A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 21., csütörtök






KEDVES OLVASÓK... MOSTANTÓL MIN 30 KOMMENTTŐL KERÜL FEL ÚJ RÉSZ! /EZ A VÉGSŐ FELJEBB NEM MEGYEK!/ TEHÁT ELŐRE MEGÍROM NEKTEK A RÉSZEKET ÉS MIN 30 KOMMENTTŐL FELKERÜL AZ ÚJ RÉSZ. /AZ ÉN VÁLASZAIM A KOMMENTJEITEKRE NEM SZÁMÍTANAK/ ELŐRE IS BOCSÁNAT MINDENKITŐL ÉS ÚJRA KÖSZÖNÖK MINDENT ÉS SOK PUSZI!




Stewson


20. Rész


Már egy hét telt újjászületésem óta…
Robbal fogalmazhatunk úgy, hogy kölcsönösen ápoltuk egymás lelkét.
Az első napokban nem igazán voltam hajlandó ételt magamhoz venni, de kedves RPattzem egy sajátos módszer segítségével mindig rám erőltette a kaját.
A taktikája az volt, hogy egy adag leves egy adag csók.
Amikor megkérdeztem, hogy mi történik ha nem levest eszem, hanem valami táplálóbbat egyből nevetni kezdett.
Igen. Azt hiszem először hallottam azóta az éjszaka óta nevetését.
Ami engem illet kezdtem visszatérni régi pompámba és tündöklésembe, ami abból állt, hogy
újra úgy káromkodtam, mint egy benzinkutas és visszaszoktam a cigire.
Hiányzott ez a régi megszokott rituálé.
Vidáman üdvözöltem régi önmagam, hiányzott a felelőtlenség és a fiatalság.
A forgatás újabb egy hetet csúszott miattam, bár senki sem haragudott rám emiatt.
Természetesen senki sem tudta a valóságot, még anyám sem.
Rob valami nagyon pitiáner hazugságot tálalt nekik arról, hogy a kocsiban valami megvágta a hasam és blablabla. Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy havi bajom volt.
A rémálmaim még maradtak egy ideig, de azt a szörnyűséget azóta nem álmodtam újra.
Az első forgatási napom nagyon jó volt, végre újra hozhattam a régi színvonalat és úgy estem keltem ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
Újra viccelődtem és beszólogattam.
Az elmúlt egy hétben szinte minden napot együtt töltöttünk Robbal ami nagyon jól esett, de már egy kicsit flusztráló volt mindig a szoba négy falát bámulni.
Amikor ezt megemlítettem neki egyből felcsillant a szeme.
Szerinte már olyanok voltunk, mint a nyolcvan éves házasok, akik mindig csak keseregni tudnak és a hintaszékben kötögetnek.
Na ezen én nevettem el magam.
Megérdemeljük a szórakozást és bulizást.
Gyorsan körbetelefonáltuk az ismerősöket és persze mindenki vevő volt az efféle mulatságra.
Rob hazaugrott az anyjához, mert miattam kicsit elhanyagolta… Szégyelltem is magam ahogy kell.
Megbeszéltük, hogy majd ott találkozunk.
Kedvet kaptam újra nőnek lenni. Már nagyon régóta leszartam, hogy- hogy nézek ki.
Most nem kellett sem fodrász sem sminkes sem manikűrös.
Úgy döntöttem képes vagyok a rám váró feladatra elvégre eleget tanulhattam már kedves barát- és kolléganőimtől Nikkitől és Ashtől valamint a rengeteg fotózáson szerzett tapasztalatból.
Hullámos tincseimet szabadon hagytam, de a tarkómnál csináltam egy-egy hajfonatot és ezeket hátulra illesztettem, majd jó alaposan lefújtam hajlakkal.
Kicsit amolyan régimódi Júliás frizurám lett, így ehhez illő ruhát próbáltam keresni.
Találtam egy fehér klasszikus szabásút ami nagyjából a fenekem alatt végződött és a kicsi melleimet próbálta hangsúlyozni egészen nagy sikerrel.
Amolyan Krisztes kiegészítőket használtam. Semmi csilli-villi cukimuki inkább az antik elegancia.
A megfelelő magas sarkút kiválasztva vetettem egy vágyakozó pillantást kedvenc, lapos és kényelmes Conversemre, majd kénytelen- kelletlen belegyömöszöltem lábam a bokatörő lábfájdító topánkába.
Hát nem csodálom, hogy Hamupipőke elhagyta a cipőjét… Nem azért maradt az az üvegcipellő a bálon, mert leesett a lábáról, hanem lerúgta magáról, mert már nem bírta a szenvedést.
Nah teljes királynői pompában vonultam ki konyhába, hogy igyak egy pohár vizet és kibe futottam? Anyámba.
Végignézett rajtam, majd könnyes szemekkel azt mondta: „Hát mindig tudtam, hogy egy lányt neveltem pedig jól titkoltad”!
Kösz anya… Kíváncsi lennék ha a fiadat látnád ilyen ruhában akkor mit szólnál- nevettem magamban, mivel még mélyen élt bennem a kép, ahogy kisebb korában elkaptam Camet és ráadtam anyám magas sarkúját, ő meg két méter után elesett és könyörgött, hogy szabadítsam meg tőle.
A kocsiba ülve, gyorsan felhívtam Robot, hogy merre tart, azt mondta még vagy egy fél óra míg megérkezik.
Remek. Nem sok kedvem volt nélküle bemenni, de az sem tűnt jó ötletnek, hogy a kocsiban dekkoljak.
A hely elé érve, már láttam a vörös szőnyeget.
Nah ezeknek meg ki szólt? Vagy magukkal hurcolják a rohad szőnyegüket mindenhová?
Mindegy. Két legyet egy csapásra, Chris úgyis azt mondta, hogy hiányom kezdett feltűnni a piócáknak is.
Kiszálltam és kedvesen mosolyogtam és integettem. Még pár pózt is bevágtam a kedvükért.
Ahogy beértem egyből Nikki sietett elém és egy pohár pezsgőt nyomott a kezembe.
Na igen, ilyen egy legjobb barátnő, de azért jobban is ismerhetne… Pezsgő? Ennyi erővel limonádét is hozhatott volna.
El sem tudtam hinni, mennyire hiányzott ez az egész. Végre nem volt bűntudatom, nem kellett titkolózni és felszabadultan nevethettem.
Igazam volt a pici emléke és a fájdalom örök emlék marad, de úgy döntöttem tovább kell lépni és igazat adtam Robnak abban, hogy még bármennyi gyerekünk lehet, de ezeket a pillanatokat ki kell élvezni, egymással.
Kintről nagy hangzavar szűrődött be ebből tudhattuk, hogy hamarosan belép valaki közülünk az ajtón.
Lélegzetvisszafojtva vártam, hogy ki lép be, bár azt hiszem egyértelmű, hogy kiben reménykedtem.
A Mr. hamarosan meg is jelent, végignézett rajtam ,majd se szó se beszéd felém rohant és egyből magával húzott az erkélyre.
Mi a franc?

















