A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. január 26., kedd



Stewson


24. Rész



Úgy döntöttünk, hogy a nap hátralevő részét otthon töltjük nálam.

Anyám nagyjából elmondott egy imát amikor meglátott minket.

Engem alaposan lecseszett Robot meg sütivel kínálta… Szép mondhatom!

Amikor a kedélyek lecsillapodtak egyből felosontunk a szobámba.

Szörnyen unatkoztunk.

Bekapcsoltam a lap-topot, hogy megnézzem az e-mailjeimet.

Na nem mintha nagyon érdekeltek volna a folytonos hirdetések.

Elkalandoztam kissé már mindenféle hülyeséget böngésztem ami csak elém került.

- Ugye véletlenül sem magadról nézegetsz képeket?- kérdezte Robert és a hátam mögé lopakodott.

- Ki én?! Tudod, hogy sosem szoktam lesni sem a pletykákat sem pedig a képeket!

Gyorsan bezártam egy pletykaoldalt, remélem nem látta meg.

Tévedtem hangosan nevetni kezdett piruló fejemen.

Mellém telepedett az ágyra és azt ajánlotta akkor már legalább vele együtt nézem őket, aztán majd együtt nevetünk a kitalált hülyeségeken.

Az első hír: Robert Pattinsonnak rosszak a fogai! Az egyik bennfentes állítása szerint Pattinson fájlalta a fogát és amikor megkérdezte tőle, hogy miért azt felelte müzlit evett és letört belőle egy darabka.

- Hm édes nyisd nagyra a szád!- mondtam neki nevetve.

Végignéztem a fogait, majd megcsókolva a nevető Robot a nyelvemmel is ellenőriztem a problémásnak állított területet.

- Tökéletes. Vagy kacsa a hír vagy nagyon jó a fogorvosod- mondtam nevetve.

Következő hír: Kristen Stewartnak szőrös az orra. Ehhez csatoltak is egy képet ahol ki volt nagyítva az orrom és valami szőrféleség feketéllett benne.

Rob nevetve megfogta a fejem, majd minden ellenkezésem ellenére hátrafeszítette, hogy áttanulmányozhassa a kérdéses területet.

- Hát Kris ami azt illeti… - erre jó erősen oldalba löktem, majd durcás arcot vágtam.

- Tökéletesen szőrtelen vagy drágám- nevetett Rob, majd adott egy puszit az orromra.

Ezután két olyan szöveg következett amit inkább nem olvastunk el, mert tudtuk ugyan, hogy ez csak találgatás és semmit sem tudnak, de nekünk ez valóságosabb volt, mint bármi más.

Az egyik terhességemről másik eljegyzésünkről szólt.

A képeket nézegetve, nagyon vegyes reagálásaink voltak

volt amelyiken Rob annyira szexis volt, hogy majdnem letepertem az ágyra.

Interjúkat csak keveset láttunk, de szerintünk eléggé nyilvánvaló volt, hogy van „valami”közöttünk.

Megint elkapott minket az unalom.

Mindkettőnk agya ugyanazon járt, de sajnos ez most nem volt lehetséges ugyanis anyám még itthon volt és ilyenkor az volt a szokása, hogy minden hülyeségért kiabált. Kris gyere nézd meg ezt, Kris gyere nézd meg azt…

Kiakartunk menni és úgy viselkedni, mint minden normális ember.

Ez persze nem volt lehetséges.

Megnéztünk egy filmet amit mind a ketten szerettünk és hála égnek senkit sem ismertünk belőle személyesen.

Olyan hangulatromboló amikor nézel egy filmet és még a sztorija sem rossz, de a gyámoltalan gyenge szűz lányt egy olyan színésznő játssza, akiről tudod, hogy a valóságban mekkora nagy ribanc.

Ez amolyan békés estének tűnt.

Lementünk vacsorázni az idióta testvéremmel és anyámmal.

- Kristen egyél még! Nem azért főzök nektek, hogy azt nézzem, hogy piszmogtok órák hosszat a kaja felett!

- Anya! Ez egy Pizza…

- Ne feleselj velem Kristen Stewart!

Na ennyit a békés családi kajálásról.

Két újabb legyűrt falat után Rob szívélyesen felajánlotta segítségét és befalta a maradék szeletemet.

Mr Haspókkal ezután ismét az emelet felé vettük az irányt.

Ő lezuhanyozott én addig elővettem egy nemrég tőle kapott könyvet és olvasni kezdtem.

Nem is rossz, egészen érdekesen indult.

Amikor végzett és kijött én vetettem be magam a fürdőbe, de most egy kis kényeztetésre vágytam így nem értem be gyors zuhannyal, hanem készítettem egy habfürdőt.

Nagyjából negyed órája feküdhettem a kádban amikor kinyílt a fürdő ajtaja.

- Hát ezért nem hallottam a víz csobogását- mondta mosolyogva, majd a kádam szélére telepedett.

- Szeretnél csatlakozni?- incselkedtem vele.

- Úgy érted mossam meg a hátad? – nevetett.

- Nem, úgy értem leteperhetnél a kádban üvöltöttem neki, miközben én is jót nevettem.

- Ó akkor már jövök is! – mondta, majd vetkőzni kezdett.

Füleltem egy kicsit, majd meghallotta a gyanús zajt.

- Tudom Rob, hogy nem szoktam ilyet mondani és a jövőben sem szándékozom többet, de most az egyszer azt kell mondanom öltözz fel!!!

Értetlenül nézett rám majd, mint egy 5 éves kisgyerek lebiggyesztette az ajkát.

Éppen végzett, amikor anyám kopogott az ajtón:

- Kristen itt vagy?

- Igen anya éppen fürdök ha nem zavar!

- Nem, de hol van Rob? Telefonon keresik.

Rob elindult az ajtó felé és úgy nézett rám, mintha háborúba küldeném.

Ahogy becsukódott mögötte az ajtó majdnem megpukkadtam a nevetéstől ahogy elképzeltem anyám arcát amint a félmeztelen Rob kimegy a fürdőszobából ahol én éppen fürdök.

Kedves „vőlegényem” nem jött vissza, én pedig engedélyeztem magamnak még egy fél óra relaxálást.

Nagy nehezen kikászálódtam a kádból majd megtörölköztem és felkaptam valamit.

Kíváncsi voltam mit csinál.

Benyitottam a szobába. Az ágyamon feküdt és azt a könyvet olvasta amit én is.

Olyan édes volt, olvasás közben mindig olyan kis tudálékos arcot vágott.

Mellé telepedtem és együtt olvastunk.

Egyre sűrűbben tekintettünk az órára, hogy mikor jön már el az az idő amikor anyámék elalszanak mi meg akkor… hát… Nem aludni fogunk az tuti!

Ráadásul még azt sem tudta milyen meglepetéssel készültem neki.

Mondjuk úgy, hogy ma nem Robert Pattinsonnal fogok lefeküdni.

35 megjegyzés:

  1. Szia! Ismét el nyerte ez a rész is a tetszésem, de komolyan mondom be szerzek egy könyvet amiben dicsérő szövegek vannak hogy tudjak abból meríteni. De itt abba hagyni most mi lesz velem és Maócskával gondolj bele. Na mindegy már nagyon várom a következő részt.
    Puszi Sweet és Manócska

    VálaszTörlés
  2. nem is volt unalmas!
    sztem nagyon jó volt és egy csomó helyen szakadtam a röhögéstől.
    mamastew xD kihagyhatatlan! imádom azt a nőt! külön mamastew ficet akarok!!! xD
    aztán rob beszólásai... valami eszméletlen! imádom. édes volt és aranyos és vicces és...
    mind1.
    elég ennyi!
    de a végét nem értem. magyarázatot akarok!
    i love u
    Kristen

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Sweet és Manócska, akkor nekem is szerezz be légyszi egy könyvet amiben köszönő szövegek vannak :D
    Köszönöm!!!! (L) És persze Manócskának is! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. énis nevettem rajta egy csomót:)
    és egyáltalán nem lett unalmas:S
    sőt az ellenkezője.:)
    MamaStew nem hiányozhatott.és a beszólása sem:D
    kristen mire készül??:D:D
    kíváncsi vagyok nagyon:D
    bár leesett vmi.de lehet h hülyeséég:D
    siess a kövivel:)
    puszi.

    VálaszTörlés
  5. Wtf? Nem Robbal fog lefeküdni? KIVEL? Mamastewel?Xd :D jujj Kitti ejnye!mondjuk lennének még tippjeim de nem fogom felsorolni...vannak kicsik is ,na ja mondom ezt én !:D Mekkora arc ez a Mamastew ,képzelem mit mondhatott Robnak amikor kiment a fürdőből:
    -Micsinált bent édes kis fiam?-kérdezi felvont szemöldökkel Mamastew.
    -Ööö...hát...fogat mostam.-mondta Rob és egy nagyon mosolyra húzta a szájátm,hogy kivillantsa fehér fogait.
    -Ja persze,és Kristen segített mi?-gyúnyolódott.
    -Igen.Kész profi a csaj! Maga tanította?-viccelődött Robert.
    Mamastew nagyon jól tudta,hogy már nem a fogmosásról van szó.Randán nézett a mir Robunkra ,aki lehorgasztotta afejét és próbált bűnbánó arcot vágni.
    Végül Mamastew csak felsóhajtott.
    -Jólvan,Robert.Megne lássam ezt mégegyszer.-mondta és már indult is el a folyosón ,de a saroknál megállt és végig nézett Robon.
    -Egyébként meg jó a felső tested.
    Ezzel rákacsintott a félistenre aki döbbenten állt az ajtó előtt.

    VálaszTörlés
  6. Baba!!! :D Már ma megíRtam volna, de sajnos így is megcsúsztam :D
    Hát ez egy nagyon érdekes szitu lesz... az tuti ! :D
    Köszi baba! Meg a chatet is köszi!!! (L)
    Tudom, hogy mostanában nem találkozunk túl sokat, de nagyon nagyon szeretlek és majd leszek ám rendesen! (L)

    VálaszTörlés
  7. Krisztu nem tudom mire gondolsz, de nagyon kíváncsi vagyok rá! :D
    nagyon örülök, hogy tetszett!! s most is mint mindig Köszönöm!!! (L)

    VálaszTörlés
  8. jajj nagyon nagyon jó lett
    és az utolsó egy mondat xD
    jöttek a piszkos, perverz gondolatok xD
    amúgy tényleg imádtam:)
    nagyon várom a folytatást és nem csak a perverz gondolatok miatt xD
    Katta(L)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de leütném most MamaStew-t!:) Itt húzza az időt és nem kerül sor a jó kis Khm részre...:) Na majd holnap!
    Szóval nem Robert Pattisonnal? Akkor kivel? Szerepjáték...hmm!!:P Vajon mit játszanak, biztos nem Edward- Bellát, azt úgyis annyit csinálják! De, akkor mit? Most találgathatok magamban és nagyon, de nagyon kíváncsi vagyok!
    Olyan jó volt, ahogy nézetgették a nagy hülyeségeket magukról és a reakciók...némelyiken nagyokat nevettem!:)
    Megint csak annyit tudok, írni, hogy szuper volt! Még sok-sok ilyet!:)
    Puszillak babám!

    VálaszTörlés
  10. Kitti!!! ÁÁÁÁÁ!!! Itt szakadok :D
    Na igen, de mondjuk egy terhesség után elég fura lenne, ha Mamastew úgy tenne, mintha a kislánya egy ártatlan kis szűz lenne :D
    Egyébként meg a mai lényeg: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KITTI!!!!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  11. Köszi Katta!!! Jól van elhiszem, csak nem mentegetőzöl? :D :P
    Imádlak! Sok puszi!!!(L)

    VálaszTörlés
  12. Ladym.... azt. Pont amit írtál, de pszt. :D
    Hallod, te a fejemben turkálsz tegnap előtt óta vagy mi van veled? :D
    Ez kezd félelmetes lenni :D
    Nagyon szeretlek!!! My Lady!!! (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  13. Hihi! De ezzel nem vagyok ám kisegítve!:P Még mindig nem tudom, hogy kik a karakterek!:D

    VálaszTörlés
  14. Jó persze,hogy Kristen nem szűz...huhhúúú de még mennyire,hogy nem az! Csak hát gondolj bele elvégre Mamastewről van szó...és mit gondolhat: Itthon van az egész család és ezek a fürdőkádban akarnak 'fogatmosni'???NA AZT MÁR NEM!ROOOOBERT PATTINSON!
    jólvan mára tényleg abba hagytam XDpuszi<3

    VálaszTörlés
  15. Hűha ez most egy igazán nyugis rész lett.
    szegény Rob tényleg kínos lehetett neki kimenni a fürdőböl.
    Az anyukák már csak ilyenek amikor itt van a nővérem barátja akor anya is szokta szivatni mint Kristent az anyukája.
    Puszi

    VálaszTörlés
  16. Skyn! Azt kérték nyugis legyen... Ennél nyugisabbat csak akkor tudok írni, ha azt írom hogy alszanak :D

    VálaszTörlés
  17. Hát Angyalka nem tudok már mit írni, folyton azt irom, hogy milyen jó, és tetszik, de hát ez az igazság, sajnos nincs kreativitásom ötleteseb komikat írni fejezetről fejezetre. Bocsi:S(de írok, hogy tudd, hogy olvasom:)) a lényeg, hogy imádom minden részét, és szerintem a többit is imádni fogom:D
    várom, puszi

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépen Viki! Nekem ennyi pont elég! (L)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Tökéletes lett mint mindig:)
    Nekem kicsit hosszabb is lehetett volna:)
    Beus

    VálaszTörlés
  20. Igazad van Beus! És köszönöm! (L)

    VálaszTörlés
  21. Szia Angyalka!
    Ahogy Kristen is írta...nem lett unalmas...:)
    Nagyon tetszett :) Annyit nevettem rajta :)
    Főleg az a rész..mikor a cikkeket nézik...:) Kristennek szőrös az orra...xD hát ez nagy,de am én is olvastam ezt xD
    Jajj és MamaStew...megint hozta a formáját...:)
    Kitti amit írtál hát nem semmi...szakadok a nevetéstől :)
    És mi ez a vég? :)
    Mi az hogy nem Robert Pattinsonnal? :) Kiváncsi vagyok,de nagyon :)
    Igen jóó lett am :) Fantörpikus :)
    Szeretlek♥
    puszi Orsi

    VálaszTörlés
  22. hehe nekem is felkeltette az érdeklődésemet a vége... :P
    nah de, jóhogy a végével kezdem, szóval :)
    itt rihegtem-röhögtem jobbra-balra :D
    ez a rész kicsit nyugis lett, otthon ülős, dvd-zős, olvasgatós :) de nekem nagyon tetszett :H remélem hamar jön a kövi, már izgulok ;)
    soik puszikaaa (K)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó lett ez a rész is !!!:D
    Alig várom már a foyltatást!!!!!

    VálaszTörlés
  24. szija
    nagyon jó lett :)
    várom a folytatást

    sok puszíí:)

    VálaszTörlés
  25. szija!
    nagyon jó lett egy kis 'lightos' de nem unalmas rész:)
    de ez az utolsó mondat pont itt abbahagyni..neeee:)
    már kíváncsi vagyok mire gondolt:Dnagyon várom a folytatást:)
    pus:)

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    NAgyon tetszik ahogy alakul a történet, nem is hittem volna, hogy egy ekkora mélypontról ilyen magaslatba tőr a kapcsolatuk.
    Nagyon tetszik a törid, alig várom a folytatást.:D

    VálaszTörlés
  27. nagyon klassz lett ez is:D vajon mivel készül neki???

    VálaszTörlés
  28. Szijja!!

    Nagyon jó lett:D
    De itt abbahagyni...
    Rem valami perverz rész jön:D
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  29. Nem RObbal, akkor kivel?XDD... de jó hogy még egy vakáció lesz!! wíííííííííííí :D
    Angyalom Rob szemszögéből nem is akarod írni a dolgot? Tudod hogy imádom Krist, de Robot is XD és Kris már vcagy 10 fejezet óta nyomatja :D
    ... ez a fejezet aranyos volt, tetszett..ahogy lazultak, unalmukban meg nem tudnak mást csinálni a sexen kívűl :D.. el tudtam képzelni Rob tudálékos arcát..kiss cccuuuukkkeerr <333
    jah igen: MamaStew Rocks!! Még mindig bazz!! imádom azt a nőt xD..mekkora kretén, úgy osztja Stewt, meg az egész nő..áá komolyn ilyen anyát akarok! XDD "De anya...Ez egy pizza...Ne feleselj velem!!' xD de hogy előadta hogy egész nap főőz..jaj láwolom :D téged is, a fejezet is..mindent XD megőrültem és szeretet rohamom van g*cciiii xD...
    xoxox

    VálaszTörlés
  30. Szia:D
    Bocsi hogy eddig nem írtam kommentet de annyira fáradt vagyok hogy azt el nem tudom mondani!
    Hülye Suli! Nem tudom minek jelentkeztem olasz kéttannyelvű gimibe!Nah mind1!
    Megint jó lett a fejezet természetesen!
    De van egy olyan érzésem hogy hamarosan gondok jönnek! De ne legyen igazam:D
    További jó írást:D

    VálaszTörlés
  31. imádom.imádom.
    látom most lassbban gyűlik össze a komi, de nem értem h miért :(
    ezért ugy döntöttem én is leirom hogy imádom :D
    pusz.
    hajrá
    várom a kövit vagyis várjuk a kövit (L)
    Anita

    VálaszTörlés
  32. Nagyon imádtam minden sorát :D főleg amikor szegény Robunk kikényszerül menni mamastew elé...uhh...inkább ne tudjuk meg mi volt ott xD
    na..ugyebár az előző komikból kiderül, hogy mire utal az utcsó mondat:) egyáltalán nem unalmas:) főleg viccekkel megspékelve... én is remélem hamar jön a folyti :D várom...várom ... várom :D

    VálaszTörlés