A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 16., péntek

KRISTEN VS EMMA

NEKEM SEMMI BAJOM EMMA WATSONNAL / A HP-T IS BÍROM/ DE EZEKET A KÉPEKET ELNÉZVE NAGYON MEGLEPŐDTEM. NA NEM MÁSÉRT, CSAK NEKEM ÚGY TŰNIK, PEDIG IGAZÁN MÉGCSAK ELFOGULT SEM VAGYOK, DE KRISTEN ANNYIRA TERMÉSZETESEN PIPÁLJA LE WATSONT HOGY AZ TELJES KO. MÍG EMMA 5 KILÓ SMINKEL IS CSAK EGY SZÉP KISLÁNYNAK TŰNIK ADDIG KRISTEN SOKKAL NŐIESEBB ÉS ERŐSEBB KISUGÁRZÁSÚ MÉG EGY SIMA FARMER-PÓLÓ ÖSSZEÁLLÍTÁSBAN IS.

2 megjegyzés:

  1. LOL, hát akkor bevallom (mikor még nem ismertem az alkonyatot) azt hittem Emma játssza Bellát XDDDD
    baromira hasonlítanak, legalábbis itt :D
    am Emma szerintem nagyon szép, sőt most a Burberry-s képeit imádom, am is oda vagyok a Bruberryért.. nah mind1 ez 1 másik téma XDDD
    de szerintem mindketten nagyon szépek ;)
    Kris fiúsan is ott van nálam :P tök mind1 h néz ki ;)

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz friss?

    VálaszTörlés