63 megjegyzés:

  1. Szia!
    jajj hát hoztad a formád:D nagyon jó volt ez is, örülök, hogy Kris újra a régi:) és túlvannak a depin.
    Nagyon gyors vagy, ilyen hamar friss...:D imádom!! puszi

    VálaszTörlés
  2. :D Viki köszönöm szépen!!! És igen, első! Nagyon gyors voltál! :D (L)

    VálaszTörlés
  3. NEM HAGYHATOD ITT ABBA! Ne szórakozz velem, szeretlek, de nem áok jót magamért, ajánlom mindenkinek hgy összedobjon harmincat hogy holnap olvashassam tován, Angyalka,miért kínzól? Hét ne szereted a te kis perverz kiscsibédet, hát nem érzel iránta szánalmas amikor ilyen szépen kérlel téged? :D Örülök, hogy újra a régi rend van, kis aranyosak [: MamaStew, igen, kihagyhatatlan...:D Robot egyre többen nevezitek neme egyszerűséggel mr.-nek pedig ugyananni gombot kell lenyomni mintha robot írnál :D Egyre több beceneve van már :D Jaj ez a rész de jó volt végre valami vidámabb és rosszul hittem, nem volt vacation, de nem baj, egyszer még úgyis bepótolod, de úgy istenesen :D na remélem már elkészültél vele, mert nemsokára teheted fel a következőt :D
    Puszcsika van béjbi
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  4. Honey!
    Ez valami csodálatos mint mindig! Imádtam.
    Örülök, hogy Kris régi fényében pompázik. :D
    Egy kanál leves egy csók.... hmm.... nem is rossz ötlet :P
    MamaStew!!! Imádom azt a nőt.
    Na de Kristen se volt semmi. Elképzeltem ahogy Cameron tipeg a tűsarkúban xD
    Na megint várhatunk 30 kommentet.
    SZADISTAAAAA!!!! IMÁDLAK!
    Már most elkezdheted írni mert úgyis meg lez hnapra.
    Da a vége? Csak ismételni tudom. Mi a franc? Az! Függővég? Komolyan? Ez nem ér!!
    Bassza meg! Nem fogok tudni aludni.

    GYERÜNK PÖTYÖGNI MEGINT MERT FÜGGŐVÉG SZINDRÓMÁBAN FOGUNK MEGHALNI!!!!!!!!

    i love u <3 :) you're amazing :D

    VálaszTörlés
  5. jajj imádtam annyira jó lett:)
    nincs is rá mgfelelő szó, de most komra
    annyira jó hogy össze gyült a 30 komi:)
    remélem most is mihamarabb össze gyűlik:)
    puszi:Katta

    VálaszTörlés
  6. Én ne szeretnélek perverz kiscsibém???
    Na olyan vakációt dobok neked össze a kövi részhez, hogy minden perverziódat kiélheted!
    Csak neked meg a perverz bandának :D
    Tök érthető volt amit írtál, nem tudom miért hiszed mindig azt, hogy nem :D
    Függő vég igen... nem bírtam kihagyni... a véremben van neharagudj... Ezért seggberúghatsz jó? .D
    IMÁDLAK TE PERVERZ KISCSIBE! :d (L)

    VálaszTörlés
  7. Kris baba, majd én mondok neked estimesét ha nem tudsz aludni, és te is seggberúghatsz a függővég miatt :D
    Nah jah én is kibírnám ha Rob megetetne :P
    ÉS NYOMÁS KRIST OLVASNI, MERT NÁLA IS OTT A FELTÉTEL!!! ÉS OLYAN RÉSZ JÖN, AMIRE MÁR RÉGÓTA VÁROK!!!
    Szeretlek kis tollas baby! :D I LOVE YOU TO!
    (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  8. Ide is írok. NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON, NAGYON na fojtathatnám még de az én kezem is le rohadna és te is meg unnád ezt a sok NAGYONT. Na szóval Nagyon jó lett ismét. De tőled nem is lehet roszra számítani. De itt abba hagyni áá. Már nagyon várom a folytit és reszkes mert hiper szuper gyorsan össze fog jönni 30 komment.
    :D

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen Katta!!! Nagyon örülök, hogy tetszett! Szerintem elég béna lett, de majd a kövit megpróbálom jobban összehozni :)
    (L)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett:) örülök h Kris újra a régi és túlvannak a bánaton...szuper vagy:))) cupppantás

    VálaszTörlés
  11. Nah Sweet most jól rám ijesztettél :D
    De a sok nagyon miatt csók az elfáradt kezeidre!
    Tök jó veled a chatben dumálni :D Te vagy ám az első a "bandán kívül" aki rendszeresen ír oda :D (L)
    NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON ........:D örülök, hogy megismerhettelek! (L)

    VálaszTörlés
  12. Köszi Évike ígérem mostantól kicsit könnyedebb részek lesznek! :) (L)

    VálaszTörlés
  13. Én is örülök hogy meg ismerhettelek. Jó olyas valakivel beszélni aki meg ért és nem csak rossz érveket tud fel hozzni ez ellen az egész terhesség ellen.

    VálaszTörlés
  14. Édes drága üntyüri pütyüri ANGYALKÁM!!XD
    csak én vettem észre vagy nem tom de nem tünt fel hogy az elöző rész is a 19. volt?
    Am jó lett csak rövid,tömör.Bár tény és való kevés időd volt rá hála nekünk kommentezőknek:D
    EZ most nem volt olyan hosszúságú hogy tudjak neked építő jellegű kritikát írni.
    Várom a kövit és annak érdekében mindent megtszek hogy összejöjjön a 30hozzászólás:)
    MILLIÓ PUSZI

    u.i.Jó éjt és szép ámokat.

    VálaszTörlés
  15. Mert ez egy szép és nemes dolog! és már sokszor elmondtam, de nagyon büszke vagyok rád! (L)

    VálaszTörlés
  16. Nézd már minden észre vesz! Hál Istennek! :D
    Így van nagyon sokat köszönhetek nektek és köszönök is!!! Nah majd holnapra írok nektek egy normál hosszúságú részt!
    Hiba javítva főnök!! :D
    ÉS MÉGYEGYSZER NAGYON KÖSZÖNÖM!(L)
    Jó éjszakát neked is! (L)

    VálaszTörlés
  17. Köszi!!! Ez sokat jelent számomra! De komolyan!!

    VálaszTörlés
  18. jajj úgy örülök, hogy minden ok, és kezdenek túlleni rajta. Elképzeltem ahogy Kris puccba vágja magát :P várom a folytatást ;) remélem hnap már lesz... :)
    puszóó

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm szépen Lilla!!! Én is remélem!! Igen próbáltam visszaterelni őket a régi kerékvágásba :D (L)

    VálaszTörlés
  20. Hy girl!!

    I love it!! It's amazing and brilliant!!XDXD
    Oké leálltam az angollal csak egy török sráccal msn-ezek azt bennem van a ynelvXD
    Imádtam de emberkinzás itt abbahaygni

    Ui: Mindenki huzzon bele és gyorsan gyorsan gépelje be ide pár komit MERT ÉN MIELŐBB AKAROM OLVASNI A KÖVIT!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  21. ez is oltári lett:D
    itt abbahagyni...már megszoktuk:D
    remélem meglesznek a komiik.:)
    az új részt akaroom:D
    puszi.

    VálaszTörlés
  22. Köszi Vivi! Nag ennyit még én is érettem csekélyke angol tudásommal :D Igen egyszer én is MSN-tem törökkel, de én mindig webfordításba írtam be mindent :D
    Köszönöm szépen!! Sok puszi!!! (L)

    VálaszTörlés
  23. Köszi Krisztu!! igen tudom, hogy gonosz vagyok, már többen állnak sorba, hogy seggberúgjanak :D kÖSZI DRÁGA ISMÉT!!! (L)

    VálaszTörlés
  24. SZia!
    Húúúú, na végre túljutottál a holtponton, ennek örülök, mert kezdtem magam depisen érezni, hogy ilyen szomorú a törid, de remélem most kiengesztelsz minket egy kis pikáns résszel.
    szóval hajrá, csak így tovább:D

    VálaszTörlés
  25. Kedves Névtelen! Köszi, hogy velem szenvedtél :D Igen pikáns vagy ahogy mi mondjuk vakációs rész lesz :D KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!! (L)

    VálaszTörlés
  26. Jó lett!Őrölük,hogy Kris talpra állt!:)
    Várom a kövit!
    Pus!

    VálaszTörlés
  27. ez nem ér!!!!:)
    pont itt abba hagyni!!!!!!!!!!!!4:P
    nagyon várom a kövi részt:)
    puszi:)

    VálaszTörlés
  28. nagyon tetszett!!szépen irsz!!
    puszi

    VálaszTörlés
  29. Jó de akkor ma remélem lesz folytatás:D

    VálaszTörlés
  30. nagyon szper lett izgatottan várom a folytit:D

    VálaszTörlés
  31. ez is nagyon jó lett!
    itt abbahagyni..:D
    gyerünk komikat írni!!már várom a folytatást.:)

    VálaszTörlés
  32. Hú! Hát ez övön aluli ütés volt:)
    Itt abbahagyni:(

    Kérlek mielőbb folytasd!
    Beus

    VálaszTörlés
  33. Köszönöm Beus9415!!! Igen tudom, hogy gonosz voltam bocsi :D (L)

    VálaszTörlés
  34. Köszi Emii örülök, hogy tetszik! (L)

    VálaszTörlés
  35. Kedves névtelen, amint megvan a 30 komi lesz :)
    Köszönöm! (L)

    VálaszTörlés
  36. Köszönöm szépen Ancsi!!! (L)

    VálaszTörlés
  37. Köszönöm kedves Névtelen! :) (L)

    VálaszTörlés
  38. Nah...Angyalkám...Orsi is megérkezett :) Fitten és frissen...újra töltve...egy nagy kommihoz :) Már a következő fejezetre is felkészültem...szóval TESSÉK NAGYON SOK KOMMIT ÍRNI :)
    Igen tetszik..végre egy kis nyugi...annyira örülök neki :) Jajjj...és Rob módszere egy kanál leves egy csók....ez annyira ő...:) Egyszerűen imádtam :) Nah és MamaStew...ő is megéri a pénzét :) Én is totál elképzeltem Cameront tűsarkúba...mikor én szoktam be öltöztetni a szomszéd kis kölyköt lánynak,meg mikor körmöt festek neki...:)
    Ezt nem gondoltam volna hogy Kristen magától is kiöltözik...és nem csak Nikki és Ashley kedvéért :) Olyan jóó boldognak olvasni őt...már amennyire boldog lehet :)
    Nah és pont itt abba hagyni...ez már törény sértés..én mondom :) De ha minden jól megy akk ma lesz is folytatása :)
    SZÓVAL TESSÉK KOMMENTEKET HAGYNI....ORSI ÉS MEG SOK MINDENKI OLVASNI AKARNA...ÉS EZ A TI ÉRDEKETEK IS...:)
    Imádlak Angyalkám :)♥♥
    puszii (L)

    VálaszTörlés
  39. :D Köszönöm Orsi!!!!!! (L)
    Te meg, hogy csináltál olyan szívecskét??? :D
    ÉN IS AKAROK!!! :D
    Igen Kris úgy tűnik minden erejével azon van, hogy a régi önmaga legyen :)
    MamaStew meg szerencsére nem tud semmiről, mert lehet már nem lenne ilyen jó fej :D
    Sejtettem, hogy tőled is kapok majd egy seggberúgást a vége miatt :D
    Köszönöm szépen!!! Szeretlek!!! (L)Puszi!

    VálaszTörlés
  40. 43. vagyok! Remek!!! :D XD


    Várom az új részt!! Ez szuper volt!!

    VálaszTörlés
  41. Christina Ransom Köszönöm szépen!! Igen, de csak a felét vedd, mert a másik fele, az én válaszaim nektek :D
    Köszönöm szépen!!! (L)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    A te fic-eid is nagyok jók. Ide is fogok írni, mert látom addig nincs új ameddig össze nem gyűlik 30 vélemény, én márpedig olvasni akarok! :)Csak így tovább, ügyes vagy!
    Becky

    VálaszTörlés
  43. Köszönöm szépen Becky!!! Azt hiszem lady chatjében láthattalak ma ugye?
    Nagyon örülök, hogy tetszik amit írtam, remélem nem okozok csalódást!
    Mégegyszer köszönöm (L) Sok puszi!!

    VálaszTörlés
  44. Lizi írta:
    Nagyon-nagyon jóó lett ez a rész is!!! Várom már a folytatást!!!:)

    VálaszTörlés
  45. köszönöm szépen Lizi!!! (L)

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Jajj annyira jó hogy minden rendben van köztük:D:D Remélem egy darabig így is lesz:D:P
    Jah és azt is remélem hogy ma lesz folytatás!mert nem bírom sokáig új rész nélkül!:D

    VálaszTörlés
  47. Hali
    Én nem vagyok valami kommentelős fajta mert kicsit zárkózott vagyok de már rég óta olvasom és tényleg iszonyat ! Mivel látom kell a komment ezért ezentúl mindenképpen írni fogok!
    AloJulcsy

    VálaszTörlés
  48. Köszi Zsófi!!!Ahogy így elnézem pár órán belül meglesz a kövi rész :) Például neked is köszönhetően! (L)
    Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy írtál!(L)

    VálaszTörlés
  49. Köszönöm szépen Julcsi!!! De ne legyél zárkózott, csak jobb társaságban gyere nyugodtan a chatbe és beszélgess velünk!
    Köszönöm szépen, hogy most kivételt tettél és azt is, hogy olvasol!(L)Puszi!!

    VálaszTörlés
  50. Szio!
    Nagyon szupcsi lett ez a felyi is bár egy kicsit rövid:(
    Remélem hama össze jön a 30 kommi.
    Puszcsi
    Laura

    VálaszTörlés
  51. Köszi Laura!!! Így már csak 3 kell! :D
    (L)

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok!!!
    Végre beestem a gép elé. Egész héten tanultam. De ma végre van egy kis időm. Nagyon tetszettek a fejezetek/ egyszerre többet olvastam, mert eléggé le maradtam/ Remélem hamar jön a következő!!! És azt is remélem, hogy segítettem most egy kicsit. Pussssssssszzzzzzóóóóóó nyuszkók!!!
    fanny

    VálaszTörlés
  53. Vivi:

    szia !
    nagyon tetszett a fejezet.tök jó volt.
    remélem gyorsan jön még 1 pár komi.

    VálaszTörlés
  54. FANNY!!!! Basszus már tökre aggódtam, hogy hol a fenében vagy!!
    Te is tudod ám, hogy mikor kell betoppanni (L)
    Örülök, hogy tetszett!!! És imádlak!!!

    VálaszTörlés
  55. Köszönöm szépen Vivi!!!! (L) :D

    VálaszTörlés
  56. jajjj mit is írjak???:O
    IMÁDTAM!!:D
    akár csak a többit;P
    puszi

    VálaszTörlés
  57. Köszönöm Neccike, mindegy mit írsz úgyis te vagy ma a megmentő! :D (L)

    VálaszTörlés
  58. kicsit pofáncsapott hogy rövid volt!!! hát mivolt veled? XD hol a 3 oldal vagy 4?? xD..mindegy, az a jó abban ha az ember lányának alig van ideje hogy baromi sokat tud visszaolvasni xD.. és még van 4 fejezet!!jee :D
    ehhez a fejihez viszont: TUDTAM ÉN HOGY VISSZASZOKIK!! JAJ DE TUDTAM! XD.. végre a régi Kris, bírtam a festegetős , hajazós, felöltözős Krist, éselehet képzelni hogy néz ki :D MaMAsTEW ROCKS!!JEEE :D
    bocsi, de megyek tovább, kiváncsi vagyok Rob vajon mit akar xD
    imádtam persze
    xoxo

    VálaszTörlés
  59. :D :D :D BRI! (L) :D (L)
    NANÁ, HOGY VISSZA, HÁT NEM HAGYJA CSERBEN A DOHÁNYZÓS BANDÁT :D

    VálaszTörlés