A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 15., csütörtök

20.RÉSZ


.Tudom, hogy ez a rész rövid lett, de szerintem majd megértitek, hogy miért, és nem fogtok haragudni... :) Remélem nem okoztam csalódást (L)





. Robsten II.


After Twilight Saga


20. Rész





Kínzott a vágy, sőt szinte megőrjített.

A teste az ajka, a keze kényeztetése olyan hullámokat indított el bennem, hogy nem azt hittem nem bírom türtőztetni magam.

Minden annyira tökéletes volt, csókunk egyre mélyült és nem volt megállás.

A fenekem markolta miközben a csípőm mozgattam, egészen addig nem voltam elégedett, míg meg nem hallottam mennyire hangosan és gyorsan veszi a levegőt.

Tudtam, hogy elértem célom. Semmi mást nem szerettem volna csak boldoggá tenni őt, és akkora élvezetet nyújtani számára amilyet még sohasem élt át.

Eleresztettem a száját, mely még mindig fogvatartott, majd édes kínokat kívánva neki, lejjebb ereszkedtem hogy hozzáférhessek nyakához.

Óvatosan megharaptam fülcimpáját, majd nyaka ívén elindulva apró csókokat leheltem bőrére.

Néha kicsit összerezzent, ha csiklandósabb területre tévedtem.

Mellkasát követve, szinte alig bírtam magam visszafogni. Annyira erős volt és izmai néhol kidudorodtak, már a látvány is elég lett volna a gyönyörhöz.

Munkálkodásom cseppet sem volt hasztalan. Éreztem ahogy lüktető vére munkálkodik alattam és ez még jobban ösztönzött.

Hasa aljához érve a bőrfelület megváltozott, sokkal puhább és vékonyabb volt.

Ezt kihasználva, még jobban lágyítottam csókjaim, szinte csak belesóhajtottam hasába.

Szám émelyítő lassúsággal haladt lejjebb legvágyódóbb pontja felé, a boxer vékony rétege még mindig közénk emelkedett, de ez egy cseppet sem zavart.

Csókjaim nem szűntek meg, s éreztem ahogy újból és újból megremeg teste kényeztetésem hatására.

Elindultam újból felfelé, hogy ismét birtokba vegyem száját, mely már félig nyitva maradt mutatva ezzel munkám gyümölcsét.

Szemébe nézve észveszejtő vágyat láttam, szinte perzselt, égetett.

Ahogy ajkam ajkához ért, nem tétovázott és a hátamra fordított.

Most ő csókolt engem és nem is akárhogy, s közben szinte észrevehetetlenül szabadított meg ruháimtól.

Már csak az apró tanga rejtette szemérmem, de ez neki egyenlőre elég is volt.

Ahogy hozzáért nyakamhoz egyből sóhajaimmal telt meg az aprócska ház.

Ez volt ez egyik legérzékenyebb pontom és ahogy ezt kitapasztalta, nem eresztett. Hosszú ideig időzött, de csak azért, hogy még jobban kínozzon.

Apránként haladt mellem irányába, de amikor odaért, sóhajaim valóságos nyögésekké alakultak és karjába kapaszkodva próbáltam fent maradni a süllyedő bárkán.

Az érzés leírhatatlan volt, ahogy nyelve mozgott úgy suhantak át testemen a kéj hullámai.

Hirtelen lekúszott térdemhez, s onnan haladt felfelé.

Szinte alig ért belső combomhoz, máris megremegtem.

Szerettem volna még nyújtani az élvezeteket, de tudtam nem sokáig bírom már.

Lassan lecsúsztatta róla a maradék anyagot, s olyan dolgokat művelt, hogy az utolsó cérna is elszakadt.

Szemérmetlenül sikoltoztam és próbáltam, eltolni magamtól, de nem engedte.

Azt hittem elégek belülről, annyira tudta, hogy mit, hol, hogyan és mikor csináljon mintha azért teremtették volna, hogy nekem élvezetet nyújtson.

Kezénél fogva húztam feljebb, de hang nem bírta elhagyni a szám.

Lélegzetvisszafojtva, némán könyörögtem neki, hogy mondjon le tervéről miszerint a végtelenségig őrjít, és adja meg amit szeretnék.

Úgy tűnt pontosan tudja, hogy mire gondolok, mert egyből megcsókolt, s közben eltűntette az útból az utolsó feleslegessé vált anyagot is.

Lábam csípője köré fontam, hogy szorosan hozzám simuljon s amikor láttam ugyanannyira szenvedünk mindketten, visszaereszkedtem, hogy még jobban hozzám férhessen.

Nem habozott, azt hiszem ő sem bírta már tovább.

Lassan hatolt belém, olyan gyengéden, hogy ismét megcsókoltam.

Mozgása őrjítően lassú volt a világ újra elmosódott körülöttem szinte vonaglottam.

Begyorsított, majd szinte úgy száguldozott, mint a vér ereimben.

Sikolyaim hatalmasak volta, egyszerűen nem tudtam visszafojtani őket, de Rob sem volt hangtalan. Férfias nyögései csak még feljebb fokozták élvezetem.

Egyszer csak minden a élvezet, kéj és vágy a tetőfokára hágott, testünk egyszerre hajlott feszes ívbe remegések közepette, majd egyszerre ernyedt el.

S mi ott feküdtünk összefonódva, még mindig egy testként, s pihegve csókoltuk egymást, miközben ajkam egy szót formált: Szeretlek.

27 megjegyzés:

  1. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW!!!!! :):)

    istennő vagy, ANGYALKA, nagyon tetszett :):)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó lett ez a rész is!
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. nagyon, nagyon, nagyon tetszett!!! :D mostantól én is beállok a kommentelők sorába, hogy még több gyűljön neked, és ne merj szomorkodni ha kevés a komi, mert EGYSZERŰEN IMÁDJUK amit írsz!!! :)))
    nem lehet vele betelni, nagyon várom már a folytatást!!! :)))
    Dorci

    VálaszTörlés
  4. egyszerűen csodálatos :D:DD: nagyon nagyon jó lett, borzalmas jól írsz, és tudod fokozni a pillanatokat, sose hagyd abba :D

    VálaszTörlés
  5. Uhh ahh uhh....azta :DEz nagyon jó lett.Végre visszatért cuki Rob.Nyamm :DRemélem hamar jön a folytatás!Várom már nagyon...

    VálaszTörlés
  6. szia!
    Nagyon jó lett. Olyan édesek együtt.
    Örülök hogy Rob megenyhült.
    Várom a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  7. Isteni volt!! Bár ami azt illeti tényleg rövid volt, de most az egyszer elnézem :) Jaj könyörgöm gyorsan legyen friss!! Tiszta függő vagyok. Ez már azért beteges...:D Imádom az írásod! Könyörgöm írj gyorsan! Sokat!! :)

    VálaszTörlés
  8. Áhhhhh! Mindjárt szétfolyok!! Asszem... többet nem is tudok hozzáfűzni!
    (L)
    Mikor lesz a kövi?? =D

    VálaszTörlés
  9. Szia!!

    Lefagytam....az utolsó szó "Szeretlek"...TE JÓ ÉG!!! Kristen szereti...most jobb hogy nem látsz, örömtáncot lejtek és visongok közbe:P
    Angyalka ez a rész a number one nálam...úgy volt tökéletes ahogy volt!!!! Atya ég, mi lesz itt még!!
    Kezdek félni, mert most túl happy minden, hamarosan úgy érzem jön a krach!! De nem baj, ez a rész...ááááá kész vagyok:)
    IMÁDOM az egészet, hihetetlen hogy mindegyik rész ilyen tökéletes!!!
    Köszönöm Angyalom ezt az élményt, szép estém lesz:)
    Imádlak és csóközön
    Lilluci

    VálaszTörlés
  10. yazért kíváncsi leszek, hogy fog reagálni Rob a vallomásra...
    HA meghallja... remélem, nem lesz megint jeges!!!!! :-o

    VálaszTörlés
  11. huhaaaa WOWWW ez már igen csak remélem Rob nem pánikol hirtelen be ettől....istenem már most alig bírom ki a kövi részig...

    VálaszTörlés
  12. Wáóó :)
    Nah ez aztán volt egy khm-s részt :)
    Jajj nem találok szavakat hogy mennyire szerettem :) Egy fejezet tömör gyönyör :)
    Hát ez aztán tökéletes folytatás volt :)
    És most kibirom a következő frissig :)
    Komolyan én nem jutok szóhoz még mindig a hatása alatt vagyok :)
    Egyszerűen IMÁDOM :)
    Áááá áááá ááá :)
    Nah de befogtam mert nem tudok már semmi érthetőt írni :) Egy szó van rá : IMÁDOM ÉS IMÁDNI IS FOGOM és TÖKÉLETES VOLT :) nah jó ez nem egy szóó :)
    Nah de a legfontosabbat meg kihagytam(hozom a formám) az utolsó szó..szeretlek..szóval Kristen szereti?..tudtam tudtam én tudtam :)
    várom a folytatást :)
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  13. De jóóóó:)
    Most kb. ujjongok, hogy végre megtört a jég, és semmi váratlan fordulat nem rontotta az estéjüket...
    Várom a folytatást:)
    N.

