A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 16., péntek

21. RÉSZ - A JÉGSZÍV TITKA


. Robsten II.




After Twilight Saga



21. Rész





Reggel elég fáradtan ébredtem, mégis úgy éreztem, ez a lehető legtökéletesebb reggel.

Most nem Rob mellkasán feküdtem, hanem egymással szemben, oldalasan aludtunk el, a lábunk összekulcsolódott, Rob karjaival ölelt, fejem pedig befészkeltem nyaka alá.

Egész éjjel csodálatos illatát lélegeztem és olyan nyugodtan aludtam, mint még soha azelőtt.

Jól emlékeztem szavamra, mikor azt mondtam: Szeretlek. Magam is meglepődtem, hogy ez milyen mélyen és őszintén hangzott, mintha sohasem lett volna ez másképp. Mintha egész életemben őt szerettem volna, csakis egyedül Őt.

Sajnos arra is jól emlékszem, hogy nem válaszolt semmit. Ölelt és csókolt tovább, mintha nem is hallotta volna vallomásom.

Nem akartam ezen gondolkodni, mert persze, hogy egy kicsit bántott, de már az is nagy eredmény volt, hogy kezd felengedni és ennyire lágy és gyengéd velem.

Úgy gondoltam, talán lassan ideje lenne előhozakodnom a komolyabb beszélgetéssel, mert tudtam, hogy addig nem lehet az enyém teljesen, míg ez a szörnyű titok kettőnk közé áll…

Azt is tudtam, hogy én nem vagyok része ennek a titoknak, de annál jobban érdekelt, hogy a férfi akit szeretek, milyen szörnyűségeken ment keresztül.

Éreztem, ahogy kicsit megmozdul… Talán már ébren van.

Gyengéden belecsókoltam nyakába, s közben végigsimítottam karján.

Erősebben szorított magához, most már biztos voltam benne, hogy felébredt.

Fejem kibújtattam mellkasából, hogy felnézhessek rá.

- Jó reggelt- mosolyogtam álmos, de csillogó szemeibe.

Nem válaszolt, csak lágy csókolt lehelt ajkamra.

Most jöttem csak rá igazán, hogy nm csak, hogy szeretem, de jobban szeretem őt mindennél.

Ahogy csillogó szemeibe néztem, tudtam, hogy egy esélyem van. Egyetlen esélyem a boldogságra. És addig nem lehetek boldog, amíg folyamatosan attól kell rettegnem, hogy a férfi akit szeretek mikor változik vissza egy vad és érzelemmente emberré.

Akkor pontosan annyira összetörné a szívem, mintha a mai kérdésem rosszra fordul.

Nem bírtam tovább várni. Egy „utolsó” csókot leheltem ajkára majd megkérdeztem:

- Rob, kérlek ne haragudj rám… De tudni szeretnék valamit. Nem azért mert kíváncsi vagyok, hanem azért mert őszintén szeretlek.

Láttam, hogy tekintete elhomályosodik, s talán olyat láttam benn mint még soha… Félelmet.

Éreztem, hogy pontosan tudja, mit fogok kérdezni, az n hangom pedig már szinte remegett amikor végre minden bátorságomat összeszedve kinyögtem:

- Milyen szörnyűség történt veled az elmúlt három évben?



/Robert szemszöge/

3 évvel ezelőtt



Nagyon nehéz volt elszakadni a Twilightos bandától, különösen egy embertől.

Olyanok voltak nekem, mint a családom. Nem tudtam elképzelni, hogy van olyan: Nélkülük.

A tervek szerint úgy volt, hogy pár napot Londonban töltök otthon, majd new Yorkba utazva újabb film forgatásába kezdek.

A fejem már hosszú ideje fájt, de nem akartam vele foglalkozni, gondoltam a sok munka és utazás az oka, na meg a sikítozó rajongók.

Reméltem, hogy otthon kipihenem magam egy kicsit, mert lassan már semmilyen fájdalomcsillapító sem segített.

A családi hangulat és az otthon levegője üdítően hatottak rám, de a fájdalom mégsem enyhült.

Éppen boltba kísértem anyut, szerettem vele vásárolni addig is együtt tölthettünk kegy kis időt, meg hát menés közben jobban megered az ember nyelve.

Éppen Kristenről beszéltem neki, aki annyira édesen búcsúzott el, valamint Ash hatalmas búcsúztató partyjáról, amikor hirtelen a fejemben lévő fájdalom olyan erőssé vált, hogy ordítani tudtam volna kínomban. A halántékomhoz kapva próbáltam masszírozással enyhíteni ezt a szűnni nem akaró kínt… Aztán csak arra emlékszem, hogy a helyi kórházban ébredtem.

Anyám elmesélése szerint az utcán térdre rogytam a fájdalomtól, majd elájultam. Ő meg majdnem infarktust kapott annyira megijedt, de szerencsére észnél volt annyira, hogy egyből előkapta mobilját és hívta a mentőket.

Hamarosan egy orvos jelent meg a szobámban és közölte, hogy vagy négy vizsgálat vár rám csak a délelőtt folyamán… Miért kell ekkora ügyet csinálni egy migrénből?- gondolta, de azért tisztelettudó maradtam vele, és betartottam kéréseit.

Még kintről hallottam anyu hangját, ahogy a doktort faggatja fejfájásom okáról, de az orvos csak annyit, mondott, hogy még nem akar semmit sem mondani, a délután folyamán azonban közli az eredményeket.

Anyu bejött és aggódó tekintettel hozzám rohant, majd megölelt. próbáltam nyugtatgatni, de nem igazán sikerült.

Hamarosan megjelent egy ápoló aki tolókocsit tolt maga előtt és megkért üljek bele.

Közöltem, hogy köszönöm, de a saját lábamon is tudok menni, de elmagyarázta, hgy ez kórházi szabályzat így nagyon hálás lenne ha nem akadékoskodnék.

Nem tettem…

A vizsgálatok nem voltak fájdalmasak sőt, nekem mint érdeklődő fiatalnak egészen izgalmasak voltak… Bár továbbra sem értettem miért ez a nagy felhajtás.

Miután a szobámba visszakísértek, és felszolgálták az ebédet nagyon meglepődtem.

Annyi rosszat hallottam már a kórházi kajákról, ez azonban minden hiedelmem megcáfolta.

A kedvenc ételeim sorakoztak egy rakáson íncsiklandozóan elkészítve.

A választ értetlen és csodálkozó fejemre az ápolónő adta meg aki felszolgálta az ételt.

Kiderült, hogy a szakácsnőjük nagy Pattinson rajongó… hurrá. Bár a főztje után valahogy nem tudtam rá rosszallóan gondolni. Biztosítottak arról, hogy becsületes angol emberek lévén az ittlétemet teljes diszkrécióval kezelik. Ez nagyon megnyugtató volt.

Éppen Kristent akartam felhívni, hogy ha még nincs programja a hétvégére leutazhatna hozzám, de ekkor bejött a doktor, olyan arckifejezéssel, hogy kezdtem megijedni.

Anyu a kezemet szorította, megnyugtató volt, hogy kórházban vagyok, ha eltöri lesz aki bekötözze.

A doktor sokáig olyan nyelven beszélt, amit nem értettem. Azt hiszem az orvosi szótár minden egyes szavát ledarálta egy mondatban.

Értetlenül néztünk, rá mire végre vette a lapot és elkezdte lefordítani emberi nyelvre.

Bárcsak ne tette volna. Kiderült, hogy agydaganatom van. Mindent elmondott ezzel kapcsolatban aztán jött a fekete leves.

A szövettan jó híre az volt, hogy a daganat jó indulatú… A rossz pedig, hogy kényes helyen van és nagyon gyorsan növekszik.

Szinte ledöbbeni sem volt időm, anyám a vállamon zokogott én meg egyfolytában csak nyugtatgattam, hogy minden rendben lesz.

Akkor így is gondoltam. Egyszerűen nem akartam elhinni a helyzet súlyosságát, úgy akartam kezelni, mint egy kötelező rosszat, amin ha az ember végig megy élheti tovább az életét.

Nem akartam semmilyen műtétre, vagy komplikációra vagy fejfájásra gondolni.

Az utóbbi nehéz volt, mert a fejem folyamatosan hasogatott.

Hazamehettem, és gyógyszereket kellett szednem, hogy a műtét időpontjára beállítsák a vérnyomásom a pulzusom, hogy részt vegyek egy amolyan asztma szerű fúvókával végzett tüdőtisztításon.

Erre azért volt szükség, mert dohányoztam és a dohányos tüdeje legyengül, így az altatás hatására a tüdő összeomolhat és a beteg kómába esik.

Majdnem fél év telt el amíg végre minden változó megfelelőnek bizonyult.

Csak kisebb szerepeket vállaltam eközben és kevesebbet villogtam a vörös szőnyegen is.

Szerencsére mindenki annyira körültekintő és becsületes volt, hogy a sajtó semmit sem szimatolt meg.

Sajnáltam a velem hosszabb időre összezárt embereket, ugyanis az erős szűnni nem akaró fájdalom hatására gorombáskodni kezdtem mindenkivel… Soha életemben nem kértem annyiszor bocsánatot, mint abban a fél évben.

kezdtem önsajnálatba esni, de szerencsére nővéreim mindvégig támogattak és próbáltak viccet csinálni az egészből, persze tudtam, hogy valójában nagyon aggódnak.

A barátaimat pont emiatt hanyagoltam. Nem akartam őket megbántani, de főleg azt nem akartam, hogy sajnáljanak.

Hamarosan bekellett feküdnöm a kórházba, hogy még az utolsó rosszabb adatokat is megváltoztassák, infúziót is kaptam.

Egy kétágyas szobában feküdtem, és akkor ismertem meg a szobatársam Brian-t.

Annyira magányosak voltunk a látogatók ellenére is, hogy egyszerűen muszáj volt beszélgetnünk.

Ugyanaz a betegség hozott ide mindkettőnket. Brian 30 éves volt, érettem nálam, s úgy gondolom saját koránál is.

Igazi barátra leltem benne. A pár hét folyamán már szinte bátyámként szerettem.

Rengeteget beszélgettünk és bölcs rálátása a világra magával ragadott.

Ő mindig megtudott nevettetni mg akkor is amikor éppen fejgörcsömben az ágy rácsát szorítottam.

Mindkettőnk értékei tökéletessé váltak a műtéthez és ahogy hallottuk még éppen időben.

Bevoltunk öltöztetve és csak a sorunkra vártunk.

Ekkor jött be az orvos, látszott, hogy rohant, mert nagyon kapkodta a levegőt.

Közölte, hogy reggel tömegbaleset volt, így csak egy műtő szabad. Kérte, hogy gyorsan döntsük el, hogy kivel kezdünk.

Brian egyből megszólalt, hogy menjen csak a fiatalság.

Tiltakozni kezdtem, ugyanannyi joga volt neki elsőnek menni, mint nekem.

Aztán Brian az öccsének szólított, majd azt mondta menjek csak én, mert ő látni szeretné, ahogy egészségesen visszatolnak ide, hogy jót nevethessen az elkábított fejemen.

Jót nevettünk, majd megöleltem és az orvossal mentem.

Még emlékszem ahogy lefeküdtem az asztalra és több orvos feje is fölém hajolt.

Majd a az altató orvosom a szám elé tette a maszkot és azt mondta lélegezzek mélyeket.

Az utolsó emlékem az volt, hogy azon gondolkoztam nem kéne-e már aludnom… Majd elaludtam.

A műtét 7 órás volt és sikeres.

Amikor órákkal később kinyitottam a szemem egyből Brian ágya felé néztem, hogy lássam nevető arcát, de az teljesen üresen állt. Gondoltam még a műtőben lehet…

A nővér pont belépett hozzám, mert látta, hogy felébredtem. Az első kérdésem Brian volt, de a nővér lesütötte a szemét és nem válaszolt.

Idegesség fogott el, pedig a fejem már nem fájt. Újra kérdeztem… Sőt szinte már kiabáltam.

Kiderült, hogy Brian meghalt a műtétem közben, mert a daganat elért az agyában egy eret és elszakította. Agyvérzést kapott.

Ordítani kezdtem, és az ágyat ütöttem öklömmel. A könnyeim nem maradtak bezárva.

Miattam halt meg. Az én hibámból, egy ilyen ember, egy csupa szív, barátságos vicces és okos ember, aki testvérévé fogadott, és most miattam… halott.

32 megjegyzés:

  1. ANNYIRA KITALÁLTAD, HOGYAN TÖKÉLETES!!!!

    VálaszTörlés
  2. atyaég
    nem térek magamhoz!!!

    VálaszTörlés
  3. Angyalka ez nagyon jó!! Tökéletes és csodálatos! Várom a folytatást már most :) Nem lehet az írásoddal betelni..:)

    VálaszTörlés
  4. ISTENI VOLT!!! IMÁDTAM ANGYALKA! És te jó ég 89-en vagyunk!!! :D:D remélem lesz holnap friss! :):)
    Dorci

    VálaszTörlés
  5. huh....na ez nem volt semmi....erre nem gondoltam volna....tényleg sokat kellett szenvednie azokban az években míg távol volt...
    Lotty

    VálaszTörlés
  6. 89 olvasó...és egy nagyon jó történet.....XD szegééééény Rob :(

    Kanga

    VálaszTörlés
  7. Azt hiszem nem alszom! Te jó ég! Ez nagyon jó lett nagyon várom a folytatást!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Jajj annyira jó volt! VÉgre megtudtuk! Legalább Rob már egészséges, és ez tök jó =] Brian-t pedig sajnálom...

    De remélem Kristen-el és Rob-al minden
    ok lesz =D

    VálaszTörlés
  9. te jóég...elképesztő...annyira a hatása alatt vagyok...szegény Rob,ezért volt ennyire jeges....IMÁDTAM

    VálaszTörlés
  10. Te jó ég Angyalkám... Ez gyönyörű volt, és olyan szomorú is:( Most már értem miért lett Rob olyan amilyen. De mivel kiderült az igazság, Kris biztos segít neki túl lenni ezen,és megbocsát majd magának:)
    Tényleg gyönyörű szép fejezet lett, csak gratulálni tudok:)
    Várom nagyon a kövit, puszi :)))

    VálaszTörlés
  11. OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!
    Te jószagú atya úr isten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na jó én asszem most nem lesz elég a 100db csomag zsepi.
    Valahogy sejtettem hogy meg hal a srác de akkor is olyan váratlanul ért.
    Tudom hogy megigértem többetírok de most tényleg nem megy.
    MILLIÓ PUSSSZI:))):))):))):)))

    VálaszTörlés
  12. Megérte várni!
    erre soha nem gondoltam volna.
    Nagyon jó lett, jó volt olvasni köszi :)
    de olyan arik együtt..:P
    nah ó nem beszélek itt össze vissza, szóval nagy vagy Angyalka! (L)(K)

    VálaszTörlés
  13. Aztaaaaaa.Hú.Aztaaaaaaaa......Ez....hú.
    Tökéletes a sztori de úgy szeretném tudni már mit mond el ebből Rob Kristennek...és főleg hogy hogy reagál a kérdésére...és hogy reagál Kristen erre a történetre.

    Angyalka, minden rész olyan klasszul van megírva, hogy muszáj lenne tovább olvasni...mint amikor nem tudsz letenni egy könyvet...de itt ilyen opció ugye nincs...:(

    És emiatt olyan rövidnek tűnnek a fejezetek, zabálom a szavakat..:)
    N.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nagyon tetszett a fejezet:) Szegény Rob! Nem számítottam rá, hogy ilyen szomorú lesz a vége, de jó lett:) Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  15. huhhhhh ez annyira tökéletes hogy kész nincs rá szó....és alig várom a kövi részt ..

    VálaszTörlés
  16. nagyon jó lett
    kiváncsi vagyok, hogy mit szól ehhez Kristen
    siess a folytival
    Puszi:Lilla

    VálaszTörlés
  17. Hát én mindenre gondoltam de erre nem!!! xO
    Fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  18. Nem találok szavakat. Annyira sajnálom szegényt, tényleg sokat szenvedett a 3 év alatt és magát hibáztatja Brian halála miatt. De ez a sors akarata volt és remélem rájön arra, hogy ezzel kapott egy hatalmas lehetőséget az élettől, hogy boldog lehessen Kristennel. :) Imádtam, mást nem tudok mondani csak azt, hogy még még még, ennyi nem elég! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  19. áááá!!!ez a feji!!Kész!!NAGYON JÓ LETT ANGYALKA!!PERFECT!! :) :) :)
    Szegény Robci..végre megtudtuk mi történt vele...ááá...vki dobjon meg egy zsepivel...kikészültem...asszem még párszor ezt a fejit is elolvasom...had sirjak...néha az is kell :) :) :P
    egyszerüen nem tudom mit irjak...hát az elején Kristen milyen édi volt,amikor odabujt Robhoz (L) (lettem volna Kris helyébeXDXD)...szegény Rob nem csodálom hogy teljesen kikészült,és mindnekivel olyan goromba volt...de most végre,talán van esély hogy felolvadjon a mi kis jégcsapunk:D(szar szöveg..tudomXDXD) ...rem Kristennel együtt mindent megoldanak,és nem lesznek bonyodalmak...nah jó azt hiszem már a fáradtság beszél belölem ugyhogy abba is hagyom,még a végén még több hülyeséget leirok :DXDXD
    Köszönöm ANGYALKA!Isteni volt!You are the BEST! :) :P
    Pussz
    Nikky :)

    VálaszTörlés
  20. könnybe lábadt a szemem, fantasztikus volt. :)
    Kriszti

    VálaszTörlés
  21. Szegény Rob....hüpp hüpp :(Majd Kristen megvígasztalja.Am nagyon jó lett,tetszik a feji. :)

    VálaszTörlés
  22. ezen majdnem elsírtam magam :)sőt elis sírtam:(
    ezt nagyon jól megírtad:)
    rem holnP HOZOD A FRISST MERTnem bírok már magammal:)
    puszi

    VálaszTörlés
  23. azt a ..... hát ezt ennél jobban még isten sem tudta volna megírni. egyszerűen tökéletes lett. és lehet hogy érzelgős leszek, de a végén egy picit megkönnyeztem a dolgot. erre nincsenek szavak. imádtam. és örülök hogy egyre jobban megérthetjük Rob viselkedését.
    várom a friss fejezetet.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  24. Szia!!

    Nem találok szavakat....megrázó volt!! Így hogy ezt most leírtad, teljes mértékben megértem Robot, hogy miért is volt olyan rideg Kristennel!! Elveszíteni egy barátot, sőt egy testvért....bele se merek gondolni én ilyen helyzetben mit tennék!!
    Könyörgöm neked, hogy folytasd, mert ez az idegőrlő várakozás kikészít!!!
    Annyira imádtam ezt a fejezetet...tökéletes volt!! Még meg is könnyeztem:)
    Imádlak Angyalom és felülmúlhatatlan vagy!!
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  25. Te jó ég!!! Én.... én már nem is tudom mit kéne írnom! Komolyan mondom erre már nincsenek szavak. Valami sokkal kifejezőbb kéne a tökéletesnél. Lehetetlen, hogy ilyet írj.. gondoltam magamban... erre meg tessék. Itt van én pedig itt küzködök, hogy "korán" reggel kinyögjek valami normálisat.
    Angyalom tényleg nem tudok mit hozzáfűzni, de minden tiszteletem a tiéd. Soha életemben nem tudnék ilyet írni és most komolyan felnézek rád. (Bár eddig is :D csak nem mondtam)

    Köszönöm!

    Imádlak
    Kristen

    VálaszTörlés
  26. Angyalka! tökéletes lett ismét!!
    Azt hiszem , megint sikerült meglepned minket!

    Nem gondolkoztál még azon, hogy kiadatod a történeteidet??/persze más neve lenne a szereplőknek/
    Szerintem érdemes elgondolkodni rajta!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Ja, és ez egy nagyon jó kép Robról a fejezet elején!:)
    N.

    VálaszTörlés
  28. Nem tudom mit mondjak.Annyira szörnyű...nem akarom, hogy ez történjen Robbal.De Angyalom olyan szépen megírtad a végére már szó szerint zokogtam.Brian halála...és ez az egész.Egyszerűen elviselhetetlen.
    Már amikor azt írtad, hogy fájt Robnak a feje és nem használt semmilyen gyógyszer elkezdtem sírni.
    A barátnőm aki inkább olyan nekem mint a testvérem 11 éve vagyunk legjobb barátnők, neki is fáj a feje.Iskolába csak úgy tud elindulni, hogy 4 gyógyszert vesz be.Az orvosok nem tudják mi baja.Most megy majd nagy kivizsgálásra.
    És most nagyon félek, fogalmad sincs mennyire.Nem akarom, hogy az legyen vele mint...Robbal, nem bírnám elviselni.Abba szabályosan belehalnék ha ...nem! nem lehet!biztos nem, úristen ne haragudj nem birom folytatni....

    VálaszTörlés
  29. Ó istenem ez annyira szomorú...:( Ez így már mindent megmagyaráz azt hiszem.....szegény Brian....szegény Rob...:(
    Imádom ahogy írsz, egyszerűen magával ragadó, nem sokan tudnak ilyet, nagyon tehetséges vagy.....

    VálaszTörlés
  30. Jajj ez annyira szomorú lett :(
    Most már teljesen megértem miért ilyen Rob....de azért igazán mondhatta volna legalább Kristennek!
    Jajj szegény Rob...most annyira sajnálom,pedig tudom hogy nincs ilyen baja neki valójában de komolyan és mindjárt sírok :( Nah és szegény Brian,pedig milyen jóó lett volna ha ő is túléli...de az igaz hogy akkor nem lenne ilyen izgalmas a történeted :) Jajj de remélem hamar jön a folytatás és abba már Kristen is fogja tudni mi is történt :)
    Nagyon IMÁDOM :)
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  31. nagyon jó..:D megdöbbentő..nem hittem volna h ennyire "sok" minden volt..:(s szegény Rob:((

    Nagyon várom a folytatást:) IMÁDOM ahogy írsz:)

    VálaszTörlés
  32. Szijjja Drága!

    Nagyon szégyenlem magam hogy ez idáig nem írtam komit. De egyszerüen meghalni sincs időm. Géphez se nagyon ülök. És Manócska teljese mértékbe lefáraszt estére. Már 15 hetes kis pocaklakó és a hasam is nő :)
    Na de msot át térek a törire. Imádom nagyon nagyon nagyon és nagyon. Nem tudom szavakba önteni hogy mit érzek. FANTASZTIKUS.
    Meg próbálok mostantól rendszeresen komizni, de nem igérek semmit.

    Puszi: Sweet és Manócska

    VálaszTörlés