A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 18., vasárnap

The end


Lányok ne utáljatok ezért. A blognak nincs vége, csak nem írok több fanfictiont.
Szeretem ezt a blogot, és mindenkit aki itt volt velem, így eszembe sem jutna eltüntetni.
Nincs semmi baj ne értsétek félre, sőt. Most döbbentem rá dolgokra ami jó :)
Azt az egyet sajnálom, hogy pont egy történet közepénél, de ha lehet ne haragudjatok túl sokáig.
/ Igen Rob volt az/  Írni fogok továbbra is, csak nem fanfictiont, így erre a blogra nem fognak felkerülni ezért vettem le a szavazást is. Mindent fent hagyok, szeretem ezt a helyet. És titeket is. Puszi!

ui: Mindenkinek válaszolni fogok az előző bejegyzéshez.

27 megjegyzés:

  1. nee!! miért?? :'(((

    VálaszTörlés
  2. jo tudom h miért... (amiről szerintem "vitatkozhatnánk") de nagyon sajnálom :'( *hüpp-hüpp*
    hiányozni fog az RS'Angyalom </3

    VálaszTörlés
  3. Nem tűnök el oké :) (L)
    Csak nem írok ficikét :) Még nem a világ vége!
    Kuksim (L)

    VálaszTörlés
  4. Mi?
    Ne már Anygalka!
    Olvastam az elözö bejegytésed, de nem értelek én téged. Ha szeretsz valamit és van egy álmod akkor ne hagy ekvesznin!!! Oké folytatod de nem fanficel? Miért? A legtöbben ezeknek az alkotásoknak köszönhetik hogy írni kezdtek és hogy képesek leülni és elolvasni egy könyvet anélkül hogy az első fejezet után ott hagynák!/gondodlok itt magamra/
    Amikor Alice23 abbahgyta blogolást pár honapja, egy világ omlott össze bennem!Ő volt a példa képem, az ő történetei adtak nekem ihletet és rőt arra hogy rávegyem magam arra hogy kezdjek az ötleteimmel valamit! A te blogod is meghatározó szerepet játszik a blogos életemben! Emléksze hogy Szilveszterkor is frisseltél és végigi itt ültem és vártam az új rész!Nem érzetm magam egyedül mert itt annyira felszabadultam és nem azon voltam hogy ez életem legszarabb Szilvesztere.A legtöbben ilyenkor buliznak és ünneplik hogy megint egy évvel tovább lépünk mindenen, de akik itt voltak azok nem!
    Aztán is folyamatosan követtem a blogot!Bár a chatbe soha nem írtam max egyszer kétszer, és volt időszak amikor totál tropa voltam és depis és szinte csak olvastam és komikat sem írtam sehova mert lelki állapotom egy nagy nulla volt, de ugyan úgy olastalak és ilyenkor kicsit jobb lett a kedvem!Szil törije is ilyen hatást váltoto ki bennem!Aztán befejezete a második törit is és elkezdted ezt.Imádtam és Imádom ahogy írod. Nem is értem hogy jutnak ilyenk az eszedbe?Én próbáltam már Robsten törit alkotni fejben de egyszerüen nem ment!Lehet ez azért van mert egyre többen irnak RS-t, de valahogy soha nem votl az ötlet napra kész!És mst az előzö bejegyzést olvasva...nem is tudodm mit mondjak.Jó nem lesz vége a világnak csak szomorú vagyok miatta!/basszus még a szemem is bekönnyezet/XD/
    De ha másik törit irsz azt is szívesen fogom olvasni, mert nem valallod be magadnak, de nagyon jól írsz!Ez azt is bizonyitja hoyg mennyien szeretnek és tartják benned a lelket!De meg értem ha már úgy érzed már nem magad miatt csinálod, de mondjak valamit? Előbb utobb mindebe beleun az ember és ztána már nem maga miatt csinálja!Az a dolog megváltoztatja és nem tudsz ellene tenni!
    Na jó befejezem!!!!!!:D
    Puszi és sok ölelés!
    Bells

