A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 24., szombat

27.RÉSZ



. Robsten II.



After Twilight Saga



27. Rész

A zene dallama lágy mégis egy kissé őrült ritmust diktált, így nem várattam tovább.

A zene ritmusára mozogni kezdtem, míg ő a hátamhoz simulva táncolt.

Csípőnk szinte összeforrt, s körkörös mozdulatokkal ingereltem tovább, melynek hatása nem késett soká.

Rob egyik kezét a hasamon nyugtatta, de a máikkal folyamatosan haladt egyre feljebb, mígnem elérte melleimet. Beleremegtem az érzésbe, de nem akartam elgyengülni.

Fejem hátrahajtottam vállára, s nyakába csókoltam.

Hamarosan Ash és Dan is csatlakoztak hozzánk, olyannyira, hogy a két fiú közrefogott minket, míg mi tovább folytattuk kegyetlen játékunkat.

Ashel annyira jól szórakoztunk, hogy néha úgy viselkedtünk, mintha csak ketten lennénk és az egyik ilyen alkalomkor Rob duzzogva elindult még piáért Dannal a nyomában.

Ash és én úgy gondoltuk ideje kárpótolni őket és a nyomukba szegődtünk.

Láttuk, hogy a konyha felé igyekeznek, bizonyára mindenki ott tartja a dugi piát.

Elrejtőztünk és megvártuk, hogy kijöjjenek.

Titkon magunkkal hoztunk két sátrat és a térképen megkerestük a tábor pontját és megláttuk, hogy a vízeséshez vezet egy autóút is, amely alig 5 perc alatt odarepít minket a vízeséshez.

Ahogy a fiúk kiléptek az ajtón szexis pózba vágtuk magunkat. Egyből felénk indultak.

Rob úgy ölelt át, mintha ezer éve nem találkoztunk volna.

A fülébe súgtam, hogy itt várunk rájuk, mert van egy meglepetésünk, csak hozzanak egy autót.

Nem értették, hogy mit akarunk, de egyből indultak autó vadászatra. Még hallottam ahogy Dan döbbenten odasúgja Robnak, hogy „Most mi van öreg négyesben fogjuk nyomni egy autóban?”

Ashel persze jól kinevetjük őket, de már annyira vágytam Robra, hogy szinte fáztam nélküle.

Csak reménykedni tudtam benne, hogy tényleg sietnek.

Sokszor megpróbálkoztak a negatív gondolatok az agyamba furakodni, de szerencsére még időben sikerült őket kizárnom.

Valóban gyorsak voltak. Alig telt el néhány perc és máris egy terepjáróval tértek vissza, ami állításuk szerint fogalmuk sem volt hogy kié.

A célnak tökéletesen megfelelt. Ashle vezetett, mert talán még ő volt a legkevésbé berúgva.

Én meg szín józanul is béna sofőr vagyok szóval ez a dönts mindenképpen tökéletes volt.

Térképre sem volt szükség, ugyanis egyértelműen látszott az út s szerencsére nem zavartak minket össze mellékutakkal.

Mi ültünk Robbal hátul ami azonban már kevésbé volt jó ötlet, ugyanis közelsége olyan tettekre sarkallt, melyeket későbbre tartogattam.

Finoman közelebb húzott magához, hogy lábam átkellett vetnem övéin, majd a fülembe suttogott, de olyan érzékien, hogy folyamatosan a nyakamat húzogattam, mert már ezzel is mérhetetlen vágyat keltett bennem.

Kezem már olyan helyen járt, ami még egyértelműen tiltott terület kellett volna, hogy legyen.

Rob megcsókolt, de csókja olyan forró és édes volt, hogy nem bírtam ellenállni neki, és ugyanolyan szenvedéllyel csókoltam vissza, ahogy ő engem.

Az érzés felülmúlhatatlan volt, vagyis inkább reméltem, hogy nem az. Fokozni szerettem volna minden jót egyre tovább és tovább.

