A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 22., péntek





-->KEDVES OLVASÓK... MOSTANTÓL MIN 30 KOMMENTTŐL KERÜL FEL ÚJ RÉSZ! /EZ A VÉGSŐ FELJEBB NEM MEGYEK!/ TEHÁT ELŐRE MEGÍROM NEKTEK A RÉSZEKET ÉS MIN 30 KOMMENTTŐL FELKERÜL AZ ÚJ RÉSZ. /AZ ÉN VÁLASZAIM A KOMMENTJEITEKRE NEM SZÁMÍTANAK/ ELŐRE IS BOCSÁNAT MINDENKITŐL ÉS ÚJRA KÖSZÖNÖK MINDENT ÉS SOK PUSZI!


Külön köszönet Orsinak, Lillának és Sweet-nek amiért velem együtt spekuláltak helyszín kiválasztásnál. Ennek inkább a következő részben lesz szerepe, de azért ide is kiírom (L)
És köszönöm mindenkinek a komikat!
Stewson

21. Rész


Az erkélyre kiérve olyan csókkal köszöntött, hogy azt hittem ott helyben leteper a padlóra.
- Hé cowboy te is hiányoztál, de ezt talán még sem itt kellene…- lihegtem megszakítva a csókot.
- Annyira gyönyörű vagy!- ezzel újra elkapott és csak csókolt és csókolt. Keze fenekemet markolta, én a nyakát csókoltam.
Nem is emlékeztem rá, hogy utoljára mikor kívántam ennyire.
Amióta elvetéltem nem voltunk együtt, mert valahogy ez is a gyógyulási folyamat részét képezte.
- Hé srácok mindenki hiányol titeket- rontott ki Nikki és Kellan majd amikor észre vették, félreérthetetlen pózunkat egyből nevetni kezdtek.
- Azt hiszem pont jókor jöttünk, mi is beszállhatunk- kérdezte Kellan majd rácsapott Nikki fenekére miközben rám kacsintott.
Nikki csak röhögött tovább, Rob fájdalmasan nyögött egyet én pedig rájuk zúdítottam az összes káromkodást amit csak ismertem.
mindannyian elszívtunk egy cigit miközben Rob az ingét rendezgette én pedig a ruhát magamon.
Mikor kedves „bátyám” már a negyedik poénját sütötte el úgy döntöttem belül tágasabb és egy frappáns mozdulattal lepöcköltem az égő csikket a korláton túlra.
Valahol a helyre vigyázó biztonsági őr fejénél láttam eltűnni.
Intettem Robnak, hogy én bemegyek, majd befelé igyekezve még egy jó nagyot rácsaptam Nikki és Kellan fenekére.
Azt hiszem kitaláljátok, hogy az első utam hová vezetett.
Kértem 2 tequilát citrommal és sóval, aztán a szememmel Ashéket kerestem.
Közben egy hideg kezet éreztem a csípőmre simulni.
- Kellan tudtam én, hogy az a seggre pacsi beindította a fantáziádat! – mondtam s közben próbáltam valamennyi kis komolyságot erőltetni hangomra.
- Nagyon vicces Ms Stewart- mondta Rob félig sértődötten félig nevetve.
Belőlem is előtört a nevetés, s közben az egyik tequilát elé toltam.
Koccintottunk, majd fél másodperc alatt lehúztuk.
Sosem értettem azokat az embereket akik órákon keresztül nyalogatták az italukat.
Most vagy iszom vagy nem… Nem?
Élveztem a társaságot, hiányzott a nyüzsgés.
Most azonban volt valami ami sokkal jobban izgatta a fantáziámat.
Az előző erkélyes jelenet előcsalogatta a bennem rejlő összes perverz álmot és érzést.
Robra néztem… vágyakozva nézett végig rajtam, majd kikért még egy kör tequilát.
- Mit szólnál hozzá, ha lelépnénk?- kérdeztem reménykedve.
- Inkább egy üveg tequilát kérnénk elvitelre és hé öregem ne felejtsd el a citromot és sót sem!
Nah tessék a nimfomán alkoholista páros.
Csak egy fél szó és egyből itt hagy velem csapot-papot.
Az ajtón kilépve minden nyugodt volt és csendes… Mi a fene?
