A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 22., csütörtök

24.RÉSZ







. Robsten II.



After Twilight Saga



24. Rész




Rob hirtelen eleresztett… Még mindig azt az egy pontot bámulta, aztán hirtelen elkapta a tekintetét. Én is odapillantottam, de semmit sem láttam, csak a fák s bokrok sűrűjét.

Nem értettem mi történhetett, eddig minden olyan jól alakult… Annyira vidám és önfeledt volt, mint a régi Rob.

Kisétáltam utána, hogy megkérdezzem mi történt, de sehol sem láttam.

Elenához siettem, hogy megkérdezzem, nem látta- Robot, mert én sehol sem találom, de azt a lesújtó választ kaptam, hogy Rob visszaindult a táborba rosszul létre hivatkozva.

Ideges lettem, nem tudtam mi a fene történik, de megijedtem. Tudtam, hogy Rob nem rosszul van, cak történt vele valami, amiről persze én megint nem tudhatok.

Itt hagyott… Egyetlen szó nélkül elment.

Nem bírtam nyugton maradni, Ashékhez szaladtam, hogy elmondjam mi történt, és, hogy megkérjem őket arra, hogy visszakísérjenek a táborba.

Sajnos már rá kellett jönnöm, hogy a tájékozódás nem az erősségem ráadásul idefel egész végig Robot figyeltem az út helyett.

Ash és Dan persze egyből a segítségemre siettek, így Elena megengedte, hogy mi is visszasiessünk a táborba, mondván, hogy ő sem érezné jól magát, hogyha Robnak valami baja történne.

Az út felét végigtrappoltam, próbáltam annyira sietni amennyire csak lehetett.

Visszafelé amúgy is gyorsabb az ember, de mi most alig negyven perc alatt a táborhoz értünk.

Nem bírtam tovább… Kiabálni kezdtem.

Rob!- semmi válasz.

Ash és Dan is csatlakoztak…- semmi.

A kunyhónkhoz siettem, ez volt az egyetlen ésszerű hely… Naná, hogy ez esett a legtávolabb mindentől. Úgy rohantam ahogy csak bírtam, nem tudom miért, de a pánik kezdett rajtam eluralkodni. Rossz előérzetem volt, nagyon rossz….

Szinte beestem az ajtón és kifulladva mély levegőket véve pihegtem miközben Rob ott feküdt az ágyunkon és még csak rám sem nézett.

- Nem hallottad, hogy kiabáltunk neked?- nyögtem ki értetlenül két levegővétel közben.

- Hallottam. – ennyi volt a válasza.

- Rob mi történt? Mit láttál? Miért jöttél vissza egyetlen szó nélkül??

Nem válaszolt csak még jobban elfordította a fejét. Olyan volt, mintha ott sem lennék, mintha nem is érdekelném, mintha az elmúlt két napban nem történt volna semmi.

A sírás fojtogatta torkom, de próbáltam nem foglalkozni vele. Az ágyra másztam, és Rob mellé térdeltem. Nem mozdult.

Az álla alá nyúltam és magam felé fordítottam fejét, hogy végre rám nézzen.

- Miért nem válaszolsz nekem? Mit tettem?

- Nem tettél semmit. Tudod, nem minden rólad szól. Sajnálom.

- Akkor mond el kérlek, hogy miről?! Tudni szeretném, mindent tudni szeretnék ami veled kapcsolatos!- már eleredtek könnyeim, de most a legkevésbé sem érdekelt.

- Nem kellesz.

A szavakat úgy mondta ki, hogy közben egyenesen a szemembe nézett, teljesen érzelem mentesen. Muszáj volt hinnem neki, először nem bírtam felfogni, hogy mit mondott, de ahogy a szemébe nézve ugyanazt láttam amit szavai sugalltak, végem volt.

Nem bírtam megmozdulni, csak ültem ott vele szemben és zokogtam.

Érezted már úgy, hogy sok száz ember vesz körül, égis egyedül vagy, s a világ szépen összeomlik körülötted és te tehetetlen vagy?

Végső elkeseredésemben olyat tettem, amit egyetlen csepp önbecsüléssel rendelkező nő sem tett volna.

Kibújtam fürdőruhámból, mely még mindig nedvességében őrizte a pillanatnyi boldogságot, s teljesen meztelenül a csípőjére ültem.

Nem mozdult, azt hiszem talán erre nem számított vagy csak ennyire nem érdekelte, hogy mit csinálok.

Lehúztam róla boxerét, majd minden kímélet nélkül, visszaültem, hogy magamban érezhessem. Gyors voltam és pontos. Erre még ő is megmozdult, és olyan tekintettel nézett rám, mint egy elmeháborodottra szokás. Csípőm belül tombolt, égett és fájt a kíméletlen módszerem hatására, de nem foglalkoztam vele. Mozogni kezdtem, s könnyeim mellkasára hulltak. Láttam, ahogy összezavarodik, majd hirtelen megemeli csípőm és maga mellé kényszerít.

Arcát elöntötte a méreg és aggodalom keveréke. Vállamba kapaszkodva teljesen fölém emelkedett, majd a fülembe sziszegte:

- Mi a francot művelsz? Teljesen megbolondultál? Mondtam, hogy nem kellesz!

- De nekem te igen!- azzal kihasználva közelségét megcsókoltam amilyen lágyan csak tudtam.

Nem érdekelt már semmi. Minden összeomlott csak próbáltam menteni a menthetőt. Nem érdekelt szégyen, fájdalom vagy kín nekem már Rob jelenti az életet, ha a halálba küld, hát annyit viszek magammal belőle amennyit csak tudok.

Lelkében ádáz csata dúlt, egyszer eltaszított, másszor vadul csapott le ajkaimra.

Ezek szerint még sincs minden veszve. A csípője köré fontam lábam, majd lassan hullámozni kezdtem megfeszült teste alatt.

Erősen szorítottam, minden erőmmel próbáltam magam mellett tartani. Megszakította csókunkat, de nem engedtem el.

A szemébe néztem és a legelső őszinte szót mondtam ami eszembe jutott.

- Szeretlek!- könnyeimen keresztül nem láttam tisztán arcát, de éreztem, hogy kezdi feladni a küzdelmet.

Megcsókolt. Nem volt vad, sem kényeztető, bár én mégis élveztem minden mozzanatát.

Újból egyesültünk, bár ez nem olyan volt, mint a megszokott együttlétek.

Most nem volt fájdalmas, mint az előbb a saját magam által okozott kín, de nem is a vad vágyak kibontakozása inkább egyfajta harc.

Könnyeim újból és újból eleredtek, de csupán a bizonytalanság miatt. Tudtam, hogy a csatát megnyertem, de a háborút koránt sem. Mi történt még? Mitől változott majdnem vissza?

És mit tehetnék én, mindez ellen… Úgy tűnt könnyeim józanítóan hatnak rá… Lassan átölelt azt hiszem vigasztalni próbált.

-Mond el kérlek- kérleltem, mert zokogásom csak erősödött.

- Nem lehet. Nem akarom. Nem kellett volna elvállalnom ezt a filmet. Nem kellett volna újra találkoznunk.

Szavai most nem voltak durvák, s vigasztaló kezei sem árulkodtak, hogy bántani akarna.

Három dologban teljesen biztos voltam: Első: Robert nem akar bántani, mégsem tud mást tenni, mert valami visszatartja a boldogságtól. Második: Ha azt hittem, mindent kiderítettem Rob múltjáról nagyot tévedtem. Harmadik: Szeretem és ameddig egy kicsit is engedi harcolni fogok érte.

Újból ránéztem… Olyan volt, mintha némán zokogna, szeme mégis száraz maradt….

