A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 18., vasárnap

22.RÉSZ


. Robsten II.




After Twilight Saga




22. Rész





/Kristen szemszöge/





Rob szavainak hatására már félúton eleredtek könnyeim.

Láttam megtört arcát, ahogy életének legnehezebb szakaszáról mesél, és bár az elején megkönnyebbülten vettem tudomásul, hogy végre megtudhatom a nagy titkot, és végre megbízik bennem annyira, hogy ezt ő maga mondja el, tovább hallgatva összeszorult a szívem.

Szörnyű lehetett. Először maga a betegség, majd a barátja elvesztése. Már nem csodáltam, hogy Claire majdnem elsírta magát a telefonban, nem lehetett könnyű végignézni ahogy a fia élet-halál tusáját vívja.

Elképzeltem őt ájultan, majd a kórházban ahogy próbálja pozitívan kezelni a dolgokat, majd otthon a fájdalom hatására megtörten, ahogy próbálja túlélni a szörnyű betegséget.

Amikor Brianről kezdett mesélni azt hittem könnyebb lesz. Hogy innentől kezdve minden jól alakul és átsegítve egymást túlélik ezt a poklot. Szinte vágytam arra, hogy megismerhessem fogadott bátyját és köszönetet mondhassak neki mindenért. Ám azonban ahogy a történet végét meghallottam, már nem bírtam tovább, addig is küszködtem a könnyekkel, de aztán valósággal zokogni kezdtem.

Vigasztalnom kellett volna őt, azt mondani, hogy semmiért sem hibás és ne hibáztassa magát, de nem bírtam könnyeimen keresztül egyetlen értelmes szót sem kinyögni.

A borzalmak végére érve csendben maradt és némán meredt maga elé, miközben és a takaróba kapaszkodva vártam könnyeim csillapodását.

Csak a nevét…. Rob… ennyit bírtam kinyögni.

Hirtelen rám nézett, mint aki most eszmél egy rémálomból, és látva könnyáztatta arcom és néma szenvedésem, vonásai megenyhültek.

Úgy éreztem, mintha magam is átéltem volna ebben a néhány percben szenvedését, fájdalma az enyém volt.

Rob óvatosan alám nyúlt és odahúzott magához. Engedte, hogy a nyakát félig átkarolva beletemessem arcom vállába. A hátam simogatta, mintha még mindezek után ő akarna vigasztalni engem.

Nagyjából fél órába telt, hogy egy kicsit lenyugodjak és közben kitudjak nyögni egy „sajnálom”-ot és egy „nem a te hibád volt”-ot.

Rob egyikre sem válaszolt, csak amikor látta, hogy csillapodnak érzéseim halkan figyelmeztetett arra, hogy készülődnünk kellene, mert hamarosan próbák várnak ránk.

Próbáltam összeszedni magam bár olyan voltam, mint egy félőrült. Nemrég esett csak le, hogy mennyire szeretem, most azonban azt a félelmet is átérezhettem, hogy milyen lenne őt elveszíteni. Megpróbáltam felállni, hogy elinduljak a fürdőbe, de félúton visszanéztem rá.

Láttam, hogy tekintete ismét a múltba réved, s nem bírtam magammal.

Visszafutottam az ágy széléhez, majd letérdeltem a szőnyegre, hogy szemünk egy szintben legyen. Magam felé fordítottam fejét, és csókolni kezdtem. Nem számított akarja-e közelségem, nem számított, hogy hevességemben nem a száját csókoltam, hanem éppen ahol értem. Olyan szorosan öleltem amennyire csak maradék erőm engedte, majd érezve, hogy a sírás ismét torkom mardossa felegyenesedtem, és gyorsan kimentem a fürdőbe.

Próbáltam lenyugodni és a fürdőt is a szokásosnál hűvösebbre tekertem.

Már bent álltan a vízsugár alatt és a csempének támaszkodva próbáltam nagy levegőket véve lenyugtatni magam amikor kinyílt az ajtó.

Rob lépett be rajta, rám nézett… Nem akartam tudni mennyire szerencsétlenül festek kisírt szemekkel és piros orral, de jelen pillanatban nem is érdekelt.

Levetkőzött, majd belépett mellém.

Láttam, hogy kicsit összerezzen a hideg víz hatására, de nem nyúlt a kar után, hogy melegebbre állítsa. Úgy gondoltam talán neki is jól esik a nyugtató hűvösség.

Ránéztem. Olyan közel állt hozzám, hogy egészen fel kellett emelnem fejem, hogy a szemébe nézhessek.

Tekintetem kétségbeesett volt és szomorú, ugyanakkor hálás a sorsnak és főleg Briannak, hogy Rob előbb került be a műtőbe, és most itt állhat velem szemben.

Rob nem szólt semmit, csak magához húzott és átölelt. Ez az ölelés most más volt.

Nem volt benne szexuális vonzalom, hanem színtiszta gyengédség és szeretet.

Meghitt pillanat volt ez mindkettőnk számára.

Ott álltunk egymással szemben teljesen meztelenül, ám ez a fajta meztelenség most sokkal többet jelentett, mint a természet adta külső.

Testi és lelki meztelenség volt egyben, szimbolizálva a bizalmat, a lelki egyesülést és a végtelen szerelmet.

Az utóbbit csak részemről, mert én tudtam, hogy mit érzek, de ő nem viszonozta az éjszaka vallomásom.

Tudtam, hogy szeret, vaknak vagy ostobának kellene lennem, hogy ezt ne lássam, de vágytam a szerelmére is.

Reméltem, hogy egyszer vonzalma átlépi majd a vágyak és a szeretet küszöbét.

Nem akartam türelmetlen lenni, tudtam, hogy az elmúlt pár nap alatt mekkora utat tettünk meg egymásért azonban abban is biztos voltam, hogy az idő múlásával a szívem fog megszakadni, ha továbbra sem erősödnek érzései.

Mindezek ellenére a múlt este és a mostani pillanat úgy volt tökéletes, ahogy megtörtént.

Tudtam, hogy soha sem fogom ezt elfelejteni.




Részlet a következő ki tudja hány részből:


„ Éreztem hogy van itt még valami, de nem gondoltam, hogy az eddig történteket lehet még fokozni…Tévedtem”


„ Láttam, ahogy nevetése alábbhagy, vonásai megkeményednek, s az erdőt fürkészi szüntelen”


„A találkozás szörnyű volt, nem gondoltam, hogy az emberek ilyen könyörtelenek tudnak lenni, ha a fájdalom motiválja őket”


„Én nem láttam semmit… Talán csak a képzelete játéka volt… Kellan úgy nézet rá, mint egy őrültre”

16 megjegyzés:

  1. huh, hát a köv fejezetek tartalma kicsit gondolkodásra késztet, de alig várom őket, ez a 22. pedig ismételten SZUPER VOOOOLT!!!!

    Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. OMG!!! mi lesz még itt???
    (L) (L)
    imádtam :)

    szeretlek
    kristen

    VálaszTörlés
  3. Istenem!!! Kérek még!! Nagyon jó volt, imádtam. Angyalka, Te egy zseni vagy :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Nagyszerű volt, mint mindig!!! :) :)
    És megható is :)
    Úristen, mik jönnek még? Nagyon kíváncsi lettem!
    IMÁDTAM ezt a részt is!! :)
    Dorci

    VálaszTörlés
  5. Szia!!

    Angyalka sikerült ismét megríkatnod:( Gyönyörű rész volt...annyira sajnálom Robot, tényleg ennyi fájdalmat kellett kiállnia, és még is elment erre a forgatásra...hát én nem bírtam volna!!!
    Remélem mihamarabb rájön hogy szereti Kristent:)
    Kris aranyos volt hogy próbálta vigasztalni!
    Kezdek be pánikolni az előzetes miatt...fogalmam sincs hogy mi jöhet ez után!!
    Nem szaporítom tovább a szót imádtam és remélem hamar lesz friss, és hogy kicsit boldogabb rész jön:)
    Puszi Angyalom, szeretlek: Lilluci

    VálaszTörlés
  6. MAMI!!!!!!!!!!
    Most anya hülyének nézne ha sírva odafutnék hozzá és azt mondanám szeretem.
    Olyan érzések jöttek rám hogy nem tom mikor van a vég és lehet el se tudok búcsuzni tölük ....borzalmas érzések.
    Erre nem gondoltam hogy egy írás ki tud ilyen vagy ehez hasonló érzéseket hozni.
    Még Meyer se tudott megrígatni azzal hogy Edward elmegy mint most te az öszinte eggyütérzés leírásával.
    MILLIÓ PUSSZI:))

    VálaszTörlés
  7. Ne...ez a rész nyugis volt, még nem is lennék annyira ki, erre te beraksz egy kis ízelítőt, amitől a fülem ketté áll!XD
    Imádlak, te kegyetlen!
    Nagyon szép rész volt, annyira tetszett...én nem is tudok most mit írni(pedig ez is ritkaXD)!
    Köszönöm!(L)

    VálaszTörlés
  8. Jóóóó volt =] Csak ismételni tudom magam, miszerint már alig várom a következőt. Hajj, annyira kíváncsi vagyok Rob mikor mondja majd Kristen-nek, hogy szereti. Nagyon várom.
    Puszillak!♥

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon jó lett ez a rész, tök nyugis tényleg, aztán olvasom az ízelítőt! Mi történhet még??? áááá.... Már nagyon várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Wow nagyon király lett! VAgyis nemez a jó szó de erősen gondolkozom! A Kutya fáját, végre kicsit nyugi de szörnyű is ami történt!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóó volt angel! :P XD :)..de hogy már megint bögök..és ez mind te miattad van! :D legközelebb ird ki nagy betükkel hogy zsepit készitsünk elö mert én ezt már nem birom! :/ :D :)
    Kérlek, könyörgök mond hogy a kövi feji már egy kicsivel happy-bb lesz! :D XD
    Ez a feji..imádtam,csak ennyit tudok mondani,annyira aranyos volt Kristen...ááá..Angyalka te vagy a legjobb!! és ne hogy abbahagyd mert megfojtalak!!(beleértbe Lady-t,Briannát,és Kristent is)(L) XD :D :P
    Pussz
    Nikky (L) :)

    VálaszTörlés
  12. Annyira megható volt ez a rész! Nagyon tetszett és Kristen annyira aranyos volt, mikor visszament és megölelte. Olyan lehetett, mint egy kisgyerek. :)
    De az előzeteseket nem értem, komoly fejtörést okozott az éjszaka. :D Na de sebaj, úgyis tudom, hogy azok a részek is nagyon jók lesznek majd.

    Csöre

    VálaszTörlés
  13. Angyalka :)
    Jajj ez a rész igen jóó volt :) Milyen édes volt Kristen :)
    De most vhogyan nem tudok egy regényt írni,remélem nem baj :)
    Csak egy szó van amit biztosra tudok : IMÁDTAM :)
    Nagyon várom a folytatást és azok az utolsó mondatok biztositottak róla hogy még lest itt agódni valóm :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Igéret szép szó :) Látod próbálom betartani hogy írok neked komit :)
    A szívemi hatoltál ezzel a résszel. Bár neked ez folyamatosan sikerül :) Annyira megható volt, el eredtek a könnyeim :)Ha nem lennél ki kéne téged találni, annyira szuper amit alkotsz :)
    Már nagyon várom az új részt :) !
    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  15. nagyon szuper volt csak kár,h nem volt benne párbeszéd de igy is szupi volt!!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nagyon jó lett alig várom a kövit!! pusz

    VálaszTörlés