A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 23., péntek

25.RÉSZ



. Robsten II.



After Twilight Saga



25. Rész



Nem mertem elmozdulni mellőle, most nem engedhettem meg semmiféle távolságtartást kettőnk között. Attól féltem, hogy még most azonnal meggondolja magát és még azt a kis csepp esélyt is elveszítem, melyet győzelmem pillanata éreztetett velem.

tovább öleltem, s a hátát simogattam gyengéden, lassan már azt sem tudtam, hogy melyikünk vigasztalja a másikat.

Kopogtak az ajtón, szerencsére a takaró minden kényes pontunkat takarta, mert a kopogtató nem várta meg, hogy beinvitáljuk.

Megfeledkeztem arról, hogy Danéket a bizonytalanságban hagytam ezért most Ashsel beállítottak, hogy megnézzék előkerült-e már Rob.

Kértünk tőlük két percet, hogy felöltözhessünk, majd megbeszéltük, hogy odakint találkozunk. Mindenkire ráfért pár szál cigi. Ahogy az ajtó becsukódott, Rob egyből talpra szökkent és ölözni kezdett. Könnyes szemmel néztem rá, nem tudtam, hogy most mi fog következni.

Rám nézett és láttam, ahogy tekintete ismét elhomályosul.

Felém nyújtva kezét kisegített az ágyból, majd öltöztetni kezdett. Észre sem vettem, hogy mennyire legyengültem. Csak álltam ott egyhelyben és még mindig őt néztem, miközben sorra adta rám a szekrényből előkapott ruhákat. Olyan volt, mintha sokkot kaptam volna.

Aggódó tekintete még mindig enyémbe fúródott. Szerettem volna úgy viselkedni, mint minden más normális ember, de nem ment. A végtagjaim nem mozdultak, úgy éreztem soha többet nem bírok kilépni ebből a furcsa bűvkörből.

- Kristen…

Érzékeltem, hogy megszólal, közben ajkait néztem ahogy nevemet formálják. Reagálni mégsem volt erőm.

Végzett az öltöztetéssel és ott állt közvetlenül előttem.

Éreztem az illatát, és hallottam lélegzetvételét, arcom égett tekintete nyomán, szemem kiszáradt és égni kezdett a rengeteg sírástól. Szerettem volna ideg vízzel arcot mosni, de még mindig képtelen voltam mozdulni.

Láttam rajta a döbbenet és szívesen mondtam volna neki hogy csak egy percet kérek, hogy összeszedjem magam, de még erre sem voltam képes.

Egyik kezem felemelte, hogy derekára illessze és ezáltal közel férkőzzön hozzám annyira, hogy áttudjon ölelni.

Csak egy pillanatig éreztem tenyerem alatt bőre puhaságát, mert kezem cserben hagyott, s bénán zuhant lefelé, hogy aztán megállapodjon valahol a combja közepénél.

Szerettem volna visszaölelni, s újra magamhoz szorítani, de nem ment. Éreztem teste jótékony melegét, hallottam gyorsuló szívverését s lélegzetvételének szaporaságát.

Újra elhúzódott tőlem, de csak annyira, hogy fejünk egy magasságban legyen.

- Sajnálom Kristen. Hidd el nem akarlak bántani. Téged nem!

Éreztem ahogy szívverésem felgyorsul, s csuklóm pulzusa is egyre jobban pumpál. Legalább a szívem nem bénult meg. A hangja a szavai… Mindent hallottam és értettem sőt szívem ritmusa azt bizonyította, hogy fel is fogtam, mégis az egész olyan volt, mintha dobozba lennék zárva… A hangja messziről hallatszott és sokkal tompábban, mint általában. Mintha csak a szél suttogná szavait.

Láttam, hogy szenved tehetetlenségemtől, és mindent akartam csak ezt nem.

Arcomhoz hajolt, éreztem forró leheletét. Még mindig szaporán kapkodta a levegőt, de amikor ajkai megértintettek, valami megváltozott.

Olyan volt, mint egy forró pont, mely számtól indul, s lassan terjed átfedve egész testem, minden porcikáját.

Érintése annyira gyengéd volt, s csókja édes, mint a méz, a szoba levegője tüdőmben keveredett Rob férfias illatával.

Nem emlékszem rá mikor akartam valamit annyira, mint ebben a pillanatban viszonozni a szeretett férfi csókját. Éreztem nyelve cirógatását, mely magányos játékkal próbálta igazi énem előcsalogatni testem börtönéből.

És ekkor a bizsergés, mint forró láva elhatalmasodott, túlnőtt rajtam, s amikor már kezdett volna elviselhetetlenné válni, hirtelen megszűnt létezni.