Úgy tűnik már a firkászok sem a régiek.
Rob szerencsére a saját kocsijával jött, így gyorsan beültünk.
Zenét kapcsoltunk, majd épp elindultunk volna hazafelé, maikor megláttunk egy Brant Lake iránymutató táblát.
Összenéztünk, majd Rob a gázra lépett.
Elég sokáig mentünk a sötétben az út is egyre göröngyösebbé vált.
Letekertem az ablakot, jól esett a kinti kellemes és New Yorkhoz képes szokatlanul friss és tiszta levegő.
Már nem vagyunk messze mondtam Robnak aki szintén érezte már az állóvíz jellegzetes szagát.
Hát én egyre jobban begerjedtem szabály szerűen elöntöttek a vágy hullámai.
Átcsúsztam Rob ölébe, aki a sötét miatt eddig is alig látta a kanyargó utat, de most aztán még annyira sem.
Lassan mozgattam a csípőm miközben próbáltam magam egye jobban befészkelni a nekem teremtett helyre.
Közben a nyakát csókoltam és a haját markoltam.
Éreztem, hogy a vágy benne is iszonyatos erővel növekszik.
Hamarosan a kocsi leállt, nem tudtam, hogy azért, mert félt, hogy neki megyünk valaminek, vagy azért mert megérkeztünk, de ez most nem is érdekelt.
Már épp az övcsatjával vacakoltam amikor a Mr. olyan dolgot tett amire egyáltalán nem voltam felkészülve.
- Megérkeztünk. gyere menjünk és sétáljunk egyet.
Mi az ördög? Hogy az a !
Kénytelen kelletlen visszahúzódtam az anyósülésre, majd kiszálltam a kocsiból és jó hangos puffanással bevágtam az ajtót magam mögött.
Jellemző! Mr „hagyjukcserbenazéppenszexértesengőbarátnőnketésmenjünksétálni” Pattinson.
Ahogy mérgem egy kicsit csillapodott, körülnéztem.
A látvány magával ragadott. Az ég ugyan egy kicsit felhős volt, de a csillagok és a hold csak úgy ragyogtak ahogy megcsillantak a tó tükrén.
Maga a víz nagyon tisztának, gondozottnak tűnt. Ez egy kis paradicsom.
Szemben kivehető volt egy fa építmény sziluettje amin hatalmas tábla hirdette, hogy szoba kiadó.
Remek Hát mi kell még?
Rob kivett a kocsiból egy plédet majd a tequilát és odajött hozzám, hogy megfogja a kezem és a tó felé vezessen.
Hát lehet rá haragudni ha amikor ilyen aranyos!
A tópartra érve leterítette a plédet és letelepedtünk rá.
Az idő kimondhatatlanul kellemes volt, egy-két szúnyogtól eltekintve.
Amíg Rob elfordult, hogy kinyissa a piát és a csomagolt hozzávalókat, addig én lopva körülnéztem, majd megbizonyosodva arról, hogy magunk vagyunk fogtam magam és kibújtam a ruhámból.
Amikor Rob elkészült és visszafordult elakadt a lélegzete.
Egy extra szexi fehérneműt viseltem, amely lila bársonyos alapból és rajta fekete csipkéből készült.
Csábosan elhelyezkedtem, majd kivettem a kezéből a tequilát és a hasamra folyattam belőle a köldököm környékére. A sót dekoltázsomra szórtam, majd a citrom gerezdet a számba vettem.
Ő nagyokat sóhajtott, majd lassan fölém hajolt és a dekoltázsomba csókolt, majd a hasamhoz ereszkedet és lassan érzékien nyalta le a nedűt majd ismét feltérdelt és a citromon keresztül megtalálta ajkaimat.
Belenyögtem a csókba, majd amikor már szinte rávetettem magam ismét megszakította játékunkat.
Már éppen készültem rázúdítani az összes haragom amikor előbányászott valamit a pléd alól és olyan dolot csinált amire soha a büdös életbe nem gondoltam volna…

73 megjegyzés:

  1. Nagyon, Nagyon na jó ezt nem játszom el ismét.
    Áááááááááááááááááááááááááá. Ismét nagyot alkottál de itt abba hagyni ez szentség törés. Na mindegy azért nagyon, nagyon, nagyon jó lett! Kiváncsi vagyok Kristen mire nem gondolt volna. Várom már nagyon a következő részt. (L)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.bár nem tom hogy nekem el szebedott volna olvasnom:D(nem mintha nem olvastam volna már ennél durvábbatXD)
    a Citrom a szájban Só a mellen és Teqila a hason ötletes .
    Ha jól gondolom bár nem vok biztos lehet hogy csak játszasz velünk de lehetséges hogy leánykérés lesz?
    vagy csak gumit vesz elő nehogy megint váratlanul bekopogtasson a gólya na mindegy a lényeg hogy jó lett.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez is:D már nem tudok mást irni, nagyon tetszett. Imádom az összes irományodat! És nagyon várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Angyalka...hát ez valami isteni lett ,mint a többi :)
    Jajj Kellan meg Nikki...och miért?...olyan nagy lett volna ha ott csinálják a teraszon :)
    Az is igen jóó volt mikor a Kristen a seggúkre csapott...és az a beszólás amit Kellannak akart mondani,de kiderült hogy nem ő volt hanem Rob :)
    Mien aranyos...fél szóra ugrik is :) de a pia kihagyhatatlan :)
    Az út...ách...Kristen...a kis sexmániás...:) De Rob minden pénzt megér :) Annyira imádom :) És a tequila Kris testén...och..(ne tessék félre érteni,én jobba örültem volna ha Rob testén van xD ):) Meg a csábos fehérnemű...mi lett a mi Kristenünkkel aki még öltözni se szereted? Most meg még csábos fehérnemű is :) Annyira jóó lett,de hoyg lehet itt abbahagyni...tessék írni még MA 30 KOMMENTET ÍGY LEHET KAPUNK MÉG MA...mond hogy igen?
    És a következő is jó lesz,ha beleirtad azt amit beszéltünk,de a kiirás szerint igen...jajj annyira várom...ách..ez nem ér :)
    Kedves vagy hogy kiírtál :)
    Totál örülök,hogy megismerkedtem veletek :) szeretek veletek lenni virtuálisan :)
    Várom a kövit! :)
    Puszi♥♥
    Szeretlek♥

    MINDENKINEK KÖTELEZŐ LEGALÁBB PÁR SORT HAGYNIA,MERT HA NEM LESZ SEGGBERÚGÁS :)
    MEGJEGYZÉST....:)

    VálaszTörlés
  5. SWEET KÖSZÖNÖNÖM SZÉPEN!!!Örülök, hogy tetszett!!! :D Hát sok mindenre gondolt kris de erre tuti nem :D
    (L) (L) (L) (L)

    VálaszTörlés
  6. Azta a kurva kibaszott függővéget neki!
    Mi a franc! A picsába Mr. mit csinált? Ez.... ez....
    Most mit mondjak?
    Nagyon nagyon jó lett de ez természetes szóval szinte felesleges is leírni!!! SZINTE!!!!!!!!
    De mi volt ez a helyszénes? Engem nem avattatok be :(
    Imádtam amúgy minden sorár... sablon, ablon, sablon...
    HAMAR ÍRJÁTOK MEG AZT A 30-AT MERT MOST KI VAGYOK!!!!
    szeretelek angyalkám!!! :)<3
    baba csibéd

    VálaszTörlés
  7. Skyn basszus itt röhögök :D Én is gondoltam mind a két variációra, de a szádból ez nagyon viccesre sikeredett! :D Mármint a Robos gumis rész :D
    Köszi szépen mindent!!!(L)(L)

    VálaszTörlés
  8. jaaaj nee te szadista itt abbahagyni :DDDD
    am olyan rövidke volt, mire kezdtem volna belejönni, PUFF, vége is volt :(
    vááá felvagyok pörögve, nagyon remélem h ma összegyűlik a 30 hozzászolás, mert ha nem falnak megyek :DD
    imádunk angyalka. csóóók

    VálaszTörlés
  9. Köszi Viki nagyon drága vagy!!! (L)
    Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy olvasol!!(L)

    VálaszTörlés
  10. Vááááá Orsi!!! :D Imádlak basszus!! :D
    Na igen eredetileg Robon lett volna, csak hát neki... valami dolga akadt .D
    Azért az sem lett volna semmi, ha négyesben nyomják :D
    Na jó csak vicceltem ám ! :D
    Egyébként persze! Ahogy megvan a 30 megy is a következő :D
    Én is nagyon- nagyon örülök, hogy megismerhettelek!!! (L)

