A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 6., szerda




Nah lányok itt a kövi rész, amely mindannyiótoknak köszönhető! Mondjuk úgy egy átmulatott este eredménye :D Köszönöm az összes kiscsibének és a Tyúkanyónak! Fanninak külön köszönet, mert ő a mi perverz kiscsibénk.
A másik ember akinek nagyon hálás vagyok az Kristen: ő az aki reggeltől estig itt van és aki meggyőzött arról, hogy ezt ma tegyem fel! Szeretlek titeket! Drága Tyúkól! (L)











Stewson

11. Rész

- Kristen te… - nem tudta befejezni a mondatot.

Azonnal becsukta az ajtót és kulcsra zárta.

Kezében lévő mobilját kikapcsolta majd a legközelebbi asztalra helyezte.

Szemeit nem tudta levenni rólam, megbabonázta a látvány.

Lassan, szexisen felálltam, figyeltem minden apró mozdulatra.

Azt akartam ez az este csak róla szóljon.

Nem a barátságról, az elmúlt hetek aggodalmáról, sem a reflektorfényről.

Csak ő és én. Kristen és Robert.

Lassan közeledtem felé végig igéző tekintettel néztem rá.

Ő csak állt megkövülten, a levegőt egyre szaporábban vette, szája félig nyitva.

Kezét felém nyújtotta, mintha megakarna érinteni, hogy nem csak egy tűnő látomás vagyok-e.

Ezt nem vettem tőle sértésnek. Az ember valóban máshogy tud kinézni egy szakadt farmerban és kinyűtt pólóban.

Abba a Kristenbe szeretett bele, így hát megkaphatta ezt is.

Szeret, efelől az elmúlt hetek után kétségem sem lehetett.

Kezemet a kezébe téve, lassan közeledni kezdett ajkaimhoz.

Kicsit engedtem közelségét, majd lassan visszahúzódtam.

Értetlenül, kissé talán csalódottan nézett rám.

- Majd megérted édes- súgtam negédesen fülébe, közben a lehető leglágyabban végigsimítottam arcán.

Most én fogtam meg kezét és az ágyhoz vezettem.

Leültettem, úgy tűnt mindent elfogad, mert ő is érzi, hogy az ajándékom összetettebb, mint egy „hétköznapi” szeretkezés.

Valójában elrablásom óta nem is voltunk úgy együtt, mert az ő külön kérésére megkellett vári míg tökéletesen felépülök.

Ez a fajta kiéhezettség csak még nehezebbé tette a ma éjszakát nekem, neki pedig talán még csábítóbbá.

Kezébe adtam egy pohár előre behűtött pezsgőt, a kedvencét.

Nagy nehezen elvette tőlem, látszott, hogy nem az alkohol az amire most a legjobban vágyik.

Elindultam a szoba túlsó vége felé, amely eddig sötétben úszott.

Felkapcsoltam hát a lámpát megvilágítva ezzel a következő meglepetésemet.

Szemei kikerekedtek, szája még jobban szétnyílt, majd egy kérdő pillantást küldött felém.

Én odamentem a Cd-lejátszóhoz, majd bekapcsoltam a már előre beprogramozott számot.

Ugyanaz a szám volt, amelyre azon a bizonyos éjszakán magamból kikelve erotikusan táncolni kezdtem.

- Ez a tánc most csak a tiéd- mondtam neki egy kacsintás kíséretében, majd felpattantam a rúdra.

Most lassan, csábítóan mozogtam. Nem sajnáltam a trükköket sem, melyek miatt már korábban egy profi táncosnőhöz jártam.

csak két alkalom volt, de ahhoz pont elég, hogy elcsábítsam őt.

Pörögtem egyet, majd kezeimmel meg kapaszkodva feljebb ugrottam a rúdra, lábam behajlítottam ezzel is tartva magam, testem pedig kecsesen megfeszült a levegőben.

Enyhe lecsúszással érkeztem, majd folytattam a csábos mozdulatokat.

Mire a számnak vége lett, Rob már nem bírt egyhelyben ülni és odajött hozzám.

Most már közel engedtem magamhoz.

Ahogy érezte, hogy végre az övé vagyok egyből lecsapott ajkaimra.

Végigsimított combom vonalán, majd a fenekembe markolt.

Éreztem, hogy a forróság elönti testemet.

Kezei már a csipke alatt jártak testem bizsergett minden érintésétől.

Csókja annyira édes és izgató volt, hogy teljesen átadtam magam az élvezetnek és hasonló hevességgel viszonoztam.

A fenekem alá nyúlt és felemelt.

Lábaim szorosan csípője köré fontam, mindketten belenyögtünk az érzésbe.

Lassan az ágy felé közeledtünk, majd óvatosan letett és fölém kerekedett.

Lassú mozdulattal, szinte lesimítottam róla pólóját, majd hanyatt fordítottam.

Nadrágja cipzárját már kezem helyett számmal húztam le, szépen lassan végig a szemébe nézve.

