A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 13., kedd

18.RÉSZ


Ezt a részt azoknak ajánlom, akik azt írták én vagyok az oka, ha nem tudnak aludni vagy jól vizsgázni!

Lehelletnyi szusszanás.. Használjátok ki! :) (L9)


. Robsten II.




After Twilight Saga




18. Rész





Rob olyan gyorsan mozdult, hogy testem még vissza sem ereszkedet a vízbe.

Ismét azon kaptam magam, hogy a lábam csípője köré fonom, de most a tekintetünk is egybeforrt. Először csak azt érzékeltem, hogy megváltozott pillantása és ahogy szemébe néztem láttam, hogy a jég uralma megtörni látszik. Mg nem tűnt el teljesen, de egy vastag jégtábla és egy vékony jéghártya között hatalmas a különbség.

Már nem egyedül kapaszkodtam, kezei erősen tartották testem.

Kérdőn néztem rá, bár nem tettem fel kérdést.

- Kristen…?- kérdése olyan halk és bizonytalan volt, hogy csak az én füleim hallhatták.

Bátorítólag végigsimítottam arcán, közben próbáltam minden kérdést távol tartani számtól, mert nem akartam elrontani ezt a különleges pillanatot.

Úgy nézett rám, mintha most látna igazán hosszú idő után először.

Csókolt lehelt homlokomra, majd arcomon egyre haladt szám vonala felé…

Amikor szám sarkához ért tétovázott kicsit, majd lassan átcsúszott ajkaimra, s olyan lágyan simított rajta végig, mint a lágy szellő a kánikulában.

Apró csókokat adott, de éreztem nem sokáig bírom nyugodtan, ahogy ily kínzó módon kényeztet.

Mégis próbáltam higgadt maradi, nem kapkodni, mert tudtam, hogy belül most kezdi levetkőzni vad énjét és hosszú idő után először próbál szeretettel és nem haraggal megcsókolni valakit.

Kezdtem magam úgy érezni, mint Bella az első csóknál, amikor Edward azt kérte ne mozduljon, mert ki szeretne valamit próbálni, szegény lány meg próbálta betartani ígéretét, de belül majd elégett attól a próbától.

Valósággal megremegtem a visszafojtott vágytól.

Rob elemelte a fejét, majd aggódó tekintettel nézett rám.

- Fázol?

Hát ez édes….. Most kezd aggódni miattam, amikor legszívesebben.. huhh… nyugi Kristen.

- Nem, dehogy.. Kérlek…- tekintetem szinte könyörgő volt. Reméltem, hogy megérti helyzetem és nem kell bővem magyarázkodásba bocsátkoznom.

Elmosolyodott… Ezt nem hiszem el… Ez a régi mosoly.. Ahogy a szemembe néz és őszintén elmosolyodik… Nem könnyíti meg helyzetem. Nem elég, hogy teljes mértékben a bűvkörében tart mind szellemileg, érzelmileg és jelen pillanatban talán testileg a legjobban, most még itt ez a mosoly, amely miatt most még annyira boldogságig meghatottan érzem magam, hogy torkom mardossák a könnycseppek.

Nem akarok bőgni, most nem, de ez annyira csodálatos… Rob mosolya…

Szemből előszökött egy könnycsepp, mely reméltem, hogy észrevétlen marad.

Azt hiszem észrevette, de nem mondott semmit, csak újra cirógatni kezdte ajkam.

Most már nem hagyott sokáig szenvedni, hamarosan már nem csak szájával, de nyelvével is birtokolni kívánt. Végigsimítottam hátán, s közben átadtam magam ennek a felemelő érzésnek.

Csókja pont oly lágy volt, mint amikor jelenetünket gyakoroltuk, de tudtam, hogy ez most mégis más. Most csak nekem szólt, csak az én kedvemért. Boldog voltam.

Hasonló gyengédséggel viszonoztam minden mozzanatát.

Nem bírtunk elszakadni egymástól. Titokban rettegtem attól, hogy ez csak egy álom melyből ha felébredek miden jónak vége szakad és újra a zárkózott magától eltaszító fiú fekszik mellettem.

És így is történt… Felébredtem csodálatos álmomból…

Nem ám csak vicceltem XD

Rob csodálatos volt. Amikor nagy nehezen elszakadtunk egymástól, hangos sóhaj hagyta el szám, s a levegő mely hirtelen tüdőmbe tódult hűvös volt, de cseppet sem józanító.

Mindennél jobban kívántam, úgy éreztem sosem elég belőle.

Vadságát is élveztem, mert az is Robert volt, de ez a lágy csók mindent felülmúlt.

Éreztem, hogy Rob megmozdul, majd elindul a part felé. Nem tiltakoztam, de eszem ágában sem volt elereszteni.

Ash és Dan már nem csak a beszélgetéssel voltak elfoglalva ugyanis szó szerint egymás szájából vették ki a szavakat.

Ők sem zavartatták magukat és mi sem. Leültünk melléjük, majd újra beszélgetni kezdtünk mind a négyen.

Ez amolyan meghitt családi hangulatot árasztott.

Ash félig Dan ölében feküdt, mi Robbal egy kicsit érdekesebb pózban ültünk, ugyanis Rob ült le először a földre, én pedig elé telepedtem testem mellkasához támasztva.

Lábaival közbekulcsolta derekam.

Nagyon kényelmes és meghitt póz volt ez így. Mivel Ash és Dan előbb jöttek ki a vízből voltak olyan kedvesek, hogy nekünk is hoztak ki törölközőt és fürdőköpenyt, hogy nehogy megfázzunk.

Jól is esett a meleg, de Rob ölelő karjait semmi sem múlhatta felül.

Dan mesélt a családjáról és szokás szerint viccelődött. Tényleg jó fej srác, kicsit Kellanra emlékeztetett. Ash az előző munkáiról mesélt, bár nekem ez a téma nem volt új mégis szívesen hallgattam.

Annyira hihetetlen, hogy újra itt ülünk együtt, legalább mi hárman a régi bandából.

Rob változása, lágy csókja, és mosolya , Ashlee csicsergése…..feledtettek velem minden rosszat.

Sok kedvem nem volt kibugyolálni kezeim a meleg anyag alól, de ráakartam gyújtani, és a cigi vagy fél méterre hevert tőlem.

Éreztem ahogy Rob hirtelen megmozdul, majd a dobozért nyúl.

Kivett egy szál cigit, majd meggyújtva a szám elé tartotta…. Hihetetlen ez a pasi… Lehet, hogy valóban gondolatolvasó?

Beleszívtam a cigibe, majd ő is a szájához emelte és beleszívott.

Ez egymás után kétszer is eljátszottuk, mivel felesbe szívtuk így lett meg a fejenkénti egy-egy szál.

Annyira érzéki volt, ahogy a füst elhagyta száját… Nem bírtam róla levenni a szemem.

Nem értettem mi van vele, hiszen rengetegszer láttam már őt cigizni, de sosem volt rám ilyen hatással. Most azonban úgy tűnt minden érzékszervem, sőt egész lényem kivan rá éleződve…sőt…éhezve.

Nem bírtam magammal. Ahogy eloltotta a cigit és visszahelyezte rá kezét, megemelkedtem, és megcsókoltam. Ashlee örömsikolyban tört ki, pedig kétlem, hogy lemaradt volna arról, amit a vízben műveltünk.

Nevetve szakadtam el szájától, majd még feljebb húzódtam és olyan szorosan simultam hozzá amilyen szorosan csak lehetett.

Éreztem, hogy szaporábban veszi a levegőt, majd megkérdezte, nem vagyok-e még álmos.

Értetlenül fordítottam felé fejem, még egyáltalán nem volt olyan késő

De ekkor megláttam tekintetét és azonnal rávágtam: De. Mehetünk!

29 megjegyzés:

  1. jah most?? mármint örülök neki nem azé....

    VálaszTörlés
  2. baszki. ez..:

    És így is történt… Felébredtem csodálatos álmomból…
    Nem ám csak vicceltem XD

    VálaszTörlés
  3. de egyébként király!!!!! :):)

    VÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGREEEEEEE!!!

    (azért arra kivi vagyok már most - mint mindig - mi lesz a folytatás ,-) :) )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! :) Végreeeee! :) (L)
    Várom a folytatást!
    Itt a szívbajt hoztad rám: "És így is történt… Felébredtem csodálatos álmomból…
    Nem ám csak vicceltem XD" :D
    Siess a folytatással! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Hurrá! Végre megtört a jég... ugye kapunk ma még egyet??? Pénteken elutazom, így vasárnapig nem leszek netközelben, muszáj addig feltankolnom... :) :) pussz

