A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 16., szombat





Stewson

15. Rész

Másnap reggel forgatásra mentünk. Mindenki olyan felhőtlen és boldog volt. Persze hiszen semmit sem sejthettek az elmúlt napok eseményeiről.

Rob kicsit feszült volt , de alapjában véve kedvesen viselkedett mindenkivel.

Azt a részt forgattuk amikor Bella rájön, hogy Jacob és az indiánok valójában vérfarkasok.

Rengetegszer kellett felvennünk azt az aprócska részt amikor a faház felé futok, majd elesek, mert annyira lassúnak és óvatosnak tűnt minden egyes földet érésem.

Rémült voltam szerepem szerint és a valóságban is.

Féltettem a picit.

Nem tudom mikor fejlődött ki bennem ennyire erősen ez a féle anyai ösztön, hiszen sosem voltam az a rózsaszín felhőben úszkáló kislány aki varja a szőke kékszemű herceget fehér lovon, és minden útjába eső szépfiúval elképzeli magát az oltár előtt fehér menyasszonyi ruhában.

Most gondolta végig először, hogy mennyire megváltoztam Rob mellett.

A kicsit nőiesebb ruhák, a csábítás művészete valamint ez az új, álmodozós család tervezgetős érzelgős Kris.

Mennyit mindent művel a szerelem az emberrel.

Most fogtam fel, hogy eddigi életem során sosem voltam még igazán szerelmes.

Az eddigi pasik mind csak arra voltak jó, hogy legyen valaki mellettem, egyfajta támaszként.

Na nem mintha annyira szétesős gyenge típus lennék úgy alapból.

Végre sikerült. Kész a felvétel. Mennyire jól esne most egy cigi!

Ó ne… Hogy lehetek ennyire marha.!

Itt hazudozok, hogy védjem a bennem fejlődő kis életet erre pont a legalapabb dolgokról feledkezem meg. Nem dohányozhatok és nem ihatok alkoholt.

Ez lesz a legnehezebb felér egy fizikai kínzással.

És hogy a fenébe fogom ezt kimagyarázni Robnak.

Nem is tudom, hogy gondoltam ezt az egészet… Rob nem akarja ezt a kicsit, de én nem tudom megölni.

Rob életét nem tehetem tönkre. Azt hiszem fel kell készülnöm a legrosszabbakra.

Talán egyszer eljön az idő amikor választanom kell majd.

Gondolkozzunk logikusan. Rob nem tudhat a piciről, mert akkor feladná a boldogságát egy olyan dolog miatt amit én erőltettem rá.

Csak idő kérdése lenne, hogy meggyűlöljön.

Titkolózni pedig csak pár hónapig tudok… addig talán vége lesz a forgatásnak, de mihez kezdek a egyre növekedő hasammal.

Egy terv volt bennem kialakulóban.

Iszonyatosan fájt, de ezt láttam az egyetlen értelmes megoldásnak.

A kellő időben kitalálok valami ürügyet, szakítok Robbal és elhúzok valahová az Isten háta mögé. A terv többi része már nem volt világos. Vagyis mondjuk inkább úgy, hogy több variáció is létezett.

Nem kell mindjárt mindent feladni. Lehet letelepszem ott ahová megyek és a fő hivatásom az anyaság lesz. Az is lehet, hogy miután megszültem és vártam pár hónapot visszajövök és beadok valami mesét egy talált gyerekről vagy mit tudom én.

Egyik hazugság szörnyűbb, mint a másik.

Robbal azért kell majd szakítanom, mert különben bárhová megyek utánam jönne amint lehetséges.

Kezdek becsavarodni. Sosem voltam sem hazug, sem ennyire mártír lélek.

Azt hiszem lassan már magamat sem ismerem.

Két dologban vagyok csak biztos. A két szerelmemben.

Robban és a piciben.

Azt hiszem igazából még mindig olyan, mintha valaki más életét álmodnám.

