A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 25., vasárnap

28.RÉSZ



. Robsten II.



After Twilight Saga



28. Rész




3 héttel később




A tábor óta minden érdekesen alakult. Az az éjszaka mindent megváltoztatott közöttünk.

A sátorban annyira érezhető volt a köztünk lévő vibrálás, hogy nem volt több kétség, nekünk együtt kell lennünk.

A várva várt szót még mindig nem kaptam meg, de ennél sokkal fontosabb volt, hogy velem maradt. Szinte mindent együtt csináltunk. Forgatások után együtt kocsmáztunk, vagy éppen csak hazamentünk és szerettük egymást. Tovább növelte a boldogságom, hogy a Kellan által ígért nagy Twilightos találkozóra egy hét múlva kerül sor. Ash és Dan végül fülig szerelmesek lettek egymásba, s szinte már össze is költöztek. Nem tudtam, hogy ez meddig tart, mert mind a ketten eléggé szeszélyesek, de most mindenesetre nagyon örültem a boldogságuknak. Asht szinte le sem lehetett lőni. A forgatásokon olyan szexjeleneteket produkáltak, hogy Robbal azon gondolkoztunk leckéket kellene vennünk tőlük.

Később kiderült, hogy a csapat többi része ugyanezt gondolta a mi közös jeleneteinkről.

Na igen… Hiába telt el pár hét, lelkesedésem, vágyam s szerelmem cseppet sem csökkent, sőt…

Annyira jó volt vele feküdni és kelni, hogy azt hiszem már máshogy nem is tudnék elaludni, csak az ő mellkasán. Nem egyszer csalt könnyet a szemembe, amikor apró figyelmességekkel halmozott el.

Egy-egy ágyban reggeli, vagy rózsa és olvadoztam. Régen Mike is csinált hasonlókat, de akkor nagyjából csak elmosolyodtam. Igen… Az ember nem is sejti milyen az igazi szerelem amíg rá nem bukkan.

Fiatalként sokszor hisszük azt, hogy igen, ő az igaz és nekem ő kell, őt szeretem… De azok csak fellángolások, és erre az ember csak akkor jön rá amikor érettebb fejjel, valóban megtalálja az igazit. A mozdulataink, a gondolkodásmenetünk, a kétségeink és vágyaink mind annyira egyeztek, hogy néha úgy éreztem ez már túl tökéletes.

Nem ringattam magam abba a hitbe, hogy ez mindig így lesz, de amíg tart szeretném kiélezni minden egyes percét.

Tudtam, ha egyszer mégis elhagy, nélküle sosem leszek ugyanaz az ember. Sosem fogok senkit úgy szeretni mint őt. Soha senki nem lehet ennyire hozzám illő.

Nem akartam ilyeneken gondolkozni, de azért jól esett, mert ezek a földhöz ragadt gondolatok biztosítottak arról, hogy nem csak álmodom.

Persze azért akadtak furcsaságok, amik eléggé szembetűnőek voltak számomra., de ezt már igazán megszokhattam volna Rob mellett.

Akadtak telefonok, melyeknél Rob rendszerint kivonult az erkélyre, s ha kiakartam menni nagyon ügyesen lerázott.

Többször előfordult az is, hogy forgatási szünetekben elnézést kért tőlem és lelépett valahová, majd mindig feldúltan tért vissza.

Akárhányszor kérdeztem, hogy merre járt és mit csinált, azt mondta ne aggódjak, és hogy semmi lényeges.

Ennek ellenére egyre többször láttam magába fordulva merengeni.

Próbáltam közeledni felé, mint a barátnője akivel mindent megbeszélhet, de ilyenkor mindig elmosolyodott és próbált úgy tenni, mintha minden rendben lenne, csak a fáradtság gyötörné.

Természetesen mindig pontosan tudta, hogy mivel és hogyan lehet a legjobban elterelni a figyelmemet.

Ashle azt mondta, hogy szerinte itt valami sokkal nagyobb dolog húzódik a háttérben, aminek még nyilván köze lehet a múltjához és ahhoz a dologhoz is ami az erdőben történt.

Mélyen egyetértettem vele, s kíváncsiságom csak minden telefonhívással és titkos elmenetellel együtt egyre nagyobb és nagyobb lett.

Úgy döntöttem, ha ő nem bízik meg bennem annyira, hogy elmondja, akkor titkos nyomozásba kezdek.

Ashle persze örömmel társult hozzám, ha jól sejtem ő mindig is ugyanannyira szerette Robot, mint engem.

Olyanok voltunk, mint a testvérek együtt jóban és rosszban és ami a barátságot illeti időtálló.

A telefonokkal kezdtem… Egy újabb hívás után szerencsém volt, mert Rob zuhanyozni ment.

A táskájához osontam, és a mobilja után kutattam.

Megnéztem az utolsó hívás számát és beleírtam a saját telefonomba.

Az sms-eit is szerettem volna megnyitni, de az átkozott kis kütyü kódot kért.

Félsiker. Gyorsan visszarejtettem a mobilt a helyére, majd izgatottan írtam egy sms-t Ashnek.

Nem éreztem úgy magam, mint aki valami rosszat csinál… Én nem féltékenységemben kutattam Rob esetleges nőcskéi után, hanem fontos nyomozást végeztem, a kapcsolatunk érdekében.

Már téren nagyon is megbíztam Robban. Tudta, hogy ő nem az a fajta, aki megcsalná a barátnőjét, és szexuális ébersége sem azt mutatta, hogy más utakon kéne járnia ahhoz, hogy „törődést” kapjon.

Kimentem és gyorsan rágyújtottam. Valahogy lekellett nyugodnom, mert a szívem úgy dübörgött, hogy nem tudtam titkolni, s ha Rob megkérdezi mitől vagyok ilyen izgatott, végem van.

Hallottam amint elzárja a csapot, majd pár perc múlva egy szál törölközőben kilépett a fürdőből.

Nem kérdezte hol vagyok, a nyitott erkélyajtóra nézve egyből tudta a választ.

Rágyújtott, majd átölelt. Még kicsit vizes volt, de ez egy cseppet sem zavart.

- Mitől vagy ilyen izgatott?- kérdezte ahogy egy kicsit elhúzódott tőlem.

Ettől féltem. Hihetetlen, hogy ennyire ismer.

- Rob itt állsz előttem egy szál törölközőben… Van még kérdésed?- nevettem rá, s közben büszke voltam a félig valóban igaz mentő válaszomra.

Elmosolyodott, majd megcsókolt. pont kezdtem volna egy kicsit valóban ellazulni, amikor telefonom rezegni kezdett zsebemben.

„Találkozzunk lent nálatok a sarki kávézóban most! puszi: Ash”

Na jó, ennyit a pillanatnyi nyugalomról.

- Ash írt, hogy találkozzunk, elmegyek egy kicsit…

- Ha megvárod míg magamra kapok valamit, akkor én is veled tartok.

- Öhm… Ez most amolyan lányos este lesz és amúgy sem maradok sokáig. Maximum egy fél óra, és fel ne merj öltözni!

Megcsókoltam, azzal lesiettem az utcára.

A kávézóban alig voltak páran, tökéletes helyszín volt a tanácskozásra.

Ashle nem tudom hogy csinálta, de már ott ült a megszokott helyünkön.

- Akkor felhívjuk?

- Igen, de a számomat előtte lerejtetem.

Bevonultunk a mosdóba, majd miután megbizonyosodtunk róla, hogy egyedül vagyunk, izgatottan tárcsázni kezdtem az ismeretlen számot és közben kihangosítottam a telefont, hogy barátnőm is jól halljon minden egyes szót.

Pár csengés után fel is vették a telefont s egy cseppet sem barátságos férfihang szólalt meg:

- Ki az?

- Ö.. Jó napot kívánok, nem biztos, hogy jó számot hívtam, megtudhatnám, hogy kivel beszélek?

- Phil vagyok. Phil Moris.

- Megkérdezhetem, hogy ön milyen kapcsolatban áll Robert Pattinsonnal?

- Nézze hölgyem nem tudom, hogy ki maga, de jó lenne, ha nem zaklatna telefonon arról az alakról. Sőt ha jót akar magának jobb lesz ha ezt a nevet egy az egyben elfelejti.

Ezzel kinyomta a telefont.

Tehát férfi… A neve semmit sem mondott számomra, de annál inkább bosszantó volt a hang ahogy velem beszélt.

Ashel egymásra néztünk, és rosszat sejtve egyetértettünk abban, hogy ez a telefonálás, egy cseppet sem volt megnyugtató.

Mi lenne ha egyszerűen csak rákérdeznék Robnál arra, hogy ki is ez a Phil Moris…?

35 megjegyzés:

  1. jesszusbasszus!

    no. először is - ilyet én sose tennék.
    mármint ilyen telefonbanézegetés...
    de ez én vok.
    :-/ bár fene tudja... egy Robert Pattinson-ért?! ,-) :$$$
    node most meignt sikerült belelkesítened ezerrel, ANGYALOM!
    az eleje meg a vége is tökély volt, ahogy volt!
    kivi leszek, ki is ez a Phil Moris!
    alig várlak! :)

    sok sok puszi :heart:

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon tetszett:) De ki az a Phil Moris?Már alig várom, hogy megtudjam!

    VálaszTörlés
  3. ISTENEM EZEK A NAGY REJTÉLYEK....ÜRES LYUKAK....MEGVÁLASZOLATLAN KÉRDÉSEK.
    MEGÖRÜLÖK.
    Nagyon tetszett:)Szerintem nem volt idáig olyan rész ami nem tetszett volna.
    De ez a függővég nagyon idegesít.
    Hamar hozd a következőt mert a végén beutalnak
    a pszihiátriára:)
    MILLIÓ PUSSZI:)):)):)):))

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Na vajon ki az a Phil Moris és vajon Te miért csinálod ezt velem?
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  5. Jajj Angyalka!! Direkt csinálod ezt mi!???
    :D Az őrületbe akarsz kergetni!!Hogy mindig a legjobb résznél hagyod abba...vááá... :S :D
    Kris a kis detektivXDMondjuk megértem hogy érdekli Rob múltja,én is nyomoznék utána,csak nehogy baj legyen belöle,hogyha esetleg Rob rájön :/... Na vajon ki lehet az a Phil Moris..rem a kövi fejibe kiderül!! :D Nagyon várom már!!
    Köszi a fejit Angyalka!Szupcsi volt!XD
    Pussz
    Nikky

    VálaszTörlés
  6. Angyalom ismét megajándékoztál minket egy remek fejezettel egyszerűen nem lehet megunni millió csók :Szofi

    VálaszTörlés
  7. nah most megint gondolkozó üzemmódba kapcsoltam:D
    ki az a Pkil Morriss?És mi köze van Robhoz?:O
    kiváncsian várom a folytit:)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  8. Igen...kérdezzen rá! Jaj, ne csináld már, most miért kell kínozni?? Istenem megörülök, hogy mi lesz még itt!:D
    De amúgy nagyon jó volt! És írjál le egy forgatási szex jelenetet! Ez parancs!XD Jó nem, de én úgy szeretném!
    Imádtam és imádlak!
    Ja és nagyon tetszett még, mikor Kristen azon gondolkodott, hogy Rob az Ő IGAZIJA!:)

    VálaszTörlés
  9. Na most akkor ezt nem értem szerintem XD
    (Fogalmazásból 5- ös voltam XD)
    Baszki... Iszonyú kíváncsi lettem. Ez most ugye nem valami maffiás cucc?? XD
    Na inkább nem ontom tovább magamból a hülyeséget. Teszek egy szívességet a világnak és mára már kussolok =]
    De imádtam a fejezetet!!

    ÉS TEHÉNRE KÍVÁNCSI VAGYOK! XD XD HAHAHA!

    VálaszTörlés
  10. Anyám!! Angyalka, Te egy ISTENNŐ VAGY!! Annyira kíváncsi vagyok...nagyon várom...ennyit tudok írni :D
    pusszi

    VálaszTörlés
  11. Neeeeeeeeeeee neeeee ne kérdezz rá Kristen, mert ha ez a nyomozás kiderül úgy kidob Rob az életéből mint a szél.....
    Angyalom, kérlek, fogd be Kristen száját....

    Különben nagyon izgalmasak a fordulatok ismét:)
    Puszi
    N.

    VálaszTörlés
  12. jajj angyalom :D
    nagyon fúrja már az oldalamat h milyen kis sötét titkai lehetnek ennek a Rob gyereknek :P
    remélem hamarosan megtudjuk! Szuper vagy ;)
    millio puszi (K)

    VálaszTörlés
  13. szia!
    olyan jó volt, hogy Rob és Kristen közt rendben vannak a dolgok. erre jön ez a Phil Moris...ki ez?! valami titkos és veszélyes ügy lehet ez! húú nem tudom, hogy mi lesz, de nagyon izgalmas :)
    tetszett nagyon is!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Remélem hamar fény derül a titokra és nem fog nagyon kiakadni Kristen :)
    Nah én nem tudok t9bbet irni annál hogy IMÁDTAM :)
    Nagyon várom a folytatást :)
    És igen jóó lett ez is :) Mondom IMÁDOM :)
    Téged is (L)
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  15. Jujj ez nagyon izgalmas!!!!!!!
    Alig várom a kövit!!!:D:D
    Rem gyorsan írod mert nagyon kíváncsi vaok!!!!!
    Sok sikert a továbbiakba!!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia!!!

    Angyalom komolyan kiviszel az észből!!! Amikor már azt gondoltam, hogy itt mindenki boldog, akkor jössz egy ilyen hülye Phil Mirissal:S
    Ki ez, és miért mond ilyeneket Robról???!!!
    Ááááá nem bírok várni, hozd hamar a frisst:)
    Egyébként nagyon imádtam, csak mindig úgy tudod befejezni, hogy álmomba is ezen kell gondolkodnom!!!
    nagyon bírom Ahst és Krist, a két nyomozó:P
    Tetszett nagyon, de derüljön már ki, hogy Rob miért jókedvű egyszer, egyszer meg miért van megint rossz passzban!!!
    Imádlak Angyalom(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  17. Asszem ebből Krisznek még nagy baja lesz...Varom a folytatast! E.

    VálaszTörlés
  18. Jajj most meg tuti emiatt lesz balhé, hogy Kris kémkedik utána! Pedig már azt hittem, hogy kicsit oldódik a hangulat és minden happy lesz, de most megint minden elromlik az tuti...

    Várom a folytatást!

    Csöre

    VálaszTörlés
  19. jajj, hogy itt még nincs meg a harminc!!
    hát szedjétek össze magatokat, emberek, én akarok ma új részt!!!!!

    ANGYALKA, KÖNYÖRÜLJ!!!!
    már baromira esz a penész, kia franc lehet az a Phil Moris, akinek köze lehet ahhoz, amit még senki nem tud.... :)
    mert elbizonytalanítottál...
    de megőrülök, ha ma se derül rá fény!

    IMÁDLLAK! (L)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nagyon jók a fejezeteid. Alig várom, hogy fény derüljön a másik nagy titokra. Nem hittem volna, hogy Robertnek van még ilyen sötét titka.
    Remélem semmi szomorú.

    puszi,
    Kriszti

    és folytasd még ma, kérlek

    VálaszTörlés
  21. elszoktam a kommenteléstől, mert nem kellett nélkülem is mindig megvolt:)

    Na de ha muszáj akkor muszáj:)

    Angyalka!!
    Még mindig te vagy nekem a tökéletes író! csak így tovább.

    VálaszTörlés
  22. Jaj derüljön már ki csak egy része a titoknak! Hát már szabályos lyuk lesz az oldalamon :) Kérjük a többit!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  23. ááh Rob ki fog borulni:D:D
    de am már megint.semmire se tudom a választ:D:D.pedig annyi kérdésem van:P:P
    ááh.remélem hamar kiderül:P:P
    am bocsi h ez csak ilyen rövid lett:).majd bepótolom:D

    puszillak:krisztu♥

    VálaszTörlés
  24. hujuj, kíváncsi leszek vajon Rob hogy fog erre reagálni...:D
    ez egy érdekes csavar lesz a storyban:)
    Boro

    VálaszTörlés
  25. huh nagyon jó let,, mint mindig az összes :D:D

    hát mondjuk,ja lehet én se tennék ilyet, de majd eldől,ha ilyenre kerül a sor :D:D

    remélem minnél hamarabb folytatod :d pusza

    VálaszTörlés
  26. Állati jó lett! Csak Krisnek nehogy baja legyen ebből... Remélem lesz ma friss, mert elvonási tüneteim vannak! :D

    VálaszTörlés
  27. Váóó,ez tök izgalmas.Sok sok titok lappang Rob körül.Alig várom,hogy megtudjuk az újabbat.Remélem úgy derül majd ki hogy nem vesznek össze.Hisz még csak olyan rövid ideje tart a béke.nagyon várom a fejleményeket.Zsani

    VálaszTörlés
  28. Na most aztán kíváncsi vagyok ki is ez a férfi..?! A rész megint csak szupi lett! Várom a folytatást! Lizi..:)

    VálaszTörlés
  29. Szijja!!

    Ááá szuper lett mint mindig :)))

    puszi
    Grétus

    VálaszTörlés
  30. Ja igen, nálam lemaradt, de engem is nagyon érdekel aki az a Phil Moris..:)

    és ahogy írsz, az még mindig tökéletes, nem lehet elégszer dicsérni, és hamar kövit, mert mindig a legjobb résznél hagyod abba és ezt nem teheted velünk, habár megteszed :D de várom hamar a kövit :D

    pusza Orsi

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Tudod én nem szoktam nagyon kommentet írni mivel mindig utolsóként olvasom el a "frisset".
    De a cél érdekében hogy összejöjjön a kommentek száma és legyen ma friss ezért írok.Nagyon szeretem a történeted.Imádom ahogy megformázod a karaktereket:)
    További sok sikert:)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon jó lett ez a rész is!Frisst!Úgy izgulok...

    VálaszTörlés
  33. Ba**a meg naon jó naon várom a kövit MÉÉG :D:D

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés