A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 11., vasárnap

11.RÉSZ



 Ezt a rész Lillucim miatt teszem fel, mert pár napra itthagy minket (L)
Robsten III.


In the enchantment of the desire
A vágy bűvöletében


/Kristen szemszöge/



Rob távozása után pár perccel én is haza indultam.  Kocsival mentem, mert a sok ital és a sok óra éjszakázás ellenére teljesen jól éreztem magam. Annyira hihetetlen volt ez az egész nap, hogy nem voltam benne, hogy ennyi mindent feltudok dolgozni.
Először is újra találkoztunk Robbal, aztán kitört a háború. Később meg az ismeretlen pasas aki elintézte az estém hátralevő részét. Még most is beleborzongtam a tudatba, hogy majdnem megerőszakoltak. Ma úgy tűnik elég későn esnek le a dolgok… Utána  szörnyű vagy aztán Rob.
Úgy érzem magam, mint aki hosszú ideje egy időkapszulába zárva élt, s most úgy tekintene körül a világban, mint még soha azelőtt. Mint egy kisgyerek, akinek minden új, mindenre rácsodálkozik és mindent megkérdez, mert egyre többet és többet szeretne tudni.
Reggel van… Hihetetlen milyen gyorsan elrepült ez a kis idő amit együtt töltöttünk, pedig a hangulat cseppet sem olt oldott és vidám.
Lefeküdtem vele… Mégsem érzek semmit, csak olyan....hihetetlen. Nem akarok rá gondolni, de amióta újra láttam folyamatosan csak ő jár az eszemben.
Nem is éreztem mennyire fáradt és álmos vagyok, egészen addig amíg meg nem láttam a frissen vetett ágyamat. Azonnal lefeküdtem és csak remélni tudtam, hogy a bennem rejtőző tetemes alkohol mennyiség kiüt annyira, hogy ne álmodjak össze mindenféle hülyeséget.

Délután kettőkor csengetésre ébredtem. Kivételesen nem voltam mérges, mert valahogy kipihentnek éreztem magam, és ha többet alszom a végén még megfájdul a fejem.
-         Oh szia Peter- nyitottam ajtót kedvesen, mert örültem ritkán látott barátomnak.
-         Kristen, öltözz mennünk kell.
-         Hogy mi? Hova? . kérdeztem meglepetten.
-         A kórházba. -mondta sürgetve és arcára aggódás ült ki.
Azonnal öltözni kezdtem.
-         Mi történt?- szemeim előtt rémképek sorakoztak barátaim sebzett képeivel.
-         Nikkinek balesete volt. Egy vadnyugati filmet forgattak a külvárosi stúdióban és leesett a lóról. Többet én sem tudok. Egyik barátom a filmbéli partnere ő hívott fel, miközben a mentőt várták.
-         Úristen….- többet nem bírtam kinyögni, csak megperdültem tengelyem körül, hogy magamra kapjak mindent, ami csak a kezem ügyébe került.
Alig öt perccel később már a hotel aljánál álltunk és bevágódtunk egy taxiba. Peter bemondta  a kórház nevét és a sofőrt némi pénzzel sikerül meggyőznie arról, hogy ne a legnagyobb dugóba akarjon odajutni.
Az épület mely elé húsz perc múlva leparkoltunk hatalmas volt, mint egy óriási kőtömb, persze minden luxuskellékkel megáldva. Kettesével szeltük a lépcsőket egészen a hatalmas előtérig ahol egy hatalmas nővérpultot találtunk. Ha nem lett volna ennyire kétségbeejtő a helyzet valószínűleg leálltam volna egy pillanatra, hogy rácsodálkozzak erre a monstrumra.
Peter megfogta a kezem és a pult felé húzott, majd azonnal leszólította a nővért.
-         Jó napot! Nikki Readet keressük, ha jól tudjuk nemrég hozták be és lovasbalesete volt.
A nő kételkedve végigmért minket majd megkérdezte:
- A sajtótól vannak?
- Dehogy barátok és kollégák!- mondta Peter és látszott rajta, hogy a szokásos udvariasság egyre jobban nehezére esik.
- Csak a családtagoknak szolgáltathatok ki információt. Sajnálom.
Kész. Magunkból kikelve hadarni kezdtünk mindketten. Nálam becsúszott pár káromkodás is, de most egyáltalán nem éreztem magam illetlennek emiatt.
-         Héjj nyugalom!
Mindketten a hang irányába fordultunk és reméltük, hogy megoldódik a probléma. A gyomrom bukfencet vetett, de próbáltam nem foglalkozni ezzel az érzéssel.
-         Rob! Végre, mi a fene folyik itt! Mi van Nikkivel?- Peter azonnal felé sietett és atyailag átölelte.
Én megkövülten álltam, majd hirtelen visszatér belé az élet és odasiettem hozzájuk, hogy megtudjam mi történt, majd meglepődtem amikor Rob szinte nevetve mesélt valamit Peternek.
-         Mi… Mi történt?
Rob nem válaszolt, de Peter immár mosolygós arca csak úgy sugárzott a megkönnyebbüléstől.
-         Semmi súlyos Kris! – mondta és megölelt, de látva értetlenkedő tekintetem elengedett és gyorsan tovább folytatta.
-         Nikkinek semmi baja, azon kívül, hogy eltört a kisujja. Az ijedtségtől ájult el és azért ijedt meg mindenki, mert azt gondolták, hogy beütötte a fejét.
Megkönnyebbülten sóhajtottam.
-         Ohh… - fújtam egyet, s én magam is nevetni kezdtem és újra megöleltem Petert.
Vártunk pár percet mire Nikkit kiengedték.
Nagyon meghatódott ahogy meglátott minket, és bocsánatot kért amiért ennyire megijesztett bennünket.
Mindennek ellenére sajnáltam, mert arca kissé elkínzott volt. Elmesélte, hogy nagyon csúnyán tört el az ujja és ezért először helyre kellett rántani a csontot.
Letörölte az izzadtságot homlokáról, majd mosolygósan felénk fordult.
- Azt hiszem megérdemlitek, hogy kárpótoljalak titeket ezért az ijedelemért, úgyhogy mit szólnátok hozzá, ha beülnénk valahova?- kérdezte mosolyogva.
- Ez nagyon jó ötlet! – de először hazaviszünk, hogy átöltözhess és lefürödhess, majd utána inkább én hívlak meg titeket srácok jó? Úgyis nagyon hiányoztatok!
Megbeszéltük, hogy mindannyian hazamegyünk, hogy felfrissíthessük magunkat aztán két óra múlva találkozunk az étteremben.
A taxi viszonylag gyorsan megállt és azonnal beültem, mert már nagyon hiányzott egy kiadós fürdő. Bemondtam a címet majd elindultunk.
Sokáig kanyarogtunk a külvárosban, olyan volt, mintha csak körbe- körbe keringenénk.
Ideges lettem, és a megkértem a sofőrt, aki látszólag még csak azt sem tudta, hogy melyik városban vagyunk, nem hogy azt merre kell menni, hogy tegyen ki és inkább hívok egy másik taxit.
Elindultam egy forgalmasabb út felé, amikor megismétlődött a tegnapi manőver. A sofőr hátulról lefogott, bilincs fel, szemkendő fel és visszacipelt a taxiba.
Most már nem bírtam megőrizni a hidegvérem, utáltam ezt a pasast! Kiabálni és rugdosni kezdtem, haragom soha nem látott formát öltött…


25 megjegyzés:

  1. Szia!
    Oké ez már egyre rosszabb!!
    Mond hogy Rob szórakozik vele!!!
    Én úgy tökön vágnám hogy belekékül a zacskója! XD
    Nikki meg haláli! Imádom a csajt!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Hát először is NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY MIATTAM FÁRADOZTÁL ENNYIT(L)(L)(L)(L)(L)
    Basszus sikerült egy parás részt összehoznod az hétszentség!!!
    Először megijedtem, hogy mi történt Nikkivel, mert én is azt hittem, hogy valami komoly baja lett:S Hála az égnek, hogy csak a kisujja törött elXD
    Azon meglepődtem, hogy Rob honnan tudta, hogy mi is történt valójában, hisz a nővér Krisnek és Peternek nem adott ki semmilyen információt!!!! Lehet csak én gyártok magamnak káoszelméleteket:D
    A vége.......basszus Angyalka most megint elintéztél az már egyszer biztos!!!!
    Ki a fene ez a rejtélyes idegen.....csak nem Rábört barátunk???? XDDDD
    Ha ő az akkor ha egyszer ez kiderül ne várja meg, hogy mit kap Kristől:P
    Már megint elszaladt velem a ló és csak úgy ontom magamból a hülyeségeket, bocsi érte!!!
    Iszonyatosan szuper, lenyűgöző vagy, lerágom a 10 körmöm 19.-ig:)
    Szeretlek Angyalom és még1000x köszi, hogy miattam előbb frisseltél(L)(L)(L)(L)
    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  3. huhh..:)
    szupii lett
    még jó h Nikki-nek nem történt nagyobb baja:)
    imádtam
    izgatottan várom a folytatást..
    puszii:)

    VálaszTörlés
  4. Nem lehet Rob, aki ismét elrabolja, de akkor ki az? Nagyon rejtélyes vagy Angyalka:) És nagyon gyorsan hoztad a frisst, lesz ma még még egy, vagy nagyon telhetetlen vagyok:D
    Puszi
    Judit

    VálaszTörlés
  5. már megint elrabolják?
    ez,hogy lehet?
    remélem,hogy Rob játszik vele :D

    jó volt nagyon :D
    várom a frissstT!! :P

    Bibi

    VálaszTörlés
  6. jó lett nagyon :D

    VálaszTörlés
  7. Angyalka (L)
    mikor lesz friss????????
    :D
    remélem,hogy Robert szórakozik Kristennel :D
    vagy megmenti,vagy vmai :D

    :D
    Bambííí

    VálaszTörlés
  8. Angylka (L) IMÁDTAM IMÁDLAK
    enyyyyii :D

    Nikxy

    VálaszTörlés
  9. FRISSSSTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D

    VálaszTörlés
  10. huu mi lesz itt?
    ne tegyék ezt megint Krissel :(

    Rob mentse meg :P

    :D
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  11. Ez nemsemmi, mond hogy Rob a bilincses, kednős pasas, létsziii.
    Nagyon várjuk a kövit, hála istennek Nikkinek nem lett komoly baja.
    Siess a kövivel, pussz drága (L)

    VálaszTörlés
  12. Ez a Nikki Xd Ha Rob az a bizonyos "nemtudomkiafranc" személy, akkor kezdem egyre jobban bírni, amiért ilyen majom. XDDD :D
    Ha nem az, akkor lesz kapsz. :D XD
    Jó lett :D Imádtaaam (L)
    Várom a folytiit!!
    Siess vele!
    Puszi, Evelyned, Antid :D

    VálaszTörlés
  13. Azata rohadt! Ez kemény! Megint az a fura pasas. Hát ez most meglepett!:D Niki... poén eltört a kisujja :D:D:D Na itt kész voltam!:D
    KÖVIKÖVIKÖVIKÖVI! Minnél hamarabb ha lehet! Kell a következő "drogadagom":D puszi: Gabica

    VálaszTörlés
  14. ki már ez a perverz, aki folyton elrabolja?? :D

    VálaszTörlés
  15. Remélem,hogy Rob rabolta el....bár őt felismernő Kris :S :D
    de rem.,h benne van Rob a rablásban :D
    vagy megsajnálja :D

    VálaszTörlés
  16. Mikor lesz friss?????? :D Már meghalok a kíváncsiságtól!!!!!!!!!:D
    Niki

    VálaszTörlés
  17. Angyalka miért pont itt fejezted be???????????
    :D
    Várom a következő részt!!nagyonnnn :D

    VálaszTörlés
  18. szegény Kriss már megint??
    100%,h Rob lefizetett vkit :DX) de szemét :@
    :D biztos nem brja Kris nélkül :P

    Kataa

    VálaszTörlés
  19. ebben a részben semmi érdekes nem történt,csak a végén..:S
    Krissnek megint beadják azt az injekciót? :S
    hm..hát nem is tudom..mit írjak..
    Léda

    VálaszTörlés
  20. FRISSTTTTT!!!!!!!!!! :D
    már nagyon izgulok,h mi lesz benne
    :P
    :D
    Adéél

    VálaszTörlés
  21. TUDOM LÉDA BOCS!! DE NEM VOLT SOK ÖTLETEM MA MÉG XD
    KÖSZI CSAJOK!!! LEHET HOGY LESZ MÉG MA EGY FRISS, MÉG NEM TUDOM (L)

    VálaszTörlés
  22. basszus ez hihetetlen. nem tudom hogy mit fogsz ebből kihozni, de kezdek rohadt kíváncsi lenni rá, szóval kérlek ne húzd sokáig az idegeimet.
    amúgy szuper fejezet lett mint mindig. várom a következőt
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  23. ááhhh az ilyen végek tesznek engem a sírba ..xD
    naon váráom a folytatást és komolyan mondom ki vagyok ideglileg.. xDXDXD
    Köszii
    Puszii
    Natii ŁŁ

    VálaszTörlés
  24. szia!
    OMFG!!! WTF???? pont a végére?:D
    hú, de jó, h Nikkinek semmi komolyabb baja nem esett:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés