A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 6., kedd

Na jó ez már vicces.... Valaki szedje ki a kezemből a gépet XD







Bocsánat mindenkitől a rövidsége miatt, holnap folytatás, ígérem (L) És nagyon hálás vagyok mindenkinek! Köszönöm! (L)

Robsten II.



After Twilight Saga



8. Rész



Nem volt kedvem kimenni a fürdőből, nem akartam látni Robot.

A szemeim egyértelműen sírásról árulkodtak, pedig a legkevésbé sem akartam gyengének látszani.

Úgy döntöttem kisminkelem magam. Ez volt az egyik dolog amiben egyáltalán nem voltam profi.

Mivel most is folyamatosan elszúrtam a szemem kifestését, lassan egyre több és több szemhéjfesték került rám.

Mire minden árulkodó nyomot sikerült eltüntetnem, úgy néztem ki, mint aki estélyre készül.

Mindegy, gondoltam úgyis sötét lesz, senkinek sem fog feltűni ez az apró malőr.

Felvettem a berohanáskor becipelt fekete halásznadrágot és egy háromnegyedes ujjú kivágott felsőt…. Persze ezt sem én vettem. Belebújtam a converse-be és rávettem magam arra, hogy kilépjek az ajtón.

Rob az ágyon feküdt… A szemem sarkából láttam, ahogy végigmér, de nem akartam alkalmat adni neki egy újabb megalázásra.

Felkaptam egy hosszú ujjú felsőt az ölembe, mert hát kitudja milyen idő van kint, majd magamhoz vettem a cigimet és kiléptem az „udvarra”.

Elindultam a konyha felé, de alig félúton a délutáni kis csapat megállított és közölték, hogy mehetünk, mert már megszerezték amire szükségünk volt.

Állítólag a konyhások annyira kedvesek, hogy még az utánpótlásról is gondoskodnak a kedvünkért.

Az is kiderült, hogy Elena mindenről tud, és azt mondta, hogy felnőtt emberek vagyunk, ő nem fogja megmondani nekünk, hogy mi a helyes és mi nem. Azonban őt nem érdekli ha valaki másnapos vagy kómás, akkor is kötelező lesz mindenhol megjelenni és a maximumot nyújtani, úgyhogy ennek fényében tegye mindenki azt amit akar, belátása szerint.

Azt hiszem ez a „fenyegetés” jelen pillanatban mindenkit annyira izgatott, amennyire engem… Semennyire.

A tűz már lobogott, körülötte plédek voltak leterítve mindenfelé.

Dan odajött mellém és azt mondta, hogy a két legjobb cimborájával szeretné tölteni ezt az estét.

Mire megkérdeztem ki a másik nagy cimbora, magjelent az oldalán Rob egy jó nagy üveg piával a kezében.

Azon kívül, hogy már megint vele kellett lennem, egy újabb gondolat fészkelte be magát az agyamba.

A ház most üresen áll, Rob meg tuti el lesz még egy ideig foglalva Dannel és az üveg tequilájával. Dannak szóltam, hogy meglátogatom a mosdót aztán csatlakozom hozzájuk, majd gyorsan leléptem.

Kíváncsiságom nem ismert határokat, meg kellett tudnom, mi történt a régen nagyon is szeretett Robommal.

Nem settenkedtem, vagy rohantam nyugalmat erőltetni mozdulataimra.

Beérve felkapcsoltam a lámpát és a biztonság kedvéért még egyszer kilestem az ablakon.

Nem láttam a közelben mozgást, mindenki a távoli tábortűz körül mozgott.

Sietnem kellett, de nem akartam kapkodni, mindent úgy kellett visszatennem, ahogy azt Rob hagyta.

Fogalmam sem volt róla, hogy mit keresek, de találnom kellett valamit, ami egy kis reményt adhat arra, hogy ezalatt a szörnyeteg alatt valahol él még az a Rob akit én ismertem.

Szerencsére ő is kipakolt már, így nem kellett egy egész utazót áttúrnom.

2 fiókot kinyitottam, de semmi. Zoknik, boxerek, könyvek.

Na egy pillanat… könyvek??

Rob egyszer régen azt mondta, hogy ő mindent könyve rejt így legaább kultúrálódik majd eg kicsit a tolvaj, miközben kirabolja.

Emlékszem ezen akkor milyen jót nevettem, de ez jelen pillanatban cseppet sem tűnt mulatságosnak.

Tolvaj vagyok? Nem elvinni akarok, csak megtalálni. Újra a könyvekhez nyúltam.

Az elsőben semmi.

A másodikban semmi.

A harmadikban… Harmadikban? Hány könyvet cipelt ez magával egy hétre?

Átforgattam gyorsan, és kiesett belőle egy papír.

A papír egy orvos lelet volt, de persze egy szót sem értettem belőle.

Kicsit megnyugodtam amikor megfordítva láttam ,egy piros pecsétes „gyógyult” feliratot… De nem értettem miért töltött el ez mégis nyugtalansággal.

A zoknis fiókban gyógyszeres üvegeket is találtam, de akkor még nem tulajdonítottam nekik nagy jelentőséget.

Rob telefonja az ágyon hevert, amit most vettem csak észre, mert majdnem ráültem.

Gyorsan kioldottam a billentyűzárat, majd a névjegyzékbe mentem.

A d- betűnél kezdtem keresgélni hátha találok egy doktos telefonszámot.

Találtam, nem egyet, vagy 5-öt.

Gyorsan átírtam a saját telefonomba, hátha később többet is megtudhatok Rob ex betegségéről.

Elkezdtem gyorsan rendet rakni, épp a könyvet raktam vissza a fiókba amikor nyílt az ajtó…

A vér is megfagyott ereimben….

.

20 megjegyzés:

  1. Meg van a komi és a következőhoz stipi-stopi első megjegyzés :D Nem lehet másé csak az enyém.. ha meg valaki suny módon megelőzne akkor tekinted az enyémet elsőnek? *robosan szép szemek*

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eddig még nem írtam kommentet, bár néhány hete már olvaslak téged, de nagyon tetszik, ahogy szövöd a szálakat. úgy látom másnak is, mert jelenleg 59-en vagyunk az oldalon :) jó lett, és nagyon kíváncsi vagyok, milyen beteg volt Rob? Talán depressziós??? Hm, remélem hamar lesz friss! Zs.

    VálaszTörlés
  3. nem hiszem el.... de gonosz valaki! modnanám h folytatást most, de egy nem tudnám elolvasni kettő túlságosan szeretlek és beszélgetni is akarok veled ma! mellesleg ez .... exbetegség? mi a szar?
    megőjrítessz!
    imádlak
    imádtam
    Kristen

    VálaszTörlés
  4. Szió!!!

    Váááááá....tényleg rövid lett, de nem érdekel, mert....hát tudod te Imádtam!!!!
    Milyen betegsége van/volt Robnak??? Totál kíváncsivá tettél!!!! Kristen a kis settenkedő:P
    Jaj de jóó hogy holnap is lesz friss, nem bírom az elvarratlan szálakat:)

    Na jóó hagyok helyet a többieknek is:)
    IMÁDLAK téged is Angyalkám

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Huhh.. hála az égnek még takarodó időn belülre esett az olvasás. Ja, nekem olyan is van, mert az én bajom sajnos nem "ex betegség".. de ezt hagyjuk.
    Szóval. Fantasztikus!!! Nagyon várom a folytatást. Szerintem ahogy magamat ismerem, ezzel fogok álmodni XD Tök komolyan. Kíváncsi vagyok, hogy Rob rajtakapja e Kristent. Meg, hogy mi volt Robert betegsége.. satöbbi. Ha mindent leírnék... inkább hagyjuk =]
    Úúúúúgy szeretlek Angyalkám! <33
    Csók!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon jóóó lett:D:D kulturálódik a tolvaj????:D:D nagyon nagy... és a vége??? hát már kiestek a szemeim:D:D várom a kövit!!!:)

    VálaszTörlés
  7. óóóóóóh.nem lehetsz ilyen:D:D.egy óra múlva mégegy résztakarok:P:P.amibe részletes elemzés van Rob exbeteségéről:).de amgondoltam h Rob nem jókedvéből ilyen bunkó:).de nem tudhattam semmit eddig a fejezetig:P.bár most se sokkal többet.de valamennyivel mégis:).énis nagyon remélem h hamar lesz friisss:D:D.

    puszi.szeretlek:krisztu♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóó lett:) Grat:-) és akkor hnap folytatás:P és milyen betegsége lehetett? és azért olyan amilyen ja és remélem lesz vmi izgi:)
    Puszi:Encsi

    VálaszTörlés
  9. Bazdmeg Angyalka!Akkora áááá...nem is találok rá szavakat.Innkább vártunk volna még de itt abba hagyni?Istenem komolyan megfogok egyszer őrülni tőled.
    Bazki komolyan megijedtem nem kicsit szartam be.Rob ezek szerint baromi beteg volt nem csak egy egyszerű nátha.Úristen... nem nem akarom.
    Ja egyébként kitaláltam, hogy miért kelljen majd egy ágyon aludniuk,pápápámm:
    Még gyorsan elmentem fogat mosni aztán az ágy felé vettem az irányt.Rob a saját ágyánn feküdt és olvasott de láttam, hogy a szeme sarkából engem les.
    Nagyon sóhajjal huppantam le az ágyra ami egy pillantra megremegett alattam majd hatalmas reccsenés következtébe eltörtek a lábai és az egész ágy összedölt.
    -Mi a fasz?-szitkozódtam.
    Rob lerakta a könyvet és ördögi mosollyal az arcán arrébb kúszott a saját ágyán a szabad hellyet megveregetve mellette.
    -Az enyém még nem szakadt le, édes!-mondta csábos mosollyal.
    Mivel semmi kedvem nem volt a padlón aludni kénytelen voltam bekúszni mellé.
    ***(tudjátok mi van itt csak nem akarom leírnixd)
    Reggel korábban ébredtem mint Rob, lehámosztam magamról a karjait csókot nyomva szunnyadó fejére.Megindultam a fürdőszoba felé és épp a hajammal babráltam amikor megpillantottam valamit a falnak támasztva a türölköző tartó mögött.A fűrészen még a fa darabok is ott voltak amik az ágyam lábáról származtak.
    -ROBERT PATTINSON TE MOCSOK!-üvöltöttem torkom szakadtából.

    :D ezt kapod amiért ilyen cukipofa voltál és írtál még eggyet.Na most jöhet a harmadik:D Még ma:Pazt ajánlom igyekezz.xd

    VálaszTörlés
  10. nem tudom hányszor kell még leírnom hogy szadista vagy hogy elérjem a kívánt eredményt, én beleőrülök ezekbe a végekbe...:D Ajánlom hogy ne Rob legyen az, hallod? :D Amúgy megint elkezdett aktívkodni a múzsaénem szóval keress fel amíg el nem szégyellem magam és nem mondom el :D
    De végre fény derül a titokra, ezek után már csak jobb lesz a helyzet, ugye [: Ennél már csak jobb lehet... szóval írogass drága jó sokat hogy alig lehessen betelni vele :D
    csókszancs
    Fanni[:

    mint gyakorlott grace klinika néző, már le sem írom az ötleteim a betegségekre ;D

    VálaszTörlés
  11. Wow ez a nem semmi! húha nagyon kiváncsi leszek! Beteg RPattz fúra gondolat...!

    VálaszTörlés
  12. ok. ez egyre frusztrálóbb lesz. most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok hogy mi az isten volt Robbal. de azért remélem hogy semmi brutálisat nem teszel vele.
    na és már megint így befejezni? most már 100000% hogy direkt kínzol. ilyen már nem létezik. szerintem te erre specializálódtál.
    jajj mi az hogy:"A zoknis fiókban gyógyszeres üvegeket is találtam, de akkor még nem tulajdonítottam nekik nagy jelentőséget." ? he? most meggyógyult vagy nem vagy mivan? áhh én ezt nem bírom. csak lenne már holnap. és kiderül hogy ki jön be azon az ajtón na meg hogy mit lát és mit tesz azután. jajj asszem ez nekem most sok volt. lőjetek le.
    szóóóóval...kösziköszikösziköszi és imádlak
    pussz
    Dytta

    VálaszTörlés
  13. Jaj, de megvernélek!!! Amellett, hogy tök jól leírtad, csak úgy olvastatja magát még izgi is! Imádom ezt a Robot, de már mondtam nekedXD És tetszett Kristen kém játéka is! És megtalálta...jaj remélem Rob elmond neki mindent és Kristen a nyakába veti magát és jön a khm...:D Jójó...Am meg akkor nem lesz felhúzás és otthagyás? Pedig azt is élveztem volna!
    Na de már nem nagyon tudok, mit írni!
    Szeretlek és isteni volt!:)

    VálaszTörlés
  14. Imádlak Angyalka! Nagyon kiváncsi vagyok Rob betegségére, azért biztos el fogja mondani Krisnek vagy Kris jár utána... Majd kiderül. :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  15. ÁÁÁ!! Ez nagyon jó! Ez az első kommentem, de imádom az írásodat!! Nagyon szeretem! Remélem jó sok friss lesz :D Nagyon jóó!

    xoxo,
    llejja

    VálaszTörlés
  16. Angyalka te egy Istennő vagy!

    Hazaérek bekapcs a gépet és mit látok, nem egy feji vár, hanem rögtön kettő:)

    Na de a vége?????
    FÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!
    Egyébként halkan súgom meg teljesen igazad van:)
    Ez így tökéletes:)

    VálaszTörlés
  17. Hogy fogom holnapig kibírni így lélegzetvisszafojtva?:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó lett! Így legalább nem felejtem el, hol is jár a töri:) És persze várom a holnapot!

    VálaszTörlés
  19. Aztaaaa! Így kínozni! Miért mindig ilyen pillanatban kell abbahagynod? Nagyon nagyon tetszik! Mikor lesz már 3 óra? :P

    VálaszTörlés
  20. ááá én meg teljesen lemaradtam :S
    De most az a jóó hogy nem kell sokat várnom a következőre mert ha megirtam a komit olvashatom is...szóval most az én szememben nem vagy szadista :)
    De áááááá :) Most mi van?....Rob beteg volt vagy az is még? Kiboritó... :)
    Áááá és igen jóó lett ez a fejezet is....IMÁDOM :) Tuti hogy Rob lesz az ajtóban aztán ha nem akk tévedtem...xD
    áááá nagyon imádom :)
    Téged is♥
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés