A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 11., vasárnap

16. RÉSZ


Bocsánat a késésért, csak most már több bizonyíték van arra, hogy Kristenünk tényleg itt volt, ráadásul Robbal együtt távozott! Azt hiszem többet nem kell mondanom! ROBSTEN TEAM! (L)




. Robsten II.



After Twilight Saga




16. Rész




Nem tudtam merre járnak gondolatai, de annyira megrémített, amit a szemében láttam, hogy el sem tudtam képzelni mekkora fájdalmakon mehetett keresztül. Halál… Még a gondolat is megrémített.

Lassan leemeltem róla tekintetem és még szorosabban bújtam hozzá . Bármi áron enyhíteni akartam szenvedését kerüljön bármibe.

Éreztem, hogy megmozdul alattam, majd lassan arrébb tolt és felállt. Kilépett a kádból, majd a törölköző után nyúlt.

Én csak néztem őt és nem tudtam mit tegyek. Gondoltam, hogy megint itt fog hagyni. Fájt, de a napokban volt már rosszabb is. Azt hiszem túl gyorsan akartam felolvasztani, túlságosan éreztettem vele szeretetem.

Éreztem ahogy szemem sarka megtelik könnyel, ezért inkább lehajtottam a fejem és próbáltam visszafogni sírásom.

Sikerült. Az érzés még torkom mardosta, de egyetlen könnycsepp sem hullt alá szememből.

Rob már alsónadrágban volt, amikor én is felálltam. A víz már kihűlt… mindkét értelemben.

Láttam ahogy Rob mögém lép, aztán egy puha törölközőt éreztem a hátamra csusszanni.

Megfordultam, hogy megnézzem milyen most a tekintete. A halál már eltűnt helyette újra a jég uralkodott apró csillogása a közepén… mint a víz csillogása.

Körbefontam magamon a törölközőt és ez az apró váratlan figyelmesség elég volt ahhoz, hogy újra erősödjön a torkomat szorító érzés.

Arcomon megjelent pár könnycsepp, de igyekeztem őket gyorsan felszárítani.

Rob lépett felém egyet, mintha tétovázott volna. Aztán hirtelen sarkon fordult is kiment a fürdőből.

Próbáltam összeszedni magam, ismét sikerrel jártam. Ahs érkezéséig az időt gyakorlással próbáltam elütni.

Egész jól ment így önmagamban…

A telefonom megcsörrent és amikor felvettem Ash közölte, hogy hamarosan itt van, de ne lepődjek meg túlságosan. Alig értettem, hogy mit mond akkor a volt a zúgás a telefonban.

Elindultam a kapu felé és reménykedtem, hogy barátnőm érkezése jobb kedvre derít majd.

Furcsa zajra lettem figyelmes. A földúton egy traktor közeledett egyenesen a tábor felé.

Ahogy közelebb ért és megállt, nem akartam hinni a szememnek.

Ashlee szállt le valahonnan a hátsó platóról, Dior magas sarkúban és szalmaszálakkal a hajában.

Olyan képet vágott, hogy menten kitört belőlem a nevetés. Mérgesen prüszkölt, és magyarázatul annyit mondott félúton lerobbant a kocsija.

Segítettem, hogy gyorsan rendbe szedhesse magát, majd elindultunk Elena faháza felé.

A rendező nagy mosollyal és öleléssel üdvözölte új „leányát” majd a többieknek is bemutatta.

Amikor minden elcsendesedett és éppen Ash-el beszélgettünk, hirtelen megjelent Rob, hogy üdvözölje régi barátját.

Ash persze a régi szokásához hűen, annyira örült, hogy újra találkozhat vele, hogy egyenesen a nyakába ugrott.

én lélegzetvisszafojtva vártam, hogy mi fog történi. Nagy meglepetésemre, Rob elmosolyodott és viszonozta ölelését.

- Örülök, hogy ennyire örülsz nekem… és köszönöm, hogy ilyen barátian fogadsz!

mondta Rob az utolsó pár szót inkább már csak hozzám intézve.

kezdtem megérteni valamit, ami eddig még szintén tisztázatlan volt…

De még rengeteg dolog maradt megválaszolatlanul melyek közül az egyik legnagyobba talán hamarosan választ kapok.

Ashlee tudott mindenről és nem volt meglepve amikor Rob a kezdeti kedvesség után feltűnőn nem úgy viselkedett, mint pár éve.

hajlandó volt mindenben segíteni nekem, így az első pont Rob lefoglalása volt.

Nem kellett hozzá túl sok minden csak pár üveg Heinekken.

A terv remekül alakult, már csak egy nyugodt sarkot kellett találnom, ahol nyugodtan telefonálhattam.

Nagy levegőt vettem és tárcsáztam a számot. Pár csengés után felvették.

- Hallo!

- Szia Claire itt Kristen… Kristen Stewart.

- Ó kicsim te? Olyan régen nem hallottam rólad!

- Igen tudom… tudod, most Robbal újra együtt forgatunk.

- Ó igen, Rob mondta, hogy mennyire örül, hogy újra veled dolgozhat.

- Oh…..tényleg…? Claire valójában megszeretném kérdezni, hogy mi történt Robbal azalatt a három év alatt amíg nem találkoztunk? Most olyan…más…

Claire hallgatott, majd nagy nehezen megszólalt.

- Kristen nem tudom, hogy elmondhatom-e, de Rob… Nagyon beteg volt… Agydaganat…Szerencsére a műtéti beavatkozás sikeres volt..Az újságok azért nem írtak róla, mert a legnagyobb titokban tartottuk. Ma már csak pár pirula emlékeztet miket a betegségre.

- És Rob most… ettől.. ilyen… jeges?

Újabb csend.

- Sajnálom Kristen, de erről nem beszélhetek. Nagyon sajnálom és aggódok érte. Kristen én remélem, hogy a fiam egyszer még boldog lesz. Sajnálom!

Azzal letette a telefont.

Szegény nő… Már szinte sírva fakadt. Szóval agydaganat… Egy titok kilőve…és egy még nagyobb a listára.

Ki kell derítenem… Minden áron! Ebben rejlik Rob szívének kulcsa.

Keresni kezdtem a sörözgető párost, hamar megtaláltam őket.

Nem tudtam, hogy hogy alakul az este további része, de egyvalamiben biztos voltam… Nem fogok unatkozni…

20 megjegyzés:

  1. Annyira jó lett :) Szegény :'( agydaganat... :'( sajnálom...
    Alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát mindenre gondoltam csak éppen erre nem! A manóba! Sebaj megjött Ash abból csak jó sülhet ki!
    Nagyon jó lett ismételten!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett várom a kövit remélem hamar lesz
    vivike

    VálaszTörlés
  4. Szia!!

    Basszus basszus basszus!!! Agydaganat, te jó ég, szegény Rob....istenem!!!
    Angyalom ismét egy remekmű született, de hát kár is ezt leírnom!!!
    A bajom csupán csak annyi hogy rövid lett!
    Nem tudok mit írni....itt ülök és nézem a klaviatúrát...annyira tetszett...én függő lettem, de nem is kicsit:)
    Imádlak Angyalka és éjjenek a Team Robstenesek!!!! RSB Forever (L)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Hát ez tényleg rövid lett!:S de nem fogok hisztizni, mert ROBSTEN ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!:D TEAM ROBSTENNEK IGAZA LETT! ennyi bizonyíték nekem elég is! Imádlak és a részt is imádom, most különösen boldog vagyok!:D
    Szóval szar nem lett, nagyon jó volt! És Ash...itt szakadtam, kb el tudom képzelni, milyen képpel szállt le a traktorról!XD Kurva jó volt és még jobban feldobott, bár már így is 100%-on pörgök anyám!XD Kíváncsi leszek, mit tesz most Kristen...beszél vele? Rávezetni? Áh, tudom, majd kiderül,de geci jó volt! Imádlak babám és TEAM ROBSTEN FOREVER!!!!!!!!!(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  6. huh szegény nem gondoltam volna de remélem hamarosan felenged kicsit mert ez a fagyos Rob nem az igazi...alig várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  7. Nem lett béna rész, csak rövid.
    Nagyon jó lett!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  8. Szia! nagyon tetszett, egyáltalán nem lett béna, SŐT!!!! Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  9. ANGYALKA nagyon szuper lett ez a rész is :)
    Remélem hamar lesz friss, mert nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ezután :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett ez a fejezet is, és mondanom sem kell én is mennyire örülök Robsten-ek!:D Bár én már jó ideje tudni vélem a dolgot, de örülök hogy ezzel azoknak is nyílvánvalóvá vált a dolog akik nem hittek benne:)

    Izgatottan várom a kövi részt, jó kis bonyodalmakra számíthatunk még úgy érzem:D

    TEAM ROBSTEN!!! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszett, a rövidség ellenére is! És örülök, hogy ha még apránként is, de derülnek ki infók Robról! Bár az agydaganat megdöbbentett! :O
    Várom a folytatást, ugye sietsz vele?

    Ui: én is Robsten párti vagyok, és nagyon örülök nekik! ;)

    VálaszTörlés
  12. Szia Angyalka!!!
    elolvastam a lemaradásomat és nagyon tetszett mindegyik!!!!

    Még, még!!!!

    VálaszTörlés
  13. Éljen Robsten! Angyalka most fel vagy mentve, mert beigazolódott, hogy van Robsten! Imádtam a fejezetet, szegény Rob, agydaganat. Azért ez elég durva. De remélem minden rendbe jön közöttük! Bízom benned, hogy mindent tisztázni fognak és bevallják egymásnak, hogy szeretik egymást.

    HAJRÁ ROBSTEN! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  14. uram atyám. hát kiderült. huhh és wow. egyszerűen nem találok szavakat. hihetetlenül jól írtad meg. de mi volt az hogy nem mondhatja el hogy miért ilyen? miért nem? áhh te szadista...imádlak. nagyon várom a folytatást és remélem hamarosan mindenre fény derül.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  15. Agydaganat?!?!?!?!!??!!?
    Jesszusbasszus!
    Hát te aztán tudod csűrni csavarintani a dolgokat ,-)
    Na legalább ez kiderült tényleg!
    És remélem, Ash jelentléte is lendít a dolgokon :) pozitív irányba :)

    Szeretlek, Angyalka!!! :)

    VálaszTörlés
  16. Előre mondanám, hogy hajrá Robsten!!!
    De agydaganat? Jézus! Ez borzasztó, de ettől függetlenül egy remekmű lett! Komolyan. Mikor lesz friss? Nem bírom ki, hogy ne legyen. Nem tudom, hogy milyen amikor az ember igazán függő, de most az lettem :D

    VálaszTörlés
  17. Angyalom, megint megbőgettél!:D Amikor Rob anyukája kimondta, hogy agydaganat rögtön sírva fakadtam.Annyira remélem, hogy a valóéletbe ez nem fog vele megtörténni és mással sem!
    Huh, ez sziven ütött.Siess a következővel!
    Jah és!
    ROOOBBBBSSSSTTTTTEEEEENNN!!!Mi tudtuk Angyalka, mindvégig:D:P*pacsi*

    VálaszTörlés
  18. jujj de izgi lett nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  19. Angyalka ne számits most semmi értelmes gondolatra tőlem mert teljesen kész vagyok! Teljesen sokk hatása alatt vagyok! az hogy ROBSTEN ITT VOLT ÉS HOGY LÉTEZIK..én nem hiszem el...semminek se örültem még ennyire :)
    Nah de a fejezet :) OMG :) Nem nyávogok én se hogy rövid lett mert teljesen megértem az okodat :) De hát ez a fejezet...áááá nincs jobb szó rááá :)
    Az elején milyen helyes és figyelmes volt Rob,de aztán vissza tért a jeges Rob :)
    Nah de mikor azt írtad hogy Ash traktorral jött...nah hát ott én akkorát nevettem hogy csoda hogy nem jött be senkiii :) Hát az igen nagy volt :)
    De jó hogy beszélt Clarerel Kristen...:) De mi az hogy agydaganat? én mikor meghallottam suliba hogy azt irtad,mivel nem voltam türelmes megvárni mig elolvasom...elkiálltottam magam a folyosón mint a hülye....de mi az hogy agydaganat? OMG :O
    Nah Angyalka én nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz még....a nagy rejtély igazán megoldódhatna már...mert nem birom :)
    IMÁDTAM :)
    Téged meg IMÁDLAK :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  20. Szó szerint Visítottam amikor meg láttam az oldal elején a képeket:D
    Nagyon jó lett bár tegnap nem tudtam elolvasni de megérte a várakozást:)
    Hát ez az agydaganatos ügy eléggé hogy is mondjam ledöbentett bár Kristentől több sajnálatot vártam volna.
    Hozd hamar a folytatást mert már hiányoznak a körmeim:D
    MILLIÓ PUSSZI:))):)))):)))

    VálaszTörlés