A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 5., hétfő

ÚJABB FRISS



Robsten II.




After Twilight Saga




6. Rész





Ettől a pillanattól kezdve azt sem tudtam, miről volt még szó, csak azt hallottam, amikor azt mondták, hogy most már mehetünk elfoglalni a szállásunkat és 2 óra múlva találkozunk az első összeolvasási próbára.

Úgy mentem, mint egy zombi. Vagy két embernek is sikerült nekimennem, de nem zavartattam magam.

A táskám még mindig a busz aljában lapult, ezúttal magányosan.

Már mindenki a faháza felé sétált. Felfogtam a táskám és én is elindultam.

A 2es számú faház volt legközelebb a tóhoz, aminek egyenlőre nem tudtam örülni.

Egyik hely pont olyan volt, mint a másik, most mégis szívesen leálltam volna vitatkozni egy másik faházért.

A kulcs a zárban volt, az ajtó félig nyitva.

Rob már bent pakolászott, de nem szólt semmit amikor beléptem.

A berendezés egyszerű volt, de szerencsére nem rendelkeztem sztárallűrökkel.

Az utazót levágtam a szekrényem elé, majd levágódtam az ágyra.

Szerencsére nagyon kényelmes volt, akár egy ötcsillagos hotelben.

Körülnéztem a szobában, egy bizonyos pontot gondosan elkerülve.

Egy fa szekrény, egy kis éjjeliszekrény egy kis hűtő és egy plusz ajtó.

Felálltam, mert a kíváncsiságom nagyobb volt, mint a lustaságom.

Benyitottam az ajtón és megkönnyebbültem. Egy kicsi de tiszta és igényes fürdőszoba látványa tárult elém egy fürdőkáddal és a felé szerelt kis zuhanyzóval és egy kis mosdó tükörrel.

Nem szerettem volna egy közfürdőben fürödni, ahhoz azért túlságosan szégyenlős voltam.

Úgy döntöttem, ha már úgyis felálltam, hát kihasználom az alkalmat és kipakolok a táskámból.

Nem egyszer ütköztünk egymásnak Robbal, de a hangulat siralmas volt.

Utáltam ezt a némaságot, holott saját magam dugájába dőltem ezzel.

Ez az egy valóban az én hibám volt, de megérdemelte… Bár ha már magam is szenvedek emiatt akkor lehet mégsem éri meg.

Ki kellett adnom a haragom, és kinyilvánítanom a nemtetszésem emiatt az új helyzet miatt.

- Utálom, hogy veled kell osztoznom a faházon- morogtam Robnak.

- Nahát csak nem megszólaltál? Gratulálok! biztosan nagy erőfeszítéseidbe került!

- Igen neked meg bizonyára az került nagy erőfeszítéseidbe, hogy 3 évig kikerülj minden olyan pontot ahol én tartózkodom, vagy minden olyan telefont amiben az én számom van!

- Kristen annyira szeretem az olyan nőket akik semmiről sem tudnak, mégis egyfolytában vádaskodnak!

- Én pedig annyira szeretem az olyan férfiakat akik évekkel ezelőtt még végtelenül kedvesek, viccesek és rendkívül érzékenyek voltak, hatalmas szívvel, aztán egy kiállhatatlan bunkó és egoista állattá változtak!

- Ha te ezt akarod hinni, akkor csak hajrá! Hidd el nem fogok sírva fakadni a szavaid miatt.

Én viszont már legszívesebben bőgtem volna… Hogy lehet valaki ennyire ennyire… áh!

Mindig azzal tud csak jönni, hogy én nem tudom, hogy mi történt vele!

De hát pont ez az! Vajon miért nem tudom? Vajon miért nem tudja senki más sem a régiek közül? A barátok nem azért barátok többek között, mert minden elmondanak egymásnak?

Elegem van belőle! Nem fogok sírni miatta! Vajon ha ezt sokáig mondogatom, akkor elmúlik ez a keserű szorítás a torkomban?

Fogtam magam és kimentem a házból, egyenesen a tó partjára.

Volt ott egy kis stég arra ültem le, és belelógattam a lában a vízbe.

Elég hűvös volt, de hát még csak nyár elején jártunk.

Csodáltam a tájat… Egész romantikus lett volna ez a látvány ha nem egy ilyen helyzet közepén lettem volna éppen.

Éreztem ahogy fenekem alatt lesüllyed a fa szerkezet s lábak dobbanását hallottam közeledni.

Dan, az izomagyú srác ült le mellém. nem néztem rá, de éreztem, hogy engem néz.

Ránéztem, nagyon bűnbánó fejet vágott, majd bocsánatot kért a múltkori incidensért.

Azt mondta, hogy tényleg szép lány vagyok, de nem viselkedett volna úgy a kocsmában, ha nem lett volna benne már jócskán pia.

Persze, hogy megbocsájtottam, tényleg őszintének tűnt. Meg hát nem is lenne rossz legalább egy valakivel beszélő viszonyban lenni itt.

Lassan már egy órája itt voltunk és vészesen közeledett a közös program ideje.

úgy döntöttem gyorsan bemegyek és lezuhanyzom.

Rob az ágyon feküdt és olvasott. Fogtam egy másik nyári felsőt, és egy szoknyát, majd előkotortam a törölközőm és a tusfürdőm, majd bevonultam a fürdőbe.

Jó esett a frissítő.

Hamarosan elindultam a közös helység felé.

Még nem volt ott mindenki, de úgy döntöttem leülök Dan mellé. ő egy barátságos mosollyal köszöntött majd azt mondta szerinte ez a nő flúgos.

én még nem akartam nyilatkozni… Kíváncsi vagyok mi lesz ebből- ennyit mondtam.

Rob is megérkezett és leült egy csaj mellé, de nem nézett semerre, csak bambult maga elé.

Elena amikor bejött közölte, hogy nem várunk mást, mert most csak ennyi emberel szeretne foglalkozni.

Először rövid részleteket kellett felolvasnunk a forgatókönyvből.

Ez sem ment zökkenőmentesen, mert Rob hangja sokszor durvább volt a kelleténél, az enyém meg néha elcsuklott, amikor olyan mondatokat kellet felolvasnom Robnak amilyeneket a jelenlegi helyzetben a világ összes filmes díjáért sem mondanék neki.

Amikor azt gondoltam, hogy ezzel megúsztuk mára... Hát nem.

mint kiderült ennek a nőnek az a jelenlegi életcélja, hogy egész héten a nehéz részeket gyakoroljuk, amibe a veszekedéses és csábító jelenetenként szexuális jelenetek tartoztak.

Az előző párosnak egy szex jelenetet kellett bemutatni természetesen ruhában, bár szerintem ha Elenán múlt volna akkor még azt is levetette volna velük a hitelesség érdekében.

Szegény páros nagyon bénázott, de egyáltalán nem hibáztattam őket ezért.

Elena annyival lerendezte, hogy pontosan ezért vagyunk itt, hogy ne a kamerák előtt történjenek ilyen bakik, és hogy addig összeszokjunk.

Előre féltem a mi közös feladatunktól.

Szerencsére nekünk most nem egy szex jelenetet hanem egy csókos jelenetet kellett volna produkálnunk. Mondhatom ez sem volt ínyemre, ugyanis csak a színpadon létezik a színpadi csók, a kamerák előtt nem.

Rob ugrálni kezdett, hogy levezesse a feszültséget. Legalább egy szokása a régi maradt.

Annyira utálom most, hogy szívesebben halásznék ki a tóból egy pontyot és gyakorolnék inkább azzal.

Láttam Robon, hogy rászánja magát a témára és megpróbálja beleélni magát a szerepbe… én legszívesebben elfutnék.

Közeledni kezdett… A lábam remegni kezdett. Gyerünk Kristen színész vagy szedd össze magad!


17 megjegyzés:

  1. EZ NEM ÉR!!!!!!!!!!!!!!

    Nem teheted ezt velünk:)))))

    Egyszerűen szuper!!!

    Tudom telhetetlen vagyok , de remélem minnél hamarabb olvashatom a kövit:)))

    Minden elismerésem a TIED!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Na tudod, ha az elöbb kértem akkor most sírva könyörgök a folytatásért! Megőrűltél, így abba hagyni! Nagyon jó a francba már megint!

    VálaszTörlés
  3. Áááááá szemétszemét szadista teee argh szadista! Istenem, felhúztad az agyam :D Kíváncsi vagyok, kérek szépen még egy részt :D Reméltem hogy Rob látja őket a stégen és féltékeny lesz de jó lett volna, de akkor legyen valami eksön ne várass magadra azzal a folytatással :D És tudni akarom mi az ami megváltozott abban a szexuálombában ami miatt nem tartotta a kapcsolatot Kristennel, erre nincs sok értelmes magyarázat :P
    Ugyanígy szívattál az előző történeted elején is amikor az elsó csók előtt hagytad abba hogy már csak miliméterek voltak köztük vagy már nem is tudom ghogy írtad de az is kiborított, nincs is ennél kínzóbb függővég, nalégyszííí folytasd legalább 3 mondattal :D
    Ííííírj mééééég ¤_¤
    Fanni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész is!
    Bárcsak olvashatnám tovább!
    Várom a folytatást!
    Remélem nem kell sokáig várni rá!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  5. Ezt most nem mondod komolyan Angyalka, hogy pont itt hagyod abba??? :) Nem teheted ezt meg velünk annak ellenére sem, hogy ma 2 részt kaptunk. :D Na jó, csak viccelek ám! :) De azért ez mégis csak igazságtalanság! :P Remélem hamar jön a friss, mert már most tűkön ülök! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  6. Angyalka..hát ez durva volt még tőled is :) Itt abbahagyni...komolyan mondom ez már kínzás...ezt vártam a legjobban h mikor fog megtörténni..nah és tessék nem irtad le...áááááá....szadista :)
    Mit szólsz ma még egy fejezethez?...vagy elég csak pár sor ahogy Fanni is írta...:)
    Ez a Dan....:)
    Am én is kiváncsi vagyok mi változott meg a mi Robunkba...de hát már igazán elmondhatná....ne birom :)
    nagyon tetszett ez is :)
    Imádlak♥
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Bassza meg!!!!!!!!XD bocsika, de ez kijött! Komolyan nem hiszem el...sosem tudom mi jön még, komolyan ötletem sincs! de imádom...komolyan oda meg vissza vagyok érte! Te meg egy szadista vagy!:D
    Amúgy adtál a fantáziámnak rendesen...szóval egy szoba! De két ágy?XD Végülis ha kettő az sem baj! Kristen majd megijed a faházban lévő csótányoktól és Rob mellé mászik éjszaka...:D Milyen lenne már...tök el tudom képzelni!:) De legalább már beszélnek...mit tervezel te?? Ötletem sincs, mi lesz még itt!:D De tudom, hogy nagyon jó dolgok! És most...ajaj csók! Remélem egy igazi szenvedélyes kis csókocskát olvashatunk, ami a szobában folytatódik majd!:P Jaj, nem bírok leállni! Folyton azon pörög az agyam, hogy miként lesz valami akció!:D A piszkos fantáziám!XD
    Na, de még mindig imádlak, bár meg is fojtanálak!:D
    Puszillak

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Hehe, ez a vége nagyon tetszett! De itt abbahagyni?? Kitépem az összes hajam! Nagyon nagyon tetszik eddig, siess a folytatással! Tetszik a "táborosdi" ötlete... ;)

    puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Tök jó lett, nagyon tetszik, már nagyon várom a kövit:):):)

    VálaszTörlés
  10. na ez egy nagyon gonosz húzás volt. remélem most tudod hogy ezt nem úszod meg szárazon. hogy tehettél ilyet? pont itt abbahagyni?
    amúgy egyre kíváncsibb leszek hogy vajon mi történt Robbal azalatt az idő alatt amíg nem jelentkezett? nah mind1.
    kérlek hamar hozd a friss fejit és annak ne legyen ilyen brutális befejezése, mert egyre inkább érzem hogy az idegeimmel játszol és annak nem lesz jó vége.
    mellesleg egyszerűen imádtam ezt a fejezetet is. de lassan épp itt lenne az ideje hogy a drága galambocskáink leüljenek és megbeszéljék ezt az aprócska kis problémát.
    nah mind1. még1szer elmondom h IMÁDTAM!!!
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  11. Szia!!

    Hát ez kész...komolyan itt kell abbahagyni???
    Pedig már annyira vártam hogy legyen egy kis akció, erre tessék!!! A mielőbbi folytatásért esedezem Angyalkám, mert tudnom kell(vagyis akarom), hogy mi történt!!!!
    "Annyira utálom most, hogy szívesebben halásznék ki a tóból egy pontyot és gyakorolnék inkább azzal." Ez baromi jóó volt, itt feküdtem!!!

    Mindent összevetve, hogy szép kis függővéget hagytál ugyebár, és a jó kis csókos részt is kihagytad, IMÁDTAM, de hát tudod te ezt:)

    Puszi és tényleg siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  12. Szia:)

    Jaj már megint egy ilyen befejezés:S nem hiszem el h így kínzol minket:)
    Légyszi minél előbb gyere frissel vagy csak egy szép véggel h mi volt a csóknál:P

    PUszi:Encsi(L)

    VálaszTörlés
  13. Uhuuu! Megint friss, az agyam eldobom!! És mennyire jó már...!!! Nagyon kíváncsi leszek a csókra. Remélem nem hiúsul meg =]
    Imádlak Angyalka!!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett :D várom a kövit :D

    puszi

    Grétus

    VálaszTörlés
  15. hoppá-hoppá:D
    hogy itt mik vannak??!!:D
    hát még szép hogy egy házban vannak:D
    még is hogy képzelte Kristen hogy nem??:D
    hát Angyalom ismét kitettél magadért:)
    áhhh itt abbahagyni...kész kínzás...:)
    siess;P
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Rendben Angyalom!
    Most biztos a pokolra kívánsz, mert nem is vagyok chaten és még kommentet is írok, ehhez a csodához, de mit kéne írnom? Már annyiszor leírtam neked, hogy mennyire imádom, ahogy írsz és, hogy mennyire függő vagyok, szóval csak elvenném a helyet azoktól, akik még nem írták eleget!
    De ha neked ennyire fontos a kommentem (lehet, hogy félreértelmeztem a dolgot), akkor minden egyed fejezethez leírom, hogy "LEGESLEGJOBB, KEDVENC ÉS STB. JELZŐKET"
    Mit szólsz?
    Tudod, hogy mennyire imdálak és légyszí ne haragudj!

    Szeretlek:
    Kristen

    VálaszTörlés
  17. xdxddxdd kínomba nevetek.Annyira kegyetlen vagy, itt abba hagyni???Ember hol élsz te?Azt hiszed megúszod ezt következmény nélkül???
    HÁT SAJNOS jól hiszed...
    Nem tudlak mivel megfenyíteni.:S Nem baj legközelebb.:D
    Rob meg Kristen, hogy tudják ölni egymást én olyan jót röhögök rajtuk.
    Egy nagyon fontos kérdés: A faházba francia ágy van?(mond, hogy igen!mond, hogy igen!)
    puszilom a pofazacsidat:)<3

    VálaszTörlés