    VálaszTörlés
  11. Baba csibém!!!! Én is imádlak!!! A helyszíneskor még nem voltál itt :(
    Azt kérdeztem, hogy hol vakációzzanak Krissék... Erre megkaptam, hogy ezen a szigeten meg azon, én meg mondom gyerekek és khm részre gondoltam, nem nyaralásra :D
    Aztán végülis az lett, hogy vízparton esőben. :D
    Szeretlek baba!!!! (L) És írj! mert olvasni szeretnék!!! (L)

    VálaszTörlés
  12. Köszi Lilla! Neharagudj!!!
    Egyébként ha ma meglesz a 30 akkor felteszem, de ne izgulj nagyon nem lesz akkorA nagy durranás :D
    Imádlak!!!! Sok-sok puszi!!!!(L)

    VálaszTörlés
  13. jajj nagyon lett
    de angyalka TE KíNzOl MINKET ez nagyon KOMOLY
    miért csinálod ezt velem?
    össze kell gyűlni a 30 kominak nagyon gyorsan xD !!!!!!!!!!!!!!!!!!"elszánt fej"
    puszi:Katta (L)

    VálaszTörlés
  14. Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!EZ rohadt jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem hiszem el itt...abbahagyni?????????????Várom a kövit!!!!NAGyon nagyon!!!:)♥

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm Katta :D Ha jól sejtem már megint seggbe vagyok rúgva :D (L)

    VálaszTörlés
  16. Jajj és majd el felejtettem...IMÁDOM!!!xdREMÉLEM,HOGY HAMAR ÖSSZEGYŰLIK A 30KOMMENT!!!:)♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  17. :D Köszönöm szépen Ajna!!! Akkor ha jól sejtem még te is csatlakozol a seggberúgók táborához :D
    KÖSZÖNÖM!!(L)(L)

    VálaszTörlés
  18. nagyon nagyon jo es lecci hozd elobb a fejit(bociszemek)!!puszi gigiiiii

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm Gigiii!!! Hát rajtatok múlik, én minden tőlem telhetőt megteszek!!! (L)
    Sok puszi!!!! (L)

    VálaszTörlés
  20. angyalka jól sejted
    Katta

    VálaszTörlés
  21. úúú.. basszúús, eddig még nem írtam kommentet, de most .. hát ez egyszerűen, nagyon jó *-*
    harminc harminc harmincccccc @.@

    VálaszTörlés
  22. jaaaaaaaaaaaaaaj nagyon jó ezek szerint AZ lesz a párna alatt ? júúúúj de jóóó

    VálaszTörlés
  23. Na szóval, kezdem elölről, mert írtam egy kisregényt és lefagyott....
    Szóóóóval
    Szadista vagy. Nem kicsit. Nagyon.
    Lady múltori részletére emékeztet egy a kegyetlen függővég, "mikor olyan történt, amire legrosszabb rémálmaimban sem került sor", ez is ugyanolyan szemétség mint a tied. :D Szóval, emberek, gyerünk írni, hog olvashassam tovább! Egy-kettő :D
    Fúú de mi lehet amit elővesz a pléd lól? Egy kilapított békát? Az de rohadt romantikus lenne...:D Agyalka, nagyon, nagyon, nagyon , nagyon jó lett, komolyan áhh, most pont egy ilyen hányzott, és nagyon örülök neki, hogy végre kizökkentek ebbőla válságból, így a legjobb [:
    "Azt hiszem kitaláljátok, hogy az első utam hová vezetett. " hát halál komlyan azt hittem a mosdóba mennek szexelni..:D Na de nem baj, ami késik, nem múlik, igaz? Ma este eleget teszek megtisztelő feladatomnak és becsületes múzsához híven elárasztalak pozitív (hmhm) gondolatokkal, és ihletet adok pár jó kis részhez :P Na, na, mit szólsz? De ahhoz beszélnünk kell, úgyhogy keress chaten, ha meg ott nem írnék, akkor msn-en ott leszek, ha meg nem leszek bejelentkezve talán rejtettben :P Na szóval remélem még ma beszélünk [:
    Csokk
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  24. Katta ne bánts kérlek!!! :D (L)

    VálaszTörlés
  25. Hát te csaj te is tudod,hol kell abba hagyni.
    Am tetszett!!:D
    Várom a kövit!
    Pus!

    VálaszTörlés
  26. Köszönöm szépen Zoé! És azt is, hogy most írtál!!! (L)

    VálaszTörlés
  27. :D Fanni! Te kis perverz múzsám!! :D
    Basszus vagy már 10 perce nevetek :D
    A kilapított béka tényleg nem lenne valami romantikus :D
    Nah mondtam én,hogy majd mostantól kárpótollak az eddigiekért :D
    Köszi, köszi, köszi, köszi, köszi, köszi!!! (L)
    (L) (L) IMÁDLAK!!!

    VálaszTörlés
  28. Áhhh angyalka ez már megint mi? megint itt abbahagyni? nem szép dolog.... Imádtam naon jo lett:P

    VálaszTörlés
  29. ez megint nem ér!!!!!gonosz vagy:)megint:P
    de nagyon, de nagyon jó lett:)
    már alig várom a következő fejezetet:P
    puszi:)

    VálaszTörlés
  30. Köszi Vivi! :D Te már ne seggberúgj légyzi, hanem valahol máshol mert a fenekem az már nagyon fog fájni :D
    (L)

    VálaszTörlés
  31. Köszi Beus9415!!! :D
    Igen... tudom.. ma mindenki cseszeget :D
    (L)

    VálaszTörlés
  32. ez személetlen lett!! kiváncsian vrom hogy rob mire is készül!! puszika

    VálaszTörlés
  33. Köszönöm kedves Névtelen!!! (L)

    VálaszTörlés
  34. ááá nagyon kíváncsi vagyok ráá lécci lécci siess afolytival nagyon várom
    puszi

    VálaszTörlés
  35. Köszönöm szépen Ancsi!!! A folyti meg rajtatok múlik (L)

    VálaszTörlés
  36. neeeee... ilyen befejezést:( :D remélem hamar össze jönnek a komik mert már nagyon várom a folytit! nagyon tetszik a történet
    puszi mucika

    VálaszTörlés
  37. Húúú ez nagyon pikáns rész lett, de hol a többi??? mi az amiről nem tudunk???
    már nagyon kíváncsi vagyok, nagyon jók ezek a részek, örülök, hogy megint visszatértél a jól megszokott stílushoz.
    hajrá!!!:D

    VálaszTörlés
  38. Köszönöm szépen Mucika!!! (L)

    VálaszTörlés
  39. Köszönöm szépen kedves Névtelen!!!
    Hát sok pikáns dolog lesz az tuti! (L)

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Én tegnap találtam a blogodat és nagyon tetszik.
    Így tovább:)
    Üdv:Sarah

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Hát megint nem tudok sok értelmeset írni mert nem vagyok valami jó az írásban!
    Király lett!Fantastico:)
    Várom a következőt!
    De mit felejtett el Kristen?? Először a gumira gondoltam de aztán elvettem mert ebben azért nincs semmi hihetetlen és Kris eléggé meglepődött!De kíváncsi vagyok

    VálaszTörlés
  42. nagyon jóó lett !!vajon mit csinálhatott Rob ?kiváncsíí vagyok már ráá!!

    VálaszTörlés
  43. nah halló!!! ez nemér ám. mindennap függővég...:(:) most megesz a kíváncsiság h mitcsinál az a szépfiú. nagyon jó lett a fejezet imádtam olvasni. cuppantás

    VálaszTörlés
  44. ugy látom már megvan a 30 komment de azert leirom hogy nagyon jó lett és kiváncsian vároma kövit siess
    fruzsi

    VálaszTörlés
  45. mindent az új fejezetért ;)
    szuper lett megint :)
    Becky.

    VálaszTörlés
  46. Köszönöm szépen Sarah! (L)

    VálaszTörlés
  47. Köszönöm Zsófia! Nem nem a gumi, bár gondoltam rá, csak valahogy nem akartam felhozni a védekezés témát most, mert az fájna nekik azt hiszem... Mégegyszer köszönöm!! (L)

    VálaszTörlés
  48. Köszönöm szépen kedves Névtelen!!!(L)

    VálaszTörlés
  49. Évike köszönöm! :D Hát igen... kicsit szivatom a népet... De én is visszakapom máshonnan :D
    (L)

    VálaszTörlés
  50. Kedves Névtelen! Még nincs meg a 30, mert az enyémek nem számítanak :D
    De nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! (L)

    VálaszTörlés
  51. Köszönöm szépen Becky!!! (L)

    VálaszTörlés
  52. jólet
    főleg az eleje ott annyit nevettem:P
    Kellan meg Nikki áhh.....
    várom a folytatást

    VálaszTörlés
  53. Lizi:
    Ismét egy csodálatos történetet olvashattam!!:) Várom a folytatást!!:)

    VálaszTörlés
  54. SZia!

    nagyon jó lett:)megint egy tök jó rész:)Várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  55. nagyon jo !!! de itt abbahagyni???pfffff csak igy tovabb am nagyooooon jooooooo!!puszi Gigi

    VálaszTörlés
  56. Köszönöm szépen kedves Névtelen!!! Örülök, hogy megnevettettelek! (L)

    VálaszTörlés
  57. Köszönöm szépen Lizi!!! (L)

    VálaszTörlés
  58. Köszönöm szépen Polly!! (L)

    VálaszTörlés
  59. Gigi!!! :D Köszi!! Köszönöm, hogy írtál!!! (L)(L)

    VálaszTörlés
  60. Nagyon imádom a töridet és alig várom az új részt!!!

    VálaszTörlés
  61. Szijja!!
    Húú nagyon jó részeltt:D:D
    Imádom:DNagyon jól írsz!
    De itt abba hagyniXD
    Rem összejön a 30 komi:D
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  62. Köszönöm szépen Klaudia! Nagyon örülök, hogy tetszik!! (L)

    VálaszTörlés
  63. Köszönöm szépen Niki!
    Már összegyűlt! Hála nektek! Hamarosan dobom a kövi részt!!!!(L)pUSZI!!

    VálaszTörlés
  64. húúúúúúúúúúúúú!
    hát tényleg kaphatnál egyet:), de csak azért mert kinzol minket:)
    szuper lett!!!
    Beus

    VálaszTörlés
  65. háát.remélem Rob azt fogja csinálni amire gondolok:)
    dejóóh.nagyon várom a kövi részt:)és mindjárt jön is:)
    puszi.ŁŁ

    VálaszTörlés
  66. Azt a rohadt kurva élet....bocsi, de nem bírok mást nyögni!!!:D
    Itt befejezni, de nem gond, mivel csak feljebb megyek és ott a folytatás, de nem hagyhatom szó nélkül!
    Hát...az erkély...Kellan és Nikki! Fetrengtem!!!xD
    Aztán a kocsis mutatvány, meg Rob "sétáljunk" ötlete! Én pofon vágtam volna!!:D Jó nem...annyira!
    De a parton a tequilás dolog nagyon szexi volt! Nagyon ott volt! Most is alig bírok beszélni, még a hatása alatt vagyok! :P
    Na megyek és olvasom, mit vett elő Rob! Talán egy vibrátor...jó nem, befejeztem! Még egy gyűrűre tudok gondolni...
    Puszillak

    VálaszTörlés
  67. Ne bánts Beus!!! :D Itt a következő! :D

    VálaszTörlés
  68. Nah Krisztu azt csinálta? :P

    VálaszTörlés
  69. LADY! :D :D :D Én Fanninak majdnem beadtam, hogy egy ostort! :D
    De te legalább nem akarsz seggbe rúgni, mert ott a kövi rész! :D Legalább ezt megúsztam :P
    És nálad mi lesz a folyti???? Mi az a fontos rész!! Lady please!!!! -könyörgő Shrek macskás tekintet-
    Jah és persze (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  70. jaj mi lehet az??? ... faxom hogy olyan jó fej vagyok hogy megállok minden rész után xD.. de ez is milyen rövid volt már te lány!! és mindjárt elfigynak még nekem is az újjak x'D.. jaj de nagyon tetszett ez a bulizós fejezet! Kristen felgyújtja a securitit XDD... aztánaz alkeszok lelépnek, nimfó Krist leállítják.. de basszus azt a tequilás részt nagyon jól megcsináltad!!:D megint vizuális alkatot játszottam, és elképzeltem ahogy Rob nyalakodik! Na de most megyek tovább xD boccsi..
    xoxoxo

    VálaszTörlés
  71. :D ITT RÖHÖGÖK SORBA MINDEN EGYES KOMMENTEDEN :D
    VÁÁÁ, MOST FELHOZTAD A TEQUILÁT OLYAN PIÁLHATNÉKOM LETT :D
    XOXO! (L)

    VálaszTörlés