Hamarosan éreztem, ahogy a kocsi lelassít majd megáll. Megérkeztünk.

A Hold fénye ismét betöltötte az erdőt és a kis tisztást. Elgondolkoztam, hogy vajon ez normális jelenség-e. Mintha egész héten telihold lenne. Mindenesetre örültem ennek a természetfeletti tüneménynek.

Meglepődtek. Láttuk az arcukon, hogy erre nem számítottak. Lélegzetvisszafojtva vártam Rob reakcióját, de ő csak nézett körbe és körbe.

Kezdtem megijedni, hogy rosszat tettem és ez mégsem volt olyan jó ötlet.

közelebb léptem hozzá és a vállára tettem a kezem. Megfordult és rám nézett.

néma kérdésemre szinte azonnal megkaptam a választ.

Felkapott s megcsókolt, de olyan hevesen, hogy ha a lábam most a földön lett volna és nem a levegőben, akkor biztos, hogy meg kellett volna kapaszkodnom valamiben, hogy el ne essek.

Szóval mégiscsak örül, ez az éjszaka valóban fantasztikus!

Ash és én huncut pillantást váltottunk, majd közöltük a fiúkkal, hogy még mielőtt túlságosan nekivetkőznek, felkellene verni a sátrakat.

Ez hihetetlen! Most nem nyögtek, nem duzzogtak, hanem olyan gyorsan láttak neki, hogy alig volt pár percünk Ashel a tűzrakásra, a sátrak már kicövekelve álltak s barátságosan meredtek az ég felé.

Jó volt látni, hogy ennyire vágynak ránk.

Még iszogattunk kicsit a tűz mellett, de aztán egyre sürgősebbé vált a távozás.

Láttam Robon, hogy minden érintésem szenvedést okoz neki, s őszintén szólva már én sem bírtam magammal.

A sátor zipzárját felhúzva azonnal egymásnak estünk.

A dupla hálózsák nagyon jó ötlet volt, ágyunk volt a takarónk.

Sohasem sátoroztam még azelőtt, de mondanom sem kell, hogy nagyon élveztem.

Rob hajam megfogva kicsit hátrahúzta fejem, hogy nyakam egészéhez hozzáférjen.

Közben hallottam beszűrődni kintről a zenét, s Rob állítása szerint ez meg az ő meglepetésük volt, mert olyan Cd-hoztak mely végtelenítve van és ráadásul tele romantikus és vágykeltő számokkal.

Erre csak annyi volt a válaszom, hogy itt már nincs szükség további vágykeltésre.

A nyakamba nevetett, majd száját mellemre csúsztatta, s csak annyit mondott: Végre.

Ezen meg nekem kellett nevetnem, de nevetésem hamar elhalkult, amint nyelve érzékenyebb területre tévedt.

Megfordultam alatt, s nadrágját lecsúsztatva biztosítottam arról, hogy nem csak az ő szája az, ami élvezetet tud okozni.

Felnyögött. Nem tudom hallottam-e valaha szebbet, mint az ő kéjtől érdes férfias hangja.

Azt hiszem ennek, s az egész esti macska-egér harcnak az eredménye volt az a pillanat, amikor szinte egyszerre hagytuk abba tevékenységünket és olyan hirtelen egyesültünk, mintha az életünk függne tőle.

Az érzés olyan volt, mint a lágy folyó melyen hirtelen végigsöpör a nagy hullám, de rezgései még órákkal később is érezhetők.

Fantasztikus volt. Úgy mozgott olyan szenvedéllyel és elszántsággal, hogy minden egyes mozdulata hibátlanul célt talált.

Tudtam, hogy ő a tökéletes számomra az ágyban is, de ami még fontosabb az életben.

Ernyedten pihentem mellkasán, miközben ő lágy dallamon dúdolni kezdett.

Hamar felismertem a számot, a mi régi számunkat. A kimerítő órák ellenére, még cseppet sem voltam fáradt, és ahogy elnéztem ő sem.

Felnéztem rá, s édes mosolya azt sugallta az éjszaka, a mi éjszakánk, még koránt sem ért véget…

30 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen:)
    Nekünk az az öröm hogyha te írsz ezért teljesítjük minden kívánságodat;)

    VálaszTörlés
  2. itt abbahagyni???megőrükök :D nagyon jó lett. várom a folytit. puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon köszi!!!

    VálaszTörlés
  4. NA NE ITT ABBA HAGYNI!!!
    TE IS OLYAN KINZÓGÉP VAGY MINT KRISTEN:)
    NAGYON TETSZETT HÁT VANNAK SEJTÉSEIM MI FOLYT OTT EZ UTÁN:D
    REMÉLEM A KÖVETKEZŐ RÉSZBEN KIFEJTEDD JOBBAN:(NA JÓ EZ NAGYON PERVERZ KÉRÉS VOLT)
    MILLIÓ PUSSZI:):):):)

    VálaszTörlés
  5. Nah sátorban se volt még...fő a változatosság :) De hogy megint itt abba hagyni főleg egy szó közepén xD
    Nah de ez megint isteni lett :) IMÁDOM :)
    Nagyon tetszett és még sorolhatnám de ezt Te mind tudod :)
    Várom a folytatást :)
    puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  6. Na jóóó, ne mááár, mindig a legjobb résznél lesz vége, engem meg ehet az ideg holnapig, hogy mi fog történni!! :) De imádom!

    VálaszTörlés
  7. Mennyire vannak közel a sátrak egymáshoz? Vagy hangszigeteltek? Csak mert ha ezek most egymásnak esnek ugye nem fogják hallgatni mit csinál a másik??? Ugye nem...?
    Amúgy jó volt! Természetesen.
    Csókollak!!

    VálaszTörlés
  8. SZiia
    Itt abbahagyni.Várom a folytatást

    VálaszTörlés
  9. hát ne is érjen még véget itt ez az éjszaka:D
    nagyon jó volt!
    Puszi: Boro

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Ma már másodszorra! Nagyon tetszik ahogy írsz de egy kicsit csalódott vagyok mert számomra nem történik benne semmi izgalmas!Remélem nem sértettelek meg mert nem állt szándékomba és tudom hogy kellenek ilyen átvezető részek!
    És én Skyn-al ellentétben remélem a kövi fejezet nem arról fog szólni hogy szexelnek!:D Ilyet már láttunk!
    Várom a következőt (mint mindig):D
    Ciao

    VálaszTörlés
  11. Hát asszem nem törlöm az elöző komit mert ahoz túl sokat kellet gépelnem és sajnálnám letörölni:D
    így a végével eggyütt is nagyon tetszett és megkaptam a kívánságom:))
    PUSSZI

    VálaszTörlés
  12. Szia!!

    Nah márt azt hittem hogy egy kis szadista vagy, de látom csak rosszul tetted fel először a részt!!! Szó szerint leizzadtam:)
    Áááá imádom a khm részeidet, annyira szépek!!!
    Jó hogy nem volt benne semmi szomorú, most nem bírtam volna ki!!
    Köszönöm Angyalka imádom az írásod, és téged is oltárian szeretlek(L)
    Puszi és folytasd nagyon hamar!!
    Lilluci

    VálaszTörlés
  13. Hihetetlen vagy!
    Kínzás mestere!
    Nagyon jó lett
    Imádlak Angyalka!
    Folytasd :D:D:D
    Puszi (L)(K)

    VálaszTörlés
  14. itt abba hagyni kész kínzás.. de nem baj akkor is nagyon jó volt(mint mindig) remélem holnap lesz friss
    millió puszi:)

    VálaszTörlés
  15. szia!
    ez megint fantasztikus lett.
    annyira imádtam!
    az éjszaka még nem ért véget...
    hát azt hiszem el tudjuk képzelni mi történt:D
    szóval nagyon tetszett!
    puszi

