A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 9., péntek

JÁJJ NA JÓ

AKKOR MIVEL A SZAVAZÁSBAN A HOLNAPI KÉT FRISS VEZET, DE VANNAK AKIK LEAKARNAK NYAKAZNI HA MA NEM LESZ FRISS, EZÉRT KOMPROMISSZUMOT AJÁNLOK AMOLYAN BELLÁSAN XD

ÍROK NEKTEK, HA KAPOK SZEXET XD
NA JÓ, NEM ERRE GONDOLTAM, HANEM, HOGY AMENNYI MA KÉSZ LESZ AZT ÉJFÉLIG FELTESZEM.... ÉS HOLNAP MEG KAPTOK KETTŐT.... DE MOST EZ CSAK NEKEM HANGZIK ÚGY, HOGY MAGAMAT SZIVATTAM MEG?? NA MIND1 :D AM MINDENKIT VÁR A CHAT AKI UNATKOZIK ÉJFÉLIG :D (L) PUSZI!

3 megjegyzés:

  1. Nah azért mondom! :D MEg amúgyis a szavazómodult megbűvölte valaki a Harry Potterből, mivel nem is én az elsőt jelöltem, erre a másodikat rakta be xD :D De mindegy is... :D

    VálaszTörlés
  2. Angyalka! Annyira imádlak most! :)
    Amúgy én is izgatott vagyok a kövi miatt! ;)

    VálaszTörlés
  3. :D JAJJJ CSAJOK, MIRE MENNÉK ÉN NÉLKÜLETEK......? (L)

    VálaszTörlés