Olyan volt, mintha több tonnás súlytól szabadultam volna meg és akkor végre megtörtént.

Nyelvem finoman övéhez simult, olyan lágyan, hogy szinte leheletfinoman érintettük egymást. Éreztem ahogy Rob megremeg kissé, talán így jött ki rajta az idegesség, s még szorosabban fonja körül karjait. Most már nem késlekedtem, visszacsúsztattam derekára kezem, a másikkal pedig lágyan végigsimítottam arcán.

Hosszú percek teltek el, de csókunkat lassan én szakítottam meg, de elengedni még nem tudtam. Arcom vállába fúrtam, s közben éreztem ahogy pár könnycsepp újra távozik szememből.

Ő szorosan tartott, egyik kezével a hátam simogatta, másik kezét a tarkómnál hajamon nyugtatta. Megremegett amikor nyakába csókoltam, de mindketten tudtuk, hogy ez a csók, most nem egy előjáték része, pusztán egy győztes csata végső kimenetele.

Ash és Dan hangja egészen közelről hallatszott, így úgy döntöttünk ideje kimenni.

A múltkorihoz hasonlóan ismét a kis stéghez húzott a szívünk így megint ott gyülekeztünk.

Elhatároztam, hogy mégis csak elmondom Ashle-nek, hogy mi történt, mert félő, hogy lassan beleőrülök ebbe az egészbe.

Rob a második szál cigi után felállt, és a kunyhó felé indult. A szívem kihagyott egy ütemet, és félve néztem utána.

Mintha megérezte volna tekintetem, mert nem sokkal később hátrafordult, s bátorítóan rám mosolygott. Kicsit megnyugodtam.

Amikor láttam újra felbukkanni az ajtóban, kezében 2 üveg tequilával nem bírtam ki és elnevettem magam.

Az idegrendszerem a mai napon úgy tűnik aljas tréfát űz velem, de nem bánom addig amíg csak félni kell és nem megijedni.

Rob ötletét, miszerint „igyuk le magunkat a sárga földig” mindenki díjazta.

Jelen pillanatban én magam sem találhattam volna ki tökéletesebb párosítás a történtek után ma estére, mint Rob és mérhetetlen ital, hogy a végén még a kedvem is jó legyen.

Azt hiszem kedves „barátom” fejében is hasonló gondolatok által pattant ki a szikra.

Hamarosan a túrázók is megérkeztek és mint kiderült, hasonló gondolatoktól vezérelve újabb tábortüzes estét szerveztek zenével és tánccal.

Most valamiért mind a négyen nagyon örültünk ennek, mert Ashék bulizni akartak, míg mi Robbak felejteni …

Minden bizonnyal érdekes estének nézünk elébe…

33 megjegyzés:

  1. Nem bírtam megállni, előpara ide vagy oda.
    Imádom, ahogy írsz, akármi is legyen az!

    ANGYALKA FOREVER :)

    és fejezd be a válságozást :)
    szeretünk!
    nagyon!!!

    és ez kurvajó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. megint nagyon jó lett:D
    imádom ahogyan írsz*.*
    rem holnap friss mert izgatott vagyok a fojti miatt:P

    puszi xo

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ha a válságodban ilyen fejezett írsz akkor várom azokat is amiket akkor adsz nekünk ha túl vagy rajta! Jó, hogy Rob végre nem löki el magától Krist!

    VálaszTörlés
  4. Angyalkám ma sikeresen "felgyógyultam" tegnapi állapotomból.
    Nagyon tetszett az a rész amikor Kristen nem tudott semmit sem csinálni meg kimutatni "kicsit" hasonlított rám:)
    Ha ezt a részt a részben amit Kristen csinált rólam mintáztad akkor kérem a szerzői jogaimat:D
    A lényeg hogy nagyon jó lett és nagyon tetszett:)
    MLLIÓ PUSSZI:))):))):)))

    VálaszTörlés
  5. Én ezt a fejezete annyira imádtam :)
    Nem tudom szavakba foglalni mennyire szeretem és ez most még jobban bejött :)
    Annyi érzelem volt benne hogy teljesen én is a hatása alatt vagyok még most is..és egyszerűen imádom :)
    Szegény Rob nah és Kristen :(
    De milyen édes volt Rob....ááá egyem a szivét :) Remélem minden helyre jön :)
    Angyalom én IMÁDOM :)
    De még most is csak lesek annyira a hatása alatt vagyok :)
    Imádlak téged is és már hiányzol :( (L)
    Várom a folytatást
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen..imádom ahogy írsz de úgy látom nem csak én vagyok így ezzel :) imádunk mind és várjuk a folytatást
    puszi :):D

    VálaszTörlés
  7. Angyalka...ez egyszerűen csodálatos volt. Annyi mindent jó volt benne! Fogalmam sincs, hogy miért, de ez egyszerűen fantasztikus. Nem lehet szavakba foglalni...
    Várom a frisst!!
    (L) ♥
    Pusszi

    VálaszTörlés
  8. Szia!!

    Ez annyira szép lett!! Annyira látszik, hogy szeretik egymást, de lehet érezni, hogy tartják a 2 lépés távolságot! Főleg Rob, de megértem!
    Robot nagyon imádtam, ebben a részben, olyan kis törődő volt, nagyon aranyos:)
    Nagyon szuper lett Angyalom, és végre kezdem kiheverni a tegnap hallottakat:(
    Várom a következőt!!
    Imádom és téged is és már tényleg hiányzol:(
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon tetszett ez a fejezet is! És még egy érdekes este is előttük áll:) Végre ismét közösen isszák le magukat, már kezdtem hiányolni az alkoholt:):):) Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  10. Ez már komolyan életveszélyes lassan én kapok szívinfartus annyira jóó hogy már nem is lehet szavakba önteni....csak annyit ,hogy várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  11. Imádom Robot!Imádom Kristent!Imádom Robstent!Imádom a drámát!Imádom a titkokat!Imádom a szenvedélyt!Imádom a szerelmet!IMÁDOM A TÖRTÉNETED!IMÁDLAK TÉGED!<3333

    VálaszTörlés
  12. ''Csillagok idején, veled leszek én, legyen ahogy választod! Nem lehetsz az enyém, hazug a remény! Szíved soha nem adod...Nincs szerelem és nincs más szabály! Sose sírhatsz, ha fáj...Kinek szólnál, ha fáj? Nem is fáj már...úgy fáj...'' (Jekyll és Hyde - Sose sírhatsz, ha fáj)

    Ahogy ezt a fejezetet olvastam, ez jutott az eszembe...szerintem nem kell többet mondanom. Irónikus h Robnak is lett egy EDWARD Hyde-ja ...
    puss
    Kanga

    VálaszTörlés
  13. Ez a fejezet is csodálatos lett!!!!!
    Nem tudom h írhat valaki ilyen jól!!!!!
    Sok sikert a továbbiakba!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nem rég olvastam el a történetedet, és nagyon tetszik! Nagyon jól írsz!
    Katka jó voltából :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Én már azt hittem, hogy visszatér az a "bunkó Rob"! Hát még mindig bizonytalan, hogy mi fog történni- mert hát még rengeteg titok van-, és hogy Rob nem tér-e vissza abba az állapotba, amilyen volt. Remélem minden titokra fény derül... mert már olyan izgi a töri, hogy minden nap epekedve várom, hogy legyen friss! Imádlak Angyalka
    Puszi: Katka

    VálaszTörlés
  16. Jaj Rob anyira, hű ezek a hangulat változások megőrjítenek Pls Siess :)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  17. nagyon jó lett:)
    kiváncsi vagyok a fojtira*.*

    pusza

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Ismét egy fantasztikus rész jött! Egyszerűen imádom!

    VálaszTörlés
  19. Lizi:
    Szuper rész volt!! Várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    nagyon jó lett, mint az összes többi!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  21. Nah léciii sztem mindenki akar kövi részt!!
    Cupp

    VálaszTörlés
  22. Nagyon várjuk a folytatást, ez isteni lett.

    VálaszTörlés
  23. szia
    nagyon jó lett
    siess a frissel
    Puszi:Lilla

    VálaszTörlés
  24. Szegény Kris...úgy sajnálom.
    Várom a folytatást...:) N.

    VálaszTörlés
  25. Ez a fejezet is nagyon jól sikerült!...:) K.

    VálaszTörlés
  26. Nagyon nagyon jó volt. Remélem kiderül Rob titka.

    VálaszTörlés
  27. Juuuj de izgi, folytasd gyorsan hadd olvassam :D Alkotói válság ellenére nem romlott a minőség amúgymeg. ;D

    Fanni [:

    VálaszTörlés
  28. Sziia
    Nagyon jó lett a rész.

    VálaszTörlés
  29. na akkor én is írok egy komit az új rész érdekében..!!!:) imádom az írásod! csak így tovább!!:):) Flo:)

    VálaszTörlés
  30. áhh tök jó lett alig várom az újat !! :D:D

    VálaszTörlés
  31. szija, nagyon várjuk az új részt..

    VálaszTörlés
  32. ÁÁÁ nagyon király rész!!!!!
    Alig várom a kövit!És az azutánit is!xD

    VálaszTörlés