    VálaszTörlés
  16. naggyon jó let:)
    annyira tetszett:D*.*
    várom a kövit:)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó volt Angyalka! :D
    Természetesen a jó résznél hagytad abba már megint:Dnem gáz:D
    Rem holnap lesz friss,mert már az idegredszerem nem birja sokáig!:D :)
    Imádtam a fejit és téged is! :D :)
    Pussz
    Nikky

    UI: kicsit olyan True Blood-os feelingje volt ennek meg az elözö fejinek nem?...lehet csak nekem volt olyanXDXDna mind1 :D XD köszi Angel :D pussz (L) :)

    VálaszTörlés
  18. Ez az...ne is érjen még véget! Kb órákig elolvasgatnám még!:D Hát azt hiszem ez a legjobb tábor számukra!XD
    Túl nyugis a helyzet...vihar előtti csend? én attól tartok!:)
    De nem baj, mert annyira jó írsz, hogy bármi legyen az imádni fogom!
    Kibaszott jó volt ez a rész is...lassan már tényleg nem tudok neked újat mondani!
    Imádlak angyalom!

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Azta.... Egyszerre olvastam a két fejezetet, és nem semmi... különleges érzéked van, hol kell abbahagyni, az biztos! Gratula az eddigiekhez, nem írok mindig kommentet, de szorgosan olvaslak! ;) Írj gyorsan!
    puszi

    VálaszTörlés
  20. jajj de jóó lett nagyon de nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  21. jájjjj komolyan kész nnincs ennél jobb imádom és teged is nagyonnn!!!

    VálaszTörlés
  22. éééééés ennyi?!?!
    türelmetlenül várom máris, mi lesz még itt!!! :D
    de Angyalom! ahogy mélben is mondtam, ne értem, ne értünk, magadért!
    bár örülök ha most így érezted!
    millió csók!

    VálaszTörlés
  23. Szia! Hát én már nem is tudom mit írjak!!! Hová lehet ezt még fokozni??? Isteni volt!!!! Várom a kövit:) És mi köszönjük, hogy írsz nekünk, az a minimum, hogy komizunk:)

    VálaszTörlés
  24. Angyalka! Kicsinálsz engem/minket! Csodálatos, ahogy írsz és most nem bírok magammal! Új részt akarok! Ez nem kérés, hanem követelés! :D Ne tedd ezt velem! :)
    Nagyon imádtam ezt a részt!
    Köszönöm!! (L)
    Pusszi

    VálaszTörlés
  25. Wao, ez valami fantasztikus komolyan olyan jól írsz h nem bírok betelni vel és csak olvasom csak olvasom és egyszer csak vége a részenek :D Nagyon várom a kövit:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  26. xd Hallod én annyit röhögtem.:D A kocsiba négyesbe...azt azért megnéztem volna:
    Rob és Kris a hátsó ülésen... Ash és Dan a csomagtartóban. Két nyögés közt Rob hátra szól Dannek:
    -Miújság arra?
    Inkább nem írom tovább.xd

    Meg ez a : Végre! xdxd
    ÉS MÉG NINCS VÉGE AZ ÉJSZAKÁNAK!
    Höh, ne is legyen! Már tök fáradt vagyok de még simán eltudnék olvasni egy csomó részt mert baromi jó!
    Szeretlek<3

    VálaszTörlés
  27. wow. hát azt hiszem, erre nincsenek szavak. legalábbis én nem találok, de nem is akarok. egyszerűen tökéletes volt. nem tudok többet hozzáfűzni. max csak annyit, hogy szuper lett és még akarok!!!!
    nagyon várom a friss fejit.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  28. ennyi... X_X ennyi.. ennyi vége..kész ..
    <3

    VálaszTörlés
  29. Jajj megint egy csúcs szuper részt hoztál!!!!
    Annyira szeretem olvasnia blogodat h az csak na! xD Rem nem sokára hozod a következőt!!!

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Ezis nagyon szuper lett.
    És a sátoros rész...milyen gyorsan összerakták.XD Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés