A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 10., szombat

10.RÉSZ



 /Rob és Kellan maci XD /

 Robsten III.


In the enchantment of the desire
A vágy bűvöletében


/Robert szemszöge/




Néztem kecses testét ahogy végigvonul a vörösszőnyegen és nagyon jól tudtam, hogy utálja ezt az egész felhajtást.  Titokban örültem neki, hogy nem láttam mellette férfit, bár ez valójában semmit sem jelentett, mivel ő nem az a fajta típus aki mutogatja a pasiját, mint valami csillogó trófeát. Ha lenne komoly kapcsolata már úgyis megírta volna a sajtó.
Cigizni indultam és nem okozott nagy meglepetést amikor ő is megjelent. Nem tudtam szó nélkül hagyni némaságát, de egyetlen jó szó sem jutott eszembe, így szokásomhoz híven bunkón elvicceltem az egészet. Nem állítanám, hogy semmilyen kártételt nem éreztem sőt, jól esett, hogy szavaimmal odavághatok. Szépen lassan megtanultam őt utálni, bár ez az érzés eléggé felszínesnek tűnt mégis valahonnan a mélyen rejlő mély sebből érkezett.
Utáltam ezt a szituációt ahogy azt is, hogy gyűlölködve ellenségekként bánunk a másikkal, de hát ez így is van. Nem akartam már ezen változtatni, nem akartam jópofizni, nem akartam már szeretni egyszerűen elakartam felejteni és kész!
Ezek után nem tettem mást, csak átadtam magam a rosszabbik felemnek…

Egymás után ittam az italokat, mert még mindig nem tudtam elképzelni, hogy mi a fene ütött belém. Itt ül mellettem, az előbb szexeltünk most meg teljesen éretten beszélgetünk a problémáinkról. Olyan mintha ez egy álom lenne, mintha valami párhuzamos dimenzióba csöppentem volna… A felnőttek világába. Nem tudom eldönteni, hogy örülök-e ennek az egésznek vagy nem. Egyszerűen agyrém. Ezt ezelőtt egy fél évvel miért nem lehetett megtenni?  Nem bírok értelmesen gondolkodni, az agyam egyszerre fagyott le a hirtelen rámtörő gondolatoktól, és kezdett zsongani a felhalmozódott alkoholmennyiségtől.
Tényleg Rob? Tényleg csak érzelemmentes szex volt? Remek. Akkor miért nem érzel megkönnyebbülést? Miért nem bírsz idegenként tekinteni rá? Miért kezded sajnálni a folyton könnybelábadó szemét… Mindig észrevettem az ilyen apróságokat hiába bírta titkolni. Lehet, hogy nagyon jó színész a kamerák előtt, de a való életben csapni való az alakítása.
Miért nem engedted el amikor elakart menni? Idióta vagy! Egy vadbarom, de hát éppen ezt akartad nem? Pontosan ezt akartad elérni, hogy elégtételt vehess rajta.

-         Rob… Mit szólnál hozzá, ha néha azért találkoznánk… Ha már megy az értelmes beszélgetés, meg az együtt piálás, akkor talán újra megpróbálhatnánk haverok lenni…
Mivan? Minek? Ennyire megaláztam és ő barátkozni akar? Ezt a csajt ismertem egyáltalán valaha is? Komolyan mondom olyan vagyok , mint aki ideszegeztek a székhez. Állj már fel, te barom, és húzz el innen!
-         Minek?
Nem válaszolt… Hasonló érzelmeket láttam rajta, mint magamon, azt hiszem ő sincs tisztában jelenlegi tetteivel. Mennyi hitelt adhatok szavainak? Ez most valójában ő vagy az alkohol?
-         Őszintén? … Fogalmam sincs. – meredt maga elé, majd ahogy arcomra nézett nevetni kezdett.
Majdnem én magam is nevetni kezdtem, mindig ilyen hatással volt rám nevetése, de összeszorítottam a fogam, hogy elfojtsak egy mosolyt.
Hallottam valami rezgésszerűséget és a telefonom némán megperdült az asztalon.
Kellan.
Kris is odanézett és ahogy leolvasta a nevet értetlenül nézett rám.
-         Hajnali 5 van… Kellan mióta kel ilyen korán?- kérdezte újabb mosollyal arcán.
-         Kell most éppen forgat és mindig ilyenkor szokott írni. Időeltolódás, nála még csak este 8 óra van.
-         Ó- mondta, s úgy láttam, mintha bosszantaná, hogy én jobban értesült vagyok e-téren, mint ő.

-         Szia Kellan miújság?- vettem fel lazán a telefont egy kicsit kizökenve végre ebből a furcsa hangulatból.

-         Rob haver, máskor álmos és morcos vagy ha hívlak, most meg friss és üde, csak nem szexeltél?- nevetett és na ná, hogy ugratással indít.

-         Nem, csak ittam. Kristennel. – az utolsó szót jobban megnyomtam a kelleténél, s közben láttam magam előtt Kristen érdeklődő arcát.

-         Wow. Hát erre nem számítottam. De ez még nem azt jelenti, hogy tévedtem. Szóval volt picsi pacsi mi?!

-         Ezt szerintem ne most beszéljük meg, inkább mondd, hogy miért hívtál!

-         Hű anyám, de morcos lett valaki, szerintem igyál még egy kicsit. Na de a lényeg, hogy szerdán szabadnapom van és beszéltem a srácokkal. Mit szólnátok ha mind leugranátok hozzám pár napra? Megnézhetitek a zsenit munka közben, kihagyhatatlan ajánlat.

-         Tényleg az- mondtam gúnyosan.

-         Na hát nem hallom, hogy hirtelen és gyorsan tolmácsolnál Kristennek- ne légy önző, tudom, hogy imádsz, de azért ne akarj csak magadnak!

Na jó ezt már én sem bírtam nevetés nélkül, bár a mosolyom egy kicsit lehervadt amikor beszélni kezdtem.
-         Kristen Kellan azt akarja, hogy menjünk le hozzá jövő szerdán és maradjunk egy pár napot. A többiek már igent mondtak.
-         Jó persze, én teljesen ráérek!- úgy láttam, mintha kicsit megbánná az utolsó két szót, de nem akartam vele foglalkozni.
-         Kellan ott leszünk szerdán. Addig meg még úgyis beszélünk.
-         Naná hogy beszélünk, nehogy nekem abban reménykedj, hogy innentől elmarad a reggeli ébresztésed.
Fújtam egyet.
-         Nem is reménykedtem ekkora kitűntetésben. Nélküled üresebb lenne az életem haver- nyögtem a telefonba.
-         Jól van még a végén elpirulok. Nah puszillak titeket gyerekek, aztán védekezzetek ám, még nem akarok nagybácsi lenni!
Leraktam a telefont és az asztalra dobtam.
-         Ezek szerint mégis csak muszáj lesz találkoznunk- szólalt meg Kristen olyan hanggal mintha maga sem hinni el, hogy ezt ilyen könnyen kibírja mondani, mindenféle gúny nélkül.
-         Úgy tűnik-mondtam, s örültem, hogy ez a kérdés lezárult anélkül, hogy nekem az eredeti kérdésre kellett volna válaszolnom.
Tűnődtem még egy sort, de aztán rájöttem, hogy túl sok minden történt egyszerre. Hirtelen rám tört a nyomás és szabadulni akartam innen. Felálltam, majd a telefonom és a cigim zsebre téve elindultam az ajtó felé.
Nem akartam bunkó lenni ezért az ajtóból kinyögtem egy sziát, és leléptem. ég éreztem a hátamba fúródó tekintetét ahogy végigköveti mozgásom az üvegablakon keresztül.


23 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy még elég az elején jár a történet, de jó lenne már egy kis romantika, olyan rossz, hogy ilyen idegenek egymással, jó lenne hamar észhez térnének mind a ketten:)

    VálaszTörlés
  2. Húúú én voltam az első!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Húúú Angyalom most aztán földobtad azt a bizonyos labdát!!!!
    Most nagyon sajnálom Robot, nyilvánvaló, hogy szenved és képtelen elfelejteni Kristent:S
    Most már értem, hogy miért volt vele bunkó az elején, így próbálta leplezni a valódi érzelmeit, és elégtételt akart venni a múlt sérelmei miatt!!! Joggal, teszem azt hozzá!!!
    Ééééééés most jön az abszolút favorit: "ne légy önző, tudom, hogy imádsz, de azért ne akarj csak magadnak!" XD Vazzeg Kellan a legkirályabb:D Imádom a pasit, olyan dumái vannak, hogy kifekszek tőle:P Mégmégmég!!!
    Nah és jön az utazás......húúúú mi lesz ott:P "Érzelemmentes szex" remélhetőlegXD Perverz énem ismét felülkerekedett!!!
    Nah, de elég legyen a hülyeségemből, I LOVE IT(L)
    Valami fenomenális és szeretnék majd még Robos szemszöget:)
    Puszillak Angyalom(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés
  4. SZia!
    Nagyon tetszett ez a rész is!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  5. KÖSZI CSAJOK!!! JUDIT GRATULÁLOK!!!!!!! :D
    EZT MOST VEHETEM EGY KÉRÉSNEK UGYE? RENDBEN MEGPRÓBÁLOM MEGOLDANI :D (L) (L)

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁ, ez nagyon jó lett.
    Tudtam én hogy Rob nem lehet olyan szenya mint amilyennek mutatja magát.
    Annyira jó az ő szemszögéből olvasni.
    És Kellan (L) na őt imádom.
    Nagyon várjuk azt a kiruccanást Kellanhoz, remélem izgi lesz.
    Isteni lett a fejli mint mindig.
    Pussz drágám (L)

    VálaszTörlés
  7. Úgy is mondhatom, jó lenne:D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is jöhetne egy kis romantika :)
    szerelmi vallomás
    sírás
    örömkönnyek..
    hm...ez még most nem nagyon fog összejönni igaz? :S :D
    Tudom,h az elején vagyunk és ráér később is. :D
    Csak ne annyira későn.:D
    amúgy IMÁDTAM
    :)
    Puszii: Bibi :D

    VálaszTörlés
  9. vááááá FRiiissTTT!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Angyalka ez annyira jó lett (L)LLL(L)
    várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  11. IMÁDTAM
    ÉS TÉGED IS
    :D

    VálaszTörlés
  12. nagyon jóóóóó
    ROMATIKÁTTTTTTT
    SZERELMET
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bibinek igaza van:PPPPPPP
    :DD
    Nikx

    VálaszTörlés
  13. OKÉ CSAJOK MAJD SZÉPEN SORJÁBAN :D MAJD MEGPRÓBÁLOK BECSEMPÉSZNI, HOGY NEKTEK IS JÓ LEGYEN MEG AZOKNAK IS AKIK IMÁDJÁK A BUNKÓROBCIT MEG A HUZAVONÁT :D
    ÉN IS IMÁDLAK TITEKET! (L)

    VálaszTörlés
  14. Na ez szép fordulat! Kezdenek egészen felnőttként viselkedni!:D Kellen!!!:D Imádom a dumáit:D:D:D Kövit.!! :D puszi: Gabica

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nekem nagyon tetszik az új sztorid!
    Mind hármat végigolvastam és hát egyszerűen fantasztikus vagy!:)
    Azt szeretném kérdezni, h végülis mikor derül ki, h ki volt a fickó, aki Krist megbilincselte és így felizgatta?
    Bár nekem van egy olyan érzésem, h Rob volt az... vagy ha nem is ő, de volt vmi köze a dologhoz:D:D
    Már várom naon a kövi fejezetet!
    Pussz: Zsofka!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jóó volt ANGEL! :P Az előző fejihez nem irtam komi de az is kurva jóó lett! :P és most már vágom hogy miért viselkedik igy Rob :/ :P ....

    Nagyon birtam ezt a részt xDDD KELLAN xDDD
    Asszonya volt picsi pacsi? xDDDD EZ hülye! xDD..beteg egy ember xDD de nagyon birom a hülye fejét xD :D :D ....
    nah meg ez a részxDD : " Jól van még a végén elpirulok. Nah puszillak titeket gyerekek, aztán védekezzetek ám, még nem akarok nagybácsi lenni!" :D xDD ááá ez az ember xD :D Imádlak Kellan xDD de jóót nevettem xD :D ...na jó mivel nem tom mit irnak még ezért abba is hagyom xDD igy is tuti hülyének nézel xD :D de nem gáz xD...jézus xD befogtam xD :D ...
    Köszii ANGEL a fejiket! :P :P :D (L)
    IMÁDTAM!!! (L)
    Puszi (L)
    (hülye)Nikky ( vagy ahogy te irtad kikky xDD)
    UI:bocsi ma nem vagyok kompett xDD...

    VálaszTörlés
  17. szia!
    hát nem semmmi:D Kellan határ laza:D Robtól meg azért mégis kedves volt, h elhívta Krist:D
    van egy megérzésem, h további előrelépés várható a kapcsolatukban, v vmi bonyodalom, na majd kiderül:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  18. nagyon nagyon imádtam :D

    VálaszTörlés
  19. Jó lett :D Imádtam (L) Várom a frisset! :D
    Lusta és nagyon fáradt Evelyned, Antid! :D xD

    VálaszTörlés
  20. KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM!!!!!!!! (L)

    VálaszTörlés
  21. hát sok újat nem tudok mondani..minthogy,
    nagyon jó, imádom:)
    (nah igen , nem az erősségem a kommentelés ezért ne haragudj hogy folyton ismételgetem magam:)..)
    puszii

    VálaszTörlés
  22. Én tudtam, tudtam h Rob érz vmit Kristen iránt... Jaj ez olyan aranyos nem is tudom :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  23. Áhh Kellan 10 pontos beszólása.

    Ismét jó volt. Rob kezd puhulni.Hajrááá nekik

    VálaszTörlés