A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 19., kedd




Stewson


17. Rész


Sikítva ébredtem, mintha egy újabb rémálom gyötört volna, mely valóságosabb volt az összes eddiginél.

Egy édes kisbabáról álmodtam aki rám nézett majd elmosolyodott és felém nyújtotta apró kezecskéit.

Felé akartam nyúlni, minden vágyam az volt, hogy a karomba vegyem és magamhoz öleljem, de akkor váratlanul visszahúzta kezeit, arcáról eltűnt a mosoly majd síró könnyes tekintettel elhalványult majd eltűnt.

Én csak azt tudtam kiáltani, hogy ne! Ne menj el! Ne hagyj itt!

Éreztem, hogy valaki hozzám ér, hallottam, hogy kétségbeesetten a nevemen szólítgat.

Ekkor ébredtem fel.

Éjszaka volt. A szobámban találtam magam, csak a kislámpa fénye világított.

Nem voltam egyedül, Rob ott ült az ágy szélén, ezek szerint ő ébresztett fel.

Arca fal fehér volt, tekintete aggódó és volt benne valami nagyon szokatlan amit nem tudtam megmagyarázni.

- Sajnálom, hogy felébresztettelek- mondtam mosolyogva.

- Kristen… Te… Jól vagy?

- Igen, csak rosszat álmodtam.- volt már ilyen máskor is most mi van?

Rob csak nézett rám, mintha valami porcelánbaba lennék aki bármelyik pillanatban összetörhet.

- Kimegyek a mosdóba- mondtam, azzal felálltam és elindultam.

Egy pillanatra azt hittem, hogy feltartóztat, mert minden egyes mozdulatomat figyelemmel követte.

Ahogy kiértem hidegvizet engedtem és leöblítettem az arcomat.

Nagyon jól esett, mégis volt valami abszurd ebben az egészben, min amikor rossz érzésed van és tudod, hogy valami nagyon fontos kiment a fejedből, de mégsem tudsz rájönni, hogy micsoda.

Kezem, mint mostanában sokadszor a hasamra tévedt. Ekkor lassan elindult a rémület. A hasam ernyedt volt és puha. Minden egyes részlet mint egy tőrdöfés kúszott be a fejembe.

A forgatás, a labda a kisgyerek, a fájdalom és a sok vér.

Az álom… Az álom valós volt.

Elvesztettem. Elvesztettem őt. Az én pici babámat.

A könnyek már maguktól törtek ki, a düh, fájdalom, csalódottság és a mérhetetlen űr amit éreztem elviselhetetlen volt.

Csapkodtam magam körül, mint egy őrült, kikelve magamból.

Minden tárgy ami körülöttem volt hangos csattanással ért földet.

Felálltam majd kifutottam a fürdőből bele egyenesen Robba.

Megfogott, leakarta szorítani kezeim, hogy ne tehessek több kárt.

Most őt ütöttem ahol csak értem. A mellkasát a vállát, nem számított.

Ő csak állt előttem, a kezei még mindig szorosan derekamat tartották.

Nem védekezett még csak fel sem szisszent.

Üvöltöttem vele, kértem mondja azt, hogy ez az egész nem igaz, hogy a kisbabánk nem halt meg!

Kimerültem. Nem bírtam már sem üvölteni, sem támadni.

A könnyeim csorogtak tovább megállíthatatlanul.

Felnéztem rá. Az arca nagyon komor, homloka ráncolódott, egyfajta alázat látszott rajta.

Szemei mérhetetlen fájdalmat és bánatot tükröztek.

De ami végképp tehetetlenné tett az az arcomra lehulló könnycsepp volt, mely nem tőlem származott. Rob hangtalanul, férfiasan sírt.

Fejem a mellkasára helyeztem és engedtem ölelésének.

Soha az életben nem fájt még ennyire semmi úgy éreztem, mintha minden összedőlt volna körülöttem, mintha minden jó a világon megszűnt volna létezni.

/ Robert szemszöge/

Meghűlt a vér ereimben amikor láttam a szinte pörgő kocsit, majd Kristent vérben fürödve.

Azonnal kiemeltem a kocsiból és orvosért kiáltottam.

Az anyósülésen lévő kamerás ugyanolyan értetlenül nézett, mint én.

A doktor hamar megérkezett a stábnak ugyanis bérelt, állandó ügyelete volt.

Azonnal beültünk s a rendelője felé hajtottunk.

A fehér szobába érve feltettem Kristent az orvosi ágyra és várakozóan de ugyanakkor sürgetően az orvosra néztem.

Megütközve emeltem rá tekintetem mikor arra kért kint várakozzak.

Nem. Egy tapodtat sem mozdultam. Nekem mellette van a helyem.

Pár egyszerűbbnek tűnő vizsgálat után rám nézett és megkérdezte, hogy én vagyok. e a barátja.

Hányszor hallottam már ezt a kérdést, de most kivételesen úgy éreztem, hogy őszintének kell lennem.

- Igen, én.

- Akkor tehát önnel kell közölnöm a szomorú hírt.

Értetlenül néztem rá.

- Sajnálom fiam, de a barátnőd elvetélt.

Itt elvágtak nálam minden szalagot, egy árva szó sem jött ki a számon.

Egyből hazavihettem őt. Átöltöztettem, majd ágyba helyeztem.

nem bírta felfogni a történteket.

Hát mégis megtartotta. Minden hazugság volt. De meddig akarta még titkolni?

Iszonyatosan mérges voltam rá, a szobát is átkutattam lehetséges magyarázatokat keresve.

Találtam pár könyvet és videó kazettát.

De ami szíven ütött az egy térkép volt, lehetséges „menekülési” útvonalakkal.

Egyik cigit szívtam a másik után.

Nem tudtam felfogni hogy lehetett erre képes.

Egyből minden értelmet nyert: a cigiről való leszokás, a bűnbánó pillantások, a ragaszkodás

A mérgem kezdett átcsapni valami másba. Szégyenbe, sajnálatba és valami szívsanyargató bánatba.

Éreztem a veszteséget. Az én kisbabám, akiről már egyszer kínkeservvel lemondtam, most végleg elveszítettem.

Visszamentem hozzá. leültem és néztem órákon keresztül.

Nagyobb szerelmet éreztem, mint valaha, de ez most nagyon sok bánattal párosult.

Nem tudtam őt gyűlölni azért amit tett, sokkal inkább magamat amiért ebbe a választásba kényszerítettem. Talán ha teljes mértékben támogatom, ha jobban odafigyelek rá, magam is rájöhettem volna. Lágyan végigsimítottam arcán, mintha ezzel lemoshatnám bűneim nyomát.

29 megjegyzés:

  1. aaahj ez nagyon szomorúú :'((
    mindjárt sírok :(
    óh angyalka, rem. minden rendben lesz velük...

    VálaszTörlés
  2. ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ ,NAGYON NAGYON JÓÓÓ,SZEGÉNYKÉIM MEGINT SÍRTAM ,DE EZ VAGYOK ÉN ,ÁÁÁH IMÁDOM !!! Camy

    VálaszTörlés
  3. drágaságom! hiper szuper amit alkottál. megint nem tudok mit írni :D de remélem megérted. Kétszer írtad meg? el sem hiszem és mégis ilyen gyorsan kéz lett. és még milyen jó :D imádtam. az elején nagyon sajnáltam kristent és azt hittem rob haragszik rá, aztán meg robot sajnáltam... ördögi kör :) na mind1. imádtam minden sorát
    i love u honey <3

    VálaszTörlés
  4. :( mégsem első xD camy

    VálaszTörlés
  5. háát ANGYALKÁM nincsenek szavak ... esküszöm megkönnyeztem annyira szomorúú,de imádtam :D csóók <3

    VálaszTörlés
  6. Szia. Írtam már az üzenőfalra de most ide is írok hogy legyen mit olvasnod. Egyszerűen imádtam ezt a részt is mint a többit. (Persz ez természetes hisz a te történeted arra késztet hogy imádjak) Kicsit nagyon szomorú de nekem nagyon el nyerte a tetszésem. Már nagyon várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
  7. szia!
    nagyon tetszik a történet!várom a folytatást:)

    üdv:meli

    VálaszTörlés
  8. szia nagyon tetszik amit írsz,és ahogyan írsz folytasd hamar :)

    VálaszTörlés
  9. ANGYALKÁM írok még egy párat h estére feltedd XD

    VálaszTörlés
  10. na még egyet:..xd...ELKÉPESZTŐŐ (L)

    VálaszTörlés
  11. szia!
    nagyon tetszik a történeted!ez egy kicsit szomorú rész volt nem is kicsit inkább nagyin.remélem hamar jön a kövi!és csak így tovább az írással:)
    puszy

    VálaszTörlés
  12. szia!
    nagyon jó lett bár egy kicsit szomorú (vagy inkább nagyon) h elvetélt Kriszten
    remélem még ma teszed fel a kövit :D
    csak így tovább
    dóri

    VálaszTörlés
  13. Jó lett és nagyon szomórú!!:(:(DE remélem minden rendben lesz és lesz majd nekik kis bébi-ük!!:):D Várom a következő fejezetet!!
    Puszika!!:):D

    VálaszTörlés
  14. Az elején, egy pillanatra nem értettem mi van! De aztán rájöttem:) Annyira jó volt babám, hogy azt elmondani nem tudom! De nagyon rövid, de mivel Te szinte mindennap elkápráztatsz minket egy -egy fejezettel, elnézem!:P
    Na, akkor most a rideg valóság! Ahogy Kristen rájött, úgy hűlt meg az én ereimben a vér! Tudtam, hogy nagyon fog szenvedni és fájni fog neki, de ahogy leírtad...én kb belehaltam volna! Remélem érted, mert én nem biztos, hogy érteném, amit összezagyválok. De az az érzés, amit leírtál, olyan intenzív volt, meg ahogy leírtad...szóval érted.
    A cérna nálam ott szakadt el, mikor elolvastam ezt a sort:"Rob hangtalanul, férfiasan sírt." Elsírtam magam...ahogy elképzeltem Robot, meg a fájdalmukat, én sem bírtam tovább! Ettől látszik, milyen profi vagy és milyen remekül át tudod adni az érzést és a képet!
    Aztán Rob szemszöge...nem is Rob lenne, ha nem magát hibáztatná!:) Jó volt olvasni, Ő mit érez!
    Köszönöm ezt a csodás fejezetet! :) Imádlak téged!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  15. Angyalkám..hát ez valami isteni lett,mint az előző is..:)
    Annyira szép,és még is szomorú :)
    Egyszerűen nem tudok betelni vele:) És szegény Kris,azt hitte hogy csak egy álom...és szegény Rob :)
    Már megint a sírás határán voltam...annyira imádom!
    Nagyon várom a kövit..és remélem minden rendeződik :)
    Puszii (L)

    VálaszTörlés
  16. jajj Angyalkám ez annyira szomorú lett
    nem vagyok egy meghatódós fajta sírós meg főleg nem de ez most annyira szomorú lett hogy már folynak a könnyeim:S
    most komolyan annyira sajnálom mind a 2-őjüket:(
    Katta

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    jajj ez nagyon szomorú volt, de akkor is jó. Tökre bele tudtam élni magam:S majdnem sirtam is:( Jól sikerült, várom a kövit, és remélem az már kicsit jobb hangulatú lesz:S amennyire lehet ezek után... :)
    puszi

    VálaszTörlés
  18. olyan szomorú:( szegény Kris pedog nagyon szerette volna a babát...aztán Rob amikor sírt én akkor elsírtam magam:( de csodás lett:D

    VálaszTörlés
  19. Szia!!!
    Ahogy azt elöttem már egy páran leírták, ez nagyon szomorú volt!!! De nagyon-nagyon jóóó lett, remélem minden megoldódik!! Várom a folytatást mert te vagy az 1ik kedvencem:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  20. áááá de jó lett ez iss*.*
    ééééééésss úgy néz ki ma duplán kapunk a jóból;)
    puszi

    VálaszTörlés
  21. Na itt vagyok újra :D
    Szóval, azt hiszem ez az eddigi legszomorúbb fejezeted, úgyhogy remélem alakunak még jobban is dolgok....ha jól emlékszem, eddig még nem volt Rob szeszöge nálad sosem, vagy tévedek? Könnyen megeshet elég szelekítv tud lenni néha a memóriám :D
    Most ezért ne utáljatok meg, de én valahogy nem rajongok a baba témáért, ezért annyira nem volt fájdalmas ez a fejezet....legalábbis ezen a téren, mert ahogy lertad hogy mennyire szomorúak, hogy Krsiten kiborul, Rob meg megint ostorozza magát az tényleg nagyon szomorú volt.
    Nagyon ügyes vagy, írogass csak, úgyis meglesz a 20 komment a friss után kb fél órával :D Szóval gyakorold a gépírást, kedves :D Szükséged lesz még rá :P
    Na ennyi volt mára az abszolút gyökér kommentjeimből, ha ma írsz még akkor azokra holnap (vagy ha holnap nem jövök holnapután) írok valami hasonlóan mélyeszántó gondolatot [:
    Láv
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  22. ez nagyon szép volt nekem nagyon tetszett és tényleg annyira jól megirtad nagyin jó vároma kövit

    VálaszTörlés
  23. SZia Angyalka!!


    NAgyon nagyon tetszik a törid! imádom! Megsírattál bevallom őszintén. Szegény kristen, ahogy próbálja felfogni h mi történt vele, és azt a csalodottságot. Rob hát igen... Ő már csak rob marad a kis cuki tüneményes szeretnivalo pasi. NAgyon szomi lett de alig várom a kövit!

    VálaszTörlés
  24. Áhh jó lett:DVárom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  25. A könnyeim az asztallapra potyognak és szorgosan szipogok. Bár bevallom kicsit csalódott vagyok amiért nem az ufós lett.Xd Neeem nem vagyok csalódott,nagyon szupi lett. :P<3 Egy ideig nem tudok írni chatbe mert rengeteg dolgom van a könyvemmel kapcsolatba ,de igérem szorgosan fogok olvasni és írok kommentet is! :)

    VálaszTörlés
  26. szerintem is nagyon jó lett:)
    de nagyon szomorú is.
    sírtam is.de én minden ilyenen sírok:)
    szegények:(
    remélem jobbra fordulnak a dolgok:)
    puszillak.(K)

    VálaszTörlés
  27. Baszkiiiiiii!T_T először én is azt hittem hogy csak álom volt az egész, mert már tök megszoktam a gyereket, meg minden.( pedig az elején nem akartam ..) aztán mikor mondja hogy nem álom volt, basszus szegény Kristen, megértem a dührohamát. És Rob, angyalom imádtam ahogy leírtad a szemszögét, hogy ő is szenvedett, hogy ő neki is fájt, az elevenembe találtak azok a mondatok, de komolyan, és baszkiii sírt, a mi Robunk, ha csak belegondolok már depresziós sírós kedv kerülget. Az utolsó bekezdés volt a legjobb, valahogy mindig azok a legszebb soraid drágám. "Lágyan végigsimítottam arcán, mintha ezzel lemoshatnám bűneim nyomát." most komolyan, hogy tudsz ilyen szépen kitalálniii egyáltalán???szipszip ráadásul pont Rob monjda.. T_T de most megyek a kövi fejezetre, ha ebből nem vágtad le hogy imádtam akkor fogyi vagy :p
    láááw
    xoxox

    VálaszTörlés