A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. március 23., kedd

ÚJ TÖRTÉNET






Sziasztok! Az első két részt, már olvashattátok, a másik blogomon, de mivel onnan törlöm a történetet itt is szeretnék köszönetet mondani: Kristennek a címért, Sweetnek a vezérszálért, Orsinak és Evelynnek az írásért, Kittinek, Ladynek, Fanninak, Krisztunak pedig az ötletekért! Természetesen ha kihagytam valakit az szóljon! Mint már említettem, mostantól ezt a történetet fogom írni, remélem elnyeri a tetszéseteket. Nem mondom, hogy nem izgulok... Nehezebb elkezdeni valamit, mint folytatni :) Továbbra is hálás vagyok, ha velem tartotok! Puszi mindenkinek! (L)


Robsten II.



After Twilight Saga



1. Rész




Ez a reggel is úgy kezdődött, mint az összes többi unalmas reggel.
A Twilight körülötti z
űrzavar csillapodni látszott, most már ideje elvégre, 3 év telt el a 4.film premiere óta.
A filmszerepek sorra követték egymást, úgy t
űnt az Alkonyat tényleg megindította pályám a színészvilágban.
Nikkivel, Ashleevel és Kellannal azóta is tartom a kapcsolatot, hol telefonon hol személyesen, de id
őt kerítünk a beszélgetésre.
Volt pár két- három hónapos kapcsolatom, de minden srácot dobtam, unalmas fafejek voltak.
Utána persze mind lehordtak a sajtóban, de kit érdekel.
Robbal az utolsó közös stábbuli óta nem találkoztam, pedig megígértük egymásnak, hogy továbbra is barátok maradunk. Hát nem.
Semmit sem tudtam róla azon kívül, amit az újságokban vagy a neten olvastam.
Na ne gondoljátok, hogy kémkedek utána vagy ilyesmi, de hát mit tehet az ember ha egyszer minden az
ő csillogó fehérfogsoros mosolyával és kócos hajával van tele.
Amikor elváltunk éreztem, hogy valami nagyon megváltozott az életemben, de nem akartam azt gondolni, hogy miatta, inkább a Twilight hiányára fogtam.
Ma éppen egy új film megbeszélésére megyek, melyet az ügynököm intézett.
Még a forgatókönyvet sem olvastam el, fogalmam sincs mir
ől szól a film, vagy, hogy kik lesznek benne. Majd ma minden kiderül.
Semmi kedvem sincs elmenni inkább aludnék helyette, de mindig éber anyám, aki azóta is sokat nyaggat örök szokásához h
űen, kötelezővé tette, vagyis inkább leordította a hajam a felelősségről szóló monológjával.

A megbeszélés délután kettőkor kezdődött, így nem maradt sok időm, hogy átolvassam a darabot.
Kiültem az erkélyre egy üveg sörrel és doboz cigivel, majd a mp-vel a fülemben elkezdtem olvasni ezt az újabb fantasztikus forgatókönyvet.
Én egy beképzelt plázacicát játszottam, mint n
ői főszereplő aki sekélyes és mindenkit felszínesen ítél meg... Nah ja tökre rám jellemző egy apuci kedvenc sekélyes plázacica vagyok.
Nem sok kedvem volt tovább olvasni, legszívesebben felhívtam volna az ügynökömet, hogy leordítsam a fejét.
Francba.

Nagyjából a történet felénél kezdett tetszeni a dolog. A lány hamarosan kénytelen lesz levetkőzni ezt a csilli villi hülyeséget, mert meghal az apja és nagyjából pénz nélkül marad.
A végére egész normális lesz és egy középosztálybeli átlag kinézet
ű sráccal jön össze.
Persze ez csak nagyon a f
őszál, tarkítva bonyodalmakkal meg humorral, de azért így már elviselhető. Nagyjából 20 perc alatt olvastam el... na jó inkább csak átlapoztam a témát.
Egy óra múlva készül
ődni kezdtem, biztos ami biztos...
Lezuhanyoztam, majd felvettem egy blúzt és egy farmert.
Kicsit talán n
őiesedtem az elmúlt években, de azért nem annyira, hogy mindezekhez magassarkút vegyek fel. Azt meghagyom a különleges alkalmakra.
Miután elkészültem bevágtam magam a kocsiba, anyámtól el sem köszöntem, még mindig haragudtam rá a reggeli kedves ébresztésért.
A GPS nélkül halott ember voltam, így muszáj volt 2 évvel ezel
őtt beszereznem egyet.
Most is ez a kis kütyü segített az eligazodásban.
Még korábban is érkeztem a kelleténél. A parkolásom még mindig hagyott kívánni valót maga után... Valahogy nem szerettem az egyenes vonalakat.
A portás felvilágosított, hogy merre kell menni, majd el is indultam a nagy puffos giccses ajtó felé.
Kopoghattam volna, de mindek. Azon a párnahuzaton keresztül semmi sem hallatszik így benyitottam.
Négy ember már ott volt a leend
ő kollégáim közül, legalábbis gondoltam, hogy ők lehetnek.
Páran még hiányoztak. Elég barátságtalan hangulat fogadott.
Az egyik csak egy fotelban ült keresztbetett lábakkal még csak felém se nyekkent.
Csak nézett a nagy kutyuli szemeivel és olyan merev volt, mintha egy bazi nagy karót dugtak volna le a torkán.
Egy id
ősebb hölgy az ajtó mellett álldogált, ő motyogott egy szia félét de aztán elővette a mobilját és pötyögni kezdett.
Egy srác háttal nekem az ablakon bámult kifelé, hm... Lehet jobban bekellett volna csapnom az ajtót.
Egy nagyon fiatal fiúcska meg az egyik sarokban a telefonján játszott nagyon átszellemült tekintettel.
Hát mit ne mondjak kedvem lett volna hazaszaladni és elásni magam a kertben. Inkább, minthogy ezekkel kelljen az elkövetkezend
ő heteimet eltöltenem.
Negyed óra múlva már az egész csapat ott díszelgett a kis szobában.
A rendez
ő mint kiderült egy 50 év körüli nő volt. Amolyan csupa mosoly és báj egyéniség.
Szimpatikus volt. Mindenkit egy hosszú fa asztalhoz "parancsolt", hogy kényelmesebben helyezkedjünk el.
Ledobtam magam az els
ő utamba kerülő székre, és a blúzom alját csavargattam.
Már most untam az egészet.
A n
ő, mint utóbb kiderült Elenának hívták azt mondta jól nézzük meg egymást, mert innentől kezdve azt szeretné, ha olyanok lennénk, mint egy nagy család.
Jah tiszta Adams Family, gondoltam magamban mégis megtettem amit kért.
Elnéztem magam mellé. Egyik oldalamon karótnyelt kisasszony, a másikon egy izomagyú szépfiú, velem szemben meg Robert Pattinson.
Mi? Robert Pattinson? Mi a franc?
Csak néztem rá, mint aki szellemet lát,
ő meg csak villantotta felém a bájvigyort.
Ezt nem hiszem el!



/Tudom rövid lett, de ez csak a kezdet, hogy lássam tetszik-e :)/

20 megjegyzés:

  1. Jól kezdődik!!!! :) Nekem nagyon tetszett! Várom a folytatást!

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Csöre!!! (L)

    VálaszTörlés
  3. Szia :)

    szerintem és tök jó a kezdés kiváncsian várom a folytatást :D

    puszi : Grétus

    VálaszTörlés
  4. hát nekem nagyon tetszik,a régi is tök jó volt...:D
    király kezdés várom a következot
    puszi F@nny

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Juj, már érzem a izgalom édes ízét :P
    Na, első dolog, ami nagyon tetszett: Jules hozta a formáját :D Imádom azt a csajt, nagy arc :D
    Kris egy kicsit... hogy is mondjam udvariasabb? vagy inkább kedvesebb? mindegy, teljesen más ember ebben. Ami nem biztos hogy rossz. Én imádom az aljas, káromkodó, bunkó Krist, de szerintem vele se lesz baj :D
    Nagyon várom a következőt, de téged ismerve ANGYALKA (hogy a barátnőmet idézzem) szupcsi lesz :D
    Nah, Pux

    VálaszTörlés
  6. Szia Angyalka!!!

    Személy szerint én nagyon örülök hogy folytatod ezt a történetet, mert bár 2 fejezet volt meg belőle, de nagyon jóóó volt:)
    Várom a folytatást!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Jaj angyalka már most imádom:P
    Folytasd-annyira jó:)
    Pusziii

    VálaszTörlés
  8. imádom, hogy benne van (L) ROB (L)!!! Jajj, ez nagyon jól összehoztad :D folytit kérünk mihamarabb :D

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Nagyon jó várom a folytatást:)

    Puszi:Encsi:)

    VálaszTörlés
  10. jajjjj, de cukin kezdődik :D alig várom hogy hogy is fog folytatódni :D

    VálaszTörlés
  11. Robert Pattinson.kimás:P.vajon kivel lenne tele az összes újság ha nem vele:D:D.úgy szeretem nézni a fejét:D:D.de ha jól sejtem akkor nemsokára nem csak RPattz-al lesz tele az újság hanem KStew-el is:P
    RobSten♥♥♥
    StewSon♥♥♥

    puszillak:krisztu♥

    VálaszTörlés
  12. Várom, váromm vááárom ám!

    VálaszTörlés
  13. Hali!
    Én ezt a történetet már olvastam valahol.
    Meg fogom keresni és beteszem ide.
    Remélem nem mástól lopott ötlet?

    VálaszTörlés
  14. Most vagy a másik blogomra gondolsz, ahol az első és a második rész van fent, vagy tőlünk loptak, szóval megköszönném ha belinkelnéd!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon nagyon és várom a folytatást mielőbb!!:D

    VálaszTörlés
  16. Hü ez nagy volt XD Veleme szembe meg Robert Pattinsin Mi? Robert Pattinson? XD Nagy volt naon tetsztt:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  17. Nah eljutottam én is idáig :)
    Nagyon tetszett,de igaz már olvastam :P De kiváncsi vagyok hogyan fogod csűrni csavarni a dolgokat :)
    Nagyon várom a folytatást :)
    Imádlak♥

    Névtelen nagyon remélem ha ezt olvastad,mert ha valaki lopott akkor jön a világvége úgy kiosztom :P
    puszi Orsi ♥

    VálaszTörlés
  18. Köszi csajok, örülök,hogy tetszett :D(L)
    Orsi... :D (L)

    VálaszTörlés
  19. hali
    nagyon jó lett, remélem hamar jön a folytatás
    vivike

    VálaszTörlés
  20. Júúúújjj non tetszik!!!!!!:D:D:D

    VálaszTörlés