Hihetetlen, hogy ez mind velem történik.

Hazaértünk. Az egész napi cigizést megúsztam annyival, hogy amikor Rob hívott kimentem vele, de azt mondtam, hogy nemrég szívtam el.

Nem mondhatnám, hogy elfelejtette ezt a baba ügyet. Látszott rajta, hogy még nagyon friss ez a dolog, de szerencsére hozzám egy rossz szava sem volt.

Úgy éreztem inkább magát gyötri amiatt, hogy nem vagyunk vagy tíz évvel előbbre az időben.

Féltett engem. Félt attól, hogy ez az egész ügy maradandó nyomot hagy bennem és később még haragudni fogok rá és magamra ezért a döntésért.

Persze én mindig megnyugtattam, hogy ő semmiben sem hibás elvégre a legkorrektebben viselkedett, mert mellettem maradt és biztosított szerelméről.

A gyógyszereket sorra nem vettem, csak midig rituálé szerűen bevittem a vizespohár kíséretében a fürdőbe és úgy végezték a tabletták, mint a legelső.

Anyám annyit nyaggatott, hogy az már fárasztó volt. Egyfolytában anyai beszélgetésekre akart rávenni vagy pszichológushoz cipelni.

Amióta kiharcolta a gyógyszert a dokinál és lehiggadt egyfolytában arról akart meggyőzni, hogy ha meggondolnám magam akkor is mellettem állna.

Persze itt mindenki mellettem állna csak inkább öljem meg a babát és ne tegyem tönkre az életüket.

Néha azt hittem mérges vagyok rájuk, de aztán rájöttem valójában magamban csalódtam mérhetetlenül nagyot. Sorra követek el a hülyeségeket és mégis megvagyok bizonyosodva arról, hogy jó az amit teszek.

Egyre kívánósabb lettem. Éjszaka rengetegszer szöktem ki Rob mellől, hogy feltúrjam a hűtőt.

Ha véletlenül felébredt azt mondtam csak mosdóba megyek.

Elvileg már elvetéltem.

Egyik este fáradtan dőltünk az ágyba egy hosszú forgatási nap után. Rob már szinte aludt én még a plafont lestem.

Felé fordultam és csak néztem ahogy mellettem fekszik és annyira hirtelen söpört rajtam végig a vágy hulláma, hogy szinte nem tudtam kontrollálni magam.

Sóhajtottam egyet majd azzal lendülettel ahogy megfordultam egyből csípőjén landoltam.

Annyira jó volt ez így. Még nem nyitotta ki a szemét, de kezei lassan derekamra csúsztak.

Végigsimítottam arcán és beletúrtam hajába.

Már nem is annyira a szexuális vágy fűtött, hanem egyfajta gyengéd gondoskodás, hogy érezze szerelmem minden erejét, hogy tudja ő az akit életem végéig ölelni tudnék.

Talán az új érzések vagy a közeledő elválás szívsanyargató gondolata volt az amely most ennyire gyengéddé de mégis ragaszkodóvá tette minden egyes érintésem.

Lassan lehajoltam hozzá majd megcsókoltam a homlokát, az orrát, a fülét az arcát, minden apró kis felületet mely utamba került.

Leheltem egy csókot szája szegletére majd egész ajkát birtokba vettem.

Ő minden érintésemre ugyanígy reagált. Nem volt követelőző vagy vad, mint a korábbi szereli játékainkkor.

Talán ő is megérzett valamit.

Szemei már nyitva voltak, sokáig csak néztük egymást. Mintha minden pillantás felért volna egy-egy mélyen elrejtett mondattal.

Az ő tekintete is szerelemről árulkodott, de ott bujkált benne egy fajta félelem, melyet én is éreztem. A különbség csak az volt, hogy én tudtam attól félek örökre elveszítem míg ő talán félelmének okát sem tudta volna megmondani.

Pólóm lassan húzta le, lassan emelkedett fel és nagyon lassan kényeztette melleimet is.

Közben és is levetkőztettem, majd újra visszaereszkedtem korábbi helyemre.

Most a vágy őrjítő csigalassúsággal indult ki abból a pontból ahol éppen csókolt addig a pontig ami immáron a legszorosabban érintkezett testével.

Egyesülésünk olyan volt, mint egy cseppnyi hűvös fuvallat, mely annyira jól esik a nyári kánikulában, hogy az ember azt kívánja bár sosem érne véget.

Lassan mozogtunk nyújtva a gyönyör minden egyes percét. Mélyen magamba szívtam illatát kezeim már ismerték testének minden egyes pontját, ajkaim már pontosan egy ritmust jártak övéivel.

Úgy kiegészítettük egymást, mint a jing és a yang.

Tökéletes volt minden.

Pár órával később a hátamon feküdtem. Most ő bújt oda hozzám, ez volt az első alkalom.

Olyan volt, mintha elakarna altatni.

Sokáig simogatta arcom míg nekem csukva volt a szemem. Aztán amikor azt hitte, már elaludtam, óvatosan a mellemre helyezte arcát.

Keze a hasamra tévedt, máskor is szeretett végig simítani ezen részemen, de most erre a gyengéd érintésre könnybe lábadt a szemem.

A fájdalom többszörös erővel zúdult lelkemre.

22 megjegyzés:

  1. angyalkám ez annyira jó volt! nagyon tetszett! "átjött" :) az utolsó pár mondat annyira de annyira szép volt :) el sem tudom mondani mennyire tetszett. köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Húú hát nem is tudom mit mondjak!
    Most tényleg el akarja hagyni Robot?
    Ez így nem jó!!:(:S:'(
    De am nagyon jó várom a kövit!
    Pusz!

    VálaszTörlés
  3. Édes drága babám. (L) Én köszönöm!
    Első (L)

    VálaszTörlés
  4. Gini még bármi megtörténhet :)
    És köszönöm, hogy mindig olvasol és írsz nagyon sokat jelent! (L)

    VálaszTörlés
  5. ANGYALKÁÁM :D nagyon nagyon jó lett.tényleg átjött (L) imádtam <33 csook

    VálaszTörlés
  6. Nori köszönöm szépen! Hiányoltalak ám ma a chatből :) Átjött :D Amolyan Pély Barnásan (L)
    Sok puszi!!!

    VálaszTörlés
  7. Kris köszi! Szóljatok ám, ha már túl flusztráló vagy bonyolult vagy ha egyszerűen csak bármi baj van vele :)

    VálaszTörlés
  8. Angyalka...hát ez valami isteni lett...:)
    Olyan romantikus vagy nem is tudom hogy milyen,nekem igen tetszik...főleg azok az utolsó mondatok..olyan meghatóak,hogy sirni volna kedvem...:)
    Remélem nem fog megtörténni a legrosszabb,de ahogy mondod bármi megtörténhet!
    Nagyon átjött! :) xD
    Köszönöm!
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  9. Nem a legrosszabb nem... csak annál is rosszabb... Azért nehogy sírni merészeljetek, mert én fogok "átjönni" hozzátok egy 100-as csomag zsepivel :D
    Köszönöm drága!!! Puszi!!!(L)

    VálaszTörlés
  10. Na, pici szívem!
    Meg kell mondjam, megint nem sok választott el attól, hogy sírjak! Tökéletesen a helyén volt minden! Nagyon jól sikerült!:)
    Annyira érzelmes lett ez a rész is, úgy átéreztem Kristen fájdalmát.
    És a Khm rész...köszönöm, csak ennyit mondok!:P
    De a vége(ott kerülgetett a sírógörcs), mikor Rob elkezdet simogatni Kristen hasát...szegény. Itt látszik, hogy megviselte, ami azt hiszi megtörtént!:) Pedig a pocaklakó ott van és remélem Kristen kiveri a fejéből ezt a szökési tervet!
    Istenem, még sok ilyen fejezetet akarok!
    Imádlak bogaram! Puszi

