A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. április 9., péntek

ÉN HINNI AKAROM

Tegnap felröppent a hír miszerint Kristen Stewart Magyarországra érkezett!
Én hinni akarom!
Ami mellette szól:
- Tegnap egy külföldi Twitterén az a bejegyzés állt, hogy látta Kristent A New Yorki gépről Párizsban átszállni egy Pesti gépre.
- Rob autója tegnap a reptéren felvett valakit, akiről annyi biztosat tudunk, hogy nem Uma volt.
- A Fókusz kamerái rögzítettek egy Kristenéhez hasonló hajat amint kijön egy lakókocsiból.
- Kristennek ma van a szülinapja, ki mással lenne, mint Robunkkal XD

Nah szóval nem tudom, hogy ebből mennyi igaz, de én hinni akarom, ahogy hittem eddig is!

És még egyszer HAPPY BIRTHDAY KRISTEN STEWART!!! (L)

Nah újabb infók! Figyelem ezeket csak úgy szedegetem össze más oldalakról, szóval nem tőlem származnak. A justkstew-n ez van:

Felröppent a pletyka, hogy Kristen Budapestre érkezett. Annyi biztos, hogy Rob autója ma elhozott valakit a reptérről és bevitte a forgatásra, aki biztos, hogy nem Uma Thurman volt. A fókusz is csak egy negyed fejbúbnyit mutatott az állítólagos Kristen-ből, de llejja azt mondta, hogy ő beszélt az egyik fotóssal aki mondta neki, hogy sikerült képet készítenie Kris-ről. Ha lesz kép akkor beigazolódik a pletyka, addig kezeljük fenntartásokkal.

Frissítés: egy twitterező azt állítja, hogy a Párizsból Budapest felé tartó gépen látta Kristen-t, de nem akarta zavarni, mert fáradtnak látszott.
Még mindig nem biztos, hogy itt van.

Frissítés2: a ma esti Fókusz az állítólagos Kristen felvétellel itt.
Frissítés3: llejja ma ott volt a BA forgatásán és elküldte az infóit a Kristen-ügyről:

Ma is kint voltunk a forgatáson majd ugye hallottunk Kristen Stewart-ról. Elmentünk a hotelhez és vártunk hátha jön valaki. Azt megtudtunk, hogy Kristen Párizson keresztül jött. Legalább is a párizsi gépen többen látták. Megnéztük az érkező járatokat a legelső 10.15kor érkezett, utána 2db jött 12.00kor és utána még 14.55kor. Azt is megtudtuk, hogy a híres autó kiment ma a reptérre, amíg Rob forgatott (de ez még nem jelent semmit, mert vasárnap este a reptéren 3 kínai szállt be) kiment a reptérre és felvett valakit. Ezek után megállás nélkül a forgatásra jött Rob-ért és ekkor ment be az udvarra és onnan vitték el Rob-ot. Hozzátenném, ilyet még nem csináltak. Szóval elindultak a bázisra. Majd amikor visszajött újra a rajongók előtt szállt ki.

5 megjegyzés:

  1. Najó, tényleg remélem, hogy igazad van, és valóban így van, és én se kételkedek többet :)
    Becsszó!

    (Reménykedly... )

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom is! :D Nemám, de szerintem jó, ha az ember hisz valamiben. Aztán ha egyszer pár év múlva azt nyilatkozzák, hogy nem, nem voltunk együtt soha, akkor majd azt mondjuk, hogy peersze hiszi aki akarja :P
    legalább addig születik jó pár Robsten fici :D

    VálaszTörlés
  3. :D:D tudod mit?
    igazad van ,-)
    már csak ezért is megéri :)

    ezennel beálltam a hívők táborába :D
    (amúgy lélek alatt én is reménykedek, h igazak a pletyik, csak lenne már valami tényleges és konkretice bizonyíték!!!!!!)

    VálaszTörlés
  4. Itt is megtalálom az írásom:) Tényleg így volt, ennyit tudunk :) De ma is hasonló dolgok történtek...Én biztos vagyok benne, hogy Kris itt van. (Legalább annyira biztos, amennyire jelen helyzetben lehetek:D)
    Amúgy nagyon jó az új rész! :)

    VálaszTörlés
  5. Wow szia!! :D Llejja én hiszek neked, mert hinni akarok, ahogy ki is írtam :D
    De nincs még kép sajnos, pedig az egyértelmű bizonyíték lenne... :(

    VálaszTörlés