A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 7., szerda

Az ígéret szép szó... :)



.


Robsten II.




After Twilight Saga




10. Rész




Amikor beértem Rob a fürdőben volt. Halottam, hogy folyatja a vizet, gondoltam, hogy zuhanyozik. Kihasználtam ezt az időt a bosszúm előkészítéséhez. Megnéztem milyen ruhadarabokat rejt még a szekrényem, tényleg minden Ashlee ízlése volt, emlékszem mennyire utáltam amikor hazaérve azt láttam, hogy rengeteg cuccom kihajította és a saját újonnan vásárolt csodáival töltötte fel gardróbom. Ez volt a megtorlás azért amiért háromszor is elrángattam a vásárlási szándékától és inkább kocsmázni vittem.

Összesen két alvásra szánt holmim volt, mely a saját kényelmes ízlésemet tükrözte, a többi mind nőies sőt eléggé kihívó darab. Ez most pont kapóra jött. kell írnom majd egy csöpögős sms-t Ash-nek arról, hogy mennyire szeretem.

Felvettem egy kék selymes anyagot, amelyet a mell részénél egy fekete csipkés réteg tett kihívóvá.

Miután elkészültem szexi pózba vágtam magam az ágyon, és megvártam amíg Rob kijön a fürdőből.

Nyílt az ajtó és ő mit sem sejtve rám nézett. Láttam, ahogy abbahagyja tevékenységét, és hosszasan végignéz rajtam.

Tekintete ködös volt, de nem tükrözött egyéb érzelmeket. Leült az ágyára, de közben nem vette le rólam tekintetét.

Kihasználtam, hogy nem dühöng és csábosan felálltam, majd közeledni kezdtem felé.

Mikor megálltam előtte nem mozdult, csak kezével végigsimított a selyem anyagon, gondosan kerülve testem érintését.

Nem akartam feladni, merész húzás volt, de folytattam amit elkezdtem. Minden könnyű vérű nő büszke lett volna a mozdulataimra.

Az ölébe ültem, ágyékunk összesimult. A szemébe néztem és ízlelgetni kezdtem ajkait.

én nem voltam vad, sem kegyetlen minden mozdulatommal kényeztettem kemény ajkainak puha bőrfelületét.

Incselkedően végigsimítottam nyelvemmel száján, majd megérintettem nyelvét. lassan mozogtam, nem akartam, hogy meghátráljon, mert azzal minden kárba ment volna. ő még mindig mozdulatlan volt, de legalább engedte tevékenységem.

Már azt hittem, hogy kudarcot vallottam amikor végre ős is megmozdult. Ismét vad volt, de reagált. Úgy kapott ajkaim után, ha mintha az élete függne ettől a csóktól.

Még egy lapáttal rátettem és csípőm is nyelvemmel együtt mozdult. Rob annyira vad volt, és mégis izgató, hogy szinte belefeledkeztem a pillanatba. Aztán amikor már kezdte volna letépni ruhámat, végre úgy éreztem itt az idő. Löktem rajta egyet, hogy keze lekerüljön rólam, majd felálltam és a szemébe nézve kiélveztem a bosszúm beteljesedését.

- Te vagy szánalmas- mondtam egyenes a szemébe nézve, aztán magára hagytam.

A fürdőbe érve le kellett ülnöm, hogy egy kicsit megnyugodjak. A tervem sikerült, de mégsem éreztem magam boldognak. Haragudtam rá, aggódtam érte és egyfajta gyengédséget éreztem ha a közelemben volt. Egyszerűen minden összekuszálódott.

Annyi mindent éreztem, hogy már nem találtam a helyem a saját testemben. Szerettem volna időt utazni, egészen addig a pillanatig amíg még minden rendben volt. A jelenlegiek fényében biztosan nem hagytam volna magára. Követtem volna mindenhová mellette lettem volna minden percben, hogy megóvjam ettől a jeges ridegségtől.

Nem bírtam tovább a fürdőben ücsörögni, a percek nagyon lassan telte, az alkohol hatása már elmúlt. Talán sosem létezett csak én szerettem volna azt hinni.

Visszamentem a szobába, de Rob nem volt sehol. kinéztem az ablakon és megpillantottam ahogy a mólón ül és a pirosan izzó kis pont azt mutatta, hogy cigizik.

Engem is elkapott a vágy a cigi felé, de azt hiszem, hogy leginkább csak ott akartam lenni mellette.

Annyira magányosnak és sebezhetőnek tűnt, ahogy a hold világította tó fénye arcára vetült.

Szerettem volna azt hinni, hogy z most a régi Rob, szívem melegséggel telt meg az apró reménysugár hatására.

Azt hiszem éppen ezért féltem annyira kimenni… Féltem ha odamegyek hozzá újra a jégszívet kapom és a reménysugár szertefoszlik.

Már majdnem lebeszéltem magam a dologról, amikor újra érezi kezdtem az erősödő vágyat a cigi iránt.

Úgy döntöttem mégis csak kimegyek rágyújtani, de tisztes távolságban maradok Tőle.

A tó széléhez sétáltam és letelepedtem a fűbe. Annyira jó volt a kinti levegő, hogy ezek után szinte fullasztóan melegnek találtam a faházat.

Hallottam ahogy a fűszálak közötti apró faágak megreccsennek mögöttem.

Ijedten fordultam hátra.

A félelmem alaptalannak bizonyult. Egy édes kiskutya közeledett felém, lefeküdt, majd az ölembe fészkelte a fejét.

Nyakörv volt rajta felismertem a kutyus, egész nap a főépület keneljében ugrándozott.

Valahogy biztosan kiszabadult. Legalább ő engedi, hogy törődjek vele….

Elszívtam a cigit, közben simogattam a kis állatot. Fiatal lehetett még, szinte kölyök.

Felálltam, hogy visszavigyem a helyére, de addig ficánkolt, míg kicsúszott a kezeim közül és az erdő felé rohant.

Nem sokat gondolkodtam, csak elkáromkodtam magam, majd utána szaladtam.

Barna szőre nem, de a hátán lévő kis fehér folt, azért elég jól látszott még a sötétben is.

Egyre beljebb haladtam az erdőben. telihold volt szerencsére, így nagyjából minden kirajzolódott előttem, de ez nem sok vigasz egy olyan embernek aki kiskora óta fél a sötétben, ha egyedül van. A kutyus úgy tűnt jól szórakozik, akárhányszor szem elől veszítettem mindig ugatni kezdett, hogy jelezze hol van.

De lehet, hogy csak engem akart ijesztgetni, mert mindig megborzongtam ha felugatott.

Botladoztam, de elesnem szerencsére mg nem sikerült.

Örülök, hogy a fürdőben levetettem a selymet és rövidnadrágba bújtam, mert így is eléggé összekaszabolhattam már a lában a folytonos bénázással.

Hirtelen megmozdult előttem az egyik fadarab és odébb csúszott.

Nem sok híja volt, hogy felsikítsak, az az egy szerencsém, hogy nem vagyok az a hangosan félős fajta. Csak egy sikló… nyugtattam magam, de ezektől a csúszómászóktól pont úgy féltem, mint a sötéttől

Egyszer csak valami szőrös a lábamnak ütközött.

Kiskutya. Felemeltem az ölembe és szorosan tartottam nehogy újra elszökjön.

Már éppen kezdtem volna büszkeséget érezni, amikor megfordultam, és körülnézve az erdő minden pontja egyformának tűnt.

Eltévedtem…

19 megjegyzés:

  1. Ugye Rob meg fogja menteni? Kivezeti a sötét erdőből! :D Ajj Angyalka az a khmmm rész hát... Na szóval irtózatosan jó volt. Remélem hamar lesz friss, mert teljes mértékben függővé tettél! Robsten függő lettem, menthetetlenül! :D :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Jajj ANGYALKA ez szuper :D
    És hál' Istennek nem is hagytál olyan eszeveszettül idegtépő függővéget.
    Izgatottan várom a folytatást.

    Nix

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!

    csak ennyit tudok kinyögni SORRY!!!!!:DD

    VÁROM A KÖVIT!!!D

    VálaszTörlés
  4. imádtam (L)
    nem tudok már mondani. fantasztikus amit írsz :D és most én nem leszek olyan beszari, mint amilyen te voltál (L)
    ezt jobban szeretem mint a másikat és még én magam se hiszem el, hogy ez lehetséges, mert tudod az volt az egyik drogforrásom :D
    lányeg a lényegben h megőrülök :D
    csak nem rob fogja megtalálni? :P

    VálaszTörlés
  5. Én ezt nem bírom! A legjobb részeknél hagyod abba, de úgy, hogy ne bírjak aludni, annyira kíváncsi legyek :D A sztori amúgy nagyon jó!! :) Mikor lesz friss? :P

    VálaszTörlés
  6. AAAAAANNNNNNGGGGGGGGYYYYAAAAAALLLLLLKKKKKAAAAAAAA....ezt most direkt? :)
    ááááá ilyen komolyan mondom h nincs :D
    Következőő?...mert megint így abba hagyni..áááá :)
    Nah és a bosszúú...áááá én már teljesen beleéltem magam hogy lesz egy kis khm...de nem volt...ááá...pedig annyira vártam :) De azt meg kell hagyni hogy Kristen jól kitervelte ezt az egészet...és megérdemelte Rob mert ő is ugyanezt csinálta Kristennel...de ááá :)
    Ez a kis kutyus meg tök cukiii lehetett :)
    Mégcukibb lenne ha nem futott volna az erdőbe...és mi az hogy eltévedt?...mi leszz itt még OMG :D
    Áááá siess és gyorsan gondold ki a folytatást mert falnak megyek xD xD
    Igen jóó volt...ááááá....nem birom :)
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Te csaj mik nem pattan ki a fejedből:)
    Nagyon jó volt és még mindig gonoszkodsz:))hihi
    Van egy selytésem mi fog következni bár amilyen fordulatokat tudsz te csinálni tuti nem találnám el.
    Nagyon várom a kövit.
    MILLIÓ PUSSZI:)))))))):))))):)))))

    VálaszTörlés
  8. Jajj istenem.Úgy tudtam sajnálni Robot, szegény.Komolyan a szivem szakad meg érte ami furcsa mert hát amikor Kristennel játszott leszartam Kris érzéseit.De Rob...hajjj
    Ezen leakadtam:
    ,,Hallottam ahogy a fűszálak közötti apró faágak megreccsennek mögöttem.
    Ijedten fordultam hátra."
    MMár örültem, hogy igen, igen Rob.Tuti ő az és aaa.
    Erre mit kapok?
    ,,A félelmem alaptalannak bizonyult. Egy édes kiskutya közeledett felém, lefeküdt, majd az ölembe fészkelte a fejét."
    WTF?egy kutya? ne basszál már ki velem.xd

    Kristen fél a sötétbe?:DBaszod én is...hahh...minket egymásnak teremtett a sors!!! :D
    Remélem SuperROB megmenti majd és egyszer talán...valamikor...lassan...lefeküdhetnének.Igen Angylka ez célzás volt!Vagy ha még ténylegesen nem is nyugodt szívvel 'játszhatnak'egymással,nekem nem baj:D
    Nagyon,nagyon 1000x siess a következővel, álmatlan éjszakáim lesznek.xd
    CSÓK<3

    VálaszTörlés
  9. Csupa öröm vagyok most h lett új feji,majd elszállok...de most komolyra fordítva a szót: Angyalom miért csinálod ezt velünk??? Kajak mondom h nem fogok aludni már sokadik napóta és már eléggé karikás a szemem!! :D De érted minden áldozat megéri mert ismét remekeltél.

    Mikor lett volna khm rész nah akkor teljes mértékben bezsongtam és mi lett belőle?? ROb azt kapta amit megérdemelt,de énnn vagy mii?? hát mi neeemm...csatlakozom Kittihez és igen ez is célzás volt!:D
    Mondjuk az a kiskutya tényleg cukii lehetett *.*

    Na mondjuk Kristenről se gondoltam volna h beszari a sötétben...mondjuk ha én lennék egy erdőben..sötétben..egyedül....és siklók csúszkálnának a lábam alatt oké igaz én tuti fejvesztve sikítanék h VKII (mondjuk ROOBxD)!!

    És mi lesz ha rob nem megy kristen után??? mert mondjuk túlságosan berágott rá vagy vmi?? de nem akkor az úgy nem kóser...hmm..akkor kristennek saját GPS beépítése van és egyedül kitalál...ez sem valószínű...!

    Nah látod már kattog az agyam és megint nem fogok aludni az már tuti:D

    Várom a Következőőtt Nagyonn nagyonn Nagyonn!!!!!!!!

    Remélme hamar lesszz:D:D
    puszii eszty

    VálaszTörlés
  10. Angyalka!

    Már nem tudom fokozni a dicséretet!
    Én nem vagyok író:) Kimerült a szókincsem:(

    Eszméletlen jó lett és megint dupla:))

    Csak így tovább!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Angyalka, ez csudi rész lett, igazán.
    Éééédes kutya, ééééédes Rob :)
    Jól sejtem, hogy most már közeledik valami nagyon sírós, titokra fénytderítő nagyjelenet?
    Izgi, várom a kövit.
    puszi:N.

    VálaszTörlés
  12. szia.
    Tetszett ez a fejezet is:)mostanában nagyon szorgalmas vagy:)de ez nekünk csak jó. hallod már alig várom a hnapot.:)

    Kris bosszúja állati volt és Rob még hagyta is magátxd. nemtudom miért de azthiszem h mindkettő szereti a másikat csak nagyon megbántottak mind a 2en.

    na meg az a kiskutya.már tökre örültem h Rob megy oda hozzá erre egy kutya azxd.legalább volt kit simogatniaxd.

    aztán jajj szegény hát nemcsodálom h félt egyedül egy sötét erdőben egy kutyával aki folyton csak ugat.szegénykém még el is tévedt.hajjajjj mi lesz itt.

    hatalmas fantáziád van te lány:)nagyon nagy tehetséggel áldott meg téged a sors:)imádom olvasni az írásodat mert nem annyira tömény de mégis minden benne van ami lényeges. egyszóval nem unalmas mert mindig előállsz vmi újabbal, de komolyan mikor már azthiszem h ettől jobbat már nem tudsz kitalálni hát persze h ráteszel egy lapáttal.
    nah csak ennyit akartam elmondani
    puszillak(K)

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó lett ez is:D nagyon várom már a holnapot! bár azt sajnálom hogy kris ilyen hamar leszállt robról:D kiváncsi lettem volna a folytatásra! :D XD várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Jaj, remélem Rob találja meg!!! De már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen betegsége volt! Biztos valami olyan, amibe majdnem belehalt, és azért nem kereste Kristent.
    Uh, már várom a holnapot!!!!
    Ui.: nemrég kezdtem olvasni a történeteidet és NAGYON TETSZENEK!!! Csak így tovább!!!!!

    VálaszTörlés
  15. Sikeres bosszú,ez ügyes volt.Kíváncsi vagyok mi lehet Robbal,ugye hamarosan elmondja mi volt vele??Amúgy van egy olyan érzésem,hogy Rob utána megy az erdőbe.Remélem úgy lesz és a szánalmas vagyon kívül mást is tudnak mondani egymásnak.Nagyon várom!Orsi

    VálaszTörlés
  16. Neeeeeeeeee ilyen galád boszút! Mondjuk Rob megérdemli de akkor is!
    Eltévedni az erdőbe? Csak nehogy hírtelen nőjön az a kiskutya!

    VálaszTörlés
  17. Angyalka!
    Már engem is megöl a kíváncsiság, annyi kiderítetlen titokra nem derült még fény, hogy ihaj. Mi Rob baja? Mi az a gyógyszeress izé?
    Miért viselkedik így Krissel?! És miért szívatják egymás agybafőbe?!?!
    Ez idegtépő! De alig várom, hogy legyen valami konkrét történés :):)
    Persze pozitív irányba ,-)

    puszik
    Szil

    VálaszTörlés
  18. Jujj de jó lett:DMajd jön bátor Rob és megmenti ugye?:DÉs majd megbeszélik a dolgokat..v nem xDVárom a kövit.Nagyon kis ügyes vagy mostanság,sok friss van,remélem így is marad.

    VálaszTörlés
  19. Szia!!!!

    Komolyan mondom ez NEM HISZEM EL!!!!!! Megint kihagytad a khm részt, de ez se elég, megint ilyen véget hagysz!!!!! Kikészítesz, de szerencsédre legyen mondva hogy van még 1 rész:)
    Jaj, szegény Rob, most tényleg sajnálom:( Úgy megvigasztalnám azt a szőrös kis buksiját!!!
    Remélem megmenti Kristent:)
    Puszi és ismét fenomenálisat alkottál

    VálaszTörlés