A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 4., vasárnap

5.RÉSZ


Robsten III.


In the enchantment of the desire
A vágy bűvöletében


-         Halló.- már most morcos, hát… ez remek.
-         Öhm… Szia. Kristen vagyok.
-         Tudom.
-         Nem ébresztettelek fel?- kit érdekel, komolyan, mintha pitiznék egy kis szexért.
-         Nem mindegy? Miért hívtál? Talán nem szórakozol elég jól a kis barátoddal?
-         Nem csináltam vele semmit! De egyébként jó, hogy emlékeztetsz! Szerettem volna megköszönni, hogy fizettél neki a „szolgáltatásaiért” mintha valami ronda ribanc lennék aki meghal egy kis szexért és jéé milyen jó, hogy valaki fizet egy pasinak, hogy megdugja! Köszönöm Rob ez volt a legbunkóbb és legmegalázóbb dolog amit azóta csináltál, hogy szakítottuk!
-         Úgy láttam annyira azért mégsem bántad! Egyébként tényleg ezért hívsz fel hajnali négykor, hogy ezt elmond?
-         Igen ezért!!- üvöltöttem a telefonba, mert megint sikerült annyira felhúznia a nemtörődömségével, hogy minden másról megfeledkeztem. Aztán ahogy kimondtam a szavakat, vérem lüktetése még jobban felerősödött és nem bírtam tovább egyhelyben ülni.
-         Rendben akkor szia!-mondta ingerülten, majd leakarta tenni a telefont, de én gyorsan közbevágtam.
-         Várj Rob! Van még más is!- hangom már szinte újra könyörgően csengett.
Hallottam, hogy hezitál pár másodpercig, hogy meghallgassa-e újabb mondanivalóm, vagy azonnal rám vágja a telefont, de úgy tűnt végül kíváncsisága győzött.
-         Mond.
-         Szeretném ha…….Szóval azt szeretném kérni, hogy…
-         Jaj Kristen nyögd már ki!
-         Találkozzunk. Most!
Csend…
 Minek, hogy újra egymásnak essünk aztán hívogathass a hülyeségeiddel?
Hát az egymásnak eséssel nagyon belenyúlt a dolgokba, bár nem úgy ahogy ő gondolta.
-         Kristen
-         Rob kérlek! Fontos lenne!
-         Rendben. De csak azért mert kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz ebből kihozni, de előre mondom,ha ez valami trükk vagy ármánykodás akkor az eddig tapasztalt bunkóságom semmi lesz ahhoz képest amit kapni fogsz!
-         Rendben. Siess.
Azzal leraktam a telefont. Vajon egy spontán érzelemmentes szex mennyire számít ármánykodásnak? Ez a bunkó az előbb tényleg megfenyegetett?
Az érzés egyre erősödött… Magamban már rég kiszámoltam mennyi időbe telhet amíg Rob ideér, de számításaim nem lehettek pontosak. Azt sem tudtam a város melyik részén tartózkodik pontosan, azt sem, hogy mennyi idő míg elkészül, sőt azt sem, hogy mennyire fog sietni. Reménykedtem egy laza negyed órában, de azt hiszem ezt még magam sem gondoltam komolyan.
Tényleg nem bírtam már tovább egyhelyben ülni, a vágy szinte szétfeszítette testem.  A pulthoz siettem, hogy lehúzzak még egy pohárral, de az idő úgy tűnt visszafelé halad. Nem tehettem mást, rágyújtottam. Ahogy a pultnál várakoztam Frank újabb beszélgetést kezdeményezett, de nem bírtam koncentrálni. Ahogy így elnéztem szokásos egyenruhájában egyre lejjebb és lejjebb tévedt a pillantásom.
-Khm Kristen… itt vagyok fent.
Elpirultam és egy pillanatra rögtön észhez tértem.
-         Jaj ne haragudj Frank, csak azt hiszem kicsit sokat ittam és elbambultam.
Egy üveg piával visszasétáltam az asztalomhoz. Egy üveg… Na igen, úgy éreztem most bármennyit tudnék inni, olyan mintha szivacsból lenne a testem, és minden érzékszervem csak egy bizonyos dologra lenne kihegyezve.
A lábammal türelmetlenül dobolni kezdtem és azon gondolkodtam, vajon mennyi idő telhetett el beszélgetésünk óta.
Kézbe vettem a telefonom és megnéztem a híváslistát. Ezek szerint 20 perce hívtam Robot és nagyjából három percet beszéltünk szóval tizenhét perc. Remek… Robhol vagy már!?
Elindultam a mosdóba, hogy könnyítsek magamon, legalább ezzel is megy az idő, és ha már a pia hatását máshol nem érzem legalább itt megmutatkozik.
próbáltam mindent csiga lassúsággal csinálni, ötször mostam kezet és jó alaposan meg is szárítottam… -Mennyi telhetett el úgy tíz perc?
Kiléptem a mosdóból, Rob még sehol. Ránéztem a telefonomra, kemény négy percet töltöttem el a helységben… Remek.
Újabb pia. Komolyan mondom eddig csak poénból mondtam magamra, hogy alkoholista vagyok, de most már kezdtem valóban így érezni magam. Bár ha jobban belegondolok nálam ez nem létszükséglet csak időtöltés, megszokás. Nem szoktam remegni a piáért, ha van jobb dolgom is. Azt hiszem minden alkoholista ezzel takarózna… Mindegy. Hol vagy már Pattinson?!
Nyílt az ajtó, ez az, csak szólítani kellett!


21 megjegyzés:

  1. Szija!
    Nagyon jó lett ez a rész is!
    Kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani Kris!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  2. ez most komoly?! meddig fogod még húzni az idegeimet? én komolyan mondom ezt már nem bírom tovább. hülyét fogok kapni. nem bírom ezt a feszültséget. erre nekem is innom kell!
    ez is jó lett
    várom a következőt.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  3. Mit fognak ezek csinálni...:P:P xD
    Természetesen ez is remek lett (:
    És pont itt abbahagyni....ááá...kikészítesz teljesen :D
    Következőt!!!(:

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó lett!!! hú, kivi vok mi lesz Robbal....
    várom a kövit!!!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Na jó, először tisztázzunk valamit.
    Rob ezt mondta:
    ,, Úgy láttam annyira azért mégsem bántad! Egyébként tényleg ezért hívsz fel hajnali négykor, hogy ezt elmond?"
    És itt a pont: ÚGY LÁTTAM!
    Na de, hogy elvileg Rob ott se volt! Lehet, hogy én értelemztem félre, de Rob erősen lebukott és basszus Kristennek még csak fel se tűnt.-.- Vagy én vagyok a hülye? Meglehet.
    De nem igaz! Itt abbahagyni, ccccc. Sürgősen követelem/jük az új fejezetet.:D
    A Návaisra meg nagyon kíváncsi vagyok. Örülök, hogy írtatok neki.:D
    Puszi<3
    Ui.: Haladjál a következő fejezetettel és ne táncolj az idegeimen:D

    VálaszTörlés
  6. áááá ANGELöm!!! :D :D kurva jóó lett a feji! :D :D :P Imádom!!!!! :D ..
    Rem Kris leteperi Robot :P :D hihi xD...
    Jajj te csaj!! :D Ez nagyon jóó volt!! :D ..megörültem :D xDDD...nem gááz! xD ....
    Huu bmeg rem ma még kapunk egy kis részt a kövi fejiből :P :P Bri téged is imádlak ám! :) :D Köszi hogy felraktad a fejit! (L) :) ANGELöm neked meg amiért megirtad!! :D ...
    Bazmeg Kris teljesen kész volt már! xD...ez tetszik nagyon xD Szegény Robci xD :D már elöre sajnálom xD...na jóó xD befogom xD :D
    KÖSZIIII CSAJOK!!!! :D (L)(L)
    Pussz (L)
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés
  7. huuhuuu:D
    Ezis nagyon jó lett:D
    De itt abbahagyni, végig azt vártam már hogy mikor jön meg, és mit fog szólni majd Rob, nah és hogy Kris hogy fogja neki elmondani, erre meg vége lett...S:
    Remélem még lesz ma egy friss:)
    Köszi Bri hogy feltetted:)
    puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  8. Meddig lehet még húzni?! Folyamat azon izgultam,hogy úr Isten most végre kibékülnek vagy mi?... erre vége :S
    Remélem hamarosan lesz friss!:D:D Már alig várom :)
    Köszi mind kettőtöknek!:D

    VálaszTörlés
  9. nagyon szuppiii lett :D

    VálaszTörlés
  10. nagyon tetszik :D
    nagyon várom a folytatást
    remélem,h ma lesz :(

    Bibi

    VálaszTörlés
  11. REMÉLEM,HOGY ROB KEDVES LESZ KRISSEL ÉS BELEMEGY A DOLOGBA :D
    VÁÁÁ MÁR NAGYON VÁROM A KÖVIT
    :D
    :D
    :D
    LÉDA

    VálaszTörlés
  12. Nekem bocsi,de ez nem tetszik.
    Jobban szeretem a romantikus,szerelmes,szenvedős sztorikat.
    Az előzőket imádtam.
    Inkább elolvasom őket még egyszer.
    Bocsi:S : Zsanett

    VálaszTörlés
  13. hmm...nekem nagyon tetszik...
    Zsanett,ha nem tetszik,akkor ne olvasd..ennyi
    senki nem kíváncsi rád
    :)Nikolett

    VálaszTörlés
  14. sziasztok!
    mikor lesz friss?
    megtudná mondani valaki?

    VálaszTörlés
  15. jajj nagyon tetszik
    lehetne többször frisssss :D

    kíváncsi vagyok mi lesz ebből
    szuper vagy Angyalka (L)

    Dóóóri :D

    VálaszTörlés
  16. ez hülyeség
    de rem. jobb lesz

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Köszi hogy gondoltál ránk, és nem hagysz minket az írásaid nélkül.
    Mondanom se kell hogy imádtam, csak a legjobbkor hagytad abba mint mindig.
    Kíváncsi vagyok mi fog történni velük :)
    Köszi a fejlit, várjuk a kövit!
    Puzssz! (L) :)

    VálaszTörlés
  18. Komolyan mondom már kezdtem sajnálni a csajt, hogy annyira, hogy is mondjam... ki van éhezve XD várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  19. FOLYTATÁST!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  20. IMÁDOM!IMÁDOM!IMÁDOM!!!! :D :D
    Szeretlek Imádlak ANGEL!!! :D (L)(L)
    Kérlek tedd fel a kövit,mielött kitépem az összes hajszálamat!!! xDDDD vagyis Bri! :D xD :D

    (hülye) Nikky xD

    VálaszTörlés
  21. Wáááá :D
    Ez is rohadtjó lett..:DDD
    De basszus pont itt abbahagyni!xD
    Kris már téll alkoholista..:DD
    Lehet h hülye vok,de Rob nem szólta el magát miközbe beszélt Krissel? XD Ez az "úgy látom" elég érdekes volt..:DDD
    Nah m1..:DD és sztem...lehet h Rob várta ezt a hívást..:DD
    Brii rakd fel gyorsan! :DD Jah és a sajátodat is.:DDD
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés