A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 9., péntek

14. RÉSZ



. Robsten II.





After Twilight Saga




14. Rész






Nagyon szép álmom volt, de amikor felébredtem nem emlékeztem rá, csak azt tudtam, hogy álmomban nagyon boldog voltam.

Kinyitottam a szemem és még mindig Rob mellkasán feküdtem. Megnyugodtam, mert attól féltem, ő ébred előbb.

Felemeltem a fejem, hogy visszakússzak a helyemre, de ekkor Rob álmosan megszólalt.

- Ha akaratom ellenére egész éjjel rajtam feküdtél, még túlélek pár percet.

Egyszerre ijedtem meg váratlan hangjától és könnyebbültem meg attól, amit mondott.

Nem gondolkodtam, kihasználtam cseppnyi enyhülését.

Felnéztem rá, de szeme még mindig hideget sugárzott. Álmos tekintetén keresztül is úgy éreztem megfagyok. Visszahelyeztem fejem mellkasára és hallgattam szíve ritmusát.

Azért ez megnyugtató volt. legalább megtudtam, hogy még van szíve.

Nem gondolkodtam, csak csókot leheltem arra a felületre mely alatt szíve dobogott.

Ő megmozdult, és lassan felült. Én is ezt tettem, mert így már tudtam, nem maradhatok békés helyemen.

Egy pillanatra éreztem, hogy hozzáér kezemhez, a szívem gyorsabb ütembe kezdett.

Pillanatok múlva csalódottan vettem tudomásul, hogy csak béklyónkat oldotta ki, majd felállt és bevette magát a fürdőbe.

Ahogy távolodó meztelen testét néztem, hirtelen rádöbbentem, hogy magam is fedetlen vagyok.

Hülyeség, hogy az éjszaka óta most először, de elpirultam ezen a tényen. Egyesülni vele olyan volt, mintha a tűz és a jég egyszerre égette volna testem.

kihasználtam távollétét és gyorsan felöltöztem, majd hálóruhám maradék részét kidobtam a kukába. Még ez az apróság is az éjszakát jutatta eszembe…

Aztán valami más, örömteli dolog is gondolataimba férkőzött, ma jön Ash.

Egy dolog azonban még mindig nagyon gyötört, csak egy? Na nem inkább több száz és mind Robbal kapcsolatos, de ez az egy most kiemelkedett a sokaságból. Rob múltja…

Ha tőle nem tudom meg, hát majd megtudom mástól!

Clair-rel Rob anyjával mindig jó volt a kapcsolatom, ha találkoztunk úgy bánt velem, mint saját lányával.

Ha valaki, hát ő biztosan tudna nekem segíteni. Az új ötlettől lázba jöttem, de aztán gyorsan lehűtöttem magam, mivel rájöttem, addig semmi esélyem sem lesz vele beszélni, amíg Robbal össze vagyunk kötve, így meg kell várnom a holnapot.

Amikor Rob kijött a fürdőből hirtelen ötlettől vezérelve odaléptem hozzá és megöltem:

- Nem vagy undorító… És nem utállak.

Nem tudom, mit reméltem, mi fog történni hirtelen őszinteségem hatására, de egy biztos, egy parázsnyi tűz nem lesz elég egy jéghegy felolvasztására.

Nem ölelt vissza, nem válaszolt, de ugyanakkor el sem tolt magától. Egyszerűen csak hagyta, hogy ott álljak és öleljem. próbáltam gyengéden tenni ezt, mégis attól tartottam, ha valaki bejönne és meglátna minket úgy néznék ki, mint egy fuldokló aki utolsó reményként egy faágba kapaszkodik.

Az illata a régi volt, úgy kapaszkodtam, minden régi vonásába mintha mindegyik egy-egy reménysugár lett volna egy boldogabb jövőre… Robbal.

Lassan elengedtem, de nem akartam a szemébe nézni, nem akartam újra a fagy hatása alá kerülni, minden melegebb pillanatot meg akartam őrizni a szívemben.

Bementem a fürdőbe, de még láttam, hogy miután elengedtem sem mozdult el arról a helyről ahol álltunk.

Lezuhanyoztam majd a tükörbe nézve nagyon nem várt látvány fogadott.

A szám kipirosodott, a mellem környékén apró lila foltok tűntek elő. Rob…

Az éjszaka nem engedtette magát elfelejteni, minden rá emlékeztetett.