    VálaszTörlés
  14. szia!
    uuuhhhhhh... :P ez egyszerűen isteni volt!!!! nagyon nagyon jól írsz!!!! ezt az is bizonyítja h ahogy olvastam egyre inkább melegem lett!!! :P és a sztorit is imádom!!!! :) soha ne hagyd abba!!!! :) már nagyon várom a kövit!!!! :)
    Szió: Zsú :)

    VálaszTörlés
  15. HŰHA!!!!!!!!!!!
    Én még mindig a hatása allat vagyok úgy hogy aszem most nem próbálok hosszú komit írni:D
    Majd bepotolom megigérem:)
    MILLIÓ PUSSZI

    VálaszTörlés
  16. ÉLJEN ÉLJEN! VÉGREEE ! :D úgy kb 20 rész óta ezért könyörögtem :D najó nem csak ezért, de ez azért oda tette magát, meg te is. :D és most ajkaim csak egy szót formálnak visítva: IMÁDLAAAAAK :D
    láwláwláw babaaa
    Briiii

    VálaszTörlés
  17. Ez nagyon jóó lett!! hát megérte várni erre a fejire is!!!
    Egyszerüen hihetetlen vagy!! :P
    Sztem ennél a fejinél egy csomoan fognak komizni..ugyhogy készülj fel!! :D :D :)
    ááá..nem tudom mit irjak..komolyan..még asszem elolvasom párszor ezt a részt is! :DXDXD(perverz NikkyXD)
    Csókollak ANGYALKA :)
    Szép volt! *tapsol* :)
    Pussz
    Nikky :)

    VálaszTörlés
  18. nagyon nagyon jó lett:)
    és akkor most a szeretlek szó hallatán visszatér a jéghideg undok Rob ? :(
    nagyon imádtam ezt a fejit de most inkább nagyon reménykedek hogy ne az legyen amit én elképzeltem xxd
    puszillak
    Katta

    VálaszTörlés
  19. huhhh...háhhh...hihhh...
    mostanában csak ezeket tudod kihozni belőlem,és semmi értelmesebbet :) mindjárt szétfolyok meg anyám nem is tom de h ritmustalanul kurva gyorsan ver a szívem az is tuti!! Azt mondta Kris h 'szeretlek' *.*
    !!! VÉÉÉGREHH!!!
    Annyira leírhatatlanul írsz h az leírhatatlan xD
    Még írjak ilyen IGAZ baromságokat ??
    Egy egész novella kijönne most belőlük...:D
    Nagyon megőrültem most,szószerint megőrítessz ilyenkor és én imádok ilyen őrült lenni :)
    ez olyan őrültség h mindjárt lefordulok a székről némán ordítok és vigyorgok mint a tejbetök xD
    imádlak nagyon nagyon nagyon angyalom!!!!!!!!
    Oooo csóóókk oooO

    VálaszTörlés
  20. Atya Úr Isten!!!!! Ezt még el kell olvasnom párszor, mert olyan mohón olvastam:):):) Nagyon jó lett!!!!! Már alig várom a kövi khmmmm részt!

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Remélem a szeretlekből nem lessz baj, mert eret vágok! csodásan meseszép lett ismét!

    VálaszTörlés
  22. én...én...én...nem találok szavakat. ez egyszerűen hihetetlenül jó lett.
    és Kristen szereti. ezaaaaz. kíváncsi vagyok mit mond erre Rob. nagyon várom a friss fejit.
    IMÁDLAK!!!! felülmúlhatatlan vagy.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  23. Angyalka! ismét tökéletesen zárul a napom!

    KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  24. Véégre :D Nem tudok mit írni, baromi jó volt és aaaaahhh.<333 Kíváncsi vagyok Rob, hogy fog erre a Szeretlek dologra reagálni.Gondolom nem akarod nekem elmondani.:(
    Ennyire futott mert mennem kell sulibe,de tudod, hogy imádlak!
    Bocs, hogy a többihez nem írtam csak mindnap minimum két dogát írunk, ma is kémiát meg irodalmat.:S
    Csók<3333

    VálaszTörlés
  25. Angyalka ez annyira annyira de annyira tetszett. Nem találok szavakat. HUhhh és a vége, hogy Kris kimondja, hogy szereti, áá kász vagyok. Ez király volt! :D Várom a folytatást!!! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  26. még méég méééég ♥
    jah máskor Rob hagyhatná h Kris is kényeztesse picikét... XDD

    VálaszTörlés
  27. Angyalka!!!!
    Hihetetlen vagy! Nem hiába közdöttünk netért a kolszba :D nagyon jó lett és az előzők is!
    mééééééggg....(L)(K)
    juuujjjj remélem hamar lesz folytatás :)
    Puszi csak így tovább ;)

    VálaszTörlés