Megszabadítottam minden nem kívánatos ruhadarabjától és a nagyon is kívánatos testét vettem célba.

Már nagyon szeretett volna megkapni, de szerencsére kissé visszanyertem önuralmam.

Rob és minden amit csinált annyira csábított, hogy a tánc után majdnem megfeledkeztem valódi tervemről.

- Feküdj nyugodtan, és bízz bennem kérlek- mondtam neki bár szinte kéjes suttogásként csengett vissza hangom fülembe.

Rob felnyögött, pedig még nem is tudta, hogy mi vár rá.

Lenyúltam az ágy mellé, majd a két hosszú selyemanyagot elővéve kezeit az ágy vasrácsaihoz kötöttem.

Nem túl szorosan persze, nem akartam neki fájdalmat okozni.

Rob azt hiszem felfogta, hogy ez a gyönyör éjszakája lesz számára.

Én biztos voltam benne, hogy számomra is.

Csípőjére ültem, majd szépen lassan elkezdtem lehúzni magamról a csipke csodát.

Fehér bőröm lassan kivillant a fekete anyag mögül.

Melleimnél elidőztem egy kicsit, de aztán látva kérlelő tekintetét, szabaddá tettem testem minden részletét.

Engedtem, hogy megérintsen ajkaival, de aztán én következtem.

Számat belesüllyesztettem nyakába, majd szinte, mint egy fuvallat haladtam rajta füle felé.

Óvatosan fogim közé vettem fülcimpáját, éreztem, hogy megremeg alattam.

Lassan lejjebb ereszkedtem és mellbimbóját kezdtem nyelveimmel becézgetni.

Itt elidőztem egy darabig, nagyon élveztem ahogy a vágy hullámai folyamatosan elöntik testét.

Ennél is lejjebb merészkedtem, közeledtem a hasa felé nyelvemmel rajzoltam tele az utat.

Aztán még lejjebb.

Kezem lágy volt, nyelvem pedig egyszerre vad és gyengéd.

Nem bírta tovább. Kéjesen felnyögött. Teste remegni kezdett.

Éreztem a pulzálást kezem alatt.

Szemei kissé fennakadtak száját férfias hangok hagyták el.

Úgy döntöttem elég a „kínzásból”. Saját magam kínzásából is.

Ezzel a kis játékkal ugyanúgy izgalomba jöttem én is, mint amekkora izgalmat neki szántam.

Nem bírtam már féken tartani vágyaim, de ahogy elnéztem az övét sem.

A selyem szinte szétszakadt kezei alatt.

Feljebb kúsztam, ismét csípőjére ereszkedve, majd eloldoztam.

Egyből lecsapott ajkaimra. Csókolt mindenhol ahol csak ért.

Teste szorosan az enyémhez simult combon kissé felemelte, hogy még jobban hozzám férjen.

Nem bírtunk már tovább várni. Egyesültünk. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozogtunk.

Már szinte nem is csókoltuk hanem haraptuk egymást.

Őrjítő volt. A párnák szanaszét hevertek a padlón, a Cd még mindig szólt.

Attól tartok ha maximumra tekertem volna a hangerőt a mi hangunk akkor is túlüvöltötte volna a zenét.

A csúcs előtt mindig abbahagytuk és pózt váltottunk, hogy tovább nyújtsuk az élvezetet.

Én kacérkodtam, ő csábított. Nem létezett lehetetlen. Az éjszaka minden percét kiélveztük.

A vágy nem akart alább hagyni. Egymáséi voltunk testestől lelkestől jobban, mint eddig bármikor.

- Szeretlek- mondtam minden félperces pihenőnél.

Az ő válasza pedig minden ilyen alkalommal egy fergeteges csók volt, mely a pihenő végét jelentette.

Ez volt Rob éjszakája…



25 megjegyzés:

  1. tök jók ezek a képek ;)
    főleg a 2. tetszik :P kicsit olyan true blood-os :D
    tök jó h ma is lesz friss, már várom. pusszi(K)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Lilla, igen... tudom, hogy későn, de Kristen miatt elkezdtem írni. ő hozta meg a kedvem :D

    VálaszTörlés
  3. ANGYALKÁM, most itt irulok-pirulok :$ :P
    Rob éjszakája, hmm...:) Jó lehetett neki :P
    No meg a többszöri pózváltás xD Na jó, tyúkanyóként csak annyit mondhatok, csibéim, ti várjatok ezzel a házasságig! :D :P
    (K)

    VálaszTörlés
  4. Huhh te csaj! Most olyan büszke vagyok magamra és gondoltaban meg is veregettem a vállam, hogy makacskodtam :D Nem találok szavakat. Ez egyzserűen tökéletes. Ez az egyik kedvenc fejezetem. És amit most fogok írni nem fogod elhinni. Én is Kristen rúdtáncot terveztem robnak, de így valami más lesz. Amúgy se tudtam volna így leírni. Ez egyszerűen... keresek valami olyan szót amivel le tudnám írni de a fantasztikus nagyon gyenge :D Imádtam Imádlak!!!!!!!
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  5. aztakurva!!!
    asszem nem alszom éjszaka XDD
    ezt most nem tudom jobban kommentálni, majd a többiek megteszik helyettem is. isten vagy ;)

    VálaszTörlés
  6. Esmée, köszönöm! Én is belepirultam :D
    És igen kiscsibék mindenki fogadja meg tyúkanyó bölcs tanácsát!!!
    Szeretlek Tyúkanyó!

    VálaszTörlés
  7. Kristen triplán köszi! Nah várj ezt ki is írom, csak pontos akartam lenni :D
    Nyugodtan írj rudat, mert különbözőek vagyunk, máshogy írunk. :D A múltkor pl mindketten berregtünk, pedig nem is tudtuk, hogy a másik is arról ír, és tök különböző lett :D A magamén csak elmosolyodtam a tiéden meg halálra nevettem magam! :D
    IMÁDLAK DRÁGA!

    VálaszTörlés
  8. Lilla, nah ezen a kommentem elnevettem magam! :D KÖSZÖNÖM! És örülök, hogy tetszett .D

    VálaszTörlés
  9. Húú, hát a férfi lennék ezt szívesen kipróbálnám...

    VálaszTörlés
  10. Húú hát ez nagyon khm...volt!!:)De jó!Várom a kövit!!:):D

    VálaszTörlés
  11. Angyalkám!!! Én nem is tudom, mit írjak...ez szenzációs volt.:) Igen, ez Rob éjszakája volt, de még milyen! :D
    Nagyon szépen írtad le a dolgokat, de mikor nem!:)
    Ajándékozz meg minket még sok hasonlóan jó fejezettel, bár ezt nem is kell kérnem! Mivel,amit Te leírsz, az úgy tűnik csak jó lehet!:)
    Puszi drágaságom!

    VálaszTörlés
  12. Igen kedves névtelen, azt hiszem ezzel nem vagy egyedül :D Köszönöm, hogy ismét írtál!

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó lett imádtam Rob éjszakája xD
    hát ahogy leírtad a ródtáncot ott ledöbbentem megleptél vele de tetszett xD :)
    puszi: Katta

    VálaszTörlés
  14. Gini... khm... igen :D A kövit én is, mert fogalmam sincs, hogy mi lesz :s Megjegyeztem ám, hogy Gini (L) és köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Köszi Katta :) nah igen az nem is volt előre betervezve :D Mondjuk a többi sem, csak annyi, hogy Robnak lesz egy jó éjszakája :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Na jó... már potyognak a könnyeim. Kész.
    Köszönöm, köszönöm és ismét csak köszönöm!
    Annyira kedves vagy, persze mindenki. Van itt pár ember aki különösen a szívemhez nőtt és az egyik te vagy. Talán mert miattad vagyok itt. te és Kris voltatok itt a chatben amikor először jártam itt és magával ragadott a kedvességetek. Meg minden. Ti segítettetek blogot csinálni, rábeszéltetek az írásra. És ott ragadtam a chatedben. Veletek. És a te írásod volt az első melyet olvastam és imádtam. Nagyon szeretlek!

    VálaszTörlés
  17. Ladynek írtam természetesen (L)

    VálaszTörlés
  18. ohhh te jó ég :D * tapsol, síkít, örül magának* baromi büszke vagyok rád te lááány ^^ pont Oasist hallgattam, és ááwww meg uhhh , hát kicsit melegem lett :D annyira jól megírtad, sztripper Kris meg...Rob meg kb, hát ha pasi lettem volna, már az ajtóban elsülök, az tuti XD de ő kibírta! Éljen!!!
    Imádlak csibééém <3
    xoxox

    VálaszTörlés
  19. De én jobban! (L) Igen a mi Robunk nem gyorstüzelő :D Én ennél a kominál vagyok így :D *tapsol, sikít, örül magának* :D
    Nagyon nagyon köszönöm! Remélem nálad is lesz hamar folytatás, mert így is elég kivárni Lady péntekét. És megöltök esküszöm! Alig várom!
    Köszönöm Bri!!!! (L)

    VálaszTörlés
  20. Ez nagyon ott van:DNagyon jókat írsz:Dfolytasd:D

    VálaszTörlés
  21. Köszi Vivi! Új olvasó? (L)

    VálaszTörlés
  22. Már megijedtem, hogy már írtál csak elfelejtettem. :D Köszönöm mégegyszer!!! (L)

    VálaszTörlés
  23. uhhh... ANGYALKAAA:D ez nagyon adta neki!!3x olvastam el még!IMÁÁÁDOOOOM(LLLLL)

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm Nori! Nah akkor tényleg tetszett! :D
    Nagyon örülök neki és köszönöm, köszönöm, köszönöm!(L)

    VálaszTörlés