    VálaszTörlés
  11. Hát Lady meg kell mondjam engem sem sok választott e attól, hogy elsírjam magam amikor elolvastam a komidat :) (L)Ki.. rosszabb lesz.
    Pocaklakó...ez olyan aranyos :)
    Annyira hálás vagyok a véleményeidért. Mindig feldobsz, és nagyon jól esik. Ilyenkor érzi az ember, hogy igen, ezért érdemes írni. Most majdnem azt írtam, hogy élni... Mondjuk ebben is van valami :D
    Szóval ismét hála, és köszönöm. És ezzel ismét nem sikerült rendesen kifejezni amit valójában érzek. :)
    Szeretlek! (L)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Hát ez szomorú volt, de tetszett. Nem sok választott el a sírástól... De mondd, hogy nem hagyja el Robot??? Kérlek siess a következővel, nagyon várom!
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Mondom... de csak halkan, mert nem teljesen igaz... :) Sietek ígérem, és neked is mondom, hogy ne sírj, mert te leszel a következő ember akihez átkell küldenem magam emailben vígasztalni :)
    Köszönöm Viki! (L)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó a történet tényleg, de remélem a folytatás úgy lesz ha netán el is hagyja akkor is kibékülnek ("összeházasodnak")és egy családként élnek tovább.Ne legyen szakítás és vége a kapcsolatnak:( Ja és már nagyon várom a következő részt remélem minél hamarabb lesz:)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm, hogy írtál és megnyugtatlak... :D
    Mindig happy andet írok, de addig még rengeteg minden fog történni... nagyrészt szenvedés... :S

    VálaszTörlés
  16. hát én kajak bekönnyeztem a végén :( :D
    úgylátszik mostanában sokan a romantikus részeket részesítjük előnyben :) nagyon tetszett, és alig várom h folytasd, de ne legyen oylan sok szenvedés!! :(

    VálaszTörlés
  17. Lilla neharagudj :)
    Sajnos lesz még szenvedés bőven...
    De te se sírj nekem :)
    Köszönöm, hogy írtál ismét! (L)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  18. nagyon jó lett :D:D és várom a következő fejezetet :D:D:D

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm szépen Camy! (L)

    VálaszTörlés
  20. Angyalka édesem :
    hát ez hát.. csak itt hápogok magamnak mint valami kacsa. Kell nekem mindig ilyen szomorú lassú szarokat hallgatnom??? =(((( most is az utolsó résznél már tökre szorított a mellkasom, meg már nyeltem a könnyeim, hát ez . Annyira jó vagy , így megírni... szegény Kris megértem a helyzetét. És ahogy leírtad, minden olyan valóságos, éget a vágy a következőre. Csak aztán nehogy elsírjam magam. Közel voltam már most is...nekem is az utolsó mondatok voltakk a favoritok, a khm részért imádlak, olyan szuper kis lightos lett ^^.. angyalkám..köszönöm!imádlak..mást már képtelen vagyok írni..még mindig a hatása alatt vagyok.
    xoxo

    VálaszTörlés
  21. Bri, nagyon szépen köszönöm! Még egy komi aminek a hatására majdnem elbőgtem magam. /Persze jó értelemben/ Azt hiszem most mindenki valami hatalmas jóra számít pedig ez most csak egyre rosszabb és rosszabb lesz ha szabad ilyet írni... de azért közben írok ám majd kicsit lightosabb részeket különben még a végén itt hagytok a fenébe, mert mindenkinek elbaszom a hangulatát :D
    Nagyon nagyon köszönöm! És pláne azt, hogy itt vagy (L) I love you Bri!!!
    XoXo

    VálaszTörlés