A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 8., csütörtök

12.RÉSZ


.

. Robsten II.




After Twilight Saga



12. Rész




Próbáltam nem gondolni a helyzet súlyosságára. Régen biztosan jót röhögtünk volna egy ilyen feladaton… De ha belegondolok abba, hogy most hány lány /látta, hogy Robbal vagyok Pesten XD bocsi…/ lenne szívesen a helyemben… Összekötve Robert Pattinsonnal…

A cigi lassan elfogyott és Robbal a faház felé indultunk, vagyis ő indult én meg mentem utána.

- Most egész nap ráncigálni fogsz?

- Miért mit szeretnél csinálni? Bármit csak ne kávét jó!

Na jó most már betelt a pohár, vagy leordítom a hülye fejét, vagy elbőgöm magam, de sosem voltam az a bőgős fajta… Egészen addig amíg a rendes Rob volt.. de most..

- Elegem van abból, hogy így bánsz velem! A kávét kedvességből csináltam! Nem tehetek róla, hogy Mr Világsztár nem elégszik meg egy ingyen kapott kávéval!

- Nocsak… Fojtatod még vagy elmehetek úszni?

- Naná, hogy fojtatom! Eltűnsz három évre, baszol az ember fejére, aztán úgy térsz vissza, mint egy beképzelt pöcs, hatalmas egóval! És ez még csak akkor amikor jó kedved van! Egyébként meg olyan vagy, mint egy fagyos jégcsap! Hideg és kegyetlen!

Nem válaszolt… Meg sem állt, léptei egyre gyorsabbá váltak szavaim hatására, már szinte futottam utána, hogy lépést tudjak tartani.

Jól esett végre leüvölteni a fejét, de hogy szavaim süket fülekre leltek az ismételten dühítő volt.

Amikor megláttam hova siet, próbáltam visszakozni, de erősebb volt nálam.

Mire észbe kaptam, már köhögve prüszköltem a vizet melynek hidege egész testem belepte.

- Mi a fene… ütött beléd… te vadállat!

Köhögnöm kellett a lenyelt víztől, de szerencsére már csak derékig ért a tó nedve.

-Gondoltam ideje lehűteni magad! .morogta Rob valahonnan a hátam mögül.

A molóra sietett és engem magával rántva ugrott bele a vízbe…

- Majd szólj ha kiúszkáltad magad- ennyi telt csak tőlem.

Úgy éreztem mintha elvesztem volna a múlt és jelen szövedékén, mintha délibábot kergetnék, s ez a délibáb épp most akart volna megfojtani.

Tudom, hogy nem voltam életveszélyben, de ezek után inkább tökön rúgtam volna s hazahúztam volna, minthogy szeretni próbáljam és összekötve eltölteni vele két napot.

Hamarosan kisétáltatott a partra, mert egyszerűen nem tudom máshogy nevezni, mikor valaki úgy vezet kedve kénye szerint, mint más a kutyáját.

A tóból kilépve alig 10-en röhögtek rajtunk… Elég megalázó volt.

A hajam az arcomba lapult, olyan voltam, mint egy ázott veréb, a nadrágom és a pólóm meg totál a testemhez tapadva. Még szerencse, hogy nem fehérben voltam, mert ezt az idiótát az sem zavartatta volna, ha közszemlére teszi a testem.

A házba érve őfelsége megengedte, hogy elhasználjunk egyet a „mosdóba levehetitek” lehetőségből, így végre bezárkózhattam a fürdőbe.

Levetettem a vizes ruhákat, majd megtörölközve szárazba bújtam.

Döntöttem, beszélek Elenával és lemondom az egészet. Az ajtó felé indultam, amikor Rob megállt előttem:

- Hova indulsz-e nélkül?

- Ne izgulj Pattinson arra többé nem lesz szükség!

Ott hagytam, majd sietős léptekkel a rendezői faház felé indultam. Már majdnem bekopogtam amikor éreztem, hogy a telefon megrezeg zsebemben.

- Haló!

- Szia kislányom! Hogy érzed magad?

- Olyan jól, hogy pont most akarom lemondani az egészet…

- Hogy mi??!! Azt nem teheted Kristen Stewart! Különben is itt van Ashlee és azt mondja, hogy ő lesz a meglepetés színész!

- Milyen meglepetés színész?

Ashlee izgatottan vette át a telefont és hadarni kezdett… Annyit tudtam kiszűrni, hogy Elena felhívta, mert az egyik csaj lebetegedett és Ash szerdán ideutazik, hogy csatlakozzon a stábhoz.. Szerda…holnap..

Most mit csináljak??

Miért tesz ezt velem a sors?! Kénytelen kelletlen visszakullogtam a kunyhóhoz…

- Na mi az a kisasszonynak mégsem derogál annyira itt maradni?- kérdezte Rob ahogy meglátott.

Nem válaszoltam sőt rá sem néztem, csak kinyújtottam a kezem, hogy fogva tartóm visszahelyezhesse a bilincset.

Ahogy körülnéztem meglepődve tapasztaltam, hogy a két ágy össze volt tolva.

Kérdőn néztem rá, de csak annyit mondott, hogy:

- Gondoltam nem szeretnél mellettem a földön aludni.. De ha mégis csak egy szavadba kerül.

Nem érdekelt csináljon amit akar, már nem volt erőm dühöngeni, úgy éreztem a világon minden és mindenki összeesküdött ellenem.

Délben az ebédnél akadt pár vicces pillanat amikor mindenki a tányérja felett bénázott.

De legalább megtudtuk, hogy így értették az összeszokást, hogy megszokjuk egymás mozdulatait. Sokan bevágták azt az olcsó poént, hogy amikor a másik a kaját a szájához emelte, meghúzták a szalagot és szegény alany ott ült egy kajás felsőben.

Legalább rajtunk kívül valaki élvezi ezt az egészet.

Délután ismét megszabadultam tőle pár órára amikor próbáim voltak. Szerencsére a lányokkal próbáltunk el közös jeleneteket, így Rob nem szerepelt bennük.

Egyre közelebb került az a pillanat amitől a legjobban tartottam… Közeledett az éjszaka…

22 megjegyzés:

  1. meghalok,ha nem lesz frissítés!!

    VálaszTörlés
  2. itt ülök a gépnél és várom hogy jöjjön a friss!! imádom HOGY ÍRSZ ÉS A TÖRTÉNETED!!:)(l)
    PUSSZY:SZOFI

    VálaszTörlés
  3. Ne szívaaaaaaass :'( Akarooooom XD De komolyan! Lécci...!!!

    VálaszTörlés
  4. wáwáwáwáwáwáwwááááááá!!! de ha itt van akkor tuti hogy együtt is vannak :D:D:D:D:d és szegény Robnak tiszta kialvatlan feje van de miután visszament megint jóóól nézett ki és Kris szülinapja is holnap van és együtt lesznek ez annyira jóóó:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Elfelejtettem írni a fikről!!
    nah ez az kisanyám erre gondoltam én!!!!teljességgel fenomenális és kíváncsi vagyok mi baja van Robnak...:S és ez a hírtelen írói roham.... egyszerűen le vagyok nyűgözve!!! Puszikállak szivi csaj így tovább!!!

    VálaszTörlés
  6. De legyen hamar kérlek!!!!! nekem takarodó 22:30kor úgyh kérlek kérlek rakd fel hamarabb...pls...kérlek angyalom

    VálaszTörlés
  7. Ne szivass mááár!!! Tényleg vége??? Milyen vagy... XD
    Szupi volt! Imádtam a vízbe ugrós részt. Erre nem számítottam, de nagyon ötletes volt, mosolyogtam magamban rendesen. pussz Zs.

    VálaszTörlés
  8. Már megint itt vágsz?! Nem szép dolog! Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  9. Angyalka szupi volt:)) kár hogy megint vége:)
    nagyon fondorlatos, hogy miért kerülnek egyre közelebb egymáshoz:))))

    Nagyon várom a folytatást!!!!!!!

    pusza

    VálaszTörlés
  10. Már megint kiakadtam tőled! A legizgisebb résznél hagyod abba... :) Imádtam minden egyes szót, mint mindig! :) Csak így tovább, várom a folytatást!

    Csöre

    VálaszTörlés
  11. OHH köszönömm :D
    Így már asszem ma fogok tudni aludni egy picit:D
    Bár nem biztos:/ mi is lesz éjszaka??...összetolt ágyak...egy összekötözött rob meg egy kristen...ách xD
    Ez is jó volt mint mindegyik(de minek is írjam le ezt mindig hisz úgy is tudod )
    Imádlak várom a kövit:D:D
    csók

    VálaszTörlés
  12. Így abbahagyni XDAzta....remélem hamar lesz friss,mert kivi vok milyen lesz az éjszaka:D

    VálaszTörlés
  13. Én balfasz nem vettem észre, hogy fent van a 11. fejezet és amikor már ennek a felénél jártam akkor jöttem rá, hogy nem is értem mit olvasok.xd De aztán megvilágosodtam*büszke fej*
    Baszki Angyalka olyan szinten függő vagyok.Az a tavas rész aaaaa nem hiszem el.És majd az éjszaka....nem!nem bírok várni!Ez lehetetlen!Nem teheted ezt velem!
    ui:A rendezőt imádom és lemerem fogadni, hogy valójában egy perverz állat és csak azért csinálja ezeket, hogy élvezkedhessen.:D

    Kérlek!Tudod mit akarok csak már nem merem kimondani annyit kértem tőled...:S:(

    VálaszTörlés
  14. hali
    nagyon jó lett, remélem hamarosan jön a friss
    vivike

    VálaszTörlés
  15. Angyalka...ne tedd ezt velünk:)
    már most a köviről ábrándozom...
    N.

    VálaszTörlés
  16. Én várom az éjszakát.. xxd
    amúgy nagyon jó lett ez is és behoztam a lemaradásomat:D
    jajj annyira kíváncsi vagyok hogy mi volt Robbal
    Angyalka olyan szadista vagy xD
    gondolom jó soká derül ki xxd
    amúgy tényleg nagyon jó lett:D
    Katta

    VálaszTörlés
  17. naaaaaa. ez nem volt szép! FOLYTATÁST KÉRÜÜÜÜNK!!!!! nagyon nem volt szép pont itt abbahagyni. egyre kíváncsibb leszek hogy Rob mikor fog normálisan viselkedni. nah meg hogy pontosan miért is lett ilyen.
    összegezve a fejezet ismét felülmúlhatatlan lett- vagyis azt hinné az ember, ám ezzel ellentétben te mindig meglepsz minket valami újjal. köszi
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  18. Nekem van egy olyan csúúúnya sejtelmem (és nem bántásból), hogy akármennyire vágyakozunk arra a bizonyos éjszakai összekötözött-össztolt-ágyas jelenetre, nem fogunk kapni semmit :'(
    :) de remélem, kellemes csalódás fog érni ,-)

    Angyalka, isteni vagy! Ahogy húzod a ember idegeit... :D:D Fenomenális! ,-)

    Csak így tovább!

    puszi
    Szil

    VálaszTörlés
  19. ja, Kris tényleg itt van pesten????? :-o

    VálaszTörlés
  20. na, megnéztem az ominózus rtl klubos történést, de nekem nem száz, hogy az tényleg ő-e....

    VálaszTörlés
  21. Jaj angyalka!Itt abba hagyni:D
    Ne kínozz már minket:P
    Na alig várom a folytatást...xd
    Gondolom jó kis este lesz:D

    VálaszTörlés
  22. nagyon tetszett ez az új rész remélem lesz ma este újj ...! :) XD

    VálaszTörlés