A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 24., szombat

26.RÉSZ




. Robsten II.




After Twilight Saga



26. Rész




Hamarosan egész szép kis társaság gyűlt össze, pont mint az első ilyen éjszakán. Most azonban minden mégis annyira más volt. Rob és én már nem ugyanazok az emberek voltunk, mint akkor, valamint itt volt Ash és Dan ami tovább fokozta az élvezeteket.

Amíg a fiúk zenét kerestek addig végre volt egy kis alkalmam beszélni Ashlevel és mondanom sem kell, hogy mennyire ledöbbent. Ábrázata a tények elmesélése után lehangoló volt szomorú.

Nem akartam, hogy most ilyen hangulata legyen egész éjszaka, ezért megkértem, hogy próbáljon meg kikapcsolni egy kicsit és nem foglalkozni a történtekkel.

A jövőben minden bizonnyal lesz erre még alkalom bőven.

A fiúk visszatértek egy egész kocsisorral és a zene hamarosan dübörögni kezdett. Úgy tűnt Rob komolyan gondolta a felejtést, mert próbált úgy viselkedni, mint minden normális fiatal, akinek az a legnagyobb gondja, hogy mennyit vedeljen és hogyan vegye le minél jobban a barátnőjét a lábáról.

Az első két pohár még elég húzósan csúszott le nekem, de aztán mintha mindent elvágtak volna. Boldog voltam és önfeledt, minden úgy volt tökéletes ahogy volt, a hely az idő az emberek s Robert társasága. Néha olyan izgatóan simított végig kezemen, hogy kedvem lett volna itt helyben leteperni. Ahogy elnéztem, neki is hasonló gondolatok járhattak fejében, mert egyre merészebben közeledett felém, és úgy tűnt egyáltalán nem érdekli, hogy mások is vannak körülöttünk.

Én meg lazán belementem a játékba és nem érdekelt semmi és senki, csak élvezni akartam az éjszakát, ha jól gondolom teljesen jogosan.

Egészen erotikus módját választottuk az ivásnak, szerencsére a tequila pont alkalmas volt erre.

Rob a pólómat felhúzva az ölébe húzott, s elfektetett maga előtt, majd az italt köldökömre öntve, a sót mellem alatti fedetlen részre szórva s a citromot számba csúsztatva művelte az ivás eme művészi formáját.

Olyan szemekkel nézett rám, hogy elpirultam, s ezen magam is meglepődtem. olyan voltam , mint egy szűz lány, akit belülről fűt sőt éget a vágy, s ma végre megkaphatja kiszemelt démonát. Rob lehajolt hozzám, s ahogy végignyalt hasamon testem egyből hullámozni kezdett érintése nyomán.

és még koránt sem volt vége, az alkohol felitatva folyamatosan közeledett mellem vonalához és ahogy megéreztem száját szorosabban kellett szorítanom a citromot számban, hogy megakadályozzam felszínre kívánkozó hangom. Úgy láttam nagyon élvezi, hogy kínozhat, mert arcán mindent tudó, gonosz és egyben mocskosul csábos mosoly terült el, ahogy még közelebb kúszott, hallottam ahogy lenyeli a szájában összehalmozott élvezeteket, majd olyan lágyan simult számra, hogy azt kívántam, bárcsak az a citromgerezd megszűnne létezni, hogy teljesen átadhassam neki ajkaim.

A szemem sarkából láttam, hogy Dan is hasonló mutatványokat művel Ashsel. Kedvem lett volna felnevetni, hogy ennyire idióták vagyunk, de ekkor meghallottam, hogy mutatványainkat hangos fütyülések és tapsok követik. Most koránt sem pirultam el annyira, mint Rob nézésétől sőt, tudtam, hogy most rajtam a sor, így büszkén bosszulhatom előző műveletét.

Nem tétováztam felálltam, majd egyenesen Rob ölébe csúsztattam sőt kicsit helyezkedtem míg nyilvánvaló bizonyítékát nem tapasztaltam annak, hogy nagyon is jó helyen ülök.

Rob pontosan olyan szemekkel nézett rám, m int az előbb én őrá.

Lenyúltam a tequilás üvegért, s ahogy visszafordultam hozzá, kezeit a fenekemre csúsztatta, s úgy megmarkolta, hogy majdnem megugrottam.

Nyelvemmel végigsimítottam ajkán, aztán ahogy felém kapott volna, hogy teljesen birtokba vegyen visszahúztam fejem, s kezemmel oldalra hajtottam fejét.

Lemondóan sóhajtott, de vágya cseppet sem csillapodott.

Kihasználva meztelen felsőtestét, nyakára öntöttem a drága alkoholból, az ujjára szórtam a sóból, s a szájába helyeztem a citromot.

Nyakát óvatosan nyaltam végig, tudtam, hogy ez az egyik legérzékenyebb pontja, ezért elidőztem egy darabig, majd amikor éreztem milyen szaporán veszi a levegőt, a kezéért nyúltam, s a szemébe nézve vettem számba s nyaltam le róla a sót, olyan erotikusan amennyire csak lehetett. láttam szemein, hogy nem sok hiányzik neki ahhoz, hogy teljesen elveszítse fejét, de nem zavartattam magam. Tevékenységem végeztével szája felé hajoltam, s úgy érintettem a citromot, hogy ajkam éppen csak súrolja az övét.

Nem bírta tovább. Kivette a citromot, s gátlástalanul csapott ajkaim után, majd ahogy megéreztük egymást azt hittem nem bírunk leállni.

Csípőm szinte magától lejtette a már megszokott táncot, nyelvük annyira egyszerre mozgott, mintha egész életünkben csak ezt a koreográfiát gyakoroltuk volna, kezei egész testem átszőtték, én a haját markoltam, ő nyakamat tartotta nehogy egy pillanatra is eleresszem.

Nem akartam még abbahagyni, tudtam, hogy minél jobban szenvedünk annál nagyobb lesz az élvezet.

Pont kapóra jött Ash közbeszólása, miszerint menjünk frissítsük fel magunkat egy kicsit, aztán irány a tánctér.

Mindkét fiú felnyögött, amikor otthagytuk őket, s némán nevetve szaladtunk a kunyhóink felé.

Átöltöztünk annak tiszteletére, hogy szenvedjenek annyira a visszafojtott vágyaiktól mint még soha. Nem akartuk beismerni, de valójában mi is pont annyira szenvedtünk, mint ők, mégis szerettük volna úgy érezni, hogy mi irányítjuk a ma éjszakát.

Mindketten egy-egy könnyed nyári ruhát kaptunk magunkra, mely egyszerre volt egy tábor hangulatához megfelelő, s ugyanakkor a végletekig csábító. A ruhák mély dekoltázzsal, derékszűkítéssel és combközépig felvágással rendelkeztek, azt hiszem ennél többet nem kel mondanom… Hajam kiengedve hagytam, mert imádtam ahogy fedetlen hátamra omlik, sokkal szexisebbnek éreztem magam tőle. Egy kis parfüm és kész is voltunk.

Mindkettőnkben megvolt már a kellő alkoholmennyiség ahhoz, hogy csak a mának éljünk. Kézen fogva, mezítláb és nevetve indultunk vissza a tűzhöz.

Rob és Dan háta mögé lopakodtunk, már messziről is látszott rajtuk, hogy teljesen a mámor hatása alatt vannak. Ahogy hátulról átöleltem Robot, végigsimított kezeimen, majd megfordult és úgy nézett rám, mint talán még soha azelőtt.

Láttam, hogy mondani szeretne valamit, de mégsem bírta kinyögni, csak forrón megcsókolt, majd a hajamba túrt és éreztem, hogy a nyakamba szagol.

- Ez a kedvenc parfümöm.

- Tudom, tőled kaptam- mosolyogtam, majd a tánctér felé rángattam.

Most először néztem végig rendesen az embereken, mindenhol fiúk és lányok kacarásztak félreérthetetlenül csábító pózokban.

Az egész helyet elárasztotta a forróság és a nyári fülledtség.

Olyan volt, mint egy erotika tábor…. Ezen jót nevettem magamban, de aztán megéreztem Rob testét szorosan az enyémhez simulni és újra eltűnt minden és mindenki.

Csak ő számított… és a ma este, mely eddig tökéletesnek ígérkezett…

39 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a feji is!
    Nagyon tetszett!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  2. Ááááá Angyalka még ma folytasd!Nagyon nagyon jó lett:P
    FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁST:P
    Hát az alkoholos kis akciót megnéztem volna:P

    VálaszTörlés
  3. vao ez hü nagyon jó lett de félek hogy a végén valami lesz az utolsó mondat a fejembe hagyta a szöget :D Remélem ma este lesz még frisss :)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  4. Az a techilás nagyon bejött.Hm... én is kipróbálnám.:P
    Erotika tábor...xd Angyalka ígérd meg, hogy a nyáron elmegyünk egy olyanba! :D
    Siess a következővel mert már várom a khm-t.:p
    Csóközön.<333

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszet
    Fantasztikus volt.
    Már nagyon várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  6. huuuuu..ez tényleg nagyon szexi fejezet lett;)
    imádom az ilyen fejiket:D
    siess a kövivel :)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  7. Ejjha Angyalka! Ez a rész nem semmi! :D Ez a tequila ivászat ajjj de lettem volna Kris helyében! :D :D
    Nagyon jó rész lett! Emberek gyerünk kommenteket gyártani, mert így nem fogok tudni aludni az éjjel az biztos! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Na ...ez aztán tényleg erotikus volt ;) Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz még az éjszaka <3
    Nagyon imádtam ezt a fejit is <3
    Azt hittem már, hogy ott mindenki előtt leteperi...nem is értem, h h bírták ki...meg h erotikus tábor xD
    Na... már várom a kövit...rem összegyűlnek a kommentek :)
    puszy
    Katka

    VálaszTörlés
  9. Angyalk az este ugye tökéletes is marad? Csak mert ahogy ismerlek képes vagy és az "eddig" tökéletes estét elrontod valami váratlan fordulattal :D Kérlek, ne....kíváncsi vagyok a folytatásra :D
    erotika tábor baszod :D:D:D:D

    Lávjú

    Fanni [:

    VálaszTörlés
  10. szia! mondd,hogy ez az este ilyen tökéletesen fog folytatódni.légyszi légyszi légyszi
    annyira jó volt. még még még belőle :P

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett,kivi vok a folytatásra.Remélem együtt maradnak.

    VálaszTörlés
  12. MINDENKIT MEGNYUGTATOK AZ ESTE TÖKÉLETESEN JÓL FOG FOLYTATÓDNI :D (L)

    VálaszTörlés
  13. Áhh istenem OMGGG ez annyira kész ...teljesen kikészítesz minket már alig várom a kövi részt

    VálaszTörlés
  14. Sziia Angyalka
    nagyon jó rész lett várom a folytatást.
    A techilás rész nagyon jó volt.:)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Hát ez oltári lett!!! "erotika tábor" Nagyon tetszett, ahogy a tequilát itták:):):) Várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  16. háát mit ne mondjak, elég erotikusra sikeredett:D:D
    ezzel jól megalapoztad az estém, pont ilyen éjszakám lesz:$:P várom a kövit!!!!:)

    VálaszTörlés
  17. hűűűha..ennyit inni ;)
    wááááwww nagyon jó lett!
    imádom olvasni!
    nem is hangzik olyan rosszul egy ilyen tábor :D
    XD
    Puszi (L)(K)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Húúú...Azta nem tom mit mondjak, még mindig a hatása alat vagyok.
    Nagyon jó lett!!!!
    Várom már az este további részét, gondolom mindenki!!!XD
    Várom a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  19. Egyszerűen csúcs szuper rész volt!!!!!
    Jajj de vége nem tettszett az ez egy mondat!!!
    De nem baj legalább ebben a fejezetben nem volt semmi rossz!!!Nagyon várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  20. szia!
    hát... húúú... nem tudom mit írjak.
    nagyon nagyon nagyon tetszett!
    várom a folytatást...
    ja, és gyerünk sok komit írni... kell nekünk este az a következő rész :)
    puszi

    VálaszTörlés
  21. Már alig várom a folytatást!!! Nagyon jóó lett!
    Flo..:)

    VálaszTörlés
  22. Nah erre csak egy szó van: WÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓ :)
    Nekem ez a kedvenc részem az már biztos,eddig, igaz sokra irtam már ezt de ez akkor is...wáóóó :)
    Annyira tetszett hogy szavakat nem találok :)
    Főleg a tequilás rész..nah meg az erotika tábor...ááá...IMÁDOM :)
    Nagyon jóó lett :)
    Folytatást kérek de most :) Nagyon jóó lett :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  23. Angyalka...ezt nem hiszem el! Egyszerűen csodálatos vagy! Ahogy írsz...imádom!! nem bírom ki, ha nem lesz új rész!:D Köszönöm ezt a nagyon jó fejit!! (L)(L)
    Puszi

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Nagyon régen írtam már ..de az elmúlt hetekben minden összejött( suli,vizsga,szülők stb)
    Így most leírom egészben a véleményem! Az elmúlt fejezetek nagyon tetszenek de őszintén már szeretném ha lehullna a lepel hogy Rob miért is ilyen. Mert oké hogy elmondta hogy beteg volt de valami még van:D
    Remélem mostmár nem csak az lesz hogy lefekszenek Kris kiborúl aztán Rob megint magába fordul mert így már nem annyira izgalmas!
    És köszönöm azt hiszem mindannyiunk nevében hogy ilyen sok friss van mert így leg a szürke napokat van aki feldobja:D
    Pusz

    VálaszTörlés
  25. Ejha!!!! köszi, köszi,köszi!
    Folytatásért könyörgöm! Nagyon durván jó lett! Ennyit a válságról!!!!

    VálaszTörlés
  26. áhh olyan jóh :D:D nem bírok magammal MÉG MÉG MÉG !!!!!!!! xDxDxD

    VálaszTörlés
  27. ez nagyon jó volt mint mindig. alig várom a folytit úgyhogy tedd ma fel mert ha nem én megőrülök. eddig még sose irtam komit neked de szinte naponta megnéztem hogy nem tettél e fel frisset. a történet nagyon nagyon jó csak igy tovább. szeretném már megtudni hogy Rob miért bánik néha úgy Krissel mert szerintem Kris nem ezt érdemli. várom a kövit. puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  28. Imádom!
    Marha jó!
    Uh! itt abbahagyni??????:O
    Várjk a következőT!
    MoBóka

    VálaszTörlés
  29. ez nagyon jó rész volt. jó végre látni hogy Rob nem az a jéghegy mint az elején volt bár nem akarok semmit elkiabálni....
    Lotty

    VálaszTörlés
  30. Szia Angyalka:)
    Most is mint mindig levettél a lábamról.Fenomenális lett ez a rész is.
    Főként a Tequilás rész tetszett.Ha jól emlékszem az elöző történetben is volt valami tequilával kapcsolatos és akkor montad is hogy ez még csak a kezdet.
    Nagyon jó volt.
    MILLIÓ PUSSZI:))):))):))):)))

    VálaszTörlés
  31. Jajjj, légyszi kapjunk új részt este!!!!!Annyira tetszik, csak legyen jó folytatása... Szóval kérem a következő adagom! :)

    VálaszTörlés
  32. Folytatássst!!!!Please!!! :D :D
    Nagyon jóóó volt!!! Kedvenc feji!!! :D XD :)
    ááá..az a tequilás részXDXDszuper volt:D
    Végre mindenki milyen felszabdult volt,meg Rob is, meg ..vááá..az egész kurva jóóó!!! :D XDXD
    Nem tudom mit irhatnék..tuti még elolvasom párszor ezt a fejit isXDXD
    Szuper vagy Angyalka! :P ;)
    Pussz (L)
    Nikky

    UI: majd elfelejtettem :D... Imádlak Angyalka! :D :) :) ;)

    VálaszTörlés
  33. Húúúha! Mi lesz még ebből.... Szerintem mindenki ugyanarra gondol =]
    Imádtam!
    És Téged is <3

    VálaszTörlés
  34. Ez marha jó...itt mindenki összejön mindenkivel!:D Egyszerűen imádom...nekem is az jutott eszembe, hogy ertoka tábor, erre két sorral lejjebb oda írtad!:P
    Imádtam, annyira jó volt! Ahogy leírtad...hmm...imádlak!
    Megyek olvasom tovább!

    VálaszTörlés
  35. WOW!!!! atyaég!
    ez a tequila-ivós jelenet!!! :D
    isten vagy ANGYALKÁM!!!
    imádlak, de már megyek is a köv fejire! :)

    VálaszTörlés
  36. Elmondhatatlanul jó volt!!!!
    Nagyon jól írsz!!!
    Várom a következőt!!

    VálaszTörlés
  37. Tökéletes és ennyi...filmszakadás! xD Imádlak:Ajna♥

    VálaszTörlés