A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 13., kedd

17.RÉSZ



. Robsten II.




After Twilight Saga


17. Rész




A beszélgetést Ash egy sor kérdéssel indította. Némelyekre Rob elég hosszan válaszolt, de voltak bizonyos kérdések, melyeket ügyesen kikerült. Úgy tűnt van benne rutinja.

Én eléggé csendes voltam, örültem, hogy egyikük részről sem én vagyok a beszéd központjában. pont erre volt szükségem. Egy kis nyugalomra, hogy átgondolhassam a hallottakat.

Az agydaganatról mindössze annyit tudtam, hogy ez egy rákhoz hasonló betegség amely lehet jó és rossz indulatú. Azért az megnyugtató volt mindennek tudatában, hogy nem azért kel rajta gondolkoznom, mert aktuális lenne.

Az rosszabb lenne bárminél. Az ilyen súlyos betegségből kilábaló emberek általában vidámak, mert örülnek az életnek.

Persze Robnál ennek mind az ellenkezőjét tapasztaltam. Mi az a szörnyűség ami ennyire hatással volt lelkére és szívére?

Szerettem volna mellette lenni, átölelni, vigasztalni, bárcsak ott lehettem volna vele, bárcsak együtt csináltuk volna ezt végig.

Rob engem figyelt… Azt hiszem észre sem vettem, hogy egész végig őt bámultam gondolataim közben.

Próbáltam rendezni arcvonásaim, és egy halvány mosolyt küldtem felé, majd elfordítottam a fejem.

- Kristen te nem iszol?- kérdezte Ashlee.

- Jah, de persze!- ocsúdtam fel hirtelen ugyanis az üvegem pont annyira volt tele, mint amikor a kezembe nyomta.

Talán ha az elején kedvesebben fogadtam volna Robot, most más lenne a helyzet… De nekem egyből neki kellett esnem a sértő szavaimmal meg a hülye duzzogásommal. Visszagondoltam az erkélyes jelenetre, amikor meglátogatott, hogy hogylétem felől érdeklődjön.

Nem csodálom, hogy bezárta előttem ajtaját.

Nem akarom magam hibáztatni mindenért, tudom, hogy jogos volt az akkori viselkedésem.

Azonban a mostani helyzet arra késztetett, hogy mélyen megbánjam az elmúlt két hetem tetteit.

Talán ha tiszta lappal nyitnék felé… Talán ha megmutatnám neki, mennyire szeretem és akkor egy idő után megbízhatna bennem, és kiönthetné a lelkét…

Nem tudom. Lefeküdte velem, átöleltem.. Nem úgy tűnt, mintha túlságosan értékelte volna.

És itt van Ash is. Vele sokkal közvetlenebb, mint velem, a jéghártya mégis ott van és ugyanúgy nem árulta el a titkát neki sem.

Akármennyit agyaltam ezen az egész kilátástalannak tűnő ügyön, mindig arra jutottam, hogy egyetlen fegyverem amellyel harcolhatok Robért az a szeretet.

Mindent elfogok követni annak érdekében, hogy kimutassam és éreztessem vele, hogy mindenben támogatom és amennyire csak lehet szeretem őt.

Ahogy elkezdtem inni rájöttem, hogy mennyivel jobban esik így a gondolkodás. Már szinte annyira belelovalltam magam a lehetséges sikertől, hogy majdnem meg is feledkeztem az előttem álló kemény „harcról”. harcolni Robbal, Robért. Foggal körömmel.

- Benne vagy Kristen?

- Miben?

- Te jó ég, már megint hol jár az eszed? Robbal arról beszélgettünk, hogy igazán úszhatnánk egyet a tóban.

- Jah ok, persze.

Úszni? Nekem mindegy… Miért ne? Imádom a vizet.

Elindultunk átöltözni, de Rob maradt mondván, ő csak leveszi a nadrágját és boxerben is simán elúszkál.

Kedves barátnőm szerencsére a mellettünk lévő „lakosztályt” kapta, ahogy ő emlegette, így a házak felé vezető úton, volt időm elmesélni neki a telefonban hallottakat.

Azt mondta nincs más esélyem, csak az, amit már magam is kitaláltam.

Hosszas kutakodás után jöttem csak rá, hogy fiókom csupán egyetlen fürdőruhát tartalmaz… Azt a szexi darabot, amelyet az a lány hagyott meg nekem, akit hamarosan megfojtok a ruhatáram folytonos változtatásáért.

Kénytelen kelletlen felvettem a nagyjából két milliméternyi anyagot, majd kétszer is belenéztem a tükörbe, hogy megbizonyosodjak arról, valóban van rajtam ruha s nem meztelenül fogok kisétálni a kunyhóból.

Ashel egyszerre fejeztük be az öltözködést, mert ugyanakkor léptünk ki kuckóinkból.

- Az meg ki?- kérdezte Ash a Rob mellett ácsorgó srácra mutatva.

- Dannek hívják, és nagyon vicces és aranyos srác.

- Kristen ennek eléggé kerítés szaga volt…

- Bocs…- nevettünk mindketten.

Az említett fiúk egyből felkapták a fejüket ahogy a közelükbe értünk.

Dan füttyentett egyet, Rob csak rezzenéstelen arccal végigmért minket.

Ahogy elindultunk a vízbe befelé, egyre jobban remegni kezdtük és idiótán néztünk egymásra, hogy már megint mire vállalkoztunk.

A víz nagyon hideg volt ezért csiga lassúsággal mozogtunk.

A fiúk ez megelégelték és a mólóra sietve hangos csobbanással ugrottak a vízbe ezzel jó alaposan lefröcskölve minket.

Lenyomtunk egy sor káromkodást, de azt el kellett ismerni, hogy innentől már sokkal gyorsabban eljutottunk a vízbe merülésig.

Negyed óra múlva amikor már mindenki kiúszkálta magát és már csak a körülöttünk ringatózó vizet élveztük, Ash és Dan félrevonultak beszélgetni.

Ezek szerint még sem vagyok olyan rossz kerítő, mosolyogtam magamban.

Rob tőlem nagyjából 5 méterre állt a vízben és a tájat kémlelte.

Hirtelen ismét rám tört a gyengédség ahogy szikár alakja most magányosan burkolózott a sötétségbe.

Nem érdekelt semmi, semmilyen következmény. Lépnem kellett.

Hangtalanul közelebb úsztam hozzá.

Tudtam, hogy mivel neki a mellkasáig ér azon a ponton a víz, így nekem nagyjából a fejem búbjánál járna.

Mögé úsztam, majd hátulról megkapaszkodtam vállában.

Meglepődött, mert váratlan érintésemtől összefutottak vállában az izmok.

Nem álltam meg egy érintésnél. Felkapaszkodtam hátára majd lábammal körbefontam csípőjét.

Nem segített, hogy fent maradjak, de a víz ebben barátomnak bizonyult, nem volt nehéz kapaszkodni.

Halkan a fülébe súgtam ami éppen eszembe jutott. olyan volt, mint egy őszinte vallomás. Vagyis nem olyan volt, pontosan az volt, egy őszinte vallomás.

- Sajnálom, hogy annyira bunkón viselkedtem veled amikor újra találkoztunk. Amikor elmentél megígérted, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot és amikor 3 évig semmit sem hallottam felőled, látni is csak az újságok címlapján láttalak akkor nagyon elkeseredtem. Már nem hibáztatlak, de akkor úgy éreztem becsaptál. Én úgy gondoltam több vagyok neked, mint egy egyszerű barát, hiszen mindent őszintén megtudtunk beszélni, sőt minden együtt csináltunk. Ez a hitem kérdőjeleződött meg bennem az évek alatt és ment át egy nagyfokú csalódássá.

Egész mondandóm alatt mozdulatlan volt, néhány szavamra egy kicsit talán jobban felém fordította fejét.

Gondoltam ennél többet jelen pillanatban nem tehetek így lassan kezdtem visszaereszkedni a vízbe.

Ekkor azonban olyan dolog történt amire nem számítottam…

29 megjegyzés:

  1. :( Pedig akartam írni, hogy nem lehetne e még 8nál is előbb, mert ma négykor keltem, és dög fáradt vagyok. De akkor még 8ra sem.. :( na mindegy,akkor majd holnap munka közben /ha nem lesz főnök/ elolvasom... :)

    VálaszTörlés
  2. Nah már megint nem fogok tudni aludni....köszi:D Holnap vizsgám lesz de lehet nem fogok tudni rá figyelni:S:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Angyalom!!!

    Komolyan mondom megint sikerült kinyírnod....így befejezni áááááááááá!!!
    Folytatásért esedezem, mert ez így nem állapot! Remélem Rob meghatódik Kris mondandójától, mert ha ettől nem enged fel akkor seggbe rúgom:P
    Ash meg rögtön ráutazik Danre ez tetszik!!
    Fantasztikus volt Angyalom, komolyan nem tudom hogy hogy csinálod, de minden egyes mondatod tökéletes!!

    Nagyon várom a folytatást:)
    Puszi és Imádlak
    Lilluci

    VálaszTörlés
  4. Mimimimiii???? Mi történt, áruld már el te jó ég komolyan megőszülök tőled, Angyalka, ez az egyik legszemetebb húzásod, ne csináld, mondd el, folytasd még, kérlek, mi a meglepetés amiről írtál vagy valami ilyesmi, ne húzd az agyam, kérleeek. Ez egy jó hosszú mondat lett. :D Tudod hogy imádlak, de ezért egy komly komoly fejmosás jár, istenem ne csináld fél óra sem kell és kibukok, még hogy várjak egy egész napot...vagy m,ég többet, ugye nem kell? Jaj Angyalka te gonosz, gonosz ember :D

    Fanni [:

    UI: Légyszííí siess vele :D

    VálaszTörlés
  5. Angyalka ugye... ugye most már Rob mutat valami enyhülést Kris iránt, mert én teljesen ki fogok akadni! Tényleg seggbe rúgás jár neki, ha ezután nem fog másképp viselkedni! :D Imádtam és az, hogy tegnap nem volt új fejezet, teljesen elvonási tüneteim voltak. Frissítettem állandóan az oldalt, mert azt hittem lesz friss. Esedezek a mihamarabbi folytatáson! :D

    VálaszTörlés
  6. Na idefigyelj Angyalka! Muszáj neked mindig így befejezned vazze???? :) :) :) Áááááááá remélem Rob leteperi. :)
    (Szoktalak olvasni, de csak most írok először komit.) :)
    Kriszti

    VálaszTörlés
  7. Angyalka ugye... ugye most már Rob mutat valami enyhülést Kris iránt, mert én teljesen ki fogok akadni! Tényleg seggbe rúgás jár neki, ha ezután nem fog másképp viselkedni! :D Imádtam és az, hogy tegnap nem volt új fejezet, teljesen elvonási tüneteim voltak. Frissítettem állandóan az oldalt, mert azt hittem lesz friss. Esedezek a mihamarabbi folytatáson! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  8. Angyalka ugye... ugye most már Rob mutat valami enyhülést Kris iránt, mert én teljesen ki fogok akadni! Tényleg seggbe rúgás jár neki, ha ezután nem fog másképp viselkedni! :D Imádtam és az, hogy tegnap nem volt új fejezet, teljesen elvonási tüneteim voltak. Frissítettem állandóan az oldalt, mert azt hittem lesz friss. Esedezek a mihamarabbi folytatáson! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  9. Ezer bocs a sokszori komment küldésért!

    Csöre

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Itt abbahagyni!!
    Nagyon jó lett!
    Nagyon, de nagyon vároma folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  11. Azta de jó lett.....de mielőbbi folytatást szeretnék.Gondolom nem csak én :DRob tényleg kezdehetne magával valamit...ergo békülhetne.Mert ez így már nem állapot... :D

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Valóban így kell befejezni? egy pillanat alatt sokkolsz! Nagyon jól sikerült megint, Robon már csak meg se lepődök!

    VálaszTörlés
  13. igen, hoztad a formád ismét, Angyalka :)
    most azon kezdhetek agyalni, mi történt, amire nem lehetett számítani ?!?!
    áááááááááá, kikészülök!

    fú.
    de nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  14. nem ér hogy mindig én írok utoljára.... :(

    mind1 :D szóval te szadista állat :D nem hiszem el hogy itt hagyod abba... vártam volna a folytatást, "és akkor visszarántott és gyengéden megcsókolt" vagy " és akkor megszólalt.-Én is sajnálom." Vagy valami enyhülést nem tudom :D
    lényeg a lényeg, hogy imádtam mint midnig (L)

    na meg téged is

    puszi
    Kristen

    VálaszTörlés
  15. Áhhh ez A végggg istenem megőrítesz vele szinte má msot akarom tudni mi lesz ugye nem hagysz minket sokáig homályba és kételyek között!!!Léccccccciiii

    VálaszTörlés
  16. És már megint ilyen kínzóó vég...nem teheted ezt velem... :) Bújj elő drágaságom és gyere fel chatre :)
    Hogy lehet ilyen befejezést írni megint...komolyan mondom hogyan fogok én aludni ma? :) Nem teheted ezt velem :)
    Azt irtad kapunk ma meglepetést...szóval az lesz a meglepetés hogy kapunk még egy fejezete ma?..mert annak igen örülnék :)
    Jajj ezzz :) Kikészitt :)
    Mi lesz most? Rob mit fog csinálni? :) De azért jó hogy elmondta Kristen hogy mit is gondol és hogy miért csinálta azt amit csinálta....de én ezt nem birom...kérek most most most most most most kérlek kérlek kérlek kérlek kérlek kérlek :)
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  17. Bakter így abba hagyni :D Ne kínozz :D
    Nagyon szuper lett ez a rész is :P
    Remélem hamar jön a következő :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!=)
    Wááá...:D:D:D Annyira de annyira tetszett!!!^^
    Legszívesebben állandóan olvasnám!XD
    Remélem minél hamarabb lesz friss!!:):)

    VálaszTörlés
  19. Öhm... hát azt kell mondjam, hogy TE miattad fogom elveszíteni csodás fürtjeimet XD Igen merthogy az ilyen függővégektől szoktam a hajamat tépni!! Te én komolyan mondom... ááh...
    Azért még mindig SZERE-BERE! =]
    És naaaahyon várom a következőt!!!!!!!!!!!
    Totálisan függő leszek. Aztán majd a tanulásra sem tudok koncentrálni, ha meg megbukom, magyarázhatom a tanárnak, hogy a drága Angyalka kegyetlen félbehagyott fejezetei miatt van... Tuti beutaltat valami intézetbe, mert full idiótának fog nézni XD XD

    LÁW <33
    És siess!! =D

    VálaszTörlés
  20. Nem már Így befejezni :(

    remélem minél hamarabb jön a következő rész :)
    Amúgy nagyon tetszett .

    VálaszTörlés
  21. ezt most miért kellett? nem teheted ezt velem. ez nagyon szadista húzás volt. és ki tudja meddig rághatom a körmömet, hogy mi történik ez után. áhh. azt hittem hogy csak egyszer halhatok meg, de tévedtem. mivel te elérted hogy minden egyes fejezet végén úgy érezzem hogy megpusztulok. most vagy nekem van több életem, vagy...nem tudom mi van. az tuti hogy nagyon értesz ehhez.
    nagyon jó fejezet lett. imádtam. de kérlek hamar legyen friss mert megőrülök.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  22. nah végre rászántam magam és írok.. lusta egy dög vagyok tudim, pedig már régebb óta olvaslaka :D
    nah szóval angyalka... istennőő vagy!!
    idegbeteg leszek :@ :D
    mi ez a vége? ne szivassál XD
    felejtős ma még 1 fejezet? *.* nagyon szépen tudok ám nézni :)))))

    VálaszTörlés
  23. Öregeeeem, és édesanyám!!!! hogy lehet itt abbahagyni!!!!!!! ÁÁÁÁ!!!!! mi történt akkor hirtelen??? ÁÁÁÁ!!!! Folyti most!! kell az új XD

    VálaszTörlés
  24. Hello:)
    Most kezdtem el olvasni a blogod, és hát... ma végig olvastam az összes fejezetet XD
    Nagyon jóóóóó!:D
    Ez a fejezet... Uhh, nem is tudom mit mondjak. Annyira sajnálom Rob-ot és Kristen-t, de remélem, Rob megenyhül...

    Nem jó ez így :D Így nem fejezheted be XD
    Pusz, Adri :)

    VálaszTörlés
  25. Angyalka, én lassan elkezdek könyörögni...
    Csak még egy bekezdést...csak pár sort...csak egy icipicit kevésbé függővéget...Kérlek szépen. Kéééérlek....
    N.

    VálaszTörlés
  26. ANGYALOM!!!

    Ez egyszerűen csodálatos volt. Nagyon tetszett, ahogy Kristen rá jött mit kell tennie. Remélem most már minden rendben lesz!!! De ez a függővég. Komolyan mondom kikészítesz. Ezért cserébe remélem hamar kapunk kövit. Bár te mindig gyors vagy, és hamar hozod a frisseket. Ez az egyik oka, hogy IMÁDLAK. Na meg persze még millió oka van, hogy a szívembe zártalak. Egyébként, én nem igazán fűztem hozzá semmit az előző napok eseményeihez, de tud, hogy nagyon örülök, hogy rendet tettél a két banda között. Én mindenben veled értek egyet. Na most már befogom. Nagyon várom a kövit:
    Sok-sok puszi:
    fanny

    VálaszTörlés
  27. Hát én mindjárt becsokizok. Hát ez valami hihetetlen, de komolyan hogy lehet ezt így befejezni?? :D Meg vagyok már halva.. komolyan. Nagyon jó basszus, imádom. *-*

    puszi Zoéé

    VálaszTörlés
  28. Martina írta...

    Nemtalálok rá szavakat. Egyszerűen ilyen jó Robsten történetet még nem olvastam.Csak gy tovább.Már nagyon várom a következő fejezetet.

    VálaszTörlés