A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 19., hétfő

Kompromisszum


Az üzeneteteket olvasva úgy éreztem, hogy sokkal többet adtatok, mint sejtettem volna. Sokan azt írtátok, mindegy mit írok, ti olvasnátok, mert "az írás-olvasás által összekapcsolódott az életünk". Ezt én is így gondolom.
Mi lenne ha úgy vennénk, hogy  a "mindegy mit írok" rész meg volt. Mostantól próbálok igényeset adni nektek, amit talán megkedveltek majd annyira, mint a Robstent.
Már túl sok embert hagytam el az évek folyamán, titeket még nagyon nem szeretnélek. Most már elárulom, hogy azért kezdtem írni, hogy adhassak... Ezzel minden bizonnyal nem vagyok egyedül. Viszont pont ez az ami az elmúlt időben háttérbe szorult. Ha velem tartotok talán kölcsönösen segíthetünk egymásnak :) Viszont ha ezt szeretnétek akkor keménynek kell lennetek. Semmi finomkodás, meg kell mondanotok, ha valami nem jó.
A chat még mindig vár mindenkit, mert az elmúlt hetekben beindult az élet a kis dobozban is :)
Szóval senki se sírjon meg ne érezze úgy, hogy valamit elveszített, mert itt vagyok rendben? Csak megpróbálom nektek megmutatni és ezáltal magamnak is, hogy mit kellett volna és hogy kellett volna. Segítsetek fejlődni és megvalósítani az álmomat. (L)

7 megjegyzés:

  1. Szerintem abszolút egyértelmű, hogy mit gondolok. :)
    Itt vagyok és bármi kell segítek, amiben tudok. :)
    Mert te megérdemled, hogy teljesísd az álmaidat. (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Teljes mértékben egyetértek Kristennel!!!
    Tudod, hogy ránk bármikor és bármiben számíthatsz(L)
    Segítünk neked mert TE megérdemled, hogy teljesüljenek az álmaid:)
    És ne aggódj nem finomkodunk:)
    Írj nekünk Angyalka mert e nélkül nehéz lenne az élet!!!!
    Szeretlek(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  3. (L) Segíteni fogunk. :D Egyetértek a lányokkal.
    Ha kell megyek és terroizállak is. :D (L) (L) ♥♥
    Szeri. :D (L)

    VálaszTörlés
  4. Ha most megint elkezdek bőgni kinyírlak titeket XD
    Lányok köszönöm! /Terrorizálás is jöhet, mert sajnos engem sokszor rugdosni kell/ :)
    Egyébként mindig csak az én álmaimról van szó, de remélem tudjátok, hogy én is mellettetek állok, bármiről legyen szó, pláne ha az álmaitokról. (L)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy így döntöttél. Szeretem olvasni, amiket írsz. :) Remélem hasznunkat veszed ;)
    Puszi (L)(K)

    VálaszTörlés
  6. Csak azt szeretném megkérdezni hogy tudod már miről fogsz írni?
    Bármi legyen is az ha te írod az csak jó lehet!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  7. Szívem te túl tehetséges vagy ahhoz hogy ne tetsszenek az írásaid [: Kíváncs vagyok mire készülsz [: Mindig őszinte kritikát fogok neked írni, bár szerintem tetszeni fog majd a kritikám :D
    Tegnap is elmondtam hogy akárhogy döntesz én támogatlak benne de szerintem úl sok van benned hogy csak úgy eldobd magadtól a történetírást. Tehetséges vagy, akkor miért fognád vissza magad?
    Nagyjából ennyit szerettem volna mondai azt hiszem :D És remélem tegnap nem bántotalak meg, igazán nem állt szándékomban
    Csók
    Fanni [:

    VálaszTörlés