A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 5., kedd



Stewson

10.Rész

/Kristen szemszöge/

Már tudatomnál voltam egy ideje, de szemem még nem mertem kinyitni.

Elraboltak és váltságdíjat követeltek. Hallottam a telefonbeszélgetéseiket.

Az első alkalom után meg sem mertem többet nyikkanni.

Rengeteget voltam eszméletlen. Bár azt hiszem ennek valójában örülnöm kellett volna.

Ébren is álmomban is csak egy arc lebegett szemem előtt.

Egy arc aki miatt küzdeni és könyörögni akartam az életben maradásért.

Nem akartam elhinni, hogy minden ami jó, hogy romolhat el ilyen hirtelen.

Azt mondták, hogy nem ölnek meg ha megkapják a pénzt.

De hát azt is mondták, hogy nem bántanak ha nyugton maradok, mégis megtették.

Utolsó álmom annyira mesés és élethű volt. Azt álmodtam egy kocsiban voltam vele.

De az álom sajnos nem tartott sokáig.

Elhatároztam magam, kinyitom a szemem és szembenézek végzetemmel.

Már felvoltam készülve a félhomályra mely mindig fogadott egy-egy ilyen szörnyű ébredés után.

Mintha ólomsúly tapadt volna szemhéjamra.

Aztán lassan, küszködve azért mégiscsak sikerült.

Hunyorognom kellett annyira fényes volt.

Világos és fehér. Miután szemem lassan megszokta ezt a hatalmas változást lassan, fokozatosan minden élesebbé vált.

Körülöttem hatalmas gépek, melyek pittyegő hanggal jelezve szívem minden mozzanatát.

És a szag. Nem is értem eddig miért nem tűnt fel, ez a jellegzetes kórház szag.

Éreztem lassan minden feszültség felenged bennem. Megmenekültem.

Hihetetlen érzés, valóban mintha minden új értelmet nyerne.

int amikor az ember a legrosszabb rémálmából ébred és felocsúdik, hogy minden rendben, mert az élet sokkal rosszabb is lehetne.

Azért ahogy végignéztem magamon megtaláltam a „rémálmom” valódiságát igazoló nyomokat.

Karomból infúzió csöve lógott, de ami szembetűnőbb volt az a csuklómon éktelenkedő vörös kisebesedett sáv mely a kötél nyomaira emlékeztetett.

Testem egyik pontján sem éreztem fájdalmat, bizonyára kaptam egy adag fájdalomcsillapítót.

Lassan felültem, már annyira hiányzott a mozgás, mint a biztonságérzet.

Valami furcsát éreztem tarkómon ezért odanyúltam, és éreztem egy gézszer anyagot és ragasztó csíkját.

Kicsit szédültem még a sok alvástól, de alapjában véve hálás voltam minden apró mozdulatért.

Szemléletesebben körülnéztem szobámban és majdnem elbőgtem magam.

Tele volt virágcsokrokkal, jobbulást kívánó lapokkal, plüssökkel.

Egyedül voltam ugyan, de éreztem, hogy barátaim nem hagytak magamra csak épp egy magányosabb órában ébredtem.

Mozogni akartam, sétálni emberekkel találkozni.

A következő lépés elég merész húzás volt tőlem, de megakartam szabadulni minden béklyómtól ami visszatartott és úgy gondoltam elég erős vagyok ahhoz, hogy a továbbiakban magamat tápláljam vagy bevegyek egy fájdalomcsillapítót.

Lekapartam hát a ragtapaszt kezemről majd kihúztam a tűt.

Pár vércsepp kárba veszett ugyan, de megszabadultam infúziómtól.

Lassan bizonytalan léptekkel indultam az ajtó felé.

Kint először két idősebb beteggel találkoztam, kedvesen megérdeklődtem tőlük az utat doktoromhoz.

Segítőkészek voltak, de ahogy elbúcsúztam tőlük a kórházi hálóingükre tapadt a szemem.

Egyszerű, fehér lenge ruha volt.

Végignéztem magamon. Majdnem elnevettem magam.

Rajtam egy nőies, sötétkék selyemszerű hálóruha volt, egyből kitaláltam látogatóim kilétét.

Nikki és Ashley természetesen.

Elképzeltem ahogy ők ketten eszméletlen testem fölött aggódó pillantások sora közben megbeszélik mennyire előnytelenül áll nekem a kórházi divat és lerohannak vásárolni. :D

Folytattam utam a doktor irodája felé amely a következő folyosóról nyílt.

Szerencsére nővérekkel nem találkoztam útközben.

Megálltam az egyszerű szerkezetű fehérre festett ajtó előtt. Beszélgetés hangját halottam kiszűrődni.

Kezem lassan felemeltem és bekopogtam.

Hallottam a bebocsájtást engedélyező hangot, majd benyitottam.

Két férfi állt velem szemben és mindkettő elképedve bámult, majd az egyik odajött és átölelt.

Úgy szorított, hogy szinte magába olvasztott.

Én pedig folyamatosan könnyesedő szemekkel próbáltam felfogni, hogy ismét a karjaiban tart.

Robert… Csak öleltem és öleltem amennyire csak a mostani erőmből kitelt.

Egy percre elhúzódott, de csak azért, hogy végignézzen rajtam nem hitte el, hogy tényleg itt állok előtte.

Majd arcomat kezei közé véve végigcsókolta mindenem amit csak ért. Majd könnyek és nevetés egyvelege közben végre megkaptam az első igazi gyengéd és hosszú csókomat.

Olyan volt mint a mennyország. Érezni őt újra, szorosan az illatát a bőrét a száját.

Belenézni gyönyörű, örömtől csillogó szemébe.

Miután kicsit lecsillapodtunk és felfogtuk, hogy újra együttlehetünk az orvosra terelődött figyelmünk.

Nem akartam egy perccel sem tovább itt maradni a kórházban. Rob azt mondta azért hallgassam meg a dokit, mert mindenképpen úgy kell cselekednünk, ahogy az az egészségemnek a legmegfelelőbb.

Végül én nyertem bár azért pár feltételt el kellett fogadnom.

Kiderült, hogy sok vért és folyadékot vesztettem, de ezt már pótolták azóta amióta itt vagyok. Egész pontosan 3-om napja.

A sebet összevarrták fejemen 3 nap múlva vissza kell jönnöm kiszedetni a varratokat. A doki azt ígérte nyoma sem fog maradni, ahogy a karomon éktelenkedő csíkoknak sem.

Arcomon a korábbi kékzöld foltok már egy kevésbé feltűnő sárgás színben tündököltek.

Azonban egy rettenetes feltételt még el kellett fogadnom. Rob csak akkor visz ma innen haza ha hozzá megyünk és ő ápol amíg teljesen fel nem épülök.

Természetesen minden feltételbe belegyeztem.

Végszóra anyám is betoppant, aki mint kiderült éppen azét volt távol, hogy összegyűjtsön minden Cd-t aminek hangjától talán felébredek. Lehet senki sem közölte vele, hogy nem kómában vagyok csak a sok fájdalomcsillapító és altató hatására vagyok ilyen állapotban?

Ahogy meglátott a nyakamba ugrott, ami szegény Robnak elég fájdalmas lehetett mivel éppen az ölében ültem.

Mindent elmeséltünk neki, kis zsörtölődés után azonban hajlandó volt lemondani azon anyai jogáról, hogy ő ápolja egy szem lányát.

Rob figyelmességének és odaadó gyógyítási módszereinek köszönhető két hét múlva újra a régi önmagam voltam. Megszabadultam a fájdalomcsillapítóktól kivéve persze egytől.

Robert szájától.

Barátaink mindennap látogattak és már lassan eljutottunk odáig, hogy egy-két vicc is született halálközeli élményemről.

A rajongók semmit sem sejtettek a kollégák és a kórház tagjai is mind nagyon diszkréten kezelték az esetet.

Újra visszatértem régi szerepembe és büszkén feszítettem a vörös szőnyegen és válaszolgattam a kérdésekre.

Az orvosok tényleg jól dolgoztak nyoma sem maradt sérüléseimnek.

Egyre jobban lefoglalta gondolatom egy régi ígéretem ami nem hagyott nyugodni.

A nappaliban ültem a kanapén, fogtam a kezemben a távirányítót megnyomtam a gombot majd hallottam a berregő hangot. / :D/

A telefonom megszólalt ezért inkább mégis kikapcsoltam a Tv-t.

Nikki hívott aki régi szokása szerint velem szeretett volna vásárolgatni.

Soha jobbkor- gondoltam magamban és ezt kivételesen komolyan is gondoltam.

Fél óra múlva már az üzleteket jártuk aztán amikor megvettem a már rég kigondolt anyagot elköszöntem majd sietve távoztam.

Tudtam nincs sok időm addig míg Rob hazaér.

Gyorsan lezuhanyoztam, gyors fogmosás, pár gyertya és hangulatvilágítás.

Majd újra bevettem magam a fürdőszobába és magamra kaptam a különleges alkalomra választott falatnyi csipkés anyagot.

Tőlem távolt állt eddig az efféle fondorlat mégis ahogy belenéztem a tükörbe, tökéletesen elégedett voltam.

Azt hiszem gyakrabban járok majd efféle boltokba.

Hallottam a kulcs zörgését, gyorsan az ágyhoz szaladtam és egy szexi pózba vágta magam.

A zár kattant, az ajtó kinyílt.

A várt hatás nem maradt el…



33 megjegyzés:

  1. wihíííí :D ez a kép tök jó :P az tűsarkú vajon nem fájhatott Robnak?vagy Kris megpróbált gyengéd lenni? Nem hiszem Xd nagyon sexy :D

    VálaszTörlés
  2. áááááááááááááááááá:D zsíííír lett(LL) nagyon állat:D felépült Kris.eggyütt van RObbal..mi kell még?FOLYTATÁÁÁÁÁÁÁS !!!
    na puszii: nori

    VálaszTörlés
  3. hmmfüggővéget érzek?..allergiás is vagyok rá:9 remélem hamar elsz folytatás nem mintha nem sejteném mi jön de akkor is "esemény" közben abbahgyni még ilyet:D

    am nagyon jól írsz imádom:)csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  4. és elsőőő:D ha ugy vesszük

    VálaszTörlés
  5. a kép még mindig tük jó Angyalkám XD de ez áááá végre meggyógyult de így befejezni!Kínzol minket? Nem baj azért szeretünk <3

    VálaszTörlés
  6. siess angyalkám. ilyen függővéget hagyni. azt hittem megkapom a khm részemt. szeretlek! siess édes! ennyi telt tőlem :D

    VálaszTörlés
  7. ohhh hát ez :D azért nem lehetsz olyan kis szemét hogy ne Rob álljon ott XD én bízom benned!!!.:DD am nagyon tetszett, főleg az eleje ahogy Kris már a halálról magyaráz, a Nikki Ash kontrra hálóing poén ütött XD
    xoxox

    VálaszTörlés
  8. Wáá...ez igen jóó lett,csak kár hogy ilyen gyorsan írtad le a gyógyulási folyamatot...elolvasgattam volna hogy hogyan próbálja meggyógyítani Rob Kristent :P
    azért jó lett és nagyon tetszik így is...főleg a hálóinges...még itt is benne van Nikki és Ash mániája....:)
    És te is bele írtad a berregő izét,mint Kristen...ez is igen jól sikerült.Igaz Kristen más környezetbe értette a berregő izét..xD
    Fantörpikus lett ....:)
    Várom a kövit....:)
    Puszi
    Orsi :)

    VálaszTörlés
  9. Ennél jobb nem is lehetne! Mikor haza érek egy csodálatos, új rész vár rám!:D Köszönöm a fogadtatást!!!:P
    Nagyon tetszett, az "újratalálkozás", remekül megírtad, szinte láttam magam előtt! Meg Kristen makacssága is a régi...akkor is hazamegy!:P
    Ohoh, akkor a "várt hatást", mi is olvashatjuk majd? :D Remélem...
    Nagyon szupi volt! Puszi Angyalkám! :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett:)
    annyira édi volt hogy Rob ápolja Krist elképzeltem és elolvadtam xD
    na most megyek
    puszi
    Katta

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett:D
    Kris rendbejött:D
    együtt vannak Robbal..(L)
    áááh.<3333
    és kínzó véég. a kövi fejiit akaroom most.:D
    nem bírok várni:D
    hnap rakd fel mert rosszul leszek:)
    Ash és Nikki kitettek magukért. :D
    dehát ezt már megszoktuk tőlük:D
    várom a holnapot. remélem raksz újat:D
    puszii.(K)

    VálaszTörlés
  12. Nagyo jóóó lett !
    Hát Ash és Nikki hozták a formájukat :DD
    Grat ANGYALKA ! Nagyon szuper lett ez a rész is ! ^.^

    VálaszTörlés
  13. hát nagyon kíváncsi vagyok arra a hatásra :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó és nyugis volt!!:)
    Rob ápolta Krist hát nem édi?!
    Nagyon jó,tetszett!!:)
    Nagyon várom a kövit siess vele!!:P:P:P

    VálaszTörlés
  15. kb happy end... :D
    nagyon tetszett, jó h Krisnek kutya baja :)
    a vége. hhmmmm
    alig várom a folytatást ;)
    puszi

    VálaszTörlés
  16. Köszi Kitti! Már megint első, hát valami díjat ki kell neked találnom :d Kris biztos vigyázott azzal a sarokkal, de az is lehet, hogy pont nem :D Lehet most éktelenkedik egy lyuk Rob pociján :D De az s lehet, hogy pnt a köldökébe tolta bele :D

    VálaszTörlés
  17. :D Nori... Igen... bajban is vagyOk a folytival :D Na jó azért van még raktáron pár ötlet. Sietek megígérem! Puszi!

    VálaszTörlés
  18. Lili azt hiszem igen...függővég.. :D És biztos vagyok benne hogy jól sejted a folytatást :D
    Köszönöm sietek ígérem! Puszi!

    VálaszTörlés
  19. Szia drága! /Kris/ :D Igen úgy terveztem én is, csak hát olyan nehezen tudtam tőletek elszakadni, hogy sietnem kellett az írással.
    Így is átugrottam Kris gyógyulási folyamatát :D
    Köszi babycsibém! Imádlak! És gyógyulj már meg,de utána még tettesd, hogy beteg vagy, hogy itT maradhass velem délelőtt is :D

    VálaszTörlés
  20. Köszi Bri! :D Nem nem, ígérem aki az ajtóban áll, az Mr "Édi, cuki, szexisten Rob Pattinson" :D

    VálaszTörlés
  21. Orsi :D Igen Krissel egy rugóra járt az agyunk :D Vagy csak egy estén voltunk itt fent veletek :D Az ő berregős része sokkal jobban tetszett, mert meghaltam a röhögéstől!
    :D
    Köszi, hogy megint írtál! Új kiscsibe :D

    VálaszTörlés
  22. Lady ha csak ennyi kell, hogy hazagyere hozzánk írok én neked frisset mindig! (L)
    Igen naná, hogy olvashatjátok majd, hiszen rég megígérem, csak tegnap ennyire futotta :)
    Minden a régi, nem akartam, hogy túl sok nyoma maradjon Krisben ennek az egésznek.
    Puszi Drága! Ismét köszönöm!(L)

    VálaszTörlés
  23. Köszi Katta, meg azt is, hogy megvártad :D
    Látod tényleg inkább a -15 perc lett :D
    Siettem nagyon. Kár, hogy nektek suli van és mindig korán mentek :(

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm Krisztu :D Felteszem ígérem! Igen már minden rendben na Nikki meg Ash lehet ssem változnak meg :D

    VálaszTörlés
  25. Kedves "Névtelen" ! Nem szeretem ha névtelenek vagyok ,mert az olyan személytelen, pedig nagyon is hálás vagyok, hogy olvasod ezt a "fantasztikumot" :D És még ráadásul komit is írsz. Azt hiszem a folytatást te is kitdod találni,de azért leírom :D
    puszi!

    VálaszTörlés
  26. Köszi Gini! :D Gondolhatod Rob milyen odaadóan ápolta :D És most a mi drága Robunk elnyeri méltó jutalmát :P
    Puszi!!

    VálaszTörlés
  27. Lilla :D Khm... :d :D Na igen... :D
    Az meg majd még kiderül, hogy Happy and-e :P
    Köszi, hogy ismét írtál!!! Puszi!

    VálaszTörlés
  28. Szívem...Te direkt húzod az idegeinket, ugye? :)
    Egyébként jó rész lett, mint a többi...:)
    Bocsánat, de most csak ennyi telik tőlem :S...
    (K)

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm drága! Ennyi is bőven elég most!
    (L)

    VálaszTörlés
  30. Annyira, annyira..................... nem tudok megszólalni!!! Még mindig a hatása alatt vagyok !!! Gondolom kitaláltad, hogy nagyon tetszik!!! Mint mindig!!! Igazi felüdülés volt!!! Főleg most!!! Holnap, földrajzból dogát írok, ja meg kémiából is!!! Ja, meg jövő héten lesz 2 versenyem is!!! Ezért nagyon várom a következőket!!! Jó lesz egy kis kikapcsolódás, mert még nagyon sokat kell tanulnom!!! Sok-sok puszkooooo: fanny, fanny, fanny

    VálaszTörlés
  31. Fanny, Fanny, Fanny!!! Imádlak és köszönöm szépen!!!! Sajnálom, hogy ennyire le vagy terhelve, de örülök,ha közben marad egy kis időd ránk is :D (L)

    VálaszTörlés
  32. hah, 32. hozzászólás :D Van ám sikered, és nem is ok nélkül. Hoztad a formádat, kedves [: Nos a berregős sztorinak...khm...más volt a forrása, vérig sértettél, hogy átírtad :D :D Na jó, nem, inkább örültem, ebben a részben nincs perverzó :D
    Mondd, hogy az ajtóban nem Pattie papa állt, különben leesek a székről, kristen története alapján nekik más komoly kapcsolatuk van :D Na csak folytatgasd, és tartsd a tempót ;D
    Tschók ;P
    Fanni aka a hiperaktív/perverz kiscsibe

    VálaszTörlés
  33. Ugyanannyit kapok, mint a többiek, csak válaszolgatok. Szóval a felét még mindig én írom :D Nah drága perverz kiscsibe testvérem, ennek az új fejinek örülhetsz mert az egész egy nagy perverzió :D Köszi drága, Szeretlek!

    VálaszTörlés