    VálaszTörlés
  5. Már bocsáss meg de szerintem te tök hülye vagy!Annyira jól írsz!Nekem minden történeted hihetetlenül tetszik!!!!Nem értelek!Szerintem ha így haladsz akár profi író is lehetnél!!!
    Alig vártam az új részeket és szerintem ezzel más is így van!!!Akkor meg mi a fene bajod van!!!Szerintem nagy hülyeséget csinálsz!
    Legalább agy utolsó befejező részt írhatnál, hogy lezárd ezt a történetet és hogy minden kérdésre választ kapjunk!Ennyit igazán megtehetnél az olvasóidért, akik mindvégig támogattak!
    De ez az én véleményem!
    Igazából nem is olyan rég tévedtem ide!
    Elkezdtem olvasgatni az 1. történetet és mérhetetlenül tetszett!És úgy gondolom nem én vagyok az egyetlen!!!
    Aztán sajnos vége lett!De jött a 2. történet!
    Az egy teljesen más tészta volt!De az is valami fantasztikusra sikeredett!
    Igaz a vége eléggé mesebelire sikeredett!De happy end lett, és mindenki ezt akarta!Nekem se lett volna jobb ötletem!Szóval imádtam!Úgy mint a többiek!
    És most pedig jött a 3.!
    Mindenki izgatottan köröm rágva várta az új részeket és az t hogy ki lehet az a titokzatos sofőr!
    Titkon reméltük hogy Rob!
    Nekem ez a rész is nagyon tetszik!És nagyon nagyon vártam a következőt!
    Őszintén nem tudom hogy mi történt veled, de ha így döntöttél tiszteletben tartjuk bár nagyon fáj a szívünk!!
    Nem tudom milyen helyesírási hibákról beszélsz de még ha voltak is, ez nem hiszem hogy bárkit is zavart4
    Mert úgy gondolom hogy a komikban nem azt láttad hogy most x sorban volt egy hiba, hanem azt hogy mennyire szerettük ezt az egészet és izgatottan vártuk a folytatást!
    Én úgy gondolom hogy ha valaha is szertetted az olvasóidat, mondom ez az én véleményem szerintem megérdemlik azt hogy legalább egy utolsó részt írj nekik!Hogy ez a történet ne egy befejezetlen írás legyen!

    Bocs hogy ennyit regélek én itt neked de úgy gondoltam hogy ezt el kell mondanom!
    Aztán azt gondolsz rólam amit csak akarsz!!
    Még egyszer mondom én nem ítéllek el csak én azt gondolom hogy ennyit megérdemlünk!
    Csak egy utolsó részt ami lezárja a kérdéseket!
    Na mindegy!CSAK GONDOLD MEG!KÉRLEK,KÉRÜNK!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  6. Bells! Ha kellek megtalálsz akár itt akár privátban :) Az ember nem írhat mindig ficiket, van, hogy magasabbra kell helyezni a lécet. :) Pont az álmom iatt hagyom most abba a fici írást és kezdek el írni. Igen a fanfiction sokmindenre megtanítja az embert és ezért eszem ágában sincs leszólni ezt a műfajt. Egyszerűen csak nem szabad leragadni egy szinten és én ezt tettem. Sokan nem tudjátok, de nekem ez ár a második ficis pályafutásom volt és már az elsőnél abba kellett volna hagyni, aztán tovább fejlődni. Nekem akkor nem sikerült, bár őszintén szólva az Rs blognak és nektek köszönhetem, hogy újra írni kezdtem két év után.
    Ezért mondom azt, hogy nem történt semmi rossz. Persze, hogy nehéz lezárni valamit, de éppen itt volt az ideje. :)
    Ettől még olvasni fogom amiket eddig olvastam, ettől még Robsten forever! Ettől még nem hagyok el senkit legalábbis még egy jó ideig :)Csak közben tovább is kell lépnem. :)

    VálaszTörlés
  7. Dóri, te se érts félre kérlek! Az csak egy önkritika volt :)
    Nem amiatt van vége. Pont az álmomat szeretném követni, pont hogy író szeretnék lenni, és ahhoz egyszer ezt abba kellett hagyni :)
    (L)

    VálaszTörlés
  8. Oké Angyal én megértem!
    Lehet hogy én is ezt tenném ha íronak akarnák menni!? :/
    De én kikapcsolodás és hobbiként csinálom, neked pedig tövábbi szándékaid vannak!
    Am nem tudtam hogy régen is írtál....nekem a blogoglás még csak most lesz egy éve hogy télleg belevetettem magam és olvasok meg írok :D
    De a nem fanfic töridre is kiváncsi leszek..nem szabadulsz egy könnyen!!!!!
    Tedd azt lépj tovább...remélem egyszer majd eljutsz addig hogy egy könyv kiadó felfigyel rád!És hogy a saját könyved/gyereked/ tarthatód a kezedben!
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. ÓÓÓÓ! Hát nagyon sajnálom,hogy nem lesz több. (A másik bloggal mi a helyzet? Mármint ezzel =>twilight5twilightfanfiction Ennek az írását is abbahagyod?) :( De ha neked így jó akkor én természetesen elfogadom!Személy szerint nekem eddig az összes történet nagyon tetszett, és kíváncsi lettem volna, hogy a mostani sztoriból mi sül ki, de azt hiszem, hogy ennek a történetnek a befejezése ránk maradt és mindenki a szíve,a saját szájíze szerint képzelheti el a folytatást a történet végét. :D
    Remélem,hogy az álmod valóra fog válni és egyszer a könyvesbolt polcán( úgy mondva egy ideig a polcán, mert remélhetőleg elkapkodják)fog virítani a könyved/id.Szorítok neked!:D:D
    Puszi: Gabica

    VálaszTörlés
  10. Én tiszteletben tartom a döntésedet és sok sok sikert kívánok neked az írói pályához!
    De én a helyedben írnék egy utolsót!
    Én megértelek!!!
    És remélem egyszer megtalálom majd a te könyvedet a könyvesboltokban!
    Mert van tehetséges hozzá!!
    És olyan nagy és híres író is lehetsz mint Stephenie Meyer!
    Csak gondold meg hogy befejezed!Én csak egy tanácsot szerettem volna adni!
    GONDOLD MEG KÉRLEK!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  11. óóóh :( Kellett nekem kicsinyitni a szám, meg mindenkinek aki írt az első bejegyzésnél. xD
    Jaajj Angyalka, ne máár :(( Imádtam ezt a törit, add át valakinek, vagy írd, vgay nem tudom, de nekem erre szükségem van :(

    VálaszTörlés
  12. Bár inkább írd, mert ha más írja, úgy már nem Angyalkás :( :'(

    VálaszTörlés
  13. Jajj Angyalkám nagyon sajnálom, hogy így döntöttél, de megértem. Kövesd az álmaidat és remélem sikerülni fog minden, amit elterveztél. :) Azért reménykedek, hogy egyszer majd talán folytatod a fanfickeket, de megértem, ha most nem érzel erre késztetést. Mindig is imádni foglak és köszönöm, hogy megosztottad velem/velünk a történeteidet, én személy szerint nagyon örülök, hogy így ezáltal egy kicsit megismertelek. (L)

    Csöre

    VálaszTörlés
  14. Fúú... feljövök és... fúúúú.. nagyjából szóhoz sem jutok. Nem is tudom mit írjak, mert kb. azt sem tudom, hogy mit gondolok. /Tudtam, hogy Rob volt az!/ Hát... hiányouni fog ez az egész, mert szerettem... imádtam. Annyira beépült a napirendembe, hogy ide minden nap feljövök.
    Időközben eszembe jutott, hogy lehet ezt nem is küldöm el, mert elvégre semmi értelme és azt hiszem te vagy az egyik ember, aki tudja, hogy bármit csinál én mellette állok és támogatom benne.
    Hát... azt hiszem ennyi lenne rövid monológom... tudnék még írni, de mégis minek? Te is tudod mit írnék én is tudom, akkor meg minek pazaroljuk a helyet? ;)
    Kristen :)

    VálaszTörlés
  15. szia Angyalka!!
    én nagyon sajnálom, hogy abbahagyod a fic írást, de teljes mértékben megértem a döntésedet. Ha azért csinálod a dolgokat, hogy másoknak jó legyen, de te magad nem érzed jól magad közbe, az nem jó. Szomorú vagyok, de örülök, hogy ettől csak jobb lesz neked! És remélem, egyszer eléred az álmaidat, és egy remek író lesz belőled,nem csak online, mert nagyon tehetséges vagy. Én melletted állok (L) Sok szerencsét a továbbiakban! (L)
    Bella

    VálaszTörlés
  16. Angyalom én nem hittem a szememnek amikor olvastam az összes robstenes (és más) történeted hihetelen e felöl ne legyen kétséged sajnálom hogy abba haggytad.. de megértelek :) remélem azért még a twilighot fic et folytatod
    sok pusszi :) szofi

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Nagyon sajnálom, hogy nem folytatod, szerintem nagyon tehetséges író vagy! Mind a kettő/három történeted elolvastam, és szerintem marha egyediek voltak, de megértem a döntésed és kívánom, hogy egyszer halljunk még rólad, mint író :D Minden jót! Cassie

    VálaszTörlés
  18. Nem akarlak érzelmileg zsarolni, de egy befejező részt azért talán csak megérdemelnénk. Nem tudsz összehozni egy sűrített utolsó részt, ami lezárja az egészet, hogy minden olvasód piciny lelke megnyugodjon? Ha ideológiai körítésre vágysz: nos, az olvasóid felé irányuló elkötelezettséged ilyen jellegű kinyilvánítása egyértelműen a "komolyabb" írói pályafutásod ígéretes kezdete lehetne.
    Imádtam ahogy írsz. Ne hagyj már így itt! Tisztára mint a félbeszakított szex. *könyörgő szemekkel néz*

    VálaszTörlés
  19. Angyalka!

    Először sírva fakadtam amikor olvastam a bejegyzést, most így hazatérés után. De maximálisan megértelek! Sajnos az én blogom is ilyan sorsa jut majd alig 2-3 hónap múlva. Tudom milyen érzés és rohadtul örülök neki, hogy belefogsz valami komolyba! Nem mintha ez nem lett volna az...
    A végén még együtt fogunk könyvet kiadni:) Már régóta mondogattad, hogy bele akarsz fogni ilyesmibe és most nagyon boldog vagyok, hogy meg is valósítod!
    A blogot sajnálom és én foglak személyesen felkeresni ha eltűnsz!!!Megértetted?:D
    Nagyon szurkolok, hogy sikerüljön minden amit elterveztél. És ha ezzel(vagy bármi mással)kapcsolatban segítség kell szólj nyugodtan, mert ha tényleg könyvkiadáson és íráson töröd a fejed baromi nagy munka. Szóval én tiszta szívből támogatlak!:)<3
    Szeretlek.

    VálaszTörlés
  20. Sajnálom : (
    A kezdetektől olvasom az írásaid, és remélem még fogom is valamikor, akár könyv formájában, akár egy újabb történetben.
    Köszönöm a boldog pillanatokat, és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia Angyalka!

    Én ugyan csak olvastalak, de azt gondolom nagyon jól írsz!
    Sokszor mondtam, hogy író legyél, ha ennek az az ára, hogy nem írsz nekünk többet megértelek.
    Persze elfogadni nem akarom:)
    Hiányozni fogsz nagyon te is és természetesen az írásaid is.
    Tudod én már "öreg" vagyok a chateléshez,én csak kikapcsolódásként olvasgatok.
    Egyet kérnék, persze te döntesz.
    Szeretném ha ennek a történetnek legalább egy befejező részt írnál.
    Ja és van egy másik kérésem is:)
    Szeretném hogy ha bármit közzé teszel azt valahogy velem, velünk is tudatnád.
    Nagyon sol sikert kívánok neked az élet minden területén!!!!
    Beus /gbea69@gmail.com/

    VálaszTörlés
  22. Rettentően sajnálom. Tudod én nagyon szerettem mind a három történetedet és nagyon szomorú vagyok hogy az egyik kedvencem nem ír tovább. Persze ezzel együtt megértelek és nem rinyálni jöttem. Bár nem is tudom mit írjak...annyira hogy is mondjam..fáj. Komolyan mintha valami kúrva nagy fejezetnek lenne vége az életembe :D És ez valamilyen szinten így is van!!!!!!!!
    Nagyon nagyon nagyon sok siker kívánok neked a továbbiakban. remélem megtalálod a boldogságodat!!!!!!
    Minden jót :D Imádlak (L)

    VálaszTörlés
  23. Szi Angyalka!!! <3 <3 <3

    Hű, én nem tudom mit mondjak... 7/18/2010 7:22 DE Dóri nagyon bunkó vagy! Angyalka szívét-lelkét kiteszi, erre Te ilyeneket írsz! Röhögnöm kell! Nem tudom ki vagy te, hogy itt pattogj, de nem értem miért bántod Angyalkát! Ő írja ezeket a csodálatos történeteket, nem pedig te, úgyhogy ne mondd meg neki, hogy mit csináljon! Nagyon idegesítő, hogy idejössz, aztán mint, aki olyan nagy ember, itt elkezded kiosztani Angyalkát! Először lehordod, amiért az olvasóinak még egy befejező részt sem ad, de közben meg azt állítod, hogy mellette állsz és támogatod, pedig nem! Áhh, nem is értem az ilyen embereket! Komolyan, fölösleges az időmet erre pazarolni! Viszont én itt bőgtem a gép előtt és a tesóm is hülyének nézett, hogy mi van, amikor elolvastam a bejegyzésedet! Sokáig nagyon rosszul voltam és nem volt bátorságom írni neked, mert gondoltam, hogy az én véleményem semmit sem ér! De mielőtt eltűnnél, muszáj elmondanom, hogy nagyon sok mindenen keresztül vezetett a blogod és már a kezdetektől fogva olvaslak! Imádlak, imádlak, imádlak és mindig is te voltál a legnagyobb példaképem! Fantasztikusan írsz és nekem kimondhatatlanul tetszik! A történeteid, izgalmasak, elbűvölőek, "Angyalkásak"! Annyira, de annyira szomorú vagyok most, hogy nem tudom, hogy bírom ki. Nagyon kár, hogy elhagysz minket! Komolyan, el sem hiszem, hogy ilyen is megtörténhet! De a remény hal meg utoljára, mert még írni fogsz! Viszont én nem akarlak megbántani, de nagyon szeretném már most olvasni! Ennyi idő alatt már a szívemhez nőttél és az életem részese lettél! Most egy világ omlott össze bennem! Annyira szeretlek!!! <3 <3 <3

    SISSY ^^

    VálaszTörlés
  24. SISSY

    Én nem mondtam semmi olyat ami bántó lenne!
    Én csak elmondtam a véleményemet és nem sértegettem senkit!!!
    De te azt csinálod!Engem ne oktass ki!!!!
    Én támogatom Angyalkát, és szerintem ő egy nagyon nagyon nagyon tehetséges író!!!
    Na mindegy nem fogok itt leállni veled veszekedni!!Nincs értelme!!
    Én imádom Angyalkát és a történeteit!
    Én ezt nem bántásból írtam!
    Mondtam azt is hogy ez az én véleményem!
    És támogatom őt!!!!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  25. Lányok! Héjj! Sissy köszönöm, hogy megvédtél, de Dóri semmivel sem sértett meg :)
    Ne bántsátok egymást, mert valójában ugyanazt írtátok csak a saját stílusotokban :)
    Nagyon köszönöm, hogy támogattok, és őszintén szólva ha író szeretnék lenni ez a legtöbb amit elvárhatok és a legtöbb amit adhattok (L)
    Ha komolyan gondoljátok, hogy itt az írás a lényeg és nem az, hogy fici legyen akkor nem fogok eltűnni :) Mert akkor egy az érdekünk. Én valami komolyabbat szeretnék írni ti meg olvasni szeretnétek. Akkor van itt valami gond :D(L)Szeretlek titeket!

    VálaszTörlés
  26. Szia Angyalka!

    Nagyon örülök hogy nem hagyod abba az írást!
    És én nem akarok veszekedni senkivel!!!
    Bármit amit írsz elfogok olvasni ezt megígérhetem!Te egy nagyon tehetséges író vagy és még sokra viheted!!Mindnyájan szererünk és támogatunk!
    Sissy én azt amit írtam nem bántásból írtam!
    Te meg nekem estél!Én nem szeretnék senkivel összeveszni!Soha nem is szerettem!
    Nekem csak az a fontos hogy Angyalka boldog legyen!
    Én is szeretlek Angyalka!
    Még csak úgy 1 hete vagyok itt, de máris megszerettelek!!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  27. Szóval akkor nekem az a fontos, hogy ti boldogok legyetek nektek meg az, hogy én?!
    Akkor nincs itt semmi baj! Megyek írni (L)
    Én is nagyon szeretlek titeket! Remélem tudjátok és azt is, hogy hálás vagyok! (L)

    VálaszTörlés