A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 19., kedd

CSAJOK ÍGÉREM EZ A MÉLYPONT...




Stewson




18. Rész



/Kristen szemszöge/




Nem tudtam mit mondjak neki. Ezzel azt hiszem ő is így volt. A néma gyász mellett döntöttünk. Visszakísért a szobába, majd lefektetett az ágyra.

Már nem könnyeztünk, de ettől még semmi sem lett könnyebb.

Nem értettem miért ilyen megértő. Hogy lehet ennyire kedves, még én támadtam rá, holott ezt mind én érdemeltem volna,

Nem számít. Azt hiszem ezen a helyzeten már semmi sem tudott rontani,

Kész lettem volna mindent feladni ezért a kis parányi lényért.

A sok hazugság, titkolózás és fájdalom mind hiábavaló volt.

Nem voltam elég erős ahhoz, hogy megtartsam Az egész az én hibám.

Rob pedig itt szenved mellettem, holott semmiről sem tehet. Képes lettem volna lemondani róla, én ezt sosem bocsátanám meg magamnak ellenkező esetben.

Miért ilyen nemes s nagylelkű. Mi minden apróságon órákig tudtunk veszekedni és akkor most csendben gyászol velem.

Szerettem volna tudni, hogy mit gondol, de valahogy nem tudtam kinyitni a szám, hogy megkérdezzem.

Sosem fogom elfelejteni ezt. Ez egy olyan veszteség ami az embert végigkíséri élete során.

Ha lesz egyszer kisbabám, mindig tudni fogom, hogy ő nem a legelső.

Hogy magyarázom majd meg neki, hogy lehetett volna egy testvére csak én… Én…

Nem bírtam tovább folytatni gondolatom, ismét eleredtek könnyeim.

Rob az arcomhoz ért, összerezzentem.

Nem szerettem volna ha hozzámér. Ha vígasztal.

Magamban akartam lenni, de nem akartam megbántani.

Minden egyes érintésével egy újabb kő nehezedett a lelkemre és egyre nagyobb bűntudat kerített hatalmába.

Elfordultam, majd elhúzódtam tőle, engedte.

Lekapcsolta a lámpát, mellkasát a hátamon éreztem, de nem karolt át.

Egyedül éreztem magam, pedig éreztem meleg leheletét tarkómon és hallottam egyenletes levegővételét.

Viszonylag hamar elaludtam.

Álmomban egy légüres térben forogtam, majd megjelent egy fénysáv, amely egyre fényesebb lett.

Lassan már ebben a csodás világosban mozogtam, csodálatos érzés volt.

A fény lassan visszahúzódott és egy hatalmas szobában találtam magam.

A helység tele volt pici rózsaszín és kék ágyakkal.

Minden falat a Robról és rólam készült fényképek díszítették.

Gyermekkacagást hallottam.

Megfordultam és elállt a szavam.

Édes gyermekek sorakoztak mögöttem. Csillogó szemű, gyönyörű babák. A bőrük rózsaszín és fehér keveréke puha bársony teremtmények.

Vörös sáv izzott fel, mely megrémített.

Nem tetszett ez a szín. Szinte valósággal hívogatott.

Felé léptem és egyszerűen elnyelt.

Ugyanabban a szobában találtam magam, mint az előbb.

A kis ágyacskák is előttem sorakoztak, de valami nagyon zavaró volt bennük.

Megfordultam, hogy újra láthassam az égi tüneményeket.

A pokolba csöppentem. Mindenhol halott gyermekek és vér.

Sikítani akartam, de hangom elnyelte a tér.

Kezem görcsbe rándult és ekkor valami keményet és szilárdat éreztem benne,

Lenéztem és abban a pillanatban szétnyílt a kezem s kiesett belőle valami ami szintén hangtalanul ért földet.

Egy véres kés volt.

Egy kés, tele áldozataim vérével.

A kicsik üveges szemekkel és fájdalomtól eltorzul arccal meredtek a semmibe.

Nem bírtam tovább. Futni kezdtem, futni ebből a rettenetből.

Felébredtem.

Rob még mindig mellettem feküdt, halkan szuszogott.

Elmém zavart volt.

Néztem őt, ahogy itt fekszik, lélegzik és annyira ártatlannak tűnt.

Hozzáakartam érni, végigsimítani testén, érezni őt újra, csókot lehelni ajkára.

Szeretkezni vele még egyet… Utoljára.

Felkeltem, majd elindultam ki az ajtón, lefelé a lépcsőn.

minden egyes lépésem határozott volt, és végzetes.

Egyensúlyérzékem sosem volt tökéletes de mostanra teljesen kikapcsolt.

Szinte kóvályogtam.

A korlát aljához érve véletlenül levertem egy vázát, de nem volt jelentősége. Hangos puffanással tört össze az utolsó lépcsőfokon.

Pontosan tudtam hová megyek és itt fogok tenni.

A konyhába érve egyenesen a pulthoz mentem.

Kivettem a legelső kést amely kezem ügyébe került, ahogy kezemben megforgattam, láttam saját arcképem megvillanni pengéjén.

Arcom elszántságot és határozottságot tükrözött.

Egy valami lebegett csak szemem előtt, hamarosan vége.

Vége minden szenvedésnek. Nem árthatok többé senkinek és én sem érzek majd több fájdalmat.

Lassan csuklómhoz emeltem a pengét, éreztem a hideg élt. ..

24 megjegyzés:

  1. óóó atyáám ...ez még szomorúbb mint az előző:( annyira bele tudtam élni magam,és átéreztem Kris
    fájdalmát :S szegéény Kris és szegény Rob :( egyébként leírhatatlanul jó lett ANGYALKÁM :D (L)

    VálaszTörlés
  2. ééés ELSŐŐŐ :D úúje.

    VálaszTörlés
  3. ANGYALKAAAA....hát ez tényleg a mély pont..remélem ennél rosszabb már nem lesz! Istenem..nem tudom mit írjak...nah most még a könnyeim is eleredtek...annyira jóó! És az álom,hát nem hittem hogy ilyen lesz,de nekem igen igen igen tetszik..annyira érzéki..és szép..és Rob...ách szegény...jaj és Kristen...azok a babák....és a kés..hát erre tényleg nem gondoltam.Ezért remélem elkezdünk kikerülni a mélypontból és Rob megakadályozza Krist hogy megölje magát és mindent jó lesz :)
    IMÁDLAK Angyalkám :)
    Annyira de annyira jóó...:)
    Várom a kövit
    Puzsii (L)

    VálaszTörlés
  4. Húú Angyalka ez tényleg a mély pont!
    De gondolom Rob majd le jön hozzá és akkor nem lesz semmi baj nagyon remélem!!.):D
    Várom a kövit!!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  5. ha lehet akkor ezen még jobban sírtam.
    de annak nagyon örülök h ez a mélypont.ennél rosszabb már nem lehet.
    de attól függetlenül h szomorú lett.nagyon jól megírtad.:)mint mindig:D
    nagyon várom a köviit.:)
    és Kristen.hát remélem nem csinál semmi őrültséget.de a váza biztos felkeltette Robot.és még idejében rátalál:)
    vagyishát nagyon remélem:)
    siess a kövivel:)
    lécci:)
    nem bírok várni h mi lesz:D
    pusszancs

    VálaszTörlés
  6. jéézus atya úúr isten :OOO
    ez már tényleg edurvult, remélem is h ez a mélypont, nem akarok önygilkosságot. az álom az öhhh aztakurva ott kb féltem. de am teljesen átjött minden, annyira jól írsz h hihetetlen. de mond h nem lesz több iylen rész, és legyenek boldogok és felejtsenek el mindent :((( mert ez így nem állapot! és még annyi h le a kalappal, hogy ma 2 fejezetet is megírtál, sőt ha úgy vesszük akkor 3at :)
    nagyon köszii mindent, hogy így a kedvünkbe jársz!!!! sok cuppanós puszika :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hát nehéz leírni a véleményem erről...nagyon szomorú, haláli, a szó szoros értelmében. Szabályosan beleéltem magam, és láttam a gyászoló arcukat...uhh. Annyira jól írsz, nagyon jó lett! És örülök, h ez a mélypont, ennél csak jobb lehet. Rob remélem felkelt, hála a vázának:D és megakadályozza Kristent...
    gratula, h ilyen rövid időn belül 2 fejit is feltettél/megírtál, nagyon örülök, és várom a kövit!!
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Angyalkám! Megígértem neked, hogy hosszú kommentet kapsz, de most egyszerűen nem is tudom mit kéne írnom. Annyira szomorú volt és fájdalmas. Most kb. könnyes szemekkel pötyögök neked és azt se tudom melyik betűt nyomom, szóval lehet, hogy lesz benne elírás. Na de kezdem az elején. Kicsit én is meglepődtem, hogy Rob ilyen jól viseli ezt az egészet. Kristen helyébe én is kiakattam volna. Ez csak rosszabb, hogy ennyire... ennyire... együttérző. Aztán az álma. Na itt kezdtem el bőgni, mint valami óvodás. Nagyon meghatott az a rész. Nem tudom pontosan kifejezni, hogy miért, de át tudtam élni a helyzetet. Még most is kiráz a hideg, ha rá gondolok. A végén pedig olyat írtál, amit nem vártam. Öngyilkossági kísérlet. Kristen tényleg nagyon depressziós lehet, de megérthető, hiszen elvesztette a babáját. Igazad volt. Tényleg ez volt a történet mélypontja, de engem megfogott. Azt hiszem ez a kedvenc fejezetem. Lehet, hogy mazoistának fogsz tartani, de tényleg imádtam. Valószínűleg most a kommentem is olyan amilyen, de ez a fejezet miatt van. Nem akartam jönni neked a sablonos szövegekkel, mert te annál többet érdemelsz. Szóval így kicsit ez is szomorú lett, de kiírtam azt amit erről az egészről gondolok. És nem tudok róla egy rossz szót se szólni. Na de be is fejeztem, mert elveszem a többiektől a helyet. Még annyit, hogy tényleg különórát fogok tőled venni :)
    Imádlak: baba csibéd <3

    VálaszTörlés
  9. Huha, fokozódik a feszültség!:)Nagyon jó volt.
    Meg ne merje tenni...tudom, hogy kiborult, de ez túlzás! Eldobni magától mindent...És Rob? Rá nem is gondol? Könyörgöm, ha megteszi Rob magát fogja hibáztatni. Mondjuk akkor is ha rajta kapj, mit készűl tenni!Lehet még gyereke, de másik Robja nem!
    Szóval önző most Kristen...de depressziós, ilyenkor nem tud az ember tisztán gondolkozni. Így annyira nem is haragszom rá!:)
    Én nagyon sajnálom, hogy nem beszéltek rendesen! Az szerintem kellett volna!
    De ettől függetlenül nem bírom hangoztatni, mennyire tetszett megint. Oda vagyok, azért, ahogy írsz!:) De ezt már mondtam párszor, szóval csak ismétlem magam!
    Csókollak zseni babám!

    VálaszTörlés
  10. ez nem lehet:(
    ilyen nincs
    remélem Kris kijön a depiből Rob segítségével és hogy Rob megállítja
    jajj Angyalka ezt most miért kellett?:(
    Katta
    ui.: amúgy tetszett csak ez tényleg mélypont

    VálaszTörlés
  11. BASSZA MEEEEG!
    neharagudj amiért túl sokat fogok káromkodni , demáshogy én nem tudom kinyilatkoztatni magamat. Sorry. :P
    jaj istenem ez az álom, ez kiborító volt.de komolyan, megijedtem, nem tudtam elképzelni mi a fenének megy le, azt hittem elhagyja Robot meg a családot, sose gondoltam volna hogy baszkiii késelni akarja magát!... DE szerencsére leesett a váza , az majd felébreszti Robot, lécci lécci, csak érjen oda, ne bántsd Krist, légysziii *____* csavarja ki a kezéből a kurva kést, mind1 csak vegye el tőle ! T_T könyörgőm! Én nem bírom ezt a fájdalmat már, remélem tényleg ez volt a mélypont, mert ha a kövi fejezet úgy fog kezdődni hogy " vérben fagyva feküdt a földön" én el fogom bőgni magam bassza meg!!
    nagy hatással voltál rám angyalom, minden amit írsz hatással van rám, de ez ...ez igazán megérintett. Remélem hogy a következőt Rob szemszögéből írod meg. Már alig várom.
    love u my little angel<3333
    xoxox

    VálaszTörlés
  12. jajj most mit írjak egy ilyen feji után??:(
    én elsírtam magam nem is kicsit:(
    nagyon várom a kövit!!
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Huhuhhhhhhhh ez kemény,remélem nem lesz semmi baja Krisnek!

    VálaszTörlés
  14. KÖSZÖNÖM SZÉPEN NORI!! ENNÉL ROSSZABB NEM LESZ ÍGÉREM(L)

    VálaszTörlés
  15. KÖSZI ORSI, ÉN IS TÉGED!!! NEM ENNÉL ROSSZABB MÁR NEM LESZ :) PUSZI!!(L)

    VálaszTörlés
  16. LE.. GINI :D NEM LESZ BAJ :) KÖSZÖNÖM SZÉPEN! SOK PUSZI!

    VálaszTörlés
  17. SIETEK SIETEK KRISZTU ÉS MÉGEGYSZER NE HARAGUDJ!! MÁR NEM SOKSZOR FOGLAK MEGSIRATTATNI :) (L)

    VálaszTörlés
  18. LILLA, IGEN MA BELEHÚZTAM KICSIT :D
    AZ ÁLOM AZ VALAHOGY CSAK JÖTT...
    NEM TUDOM HOGY JUTOTT ESZEMBE.
    IGEN, AZT HISZEM FÉLELMETESEBB LETT MINT GONDOLTAM.
    KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!(L)

    VálaszTörlés
  19. KÖSZÖNÖM SZÉPEN VIKI, NEM LESZ BAJ :)
    PRÓBÁLTAM SIETNI :) PUSZI!! (L)

    VálaszTörlés
  20. ÁÁÁÁ nagyon jó ez a fejezet is :D (alap) alig várom a folytatást :DDDD

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Hol is kezdjem. Először is imádtam . És nagyon szomorú vagyok amúgy is és most még SÍROK is (az elmúlt 3 fejezeted végig bőgtem). Nagyon szar napom volt ,de máris jobbak érzem ,hogy elolvastam ezt. Kristen álma ,te jó éh én ott totál kiborultam. ÉsRob szegéyn ,tényleg előg önző ,hogy nem gondol a szerelmére. Csatlakoznék az előttem szólókhoz és nagyon remélem ,hogy a váza felébreszti Robot és megmenti Kriszt!
    Elismerésem,te jó ég ezután lehúzhatom a rolót,soha nem tudnék ilyen jót írni.

    VálaszTörlés
  23. Tudom, hogy ilyen szomorú részhez fura ha ezt írom de nagyon szuper rész volt ez is és az előző is (oda nem írtam komit, mert ma olvastam el azt is. bocsi) Nagyon remélem, hogy Kristennel nem történik semmi...
    Várom a következő részt ! :)

    VálaszTörlés
  24. jujj de durva , nagyon tetszik áá imádom várom a folytit:D

    VálaszTörlés