Felöltöztem, majd ki mentem. Rob az ágyon olvasott, én pedig kávét csináltam. A tegnapiból kiindulva ma nem kísérleteztem a megkínálásával, inkább kimentem egyedül, és leültem cigizni.

Fogalmam sem volt mi a mai program néhány próbát leszámítva, de arra már rájöttem, hogy Elenától minden kitelik.

Azt azonban tudtam, hogy elég kényes részek lesznek a próbán… Többnyire Robbal. Jelen helyzetben nem tudtam örüljek-e ennek..

A közös reggeli után kezdetét vette a munka.

Volt pár beszédes jelenetünk Robbal ahol egyúttal az összeolvasást is megtartottuk.

utána azonban következett egy gyengéd csókjelenet ahol nekem szerelmet kellett vallanom Robnak, ő pedig válaszként egy csókkal érzékeltette hasonló érzéseit.

na ez volt az, ami miatt aggódtam. Már tudtam, hogy- hogy csókol, de féltem, hogy vad csókja most nem illik bele a szerepbe.

Már a gondolatától is megborzongtam, hogy újra megcsókolhatom, nem értettem magam, de nem is akartam. Az emberi érzések annyira bonyolultak és összetettek néha, hogy egyszerűen időpocsékolás fejtegetésük, sokkal egyszerűbb ha az ember csak sodródik az árral és minden pillanatot megpróbál maximálisan kiélvezni.

Rob egy képzeletbeli ablakon tekintett kifelé amikor a háta mögé léptem, és minden színészi képességemet bevetve elmondtam a már betanult szövegem.

Közben mélyen a szemébe néztem ahogy azt a szerep megkívánta s közben próbáltam nem foglalkozni semmi mással.

Robnak nem volt ennél a résznél szövege így amikor mondanivalóm végéhez értem elmosolyodott, majd közelebb lépett és egyik kezét a derekamra tette, másik kezével végigsimított hajamon majd közelebb húzott magához és megcsókolt.

Szorosabban hunytam le szemem a kelleténél, mert amit tapasztaltam, azt egy soha át nem élt, váratlan meglepetés volt. Először alig ért hozzá számhoz, csókja olyan lány volt, hogy szinte simogatta ajkamat. Úgy éreztem nem bírom már magam sokáig türtőztetni színészet ide vagy oda, majdnem előbb kaptam szája után, mint ahogy az meg volt írva.

Szerencsére erőm utolsó pillanatában ezt Rob megtette helyettem és immár nyelvével kényeztette nyelvem. Annyira más volt ez a csók, mint a valóságban. Olyan gyengéd volt, érzékeny és csodálatos. Szinte függőséget okozott. Egyre többet és többet akartam belőle.

Elena kimondta a köszönömöt, de nem bírtam leállni. Eddig a kezeim Rob mellkasán nyugodtak, de most teljes erőmmel megszorítottam pólóját maradásra késztetve.

Ő abban a pillanatban távolabb húzódott ajkaimtól, amint hivatalosan vége lett a jelenetnek, de heves reakcióm hatására újra rám nézett. Ajkainkat így is csak centiméterek választották el egymástól, így kihasználtam közelségét, és szája után kapva folytattam a csókot.

Visszacsókolt… ugyanolyan lágyan, mint eddig már szinte az egekbe szökött az adrenalin szintem, és a lábam is remegni kezdett csókjától, de pár másodperc múlva, újra bevadult aztán elhúzódott.

- Nem minden az aminek látszik… Ezt egy színésznőnek tudnia kellene…- mondta, majd Danhez lépett, megválaszolni egy korábban feltett kérdést.

Én meg ottmaradtam egyedül ismét leoltva… Bár ha így belegondolok ezért a csókért bevállalok pár ilyen nyers beszólást.

Kíváncsi vagyok Ash mit szól majd az új Robhoz és végre ha lekerül a szalag és Ash lefoglalja, beszélhetek Clairrel….

19 megjegyzés:

  1. wááá nagyon jó lett (mint mindig) kíváncsi vagyok Rob mikor lesz végre a régi.
    pusz:Szofi

    VálaszTörlés
  2. Ez egyszerűen fantasztikus lett!
    Remélem hamarosan kiderül, hogy Rob miért változott meg ennyire.
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó volt, azért nem semmi, hogy Rob mennyire bunkó tud lenni.
    Kíváncsi vagyok mikor enyhül meg végre... :) Remélem nagyon hamar jön a friss. pussz: Zs.

    VálaszTörlés
  4. Csak annyit kérdezek:
    Mikor lesz friss?
    Remélem ez mindent elmond :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Remélem Ash megtöri a jeget! Nagyon boszantó tud lenni a mi Robertünk!

    VálaszTörlés
  6. Angyalka...:) Miért teszed ezt velem? :) Ez már rendesen fáj....:) Én annyira imádom az írásod...teljesen függővé tettél...nem bírom én e nélkül...kérek egy következőt most... :)
    áááá és az a reggel :) mi van Robbal?...kicsit meglepődtem mikor azt mondta h maradhat....ááá...reménysugár :)
    Nah és az a csók...ami már nem Elena kedvéért ment...hát az...komolyan mondom én azt IMÁDTAM :) annyira tetszett az a pillanat,de hát balf*sz Rob még azt is eltudja rontani...ááá miért csinálja ezt?...Angyalka te meg csak kinzol vele...de annyira szeretem :) Hogy mi a francos fenéért nem jön meg neki az esze :)
    Am szerintem még Kristen teljesen belezúgott Robba :) ez tökre nyilvánvalóóó :)
    Nah remélem sikerül neki Claretől kideriteni hogy mi is a baja Robnak..az utolsó reményem :) Vagy meg Ashley észhez térithetné már igazán őt...mert ha nem én fogom :)
    ááá én annyira imádom...ma nem kapunk még egyet?...*robosszépszemek* :)
    Nagyon nagyon jóó volt az egész fejezet...nem tudok betelni vele...el kell olvasnom még egyszer :) ááá igen jóó volt :) IMÁDOM :) MÉGGGGGGGG :)
    puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozok a függők táborához!

    Én is elolvastam többször és nem elééééég!!!
    Most már baromi kíváncsi vagyok hogy mivaaaaan?!?! Mi a fene történt Robbal, amiért ilyen,v agy egyáltalán....
    fúúúúúúúúúúú
    ide a kövit :):)

    VálaszTörlés
  8. kifogytam az ötletekből, hogy mit kéne írnom kommentbe... függőség függőség!!! úristen imdádom..nem bírom enélkül!!! rabszolgahajcsár leszek és azt mondom: még még még! de még ma :D

    imádlak
    Kristen

    VálaszTörlés
  9. kifogytam az ötletekből, hogy mit kéne írnom kommentbe... függőség függőség!!! úristen imdádom..nem bírom enélkül!!! rabszolgahajcsár leszek és azt mondom: még még még! de még ma :D

    imádlak
    Kristen

    VálaszTörlés
  10. szia muccc :D
    na lejárt a számom xD
    szóóóval:
    hát kb így 2/3 része már ismert volt nekem, dehogy a végére beraktál még egy ilyen smárolásos cuccot, köhöm..csak diszkréten megsúgom : ISTEN VAGY XD
    basszus annyira jó vol mert én kezdtem észrevenni hogy hát kis szerelmem alisas morci Robci kezd felolvadni, presz kb egy gleccser sebbeségével xD de legalább olvad, mert amikor Stewiee utánna kapott visszacsókolta, sőt...az elején még nem is volt dúrva xD taps neki!!!:D
    aztán persze megint átment miss tahóba( persze én azt nagyon is szeretem XD)
    jaj kivii vagyok mi lehet ROb baja, vagy mi volt, de azért szar is mert akkor kevesebb rész lesz Robstenes, nem kell Ash húzzon haza XD amúgyis utálom XD 4everláw Nikki (L)
    szóval remélem el tudod intézni egy mondatban hogy megtudjuk mi baja, Ash meg húzzon haza az első városba menő traktorral aztán legyen egy jó nagy adag szadista Robos mazos Kristenes cuccos, és akkor boldog leszek *___* XD ugye megcsinálooood?XDXDXD
    szeretlek mucc =)
    xoxo
    Briiii

    VálaszTörlés
  11. Új részt új részt új részt kérünk:D
    Annyira jó:P
    Na Robunk legalább színészetben gyengéden csókol:P

    VálaszTörlés
  12. wow. hát ez...azt akartam írni hogy felülmúlhatatlan, de tudom hogy úgyis meglepsz valamivel szóval...áhh nem tudom mit írhatnék rá azon kívül hogy csodálatos, fantasztikus és ezekhez hasonló szavak. egyszerűen hihetetlen amit művelsz. ennél jobban nem lehetne megírni. nagyon jó lett. nagyon kíváncsi vagyok hogy Rob mikor "olvad fel". azért sajnálom Kristent. és persze még mindig kínzol és húzod az idegeimet azzal hogy nem tudjuk mi baja Robnak. na és lesz valami változás Ash érkezésével? jajj remélem hamar lesz friss mert a végén becsavarodok. szóval nagyon jó lett.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  13. Angel!Ó ember:)Megkaptam Robtól a lágyságot még ha csak színészet volt akkor is.<3Annyira jó volt, istenem!Amúgy Rob utsó mondatát nem nagyon értettem mire érti...a csókra?Vagy mire?
    Nagyon jó volt!


    Nem írom tvább titkolni.xd Régen amikor volt a tv-be még néztem a Csacska Angyalt és abba a pasit mindig úgy hívta, hogy Don Frigo, meg jégcsap és bazki mindig ez jut eszeme akárhányszor írod, hogy Rob is egy jégtömb.xd
    Bevalottam!:PNe ítélj el!xdxd

    VálaszTörlés
  14. Van némi reménysugár!!! Talán hamarosan a mi drága Robert barátunk enged Kristen gyengédségének, de ahogy téged ismerlek Angyalka, lesz itt még bonyodalom bőven. :D De az a gyengéd csókos rész... El vagyok ájulva tőle! Isteni volt a rész, mint mindig és már csak 4 óra és jön a frissssssssss!!!!!! :D :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  15. miért ilyen még mindig? lágyuljon meg :D hiányzik a régi Rob

    puszi

    VálaszTörlés
  16. ANGYALKA!!!

    Már megint, majd kiugrott a szívem a helyéről.
    És igen!!! Az előző részben megkaptam a szex jelenetem. Jee. Furcsa mód tetszett. Pedig Rob elég durva volt.
    Viszont, ne táncolj már az idegeimen. Nagyon érdekel mi történt Robbal. És nagyon megijesztett, amit az előző részben álmodhatott. Mit találtál ki te lány??? Mi történt vele a három év alatt? Kérlek, oszd már meg velünk!!!
    Nagyon örülök, hogy ma már kapunk frisst. Az utóbbi időben nagyon rákapcsoltál.
    Nagyon szeretlek!!! Élmény téged olvasni.

    puszi: fanny

    Ui: Bocs. hogy egybe sülyesztettem az eddigi részek kommentjeit. De meg volt rá az okom. Szerda reggel tudtam meg, hogy este színházba kell mennem. Szerdán már nem tudtam feljönni. Csütörtökön este tanári műsoron voltam. Szóval, akkor sem voltam gépközelben. Pénteken, meg diáknapon voltam, és képzeld, nyertem egy hatalmas ajandékcsomagot!!! xd
    Ez alatt a pár nap alatt jöttem rá, hogy mennyire is szeretlek titeket. Nagyon hiányoztatok. Ha szeptember végén nem találtam volna rá a bandára, sokkal szegényebb lennék. Örülök, hogy megismerhettelek. Puszi: fanny

    VálaszTörlés
  17. VÉGRE:))))
    Egy kicsit megkönnyebültem hogy Rob nem volt olyan bunkó állat:)
    A piszkálódás nem zavart de ez már egy "kicsit" nekem is sok volt abból a durvaságból.
    Várom a 9 órát addig is:
    MILLIÓ PUSSZI:))):))):)))

    VálaszTörlés
  18. azthittem végre megtört a jég:D.de a végére megint olyan mint egy északi-sarki eszkimó...:S.de komolyan:D:D.nah de mind1:P.de a végén az a csók...hmm:P:P.énis akarok olyat:D:D.Robtól:D:D....szép álmok:D:D.de ez van.:P ő elérhetetlen:D:D.mindjárt itt a kövi fris:P:P.nagyon várom.

    puszi:krisztu♥

    VálaszTörlés
  19. Jaj, na most olvastam el...muszáj volt várnom még felkerül a kövi rész, az ismert okok miatt!:D Tudod, mit gondolok az elejéről,ezért most csak egy szóval mondom: Imádom!
    És a vége...ajaj az a csók, el tudom képzelni milyen volt! és hogy kristen folytatni akarta...én is akartam volna! Az a kis köcsög(akibe bele zúgtam!:D) megint hogy szétbaszta a pillanatot! De még ezt imádom benne, egy tapló, de én oda vagyok érte basszus!!!:D
    Puszillak és megyek olvasom a kövit!

    VálaszTörlés