39 megjegyzés:

  1. Angyalka én is írok!! Ez egyszerűen szívszorító és gyönyörű!! Huuhh... Nagyon szerettem ezt a fejit, de azért ez kicsit durva volt :S Kíváncsi vagyok mi van Robbal...:) Remélem nemsokára lesz friss
    (L)
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. MOST KIKÉSZÜLTEM!
    Jobban mint az előbb a the endtől!!
    bár ez nem igaz!
    de majdnem!!!

    micsinálsz?!?!

    VálaszTörlés
  3. Te jó isten! Mi a franc? Sokkot kaptam!
    Nagyon kell a folytatás!

    VálaszTörlés
  4. TELJES KÁOSZ!
    Lemerevedtem.Asszem most úgy nézek ki mint néha Rob semmi érzelem.Ha most szembenéznénk nem látnál benne semmit.Jégpáncél.


    skyn

    VálaszTörlés
  5. oké... én nem tudok mit írni! magyaráztot várok :D na meg egy jó ksi beszélgetést veled :) hiányzol (L)

    VálaszTörlés
  6. ANGYALKA ezt ugye te sem gondolod komolyan?
    Mi az hogy NEM KELLESZ? Én teljesen kikészültem :)
    Mi történt már megint? Ez nem lehet igaz...komolyan már a sirás határán vagyok...nagyon kiakadtam :)
    Kristen nem semmi..olyat lenyomni...én is meglepődtem :)
    Nah de mi a francos fene volt abban az erdőben? Vagy lehet nem is az erdőben volt? Mi a búbánat történik itt?
    Ez a Rob már megint kiakaszt :D
    Áá nagyon várom mi lesz ebből,de remélem nem lesz megint olyan jeges a Rob,ha már egyszer kiolvadt xD
    Nagyon jóó lett és ha magadnak nem hiszed el akkor legalább nekünk higgy!
    Imádlak♥
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Ujuj...nem is tudom, mit mondajak! Reméltem, hogy kiderül, mi történt Robbal, de nem baj! Még egy kicsit gondolkodhatok rajta!:P Valami azt súgja, hogy van itt még valami a betegségen és Brian-on kívül! Nem tudom mi az,de talán a legsúlyosabb dolog!:S
    Annyira megijedtem, hogy Rob visszaváltozik...Imádtam az a Robot az elején, de csak addig volt jó, míg Kristen nem volt belé szerelmes! Amíg csak játszottak egymással! Most Kristennek másra van szüksége, nem bírná ki, ha újra olyan lenne Rob!
    Kristen nekem nagyon tetszik ebben a történetben...szinte mindent megtenne Robért, látszik mennyire szereti!
    Lehet, hogy Rob megfogadta magának, hogy többet nem lesz boldog? Mert mit tudom én, megfogadta, mert…mert Brian meg izé! És ezért mondta Kristennek is azokat a végén? Áh nem tudom, ezek csak tippek!
    És az utolsó bekezdés!!!! "Három dologban teljesen biztos voltam:"-hihi, ez tetszett...Twilight!:)
    Nagyon jó volt...Imádom amit írsz! És téged még jobban!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  8. ok. lehet hogy érzelgős picsa vagyok. de ezt megkönnyeztem. mi az isten lehet Robbal? ha megint kb 10 fejezeten keresztül fogod húzni az agyamat, akkor én nem tudom hogy mit csinálok.
    nagyon jó lett. imádtam. várom a következőt.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Angyalka először ott volt hogy The end...tudom, tudom, azt véletlenül elírtad, oké, volt vagy 8 óra és kitudja hány Szil rész(ezúton is köszönöm drága, életmentő volt)amíg megnyugodtam, de az, hogy most egy ilyen rész írtál, az számomra teljesen megemészthetetlen!!!
    Teljesen, totál kiakadtam!!
    Ne érts félre IMÁDOM, de az hogy tegnap Szil ma meg te ríkatsz meg az már kicsit durva!!!
    Hát komolyan Robot úgy felpofozom, hogy a fal adja neki a másikat:) Ez az akció Kris részéről még durvább volt, mint az első amit Rob vitt véghez!!
    Basszus Angyalom, te nem vagy semmi....Frenetikusan jóóóóóó lett!!!!!!!!
    Ááááá nah bocsi ezért az oltári szar komiért, de nem bírom ezt tovább!!!
    Szeretlek és nekem is hiányzol:)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  10. Most meg mi van? Én ezt nem értem! Kéérlek Angyalka ne tedd ezt velem/ velünk! Én nem bírom ezt a feszültséget! Mi az, hogy "Nem kellesz!" és hogy nem kellett volna újra találkozniuk? Magyarázatot várok!!! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  11. Angyalka!
    Ne sajnáld! Ezek az érzelmek is kellenek, és addig jó amig ezen bőgünk és nem a való életen:)

    Egyébként még mindig azt mondom TÖKÉLETES!

    VálaszTörlés
  12. Whoa!! Ez... naggyon brutál volt...
    De nekem bejött ^^ De amikor Rob azt mondja "Nem kellesz" hááát, totál ledöbbentem. Erre tényleg nem számítottam. Na most már rohadt kíváncsi vagyok mi baja van megint.
    Alig várom a következőt!!
    Puszi! Láw!

    VálaszTörlés
  13. OMG!!! ez nagyon ütös volt és iszonyat jó alig várom a fejleményeket !!!de ez a rész kész kb a pokolból a mannybe aztán megint pokol ezt a keverést istenien csinálod áhh örjítő izgalmas és kibírhatatlan de jó értelemben!!IMÁDOM!!

    VálaszTörlés
  14. szia!
    ez annyira de annyira jó... NAGYON!
    imádom ahogy írsz.
    csak kérlek szeresse már Rob Kristent :)
    jó-jó tudom, hogy szereti de akkor is...
    várom a következőt
    puszi

    VálaszTörlés
  15. Szia! Hát ez nem volt semmi! Most meg már megint mi történt? Kiakaszt ez a Rob... Már megint megbántotta Krist! Nagyon tetszett ez a rész is és várom a kövit, mert már ötletem sincs, hogy mi a fene üthetett Mr. meggondoltammagam-mal:)

    VálaszTörlés
  16. hát,hová lehet ezt még fokozni????el sem hiszem,hogy mindig történik valami.de most épp mi???és rob mikor lesz már őszinte és mondd el mindent kristennek? mert én már alig várom,hogy minden tiszta legyen mindenkinek és végre ő is ki mondja hogy szeretlek.zs.

    VálaszTörlés
  17. ez szivszoritó volt!!!de mégis mint mindig,most is elképesztő lett!!!rob mikor lesz már a régi rob?remélem minél hamarabb!!!:D

    VálaszTörlés
  18. Hogy én hogy utálok sírni :S :S :/...Jaj te csaj...hát kikészítesz!!
    Rob..ááá..nem tudom mit mondjak róla...egyszer ezt csinálja egyszer azt,jó lenne ha végre minden a helyére kerülne,és végre egy kicsit szeretné is Krist..nem is az hogy szeresse,csak vhogy mutassa már ki neki az istenit!!! :S :/ :/
    Bocsi de nem tudom azt mondani hogy jó volt,mert nem volt jó :/ :(...de ahogy megirtad az kurva jóóó,csak hát...szoval érted...na mind1..ettöl függetlenül Imádlak! :D (L) :)Nagyon várom a kövi részt! (L) :)
    Pussz
    Nikky

    ((UI:bocsi a komiért csak tényleg kikészültem,meg fáradt is vagyok...hosszú volt ez a nap :S :/ :) ;) ))

    VálaszTörlés
  19. jaj még több bonyodalom:)
    kegyetlen vagy:p
    nagyon jó lett ez a rész*.*
    siess a kövivel=)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  20. Szia, kíváncsian várom a folytatást, remélem valamelyest jobban alakulnak majd a dolgok Rob és Kris között

    VálaszTörlés
  21. Megint szomorú rész, pedig már olyan jól alakultak a dolgok!!Attól függetlenül nagyon jó a fejezet és alig várom a következőt!! Remélem hamarosan megkapjuk!!! :)
    Puszi, AMY

    VálaszTörlés
  22. Angyalka, a frászt hozod rám :)
    Nagyon tetszett a rész....és hogy végül Rob nem változott jégszoborrá teljesen....remélem nem is fog:)
    puszi: N.

    VálaszTörlés
  23. Mi na ne most már teljesen össze zavarodtam minden olyan jó volt ésa Rob meglát valamit és pakk vége? Nagyon kiváncsi vagok :)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  24. Ne haragudj a tegnapiért.
    Most törlesztek.

    VálaszTörlés
  25. Meglesz a harminc komi, ha rajtam múlik ,-)

    VálaszTörlés
  26. viszont egyre kérlek:
    és tényleg őszintén így gondolom:

    NE LEGYEN NYÁLAS CSÖPÖGŐS ÉS HIPERSZUPEREXTAMEGAGIGA HAPPY a köv fejezet.

    plíz.

    VálaszTörlés
  27. egyszer valaki azt fejtegette nekem a minap... a saját blogomon, hogy "rendkívül érzékeny vagyok"
    és milyen igaza volt.

    azt feleltem neki, higyje el, ez nem mindig pozitívum

    hát tegnap nyilvánult ki rajtam, hogy ez mennyire nem pozitívum

    VálaszTörlés
  28. de nem akarom, hogy csak a sírós-bőgős-kiakadós-letargikus bagázs miatt, aki tegnap összecsődült itt meg máshol úgy folytasd, ahogy nekünk tetszene

    VálaszTörlés
  29. úgy folytasd, Angyalom, ahogy te kigondoltad.

    bár nem ígérem, hogy még ma elolvasom :S most egy kicsit össze kell szednem magam, nagyon elszaródott a tegnap estém, de EZ NEM A TE HIBÁD!!!
    ez az én sajátságosan elmebajos agyam hibája

    VálaszTörlés
  30. és ez a 30. komi, úgyhogy hajrá
    ne kímélj

    VálaszTörlés
  31. Létszi folytasd gyorsan, kiváncsian várjuk a folytatást

    VálaszTörlés
  32. Nekem igazából tökre bejön, hogy Robnak állandóan változik a hangulata.. bár kíváncsi lennék már arra hogy pontosan miért is van ez:)
    Boro

    VálaszTörlés
  33. Na hello!:D
    Robcinkal meg mi történt?Visszatért Morci Robci?:PNem baj,majd megbékél:P
    Kíváncsi vagyok mit nem árul el a kis mihaszna...XD
    Folytatást Angyalka folytatást:)
    Pusziiiii!

    VálaszTörlés
  34. Jajj ez olyan szomorú volt!!!:'(
    Kérlek gyorsan írj mert nagyon kíváncsi vagyok!!!!!Annyira jó!!!!!
    További sok ikletet kívánok neked!!!xdxd

    VálaszTörlés
  35. Hát nem jutok szavakhoz! wáo!
    várom a frisst és nagyon kíváncsi vagyok mostmár :D

    VálaszTörlés
  36. na ezz durva

    mi történt?! kiakadtam de jó lett :))))

    puszika

    UI.: bocs hogy ritkán irok komit

    VálaszTörlés
  37. Ugyan én eddig is olvastam a blogod, de csak most jutottam el odaáig, hogy írjak is. Nagyon állat volt ez a fejezet, mindig tudsz valami újat mutatni! Felejtsd el az alkotói válságot, borzasztóan jó vagy! Kérem gyorsan a következőt, mert már nagyon izgulok, hogy mi van Robbal! :)

    VálaszTörlés
  38. jujj de szuper lett :D
    nagyon kíváncsi vagyok mi baja van Robnak :D
    sok sikert a kövi részhez

    VálaszTörlés
  39. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés