg a kis nimfomán:P
    Mi lesz itt a következő részbe! (18+) gondolom :)
    Már nagyon várom Angyalom és hihetetlenül IMÁDLAK és ezt az egészet is!!!
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  9. ilyenkor nagyon utálom azt a felelősségteljes formádat XD de ha megtudom hogy mégcsak nem is tanulni hanem vedelni mentél a nagy vadászzal együtt kiütlek XD
    am meg te már komolyan mesteri szinten űződ az agyhúzást! :D de komolyan, most is azt hittem végre kapom a kis adagot, erre teljesen más lesz az egész és még csak megállni sem bírsz meert imádod olvasni Rob cukiságait meg Kris balfaszozását, mert baszki nemv otl benne khm, de én meg kb itt vigyorgok mint egy szefós, miért? mert annyira kedves , aranyos feji lett azért! :D
    de ha este nem leszel fent, és én én..xD akkor SEGGBERÚGÁST kapsz ^^
    láwollak pici csirke
    miss B

    VálaszTörlés
  10. Hát ezt nem hiszem el, már megint a legjobb résznél abbahagyni...hihetetlen vagy csajszi! :D :P XD
    Alig várom az estét...rem tényleg lesz friss mert ha nem...ha nem megkérem Robot hogy jöjjön vissza és jóóóól rugjon segbe :DXDXD (gondolom élveznéd is)XDXDXD
    Ne játszadozz az idegeimmel te csaj!! XDXD
    Nah pussz
    este várlak a frissel együtt:D Ajánlom hogy itt legyél! :D :P :P
    Nikky

    VálaszTörlés
  11. Szija!
    Szerintem nagyon jó lett, csak nem volt kedvem írni kommit.xd
    Várom a következő részt!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  12. nekem is nagyon tetszett:) annyira, de annyira xD nagyon várom már a következő részt:(
    puszi:)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Folytatást!!!!!!!!!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    hát itt abbahagyni? Tudom nem direkt volt! Csak annyira szeretem a töridet, hogy nem tudok vele betelni :D
    És ...hát..remélem lesz itt még valami...az éjszaka xD
    És annyira imádom, hogy minden napa van friss :D Hát erre az oldalra biztos mindennap betévedek...párszor xD
    Jajj és ennyi titok, mert már azé tényleg kivi vagyok mi folyik itt :)
    Mindennap várom, hogy mi fog történni, mert mindig meglepsz vmivel :)
    Várom a frisst!
    puszy
    Katka

    VálaszTörlés
  15. Angyalom úgy látom kitűzted célodnak hogy kínozz minket...:D
    tisztára pörgök hogy...huhh majd most...éssss pont vége....xD
    tudom órád volt értem én...:D
    de akkor is az őrületbe kergetsz:D
    nagyon jó részt hoztál nekünk ismét össze:)
    remélem este még lesz..már nagyon várom:)
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Wááá...:D Itt szenvedek mert már nem bírom kivárni a frisset!!!xD Annyira nagyon jóó!!!^-^
    lécci gyorsaaan!!!*.* :D
    <3

    VálaszTörlés
  17. Nagyon nagyon tetszett a feji,most olvastam....Úgyvárom már akövit.Mikor jön?Juuuuuj de várom

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jól lett, olyan aranyosak együtt:) És szerintem nagyon jól írsz! Csak Rob is mondjon kedveseket:):):):) Vagyis most inkább ne mondjon.... khm:)

    VálaszTörlés
  19. Ne mááááááááár...elaludt?:DKi az aki Robert mellett elalszik?XDMikor jön a köviiiiiiiiiiiii????Függő vok...komolyan..kell kell kell

    VálaszTörlés
  20. jajj istenem....h lehet itt abbahagyni???????remélem,h még ma lesz folytatás..szuper lett!!!:D

    VálaszTörlés
  21. jajj imádommmmmm olyan jó ezt olvasni és ne keseredj el én csak most tudtam elolvasni de már alig várom a folytatását annyira nehéz abbahagyni így is minden egyes résznél ....szal én várom a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
  22. ANGYALKA!!!

    Dehogyis, nagyon tetszett, csak tudod lusta dög vagyok!!! Na, most egy kicsit jobban kifejtem, hogy nagyon tetszett. Annyira aranyosak lehettek, amikor aludtak. Főleg Rob. És a végével teljesen egyetértek. Kinek kell levegő, ha egyszer Robert Pattinson csókol? Nekem biztos nem kellene!!! :) Nagyon várom a kövit, és ne aggóddj miattunk. Mi mindig szeretjük az írásod, csak a banda lusta disznó, aki utál kommikat írni. Tisztelet a kivételnek. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Sok-sok puszi!!!
    fanny

    VálaszTörlés
  23. jajjjj imádommmmm annyira jó ezt olvasni és hogy végre enyhült a jéh ...és ne sopánkodj mert pl én csak most jutottam oda hogy eltudjam olvasni és lehet mások is és már most alig várom a kövi részt !!!

    VálaszTörlés
  24. Angyalka imádom olvasni a fejezeteket:)várom a befejezőő részt:)
    pusz Rami

    VálaszTörlés
  25. Már régóta olvasom a történeteidet Angyalka, és hát le vagyok teljesen nyűgözve! Nagyon tetszik! Mindig tűkön ülve várom a következő részt, mint most is! :)
    Dorci

    VálaszTörlés
  26. Hűűűű.....azta de izgi.Lesz ma friss,ugye..lesz...nem bírom ki ha nem xDKivi vok h mi lesz velük...Remélem nagy béke lesz.Friiisssst akarok!

    VálaszTörlés