A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 24., vasárnap



KEDVES OLVASÓK... MOSTANTÓL MIN 30 KOMMENTTŐL KERÜL FEL ÚJ RÉSZ! /EZ A VÉGSŐ FELJEBB NEM MEGYEK!/ TEHÁT ELŐRE MEGÍROM NEKTEK A RÉSZEKET ÉS MIN 30 KOMMENTTŐL FELKERÜL AZ ÚJ RÉSZ. /AZ ÉN VÁLASZAIM A KOMMENTJEITEKRE NEM SZÁMÍTANAK/ ELŐRE IS BOCSÁNAT MINDENKITŐL ÉS ÚJRA KÖSZÖNÖK MINDENT ÉS SOK PUSZI!


Stewson


23. Rész



A víz nagyon kellemes volt, az eső még mindig esett, de nagyon kellemes volt.

A tequila már önmagában is csúszott, nem vacakoltunk a hozzávalókkal.

Rob mindig belőtt sérója most merő víz volt és pár tincse folyton a homlokába csapódott.

Egyre részegebbek lettünk, de ez most cseppet sem járt együtt értelmetlen hablatyolással vagy dülöngéléssel.

A kedvünk tetőfokára hágott, most egymással szemben ültünk és dedósok módjára egymás arcába spricceltük a vizet.

Régi vicces és gázos, ciki történeteket meséltünk egymásnak magunkról és a közös barátainkról.

Senki nem foglalkozott velünk, sem a hangoskodásunkkal.

Olyan volt, mintha ez az egész hely mind-mind értünk teremtetett volna.

Az üres üveg hangos puffanással ért földet valahol a fűben egy fél méterrel a jacuzzi mellett.

Lassan közelebb csúsztam Robhoz, aki a víz alatt megfogva a kezem, még közelebb húzott magához.

Szinte megbabonázva néztük egymást, majd kezem szájához emelte és egy csókolt lehet a

jegykarkötőnkre.

Én továbbra csak őt néztem, a szemeit, a markáns arcvonalát, a férfias állkapcsát, szabályos szemöldökét.

Most ő is rám emelte tekintetét és olyan tüzet láttam szemeiben amit nem tudtam teljesen megfejteni.

Tudtam, hogy valami változóban van, Robot és magamat most valahogy más színben láttam.

Valami tovább mélyült közöttünk bár én nem gondoltam volna, hogy ez még lehetséges.

Na jó lehet, hogy ez csak a tequila…

Megéreztem kezét ahogy végigsimul combomon, majd megállapodik térdemnél.

Lassan szétfeszítette lábim, így helyet csinálva magának, majd beúszott lábaim közé és fenekemnél enyhén megemelve olyan közel simult hozzám, amennyire ez lehetséges volt.

Megcsókoltam és közben átkaroltam nyakát. Csókunk most lassú, lány és gyengéd volt.

Nyelvemmel közben megérintettem szájpadlását, tudtam, hogy ez a terület nagyon csiklandós számára.

Ő pedig az ajkamat harapdálta, tudta, hogy ez mindig beindít.

Egyre hevesebbek voltunk annyira, hogy közben még a fogunk is összekoccant.

Ennek hatására belenevettünk a csókba, de egy percre sem hagytuk abba ténykedésünk.

Nyelve és ajka puhán tapadt mellemre én közben kezemmel végigsimítottam testén, majd a legérzékenyebb pontjánál megállapodtam.

Kezei egyre lejjebb haladtak, feltüzelve testem minden pontját.

Kicsit megemelkedtem, majd visszasüllyedve utat engedtem a gyönyörnek.

Szeretkezésünk gyengéd volt, a víz szinte körülölelte, simogatta testünket.

Olyan volt, mint egy védőburok amelyen nem hatolhat be semmilyen negatív érzés vagy fájdalom.

Jó pár órányi kimerítő tevékenység után, nagy nehezen kikecmeregtünk a fürdőből és újfent magunkra kaptuk ruháinkat.

Az szobánkat keresve lehetőségünk nyílt a hely további átfürkészésére.

Tájképek a falon, faburkolat és napfény színű falak.

Fantasztikus. Semmi csicsa mégis olyan előkelő és barátságos egyszerre.

A szobánk is elképesztő volt.

Mint egy valódi szerelmi fészek. Az erkély a tóra nézett, az ágyon vörös ágytakaró, fehér lepelszerű szúnyogháló és vörös rózsacsokor az üveg dohányzóasztalon.

Most már éppen itt volt az ideje, hogy rágyújtsunk.

utoljára még a partyn cigiztünk Nikkiékkel, de az már vagy 6-7 órával ezelőtt volt.

Rob ölében ültem és már a második szálamra gyújtottam rá.

Nagyon jól esett, csoda, hogy eddig ennyire elfelejtettem, pedig még ittunk is.

Rob csak mosolygott és közben a karom simogatta.

Együtt lezuhanyoztunk, majd fáradtan az ágyba dőltünk.

Most éreztem csak igazán, hogy mennyire kivette ez az este belőlem az összes energiát.

Minden egyes perce csodálatos volt.

Nem voltam normális amikor azt gondoltam, hogy eltudnám őt hagyni.

Másnap reggel fáradtan ébredtünk, alig pár órát tudtunk csak aludni.

Már csak fél óránk volt a forgatás kezdetéig.

Gyorsan összekaptuk magunkat és bedobtunk egy kávét.

A másnaposságot sem úsztuk meg olyan könnyen, mint eddig.

Robot a fény zavarta, nekem a fejem fájt.

Kéz a kézben ültünk be a kocsiba, de még egyszer hátrafordultunk és megfogadtuk magunknak, hogy egyszer még visszajövünk ide.

Fél órányi erőltetett menet után szinte úgy vágódtunk be a flaszterbe.

Egyből a sminkbe szaladtunk és szerencsére megúsztuk a fejmosást.

A telefonom ahogy bekapcsoltam egyből jelzett, hogy üzenetek és nem fogadott hívások hada vár anyámtól.

Gyorsan dobtam neki egy sms-t, hogy forgatáson vagyok és majd valamikor megyek.

A forgatáson minden rendben zajlott egészen addig a pillanatig amíg egy őrült és elszánt rajongó annyira kitartó volt, hogy valahogy sikerült átsurrannia a stáb nem kevés védelmén és egyenesen Robra vetette magát.

A fiatal nő erőszakkal megcsókolta szegény Rob meg csak hápogott.

A biztonságiak erőszakkal feszítették le róla, mire a nő meglátott engem és minden büdös, mocskos ribancnak elmondott.

Megnémultam egyszerűen megkövülten álltam és nem jött ki hang a torkomon.

Rob bocsánatkérően rám nézett, de hát ő sem tehetett semmiről.

Miért érzek bűntudatot?

Máskor az ilyen alpári erőszakos ribancokat seperc alatt leosztom, most meg itt állok és nem csinálok semmit.

Nikki elintézte helyettem.

A mindig kedves és nyílt Nikki most odament a csajhoz aki még mindig a biztonságiak kezei között vergődött és összeszorított szájjal kiszűrt pár kioktató mondatot arról, hogy ez mennyire nem szép dolog, meg hogy ez egy munkahely és hogy aki leribancozza a legjobb barátnőjét az vele számoljon.

Imádom Nikkit!

A lány persze nem adta fel, addig ügyeskedett, míg végül kiszabadult és egyenesen Nikkinek esett. Úgy marakodtak, hogy az ár nekem is fájt.

Ash és én egyszerre indultunk futásnak és belevetettük magunkat a harcba.

Három egy ellen, nem igazságos felállás, de ez a nő olyan volt, mint egy díjbirkózó.

Éreztem egy térdet orromnak vágódni, majd Ash is felüvöltött mellettem.

- Cicabunyó!- kiáltott Kellan röhögve.

Végül pár fájdalmas hajtépés után sikerült a földre taszítanunk a ribancot.

Már újra a harcias KStew voltam és nem érdekeltek a következmények annyira felhúztam magam.

Robbal gonoszan összenéztünk majd bólintottunk.

Végtelen büszkeséggel a szemében odajött hozzám addig Nikki és Ash felrángatták a földről kedves rajongónkat és szembefordították velünk.

Mindenki tudta, hogy mire készülünk és lélegzetvisszafojtva várták a hatást.

A két biztonsági őr is csatlakozott Nikkékhez a biztonság kedvéért.

- Azt mondtad ribanc vagyok és megtépted a barátnőimet édes?- mondtam a picsának édesded hangon.

Akkor ezt figyeld! Átkaroltam és szenvedélyesen megcsókoltam Robot, aki annyira élvezte a bosszú játékot, hogy még rá is tett egy lapáttal.

A fenekemnél fogva felemelt s direkt úgy fordított, hogy egyértelműen látható legyen minden egyes mozdulatunk

Majd kinyitottuk szemünk és ördögien a nőre néztünk. Az meg szinte tajtékzott a dühtől.

- Most már vihetik mondta Nikk és Ash a nevetéstől fulladozva.

Kellan hangos hahotázásba kezdett közben füttyentgetett és tapsolt.

A többiek mind csatlakoztak hozzá.

Így jár az aki kikezd a mi Robstenünkkel- kiáltották hangosan.

Hát nem imádnivalóak?

39 megjegyzés:

  1. elsőőő komi;)
    (na ilyen se sok van hogy első vagyok)xD
    szóval...NAGYON JÓ:DD
    rem. hamar össze gyűlik a 30komi:D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Angyalkám...hát ez igen jóó lett :)
    Kicsit visszafogottabb vakáció téren...de igen jóó nem is volt baj :)
    Jajjj..imádom az írásod :)
    A másnaposok...xD
    Nah és a cicabunyó...hát az igen jóó volt....:) Meg Kellan..ách...nem tagadta meg önmagát...:) És a jelenet...ách...az is igen jóó volt...megis érdemelte az a díjbirkózó ribanc..hát ezen igen sokat nevettem :)
    Elképzeltem hogyan verekednek...xD Mind 3an a haját tépik...az meg a testével beterítt mindenkit xD Igen jóóó :) És a vége is igen jóó lett :) IMÁDTAM :)
    Am bocsi ha néha érthetetlen...és sok az ách...de ez a rész tényleg egy nagy ách...:)
    Türelmetlenül várom a következőt :)
    SZÓVAL TESSÉK ÍRNI,DE GYORSAN...HOGY MÉG MA LEGYEN KÖVETKEZŐŐŐŐŐ :)
    Szeretlek♥
    Puszii

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ismét. Már ki fogytam a dicsérő szavakból (sajna kicsi a dicsérő szókincsem). Nagyon tetszet az úgynevezett cicabunyó. Ügyi vagy. És én is remélem hogy minnél hamarabb össze gyűlik harminc.És még mielött el nem felejtem ez is tetszet Manócskának.
    Már várom a következő részt de addig is Millió Puszi !! :D

    VálaszTörlés
  4. angyalkám mot nem tudok sok mindent mondani, mert a hangulatom nem a legjobb, de majd elmondom!
    de azért ez a fejezet egy picit feldobott!
    imádtam :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Neccike!!! És nagyon szépen köszönöm!! (L)

    VálaszTörlés
  6. Orsi :D Örülök, hogy tetszett! És köszönöm szépen a sok szép szót!!!
    Én is nagyon nagyon szeretlek!!!!! (L)(L)

    VálaszTörlés
  7. Szijja!

    Nagyon jó lett:D:DOlyn arik voltak az elején:D végén meg a csaj bunyóXDhaláli:DImádom!Várom a folytit!
    puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Sweet!!! És Manócskának is!! Tényleg egyszer írtam egy mesét, ha gondolod majd egyszer elküldöm neki! :D
    (L)(L)

    VálaszTörlés
  9. Baba örülök ha egy kicsit feldobhattalak, de annak nem, hogy nem, hogy rossz kedved van...
    Majd mesélj akkor, mert remélem tudok segíteni :(
    Addig is sok puszi, és nagyon szeretlek!!! (L)(L)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Niki örülök, hogy tetszett!!! :D
    (L)(L)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    nagyon jó lett,mint mindig!
    beus

    VálaszTörlés
  12. jajj xd :D te én menten lehidalok így kibaszni a csajjal én se csináltam volna jobban :P de ,hogy folytassam kiderítettem volna az eset után a csajnak a címét és küldtem volna neki egy levelet amibe egy elég Rob és Kris intim képet raktam volna és ráírva: Csak neked édes!:)
    Hmmmm most elképzeltem a csaj arcát...jujjj én nem voltam ennyire kárörvendő :D tanulok Kristentől<3
    I love youuuuu (L)<3333

    VálaszTörlés
  13. Állat!:D Nah Kitti te aztán nem vagy semmi! :D
    Most én is elképzeltem! Vagy akár lekötözhetnék egy székbe és előtte csinálhatnák :D
    Köszi Kitti! Már megint megnevettettél :D
    Szeretlek! (L)

    VálaszTörlés
  14. IMÁDTAMIMÁDTAMIMÁDTAM!!!!!!!
    Hát ku*va jó lett angyalkám.A végén annyit röhögtem amikor a rajongót megtépték és utána Rob és Kristen akciója.
    Kellan is hozta a formáját:"cica bunyó"
    Azért Nikkiből és Ashből nem néztem volna ki:D
    A lényeg hogy nagyon jó lett.

    u.i.Minden gépelni tuddó lénynek:
    Írjatok hozzászólást légyszives.

    VálaszTörlés
  15. jajj Angyalka, hát ez fantasztikus lett, imádtam!!:D jegykarkötő XD
    A vége meg...az a ribanc, jól megérdemelte + Krisék "akciója" nem volt semmi. Gratulálok:D Várom a kövit!

    KOMIZZON MINDENKI!!!!PLS!!:)

    VálaszTörlés
  16. nagyon jó lett:)
    főleg az tetszett, hogy megtépték az a ribancot:P
    meg amit Rob és Kristen csinált a nő előtt XD
    fantasztikus volt:P
    várom a következő fejezetet:)

    VálaszTörlés
  17. Így jár az aki kikezd a mi Robstenünkkel- kiáltották hangosan.
    Hát nem imádnivalóak?

    ez az egyik kedvenc részem:)
    és teljesen igaz:D
    Kristen jól megmutatta a csajnak.meg persze Rob.xD
    de megérdemelte:D
    és az egész nagyon-nagyon jó lett.
    remélem még ma este lesz friss:)
    puszi.

    VálaszTörlés
  18. jajj annyira jó lett h eldobom az agyam xD
    és a vége hát az kész:)
    az nagyon ott volt
    ezt is imádtam(mint mindet)
    puszi: Katta

    VálaszTörlés
  19. erre nme tudok mit mondani huu nagyon fntasztikus lett, és a vége az nagy volt:D

    VálaszTörlés
  20. nagyon jó volt!!alig várom a folyt!!

    VálaszTörlés
  21. Így jár aki kikezd Robstenünkkkel!!!áhh itt nevettek haláli volt!!! másnapos munka?P: kellemes lehetetxD
    Cicabunyo for everXD
    Am az a legjobb mikor a másiknak a haját téped és áhh:P van tapasztalat benneXD
    Imádtam Angyalka!

    Puszi:Vivi

    Ui: a tegnapi hozzászolásom miszerint a kedves lusta rendszeres olvasoid pötyögjenek egy komit!!!/akinek nem inge ne vegye magára/
    Különbe dühbe jövök :P

    VálaszTörlés
  22. nah szija drága!
    awww a jákuddzzi XDD úgy látszik nekik soha semmi nem elég :D lehet titokban osztrigát kajáltak a bulin? az a cicaharc ütött a végén XD állatkert :D meg a csóók :)
    sok cupp pussz ♥

    VálaszTörlés
  23. Szia! Nagyon jó lett ez a fejezet is. És az a cicaharc..hát az kész volt:D imádtam:D
    Gyerünk írni azokat a komikat!!

    VálaszTörlés
  24. Sya!

    Imádtam!!Pezsgőfürdő(L)
    CicaharcXDXD:D
    A mi kis gonosz párosunk!XD
    Puszi
    Nikol

    VálaszTörlés
  25. nagyon jó lett! imádom a történetedet :) várom a folytatást! puszi

    VálaszTörlés
  26. áh ez nagyon jó lett :D
    cicabunyó jó lett :)
    várom a folytatást :D
    szia:d puxx

    VálaszTörlés
  27. lol. nagyon jó lett annyit nevettemxD az a bunyó nagyon ott volt meg KellanxD a rajongó rohadt őrült volt szal megérdemelte Robék műsorát...mindent összevetve imádtam olvasni. várom a folytatást:) pussz

    VálaszTörlés
  28. Szia

    Állat volt az egész feji:D
    Pezsgőfürdős részt imádtam!
    Kellan meg hozta a formáját:"Cicabunyó!"
    Nagyon remélem h hamar összegyűl a 30 komi:D
    Puszi
    Anna

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jó lett!!!Ezt,úgy utálom mindenki leír mindent előttem és neke nincs mit írnom!!!:(:(Terrmészetesen nagyon jó lett!!!Imádom...téged szintúgy!!!:):)Puszi:Ajna♥(L)

    VálaszTörlés
  30. Halika!
    nagyon szupcsi lett.
    pusszancs

    u.i.írtam volna többet is de akkor ismételtem volna a többieket de ezzel is segítem hogy hamarabb legyen:D

    VálaszTörlés
  31. Szupppiiii!!!
    Olyan édesek!
    Azon gondolkodom néha hogy valyon Kris és Rob az életben is ilyen e! Monjuk Kristenből kinézem ezt a vadságot mert olyan laza és nagyszájú de Robertből nem!Tuti hogy együtt vannak! sokan mondják hogy jajj ez barátság!
    Jah persze azért utazok hetekre a "barátomhoz" Londonba hogy bemutassa a várost!Nah hiszi a piszi!
    Am sajnálom hogy tegnap nem tudtam írni de a kémiával szenvedek mert hadilábon állok vele! Nekem nem megy!Remélem év végén görbülni fog a jegy!!XDMár tiszta ideg vagyok miatta:S
    Nah mind1! Remélem ma még összejön ez a pár komment!
    Szia

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Egy rossz van a történetben hogy mindig vége van pedig az ember csak olvasná csak olvasná .....
    Komolyan 1x ki kéne adni könyvben ezeket!Kíváncsi vagyok Robék mit szólnának hozzá!
    Lehet röhögnének hogy egy két rész milyen jól eltaláltál!XD
    Üdv : AloJulcsy

    VálaszTörlés
  33. áhh..ez is nagyon jó lett:D
    cicabunyó:D:D Kellan hozta a formáját:D
    imááádom:)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon tetszik a rész:) várom a kövit!!!! csak így tovább...

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Remek lett ez is mint a többi ;) látom már csak 4 komment kell :) gondoltam besegítek!
    Becky.

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!!!
    Olyan hülye voltam, elfelejtettem komit írni!!! Pedig olvastam ám, és nagyon tetszett!!! Remélem nem haragszol hülye fejem miatt!!! És én vagyok a harmincadik, úgyhogy várom a kövit!!! Jó vagy csajszi!!! VÉRPROFI!!! pápá
    fanny

    VálaszTörlés
  37. Drágám!
    már megint vakáció? fúúh ha ezt így folytatod meghalok itt mert szétrobbant belülről a vágyakozás xD.. azt igazából nem tudom hogy miután, de tuti meghalok ha mégtöbb ilyet írsz! DE azért írjál még ilyet! Tudod ahogy Ed mondaná: Ha ugyis a pokolra jutok legalább élvezzem az utamat! xD... ezt az én elvem is,:D de te meg most lassan kilősz minden vakáció lehetőséget :D ...
    anyám a fejezet második fele, lol a hajtépéses rajongópicsás dolog... anyáááám.. faxom...ilyen MIÉRT NINCS A RENDES ÉLETBEN?xD bár kétlem hogy Ash és Nikki leállna verekedni, inkább beküldenék a securitikat, de akkor is jó poén volt ahogy leverték a luvnyákat XD Kellan meg nem hogy segítene , inkább csak beszól xD..aztán sTEW megmutatta kia fönök, fúúú istenem az nagyon tetszett XD...bühühü kár hogy ilyen tényleg nem lehet a valóságban :D .
    xoxox

    VálaszTörlés
  38. HALLOD ESKÜSZÖM NEKED, HOGY RÁD GONDOLTAM AMIKOR ÍRTAM :D
    MÁRMINT NEM ARRA, HOGY MEGTÉPNÉLEK, HANEM HOGY MILYEN LENNE HA EZEK A FASZ NÉVTELENEK MEG MI TALÁLKOZNÁNK, ÉS MILYEN CICABUNYÓ LENNE TE, LADY, KRIS, FANNI, ORSI MEG ÉN A KÖCSÖGÖZŐK ELLEN :D
    TE IS IMMÁRON MÚZSÁM VAGY :D
    (L)
    XOXO

    VálaszTörlés