A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. július 9., péntek

8.RÉSZ





Robsten III.


In the enchantment of the desire
A vágy bűvöletében




Visszasétáltam az asztalhoz és Robot figyelmen kívül hagyva lehúztam a tequilám. Éreztem, hogy néz, de nem bírtam a szemébe nézni, mintha attól féltem, hogy olyat látok, amit nem szeretnék. Helyet foglaltam a mellett lévő fotelben, mert úgy döntöttem, ha ő már nem rabja a régi szokásoknak, attól én még betarthatom őket.
Éreztem, hogy leemeli rólam szemét, tekintete  a bárpultot súrolta.
-         Úgy tűnik a szöszit elszalasztottam miattad…
Követtem pillantását, és valóban… A cicamicának hűlt helye sem volt. Néma kárörömmel és nem kevés duzzogással hangomban azt feleltem:
-         Igen. tényleg nagy kár. Ezek szerint még egyáltalán nem volt neked elég mára… Én minden bizonnyal csak az előétel voltam ugye?
Újra rám nézett, de most nem fordítottam el fejem, mert látni akartam, hogy reagál gúnyos szavaimra. Látszott, hogy gondolkodik, majd a cigis doboza felé nyúlt, s közben azt sziszegte fogai közül:
-         Te olyan vagy, mint a vámpíroknak a vegakaja, jó erőben tart, de a szomjat sosem csillapítja igazán.
Hápogni kezdtem… Erre nem számítottam, most ezt, hogy a francba értette?
Annyira kevés lennék neki, hogy még csak „előétel számba se vesz”?  Ezt nem hiszem el! Mi a franc romlott el ennyire, ezt nem bírom ép ésszel feldolgozni! Kedvem támadt, minden csábító fortélyom és női praktikám bevetni, hogy megmutassam neki, még mindig érek annyit, mint hónapokkal ezelőtt.
Néhány néma perc töprengés után úgy éreztem, hogy az alkohol fölém kerekedik, és a szám önkéntelenül is szólásra nyílott.
-         Miért gyűlölsz ennyire?
Rob előbb rám nézett, majd halkan heherészni kezdett.
-         Kristen megcsaltál, azután meg nem ment más csak az anyázás nem értem min csodálkozol. Eddig nem úgy tűnt, mintha különösebben zaklatnának az érzéseim, vagy ha te bárhogy máshogy éreznél. Egyébként meg ki beszélt itt gyűlöletről, ez elég erős szó lenne arra az érzésre amit érzek. Sokkal inkább nevezném, közömbösségnek. Egy olyan ember vagy számomra akit egyszer nagyon szerettem, de aztán szépen lassan minden érzést kiölt belőlem a folytonos háborúzás.
Most rajtam volt a sor, hogy gondolkozzam, bár ez most nagyon nehezemre esett, Mi a fenének nyitottam ki a szám egyáltalán.
-         Igazad van én is pont így érzek…
Meggyújtotta a cigit, melyet már vagy tíz perce szorongatott, és a füstöt a plafon felé fújta, olyan hévvel, mintha egyenesen lyukat akarna ütni a falba.
Ismét nem bírtam tovább a hallgatást, pedig az elmúlt hónapokban elég sok tapasztalatot s gyakorlatot szerezhettem belőle.
-         De hát te is megcsaltál… Vajon ha nem tartunk szünetet akkor egyikünk sem követi el ezt a hibát?
-         Nocsak… Fél év kellett hozzá, hogy civilizáltan tudjunk beszélni viselt dolgainkról az előzményekről és a következményekről?
-         Úgy tűnik… - Meg nem kevés alkohol-tettem hozzá gondolatban.
-         A szünetet ha jól emlékszem te kérted és az okát őszintén szólva még a mai napig sem tudom. Emlékszem, hogy sokat veszekedtünk a vége felém, de az is tisztán rémlik, hogy ezeket az alkalmakat mindig te kerested és bolhából csináltál elefántot. Amikor szünetet kértél teljesen biztos voltam abban, hogy te ezt a kapcsolatot már nem akarod, csupán azért nem akartál egyből szakítani, hogy ne bánts meg.
Én is rágyújtottam. Sosem gondoltam, hogy ilyen tisztán látja a dolgainkat, pláne, hogy sosem beszéltem neki az aggályaimról vele kapcsolatban.
-         Azt hiszem ez így is volt. Nem tévedtél. De ezek szerint te nem akartál véget vetni semminek… Mégis olyan könnyen lefeküdtél azzal a másik nővel…
Kezét olyan erősen szorította ökölbe mielőtt válaszolt volna, hogy bütykei szinte kifehéredtek
-         Ahogy te is nagyon könnyen odaadtad magad annak a pasasnak. Ha jól emlékszem nincs, olyan törvény amely kimondaná, hogy ha kiszeretsz valakiből, és szakítani akarsz de látszólag csak szünetet kérsz akkor egyből le kell feküdnöd valakivel.
Ebben is igaza volt. Nehéz volt itt ülni vele és ezekről a kényes témákról csevegni, miközben az összes eddigi veszekedésem melyeknél egyértelműen azt hittem nekem van igazam, megdőlni látszanak. Mintha most jönnék rá, hogy mekkorát tévedtem, amikor már láthatólag annyira késő, mint Húsvétkor Karácsonyi ajándékot venni.
-         Miért feküdtél le velem az előbb?
Halkan kacarászott, de nem szívből jövő nevetés volt. Ebben a pillanatban olyannak láttam, mint egy sokat megélt bölcs s elfáradt embert, akinek válaszolnia kell a fiatal diák kérdéseire, holott a válaszok teljesen egyértelműek.
Ha azok is voltak, és semmi logikát nem találtam bennük, melynek alapján elindulhattam volna, így maradtak az ostobának tűnő kérdések.
-         Elégtétel. – mondta nemes egyszerűséggel.
Bután néztem rá, így kis idő után folytatta.
-         Elszalaszthatatlan alkalom. Elégtétel a múlt miatt és bizonyság a jövőre. Leakartam tesztelni az érzéseim, mind a lelki mind a testi vágyak iránt.
A szívem érthetetlen módon heves dobolásba kezdett az érzések szónál, ereimben a vér, pedig forrni amikor Rob ajkai a vágyat formálták.
Mielőtt folytatta volna újabb két cent folyt végig torkán, miközben kibámult az ablakon a hajnali fényeket figyelve.
- Semmit. Pontosan az történt, amire számítottam. Minden lángolás megszűnt, ami régen volt. Csak szex volt és ennyi.
Hirtelen nem kaptam levegőt, s szemem értehetetlen módon kiszáradt.
Kinéztem egy képet a szemközt lévő falon, és olyan erősen koncentráltam rá, míg végül, pulzusom kezdett visszatérni a normálisba, s a hangom is visszanyertem kissé.
- Igen. Nekem is. Csupán érzelemmentes szex…


23 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett! Megérte erre várni! Viszont az nagyon rossz volt, amikor Rob azt mondta, hogy már nem érez semmit... :( De biztos megoldod! ;) És köszi, hogy mégis hoztad! (L)
    Puszi: Crystal

    VálaszTörlés
  2. Robnak sose higgyetek amikor ilyeneket mond :D
    Ha tényleg ezt gondolná én magam folytanám meg a tál gulyásában :D (L)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Hát ezek ketten tutira nem normálisakXD
    Érzelemmentes szex, mi?? Nah hiszi a piszi:D
    Ebbe több érzelem volt, mint a Titanicba!!!
    Legalábbis részemről:D
    Vááááá ez a Rob is a bejövős kategóriába van nálam Angyalom:P
    Tök jó, hogy totál benyomva egy menet után tudják megbeszélni, hogy mi romlott el köztükXD
    Már Brinél is írtam, hogy bírom az olyan részeket amikor a szereplők nyulak bevallani az igazi érzéseiket!!! Mert Kristenben most megmozdult vmi:)
    Rob beszólása a vega vámpírokról, odavágott, de rendesenXD
    Nah elég mára belőlem......remekmű, imádom ezt a történetet és bocsi, hogy eddig nem írtam, de nem vagyok itthon:S
    Szeretlek Angyalom és várom a mai 2 új fejit(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  4. Imádlak Lillucim! Am. semmi baj, csak hiányoztál :D Nem kicsit!!! Hát ezek mindig hülyék, bármit tesznek XD
    Mai 2 új feji.......Jajj..... :D A nap miért csak 24 órából áll ez nem igazság! :D
    Szeretlek!! (L)

    VálaszTörlés
  5. Neeeeee! Hát ezek teljesen megőrültek! Azért remélem Rob nem gondolta komolyan! Várom a kövit!!!!! :D:D:D Még ma jön ugye? :D:P Puszi:Gabica

    VálaszTörlés
  6. Na ez még Robtól is durva volt.
    Hát remélem hamar rájönnek, hogy ez sokkal több volt mint "érzelemmentes szex".
    Nemsemmi hogy így Kris szemébe vágta.
    Bár végül is mind a ketten lefeküdtek vkivel, túl tehetnék magukat ezen, és ahelyett hogy egymást szidják állandóan kibékülhetnének.
    Bár ezt olvasva úgy érzem az még jó időben telik majd.
    Mindenesetre csodás lett Angyalom mint mindig.
    Kösziiiii!
    (L)
    Pussz: Lizz

    VálaszTörlés
  7. :D Szia!! :D:D:D:D xDD
    Nah látod, mostmár rávettem magam a kommentelésre. :D xD
    Írtóra tetszett, de ezek ketten elég idióták. xD
    És bambák, és marhák, és Rob egy majom,
    de azért szeretjük őket. Úgy veszem észre, Rob minden áron bántani akarja Kristent xDDD :D xD Kristen meg mindig visszavág. :D Két ovis. xD
    Amúgy meg imádtam. Kedvenc RS sztorim. xD Ez eddig a legjobb alkotásod. :D
    Várom a folytiit!!
    Siess vele! Ma 2 kell legyen!! Ha nem lesz két friss, gyakorolom rajtad a terrorista énem xD :D
    puszi, Evelyned, Antid. :D
    p.s.: Gyere RPD-re!

    VálaszTörlés
  8. Angyalom.... nem nagyon tudok mit mondani :D
    IMÁDOM EZT A ROBOT, DE NAGYON :D pont úgy mint a másik elején...
    ezek szerint bejönnek a hülye, egoista, érdektelen faszok...
    nem mintha erre nem jöttem volna rá az elmúlt lassan 9 hónapban :S :S :S
    Mindegy is. Kristen szerintem ismét... fellángolt?! Megint érez valamit Rob iránt. Valahol legmélyen, csak még magának sem vallotta be, de én tudom :P
    Rob meg... :D (L) (L) sok szívecske neki :D hiába ilyen farok.
    NAGYON NAGYON NAGYON ÉS MÉG SOKSZOR NAGYON HIÁNYOZTÁL :)
    szeretlek (L)
    Kristen

    VálaszTörlés
  9. Hú hát igen... elég furcsa módba kapcsoltál... nem voltam ithon 2 hétig és ez a váltás nagyon meglepett. Nem is tudok mit mondani ehez az új stilushoz... :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  10. Ez most azt jelenti, hogy furcsa, de tetszik, vagy Angyalka mi a frászt művelsz?? XD

    VálaszTörlés
  11. ajj ne már :(
    érzelemmentes.....:S
    ez nem lesz így jó


    Bibi.....

    VálaszTörlés
  12. Csóki írta...

    Mára két fejezetet ígértél...rem meglesz..;)

    Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből.
    De nem szeretem amikor nem szeretik egymást..:S

    :)(L)

    VálaszTörlés
  13. jó volt..
    de szomorú,nem jó így olvasni,h semmi érzelem .
    lehangol engem is
    Niki:(

    VálaszTörlés
  14. jaja sztem is jöhetne már egy kis romantika...
    én sem szeretem azt,h közömbösek egymásnak..
    :S
    Hajna

    VálaszTörlés
  15. Katka írta...
    Nekem tetszett,bár nekem is hiányzik a szeretetük egymás iránt. :S

    VálaszTörlés
  16. Tetszett,h így megbeszélték-.-
    Remélem,h több volt ez érzelemmentes szexnél ;)
    :P

    VálaszTörlés
  17. Lüszi írta...

    Jó feji lett,de nekem is hiányzik a nagy szerelem :))

    Angyalka ezt a zenemasinát nem lehetne levenni?Vagyis nem levenni,csak megcsinálni úgy,hogy ne induljon el automatikusan,mert idegesít.:S

    (L)

    VálaszTörlés
  18. Hát..ez nekem nem nagyon tetszett..mármint,hogy nem szeretik egymást,veszekedés..:S ez most nem jött be..de azért olvasom tovább egy ideig..hátha jóra fordul a kocka. :)

    Zsuzsi..:)

    VálaszTörlés
  19. Gondolom most az jön,h Robert összejön egy csajjal és Kris szenved........
    :S nekem sem jött be :S
    Ők eggyüüütt jóó,bár tudom,h nem lehet minden heppyyyyyyy.....de szeresssssssék meg egymást újra és vegyék észre,h nem tuzdnak egymás nélkül létezni.Remélem ez az "érzelem mentes szex ráébreszette őket arra,hogy szeretik egymást.:)
    Bambííííí :)

    VálaszTörlés
  20. HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ NAGYON JÓÓÓÓÓ VOLT...:PPPP
    VÁROM A FRIIISSSSTT!!!!!!!!!!!
    MIKOR LESZ?????????????

    ÉS IGAZUK VAN A TÖBBIEKNEK.......ROBSTEN=SZERELEM :PPPPPP

    CSIGUSZ :PPPP

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó volt ez a fejezet is!
    A vámpíros-vega kajás dolog nagyon odavágott!
    Tetszik, hogy a filmre is utalsz benne, szerintem ezzel csak még izgalmasabb, és azt is tetszik, ahogy formálod a karaktereket, ezáltal olyanok lesznek, mint akármelyik földi halandó :)) (Végülis azok, csak hát a sztárság na...Szokott felnyomni némi egot.)
    Pussz és várom az újat!!!

    VálaszTörlés
  22. Ez tetszik.Mert ez valami új :)
    Persze remélem azért lesz érzelmes szex is .és egyéb.
    De nagyon nagyon eltaláltad ezt a dolgot szerintem így több izgalom lesz a történetben.
    Imádom ♥És nagyon várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  23. szia!
    hát nem semmi lett:D méghogy egyiküknek sem jelentett semmi... aha, persze... Kris a képre, de Rob vajon mire koncentrált, amikor ezeket mondta?! tehetséges színészek, az kétségtelen:D
    várom a köviket:D

    VálaszTörlés