    VálaszTörlés
  6. Yeeee végreh...már azt hittem nem is tom mit hittem de ennek annyira örülök...
    háhhh...huhhh...hihhh...:)
    teljesen bezsongtam ettől a résztől,most úgy ver a szívem h mindjárt kiugrik,nem tom miért?!:)
    Már nagyon hiányzott egy ilyen rész,oh anyám imádlak de nagyon de nagyon de nagyon!!! :)

    Bár lesz ebbe még bőven csavar de olyan is kell...találgatni nem fogok mivel 1000% h nem találnám el...de ezért imádlak:D
    Ha ma nem írsz újat akkor ma este fogok tudni aludni véger valahára...most már az se ártana xD
    csóóók

    VálaszTörlés
  7. de inkább legyen új fejii,alvás nélkül inkább kibírom mint,még egy ilyen feji nélkül!!! :)

    (mostanra csillapodtam le annyira h hiányom legyen megint:(:( , még úgy is h 5ször olvastam újra!)
    :D

    VálaszTörlés
  8. Angyalka :)
    Hát ez a fejezet olyan nem tudom milyen volt..egyszerűen nincs rá szó...én komolyan lefolytam a székről mikor olvastam :) Annyira érzéki volt és minden érzés teljesen átjött :)
    Jajj és Rob... :) ááá és végre már kezd felolvadni hogy én mennyire szeretem ezt a fejezetet :) ááá :)
    Nah de mikor azt írtad hogy felkeltem és csak álmodtam az egészet(vagy pontosan nem tudom hogy írtad :D)..nah akkor ott lepottyant a pofám :) De szerencsére nem az történt hanem igazából... :)
    Jajj én csak most áradozni tudok Robról...most aztán igen megváltozott :) Lehet hogy gondolatolvasó? ez jóó volt :)
    Ashleyék meg jól össze melegedtek....Kristennek nem is kellett keritőt játszania..megy az a nélkül is :)
    Nah de a vége...ááá az aztán mindent elárul számomra hogy mi lesz :) És remélem jól is gondolom :)
    Én nagyon IMÁDTAM ezt a fejezet :)
    téged meg imádlak♥
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Kínzásban világbajnok vagy! Mindig a legjobb/legérdekesebb résznél tudod abbahagyni!
    Komolyabbra véve: ez is szuper, és nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra. Jó hogy Ash is benne van a sztoriban...
    Szuper lett!
    puszka

    VálaszTörlés
  10. "És így is történt… Felébredtem csodálatos álmomból…
    Nem ám csak vicceltem XD"

    ez nem volt vicces :))) megijedtem xD

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Annyira örülök, hogy Rob kezd végre "felolvadni"...már nagyon vártam erre. :) Angyalka, így se tudok, aludni mert mindig többet akarok :) Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  13. Angyalka! Tökéleteset alkottál ismét!
    Felébredtem álmomból rész, na szóval:)))))
    Egyébként, nagyon szeretném ha lenne ma még kövi:))))

    Tudod, itt sikerült egy olyan csapatot magad köré gyűjteni akik telhetetlenek:)))))

    VálaszTörlés
  14. Khm.... MÉÉÉG AKAROK!!!!!
    =D
    <3
    (Mostmár TALÁN oda tudok figyelni a suliba XD)

    VálaszTörlés
  15. mit ne mondjak nagyon jó lett:P
    erre vártam az első fejezettől fogvaD:D. de komolyan annyira vártam már erre
    remélem majd a következő részbe nem tér vissza a rideg Rob:)
    lécci neeeee
    még nee, vagy egyáltalán ne:D
    na jó tudod hogy én milyen vagyok
    apszolút a happí end párti:D
    IMÁDTAMIMÁDOM:P
    puszi
    Katta

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Abban a pillanatban egy cseppet sem volt vicces!:D
    Jaj de jó végre megtört a jég!
    Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés
  17. jajjjjjj hát végreeeee már ideje volt Robnak is felengedni mert má télleg egy jéghegy volt lassan de most olyan enni való volt nem csoda hogy Kris is már majd el olvad és már most alig várom a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
  18. Ez sem lett olyan befejezés, amitől az ember jobban tudna aludni vagy vizsgázni!!! :D
    De hihetetlen végre felengedett a jég! Már nagyon vártam erre. Nagyon szép rész lett, annyira romantikus meg minden. Hihetetlenül édesek együtt! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  19. ezzaaaaz! juppíííí! hála a jó istennek. komolyan mondom már tényleg kezdtem bekattanni. nagyon jó lett. kíváncsi vagyok mi lesz ezután.
    várom a friss fejezetet.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  20. Szia!!!

    Végre, végre, végre!!! Rob felolvadni látszik, jaj de jóóóóóó!!!! Olyan édesek voltak a vízbe, hirtelen azt hittem hogy mikor Rob indult kifelé akkor rögtön a házba mennek, de arra úgy látom várnom kell a következő részig:) ÁÁÁÁ legalább lesz mit várnom, de jóó!!
    Annyira éreztem hogy Ash és Dan is egymásra találnak, de nekik is nagyon örülök, bírom Ash-t és Dan-t is kezdem megszeretni!!
    Juj Angyalom ismét hatalmasat alkottál, köszönöm:)
    Puszillak és imádlak
    Lilluci

    VálaszTörlés
  21. Angyalka drágám, ez a fejezet valami fenomenális volt!:) Végre, végre megtört a jég és Rob olyan mint rég:D Most lesz csak igazán izgalmas, alig várom hogyan fog alakulni kettejük kapcsolata:D
    Tényleg minden érzés átjön, látom a szemeim előtt ahogy megtörténik amit leírtál:D
    Nagyon ügyes vagy, nem bírom szükségem van a kövi részreXD

    Puszi:)

    VálaszTörlés
  22. ajj de jóóó :) De örülök. Nagyon jó lett. =)

    VálaszTörlés
  23. Kabbe XD Kabbe Kabbe XD
    imádlak te kis mocsadék <333 de msot komolyan, többet esküszöm nem panaszkodom de akkor ne szivassál máár xD..ezt most mér keleltt? XD húzod az időt mi? hát ki leszel ütve ha sokáigtáncolsz az idegeimen XD najó tudod hogy nem bántanálak >.< amúgy meg fasza rész volt, már magaa az eleje is, amit már egyszer kifejtettem nekedabban az emlékezetes emailben XD aztán jaj ahogy Rob átmegy gyengédbe hát kb eszem a kefét tőle, annyira édi, hogy a morci ROb ilyet is tud XD de persze neked megint sikerült felhúzniaz agyamat, profi vagy benne esküszöm :D
    alig várom az estét, ha kell írok neked 273628949248 oldalt csak had kapjak MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG :D
    láwollak Miss N!
    xoxox

    VálaszTörlés
  24. áá végre a régi Robci!!! :D :D XD
    Jaaajj nagyon jó volt a feji ...ááá..még még még!! :D
    Nah meg a poénkodos rész...haha nagyon vicces valaki :DXD
    "… Felébredtem csodálatos álmomból…
    Nem ám csak vicceltem XD"...
    Kérlek ANGYALKA ma is legyen vmi friss este, megint nem fogok tudni aludni,tegnap is teljesen kész voltam,hogy lehet igy befejezni egy fejit...ne játszadozz az idegrendszeremmel!!! :D XDXD Vmi kis részletet esetleg kirakhatnál! !
    Nah mind1 ugy is te döntöd el hogy kirakod-e vagy sem,azért próba cseresznyeXDXD
    Pussz :)
    Nikky
    UI:bocsi a sok hülyeségért amit összehortam :)

    VálaszTörlés
  25. oh yeeeeeeeeee:P:P
    végre..huhh tisztára be vagyok zsongva:D
    tudtam én hogy Rob szivecskéje nem sokáig bírja:D
    és az a vicces dolog nagyon gonosz húzás volt tőled:Dtisztára megijedtem hogy most "huhh mi van?" de aztán láttam hogy hál isten csak vicces kedvedben voltál:D
    szóval..áhhh nem is tudom már mit írjak:)
    nagyon nagyon tetszett ez a fejei is:D
    nem tudom hányszor olvastam már el:)
    Angyalom mondtam már menyire imádlak??xD
    remélem hamar lesz friss mert már nagyon várom:)
    puszillak:)

    VálaszTörlés
  26. jujjd e jó remélem hogy most midnen rendbe jön köztük :D

    VálaszTörlés
  27. Ilyenkor abbahagyni emberkínzás!! :D Már csak pár óra és felkerül a friss, már alig várom!!!!!!!!!!!!! :) Puszi, AMY

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nagyon jó volt ez a rész, azért nem írtam, mert csak ismételni tudom magam, hogy nagyon jó és hogy ügyes vagy. Meg azért sem írtam, mert millió dolgom van a holnapi út miatt, és csak annyira jöttem fel, hogy gyorsan elolvassalak... :) pussz

    VálaszTörlés