A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 15., péntek




Stewson

14. Rész

Mielőtt bármelyikünk megszólalhatott volna ebben a síri hangulatban, anyám hirtelen berobbant az ajtón és átvette az irányítást.

Rob és én kivételesen hallgattunk rá és minden utasítását szó nélkül végrehajtottuk.

Alig tíz perccel később már a kocsiban ültünk és az orvosom magánrendelője felé hajtottunk.

Gondolataim vészes sebességgel száguldoztak fejemben. A lábam és kezem remegett az idegességtől.

Robra pillantottam, de ő nem nézett rám. Nagy sokk volt ez mindkettőnknek.

Ugyanazt a kétségbeesést láttam rajta amit én magam is éreztem,

Ismét előre fordultam, szemeim könnyel teltek meg. Féltem.

Féltem, hogy elveszítem őt.

Egy kezet éreztem sajátomra csusszanni, majd egy gyengéd szorítást mely egy kis erőt lehelt félholt testembe.

Ismét felnéztem, ő pedig egy bátorító bár nagyon halvány mosoly kíséretében azt mondta „ Együtt”.

Ennyit bírt csak elhalkuló hangján kinyögni, de ennyi most elég volt . Tudtam, hogy őszinte és szenvedésem egy kicsit enyhült.

Éreztem, hogy elem marad bármi történjen is.

Szinte valósággal büszke voltam most rá ebben a pillanatban elvégre hány „cserben hagyásos” szomorú történetet hall az ember manapság.

Közelebb húzódtam hozzá és befészkeltem magam mellé amilyen közel csak lehetett.

Testem szorosan az övéhez simult, lábaim pedig átvetettem az övéin.

Nem késlekedett, nem volt tartózkodó. Egyből átölelt, annyira szorosan, hogy már szinte úgy éreztem ha most csapódna be egy atombomba a közelünkbe mi azt is túlélnénk… Együtt.

Leparkoltunk a rendelő előtt bár nem voltam benne biztos hogy közben nem teszünk kárt semmiben.

Anyu pont olyan ideges volt, mint mi egész úton szlalomoztunk azt a bizonyos parkolást meg inkább nevezném egy rendőrkanyarnak.

Bent leültünk, mert várnunk kellett egy előző betegre.

Volt időm egy kicsit gondolkodni, bár nem sokra jutottam.

Láttam egy pici babát… Robert és Kristen tökéletes egyvelegét. Persze az alkoholos üveg hiányzott a kezéből a cigi meg a szájából.

Annyira édes volt képzeletemben, hogy szinte már most megszerettem.

Láttam Robot magam előtt ahogy játszik a babával és idétlenül mégis mérhetetlenül aranyosan gügyög neki.

Egy közös családi fészek gyerekszobával… és én mint anya és feleség.

Kristen térj már észhez!- üvöltötte egy hang a fejemben.

Rob és te most álltok színészi karrieretek elején, szerződés van még minimum két filmre, még csak tizenkilenc éves vagy és egy cseppet sem anya típus! Rob pedig már akkor, a szobában kimutatta akaratát, melletted áll, de nem szeretné a babát.

Még nem. Nem most! Különben is még az sem biztos, hogy terhes vagy!

Az ajtó kinyílt, szinte sokként ért a felismerés, hogy mi következünk.

Bevonult hát kicsi, remegő lábú csapatunk az ajtón és leültünk.

El kellett mondanom a „tüneteket” a doktornak bár többnyire anyám szónokolt helyettem.

Az ultrahang még túl korai lett volna, ezért vért vett és azt mondta megsürgeti az eljárást holnap megtudjuk az eredményt.

Ennyi? Semmivel nem lettem okosabb.

Akkor hát holnap…

Hazamentünk, mindenki kezdett megnyugodni egy kicsit.

Anyu a netet böngészte, mi pedig Robbal megpróbáltuk megbeszélni dolgainkat.

- Kristen én szeretlek és biztos vagyok benne, hogy azt szeretném ha te lennél a feleségem és a gyermekeim anyja, de nem most. Talán úgy tíz év múlva. Kérlek ne haragudj rám. Tudni szeretném, hogy te mit érzel…

- Rob… Én…én is így azt hiszem…

Nem akartam butaságokat beszélni, nem akartam neki elmondani fantáziálgatásom tökéletes családi képünkről.

Tudtam, hogy igaza van, elvégre én is pont így éreztem. Mégsem tudtam elfelejteni a hasam lévő kis teremtményt. Kettőnk szerelmes éjszakájának eredményét. Már ha tényleg létezik… Biztos voltam benne, hogy igen.

Éjszaka egyikünknek sem volt kedve most a szexhez, azt hiszem érthető okok miatt.

Levetkőztünk, majd szavak nélkül sokáig öleltük egymást, míg lassan elnyomott az álom.

Másnap a megbeszélt időpontra a rendelőbe érkeztünk a feszültség semmivel sem hagyott alább a tegnapi látogatáséhoz képest.

- Nos Ms Stewart. Vérét megvizsgáltuk az ilyenkor alkalmazandó szokásos eljárás szerint és azt hiszem gratulálnom kell: Ön valóban állapotos.

Nem tudtam megszólalni. Valószínűleg a doki most más fiatal párokhoz hasonló boldog sikoltozást és örömtáncot vár… Hát ahogy így most végignézek magunkon azt még várhatja egy ideig.

Anyám holtra váltan félig kinyílt szájjal tágra nyílt szemekkel, Rob pedig összeszorított ajkakkal és lesütött szemhéjjal.

Én meg… Én meg… Mosolygok? Na nem! Boldog vagyok? Na nem nem és nem!

Anyám törte meg a csendet. Ő is egy véleményen volt Roberttel és elvileg velem.

- El akarjuk vetetni.- mondta alig hallhatóan az orvosnak, mintha valami istenkáromlást követne el.

- Persze asszonyom, ha valóban így akarják akkor előjegyezhetem a műtétre. Az operáció viszonylag gyors és fájdalommentes. A pácienseket egy napig szoktuk benn tartani megfigyelés alatt amely időben egy pszichológusi kezelést is kínálunk, persze csak ha a kisasszony élni óhajt ezzel.

- Nem, nem kell a műtét. Tegnap olvastam a neten, hogy van egy egyszerűbb otthon is elvégezhető módszer. Egy bizonyos tabletta amit 5 napig kell szedni. Nem szeretném a kislányomat feleslegesen kitenni ennek a megaláztatásnak.

- Igen asszonyom, van egy ilyen új keletű módszer is. Ez lényegesen drágább bár gondolom a pénz most nem számít.

- Természetesen nem.- Anyám kérdőm rám nézett.

Én csak bámultam, mint aki nem hiszi el, hogy ezek az emberek most éppen róla beszélnek és arra kérik válasszon két gyilkossági forma között.

Robra néztem segítségért ő bocsánatkérően bólintott.

Anyám hát megkapta a választ.

Az orvos felírta a kért pirulát mi pedig a rendelő patikájában egyből kiváltottuk.

Azt mondták nem fogok érezni semmilyen fájdalmat. A gyógyszer leírása szerint az ötödik nap egy enyhe vérzés kíséretében megtörténik a vetélés.

Már ma bekellett vennem az elsőt. Rob folyamatosan ölelt egész nap és mindent megtett annak érdekében, hogy érezzem támogatását és szeretetét.

Nem tudtam rá haragudni, miért is tettem volna, ennél többet sosem vártam volna.

Biztos voltam benne, hogy ő is átgondolta és döntését hosszú mérlegelésekre alapozta.

Egyedül akartam hát csinálni.

Bementem a fürdőbe egy pohár víz kíséretében.

Néztem a tablettát, mintha egy tőr lett volna melyet a babámba készülök döfni.

Ismét megjelent szemem előtt a kép melyben annyira boldog voltam.

Nagy nehezen betettem a tablettát a számba és felemeltem a poharat.

Hasam a kezemre tettem majd végigsimítottam rajta.

Egy hatalmas szeretethullám tört rám, mely vetekedett a Rob iránti szerelmemmel.

Mintha Robot ölném meg, mintha magamat ölném meg. Nem, nem vagyok rá képes.

A pohár szinte kiesett a kezemből akkora lendülettel köptem a mosdóba a már így kicsit szétázott gyógyszert, majd vizet engedtem és megszabadultam nyomaitól.

A számat is jó alaposan kiöblítettem, nem akartam, hogy akár csak egy kicsiny része is felszívódjon.

Mikor kész voltam kiléptem a fürdőből.

Két aggódó arccal találtam szembe magam.

- Nem is olyan szörnyű az íze, mint gondoltam- mondtam apró mosolyt erőltetve az arcomra.

Anyám kicsit felengedett és visszamosolygott.

Rob pedig azonnal odajött és átölelt. Én pedig majdnem elsüllyedtem a saját álszent hazugságomtól.

21 megjegyzés:

  1. húúha ez dúrva lesz :DDD :O
    nem erre számítottam, nagyon izgi, alig várom a folytatás!!! puszi angyalka :)

    VálaszTörlés
  2. angyalka ez nagyon jó! komolyan és se gondoltam volna hogy ez lesz. könnyes lett tőle a szemem. nem tudom miért valami érzelemhullám söpört át rajtam :) annyira jó volt. imádtam. olyan tehetséges vagy, hogy a szavakat se találom.
    imádlak <3 :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Lilla! Igen... sajnos tényleg az lesz, de nem tudtam mást tenni :) (L)

    VálaszTörlés
  4. Kris babám (L) Én arra nem találok szavakat, hogy tisztességesen megköszönjem amit írtál.
    Én is imádlak és még egyszer köszönöm! Talán egyszer majd sikerül rendesen kifejteni :)(L)

    VálaszTörlés
  5. Úristen,úristen...wááá mi a fene? Jajjj msot még jobban imádom Robot<3 De most Kris ezt komolyan gondolja,tényleg hazudni akar a mi Robunknak?Mivan ha elkezd nőni a hasa? Azt mondja majdt neki,hogy csak meghízott? Vagy amikor megindul a szülés ...akkor: Gyere édes be kéne vinni a kórházba szülni készülök ,de ne aggódj csak a következő filmszerpre gyakrolok.Xd
    Na még soroljatnám... a lényeg,hogy nagyon jó volt és izgi :D puszi<3

    VálaszTörlés
  6. :D Kitti :D Kész! :D Lehet megírom esküszöm :D
    Egyébként más terveim vannak :D De lehet az lesz, hogy Kris már két éve megszült, Rob meg egyszer csak megkérdezi, Kristen ki ez a gyerek? Hát a mi gyerekünk te állat, már vagy két éve sétálgatsz mellette :D

    VálaszTörlés
  7. erre Rob: Igen??? Én azt hittem ez a szomszéd kisfiú! XD

    VálaszTörlés
  8. :D KÉSZ! :D Kitti ma kikészítesz, de a lehető legjObb értelemben Kris meg erre: Persze, azért pont olyan, mint egy mini Rob :D

    VálaszTörlés
  9. Rob: Figyu Kris elmagyarázom: Őrült rajongók + egy plasztikai sebész...ennyi kell ehez!

    VálaszTörlés
  10. :D NEE!! Kris: Akkor lehet módosították az agyam és ez nem is a mi gyerekünk. Más gyerekét nevelem két éve??? ÁÁ! .D :D

    VálaszTörlés
  11. Rob: Vagy jöttek az ufók és elvittek téged,ezért te csak egy örült rajongó vagy a Pattinson bolygóról,hogy autógrammot kérhes meg mást is... XD

    VálaszTörlés
  12. :D :D Kris: Vagy te vagy az ufó, mert nincs is olyan jó pasi a földön mint te! telefonálj haza Pattinson! :D :D

    VálaszTörlés
  13. Rob: De akkor viszlek téged is szivi! :D Meg az álítólagos gyerekünket is!

    The end

    VálaszTörlés
  14. by: Angyalka és Kitti

    VálaszTörlés
  15. Oh, édes Istenem! Ez durvább, mint vártam.
    Elsőként! MamaStew átvette az irányítást!:D
    Vissza Robstenre! Végig a széket szorítottam az egyik kezemmel, hogy most mi lesz! Annyira, de annyira jól leírtál minden gondolatot, szituációt, hogy arra nincsenek szavak! Maár majdnem sírtam, de aztán mégsem tette meg!
    Rob nagyon támogató, de azért annyira mégsem...hiszen nem azt teszi, amire Kristennek szüksége lenne. Azt kéne mondani, hogy ez az Ő gyerekük és nem ölik meg! Érted, hogy értem. Tudod, kicsit össze-vissza most ez a komment, de néz el nekem. Még mindig a rész hatása alatt vagyok!
    Kicsit meglepődtem a végég. Na, nem azon, hogy nem ette meg a gyógyszert, hanem azon, hogy nem közölte ezt Robbal!
    Ajaj, mik lesznek még itt!! :)
    Imádlak és nagyon-nagyon jó volt, szívem!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    uhh hát ez...erre nem számítottam, még csak hasonlóra se. Nagyon megleptél, de tetszik. :D kiváncsi vagyok a folytatásra...
    puszi

    VálaszTörlés
  17. engem is nagyon megleptél.de nagyon jó lett:):D
    sírtam is...de amikor Kris nem vette be a gyógyszert akkor egy kicsit jobb lett.:):D
    remélem a többbit sem veszi be.
    nagyon várom a kövit.
    pusziih.(K)

    VálaszTörlés
  18. Húú egy kicsit ki voltam akadva!Én ellene vagyok egy magzat megölésében.Az a kis picurka semmiről sem tehet.Robba egy kicsit csalódat!Kristenben meg megvannak az anyai ösztönök és szereti a kis bébit.:):D Hát a MamaStew meg ,hogy képes ilyet mondani hisz a szülök jobban tudják ha mondjuk most elvetetik akkor lehet soha többi nem lehet gyermeke.:(

    Húú most többet írtam mit szoktam!!:):D
    De am jó folt a feji nagyon jól meg írtad.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó ,én valahogy éreztem ,hogy nem tudja megtenni. várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  20. ANGYALKA ! (:
    Nagyon szuper rész volt, igaz szomorú, de szuper. Nem gondoltam vna, hogy ez lesz. O.o
    Várom a következő részt ! ^.^
    puszi

    VálaszTörlés
  21. uramatyám O.o ez kemény bassza meg ! :o
    pont valami szerelmes nemtudom mi szám volt a lejátszómba és a Kris fürdőben kiköpi a tabit jelenetnél nagyon meghatódtam. =(..tök szomor volt. Fúú ugrom is a következő fejezethez véleményezni :P ez nagyon tetszett, az atombombás öleléses rész olyan szépen volt megfogalmazva ,szipszip... :)
    nagyon jó volt *___*
    xoxo

    VálaszTörlés