A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 10., szombat

KÖZLEMÉNY

IGEN LESZ MA KÉT RÉSZ.

LÁNYOK ANNYIRA MEGOSZLANAK A VÉLEMÉNYEK ÉS AZ IGÉNYEK EZZEL A TÖRTÉNETTEL KAPCS., HOGY NEM TUDOM MIT KEZDJEK VELETEK... XD VALAKI EGYSZER AZT MONDTA, HOGY, NE AZ OLVASÓK BEFOLYÁSOLJANAK, AZT ÍRJAM AMIT SZERETNÉK..... LEHET, HOGY EZ LENNE A JÓ, DE NEM BÍRLAK TITEKET KIZÁRNI ELVÉGRE NEKTEK KELL, HOGY TETSSZEN :D
ÚJABB KOMPROMISSZUM.....
SZÓVAL MEGNYUGODTOK PÁRAN, HOGYHA BIZTOSÍTALAK TITEKET ARRÓL, HOGY EZ EGY ROBSTENES HAPPY END-ES LOVESTORY LESZ ISMÉT, VAGY MÉG MINDIG VAN AKINEK ÍGY SEM TETSZIK?
ÍRJÁTOK LE NYUGODTAN, HOGY MIT SZERETNÉTEK. ÉN CSAK ÚGY GONDOLTAM, HOGY MÁR ELEGETEK VAN A GYORSAN ÖSSZEJÖVÜNK, AZTÁN MEGCSALÁSOS FÉLTÉKENYKEDÉSES BLABLÁBÓL AMIT EDDIG ÍRTAM...
ÍRJÁTOK LE IDE, DE AKKOR TÉNYLEG ÍRJÁTOK! HOGY MI AZ AMIT VÁRTOK, MI TETSZIK ÉS MI NEM. ÉN PARTNER VAGYOK MINDENBEN REMÉLEM TUDJÁTOK!

ANGYALKÁTOK

13 megjegyzés:

  1. sya
    nekem tetszik ez a történet is. nem mondom hogy nem furcsa, mert egy kicsit az. de persze jó értelemben. és tényleg azt írsz amit és ahogy szeretnél. akinek nem tetszik ne olvassa és ennyi.
    szerintem jó lenne a happy end és kíváncsi vagyok hogy hogyan fogod megvalósítani.
    az tuti hogy bárhogy is alakul, én itt leszek és olvasom mert mocskosul jól írsz.
    szeree
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dytta! Te mindig itt vagy, ha kell egy energiaital (L):D

    VálaszTörlés
  3. Egyáltalán nem rossz a sztori! Furcsa mert eddig nem ez volt, mindig az a összefekszünk, összeveszünk kibékülünk és ennyi! Persze azt írsz amit szeretnél! Azért jó lenne a happy end!:D De ezt szerintem te döntöd el, mert a te történeted!
    Nem baj ha nem lesz happy end én nem harapom le a fejed! Mindenképpen el fogom olvasni, mert így vagy úgy kíváncsi vagyok a végére!:D És Dytta-t idézzem:"mocskosul jól írsz!"
    puszi: Gabica

    VálaszTörlés
  4. Angyalom...nekem tök8,hogy mit írsz,mert így is úgy is megőrülök érte.mint ahogyan ezért a történetért is. Nekem így tetszik,ahogy van...és szerintem úgy írd,ahogyan TE szeretnéd :) ;) csók <3

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Nem tudom hogy hogy lesz ebből Happy end? de bizom benned!Az erő veled van!
    Am imádom a törit!
    És tetszik ahogy marják egymást állandoan!
    Rob egy seg de ez csak álca, tudom hogy szereti Krist és Kris is szereti Robot!
    szóval folytasd ahogy jónak látod!
    A te törid és azt csinálsz vele amit akarsz!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Robsten heeeeeeeeeeeepppyyyyy enddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bibi :P

    VálaszTörlés
  7. szia! ÉN most találtam az oldaladra szóval új vagyok a régi történeteid még csak most kezdtem el de nagyon tetszenek nagyon ügyes vagy...ami ezt illeti szerintem nagyon jó kicsit más de az nem baj:) véleményem szerint az h az elején össze jövünk utána megcsalás azt most félreteheted nyugodtan attól lesz izgi h valami más:) pusz

    VálaszTörlés
  8. KÖSZÖNÖM!!!! (L)
    NAH AKKOR FŐNÖKASSZONYOK AZ LESZ AMIT SZERETNÉTEK :D

    VálaszTörlés
  9. ROBSTEN ROBSTEN ROBSTEN

    VálaszTörlés
  10. egyetértek csakis Robsten LOVEE :PPPPPP
    Katuska

    VálaszTörlés
  11. always ROBSTEN :D :PPPPPPPPP (L)
    plíííííííízzzzzzz

    :OOOOOOOOO

    Pöszmöt :))

    VálaszTörlés
  12. PERSZE PERSZE NANÁHOGY!!!! ROBSTEN FOREVER!!! :D :D :D (L)(L)

    VálaszTörlés