A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 19., szerda

35. RÉSZ






Következő friss ma 10-kor, ha szeretnétek... Tudjátok mit kérek cserébe :) (L)


Robsten II.




After Twilight Saga





35. Rész





Nem haragudott meg rám, csak ő maga is visszahúzódott és pillantását lassan a szőnyegre siklott. Úgy éreztem tanácstalan, még sosem voltunk ilyen elhagyatottak holott egymástól alig harminc centire ültünk. Nem bírtam így sokáig, mert ez a történet egyre fájdalmasabb irányba haladt. Átcsúsztam az ő térfelére, hogy helyet hagyjak neki a lefekvéshez. Eszem ágában sem volt nélküle aludni, de valahogy most a testi érintkezés olyan dolgokat indított el bennem, amivel közel kerültem volna a tébolyhoz.

Rob nem késlekedett, mellém telepedett, majd a derekáig felhúzta a takarót és felkönyökölt.

Engem nézett, de megszólalni egy ideig még ő sem tudott. A szeméből sütött a bánat és az aggodalom, de olyan mélységben, hogy legszívesebben lefordítottam volna fejem, hogy csak saját szenvedésem fájjon, az övé azonban ne tudjon beférkőzni szívembe.

Lehetetlen volt, vonzott. Ugyanúgy ahogy mindig amióta megismertem.

Nem bírtam tovább hallgatni. Ez a néma szenvedés rosszabb volt bármely nagymértékű üvöltős, tányértörős és szitokdobálós veszekedésnél.

- Akkor most mindennek vége lesz ugye?- kérdeztem, de közben csak félve néztem fel arcára arról a pontról, melyet már a kérdés feltétele előtt kiszemeltem- a párna sarkát.

Hallgatott, de aztán légzése változásából pontosan tudtam, hogy megkapom a választ, bár azt hiszem ezt magam is tudtam, hogy mi lesz az.

-Kristen… Az érzéseim irántad örökre szólnak. Tudom, hogy ez ilyen fiatalon elég komoly kijelentés, de hidd el kivételesen tudom, hogy mit beszélek. Ha a szívemre hallgatok és nem a bűntudatra vagy az ígéretemre, akkor ha csak rajtam múlna örökre veled maradnék.

Sajnos azonban, egy korábbi ostoba cselekedet miatt, talán mindörökre elveszítlek. Ha ez megtörténik tudnod kell, hogy akaratod ellenére is a lelkem és szívem egy darabját magaddal viszed, bármerre mész.

- És ha ez nekem nem elég?

- Kristen… Kérlek, ne nehezíts meg… Így szörnyen megvisel. Amikor ezt az ígéretet tettem még nem tudhattam, hogy találkozunk, és ez lesz a vége. Egyszerűen nem így akartam. Most már tusom, hogy szörnyen nagy hibát követtem el, de nem tudom visszacsinálni.

- De Rob nem írtál alá semmit, és fegyvert sem tartanak a tarkódhoz, hogy kényszerítsenek. Nem értem, hogy miért kell ezt csinálnod. Azt mondod, velem boldog voltál, és, hogy megváltoztattalak. Akkor miért nem lehetek ez egyszer én a fontosabb? Miért kell neked hősködnöd és mindent tönkretenni?

- Persze, hogy nem érted!- mondta ingerülten, de aztán megrettenve saját hangjától, próbálta visszaterelni magát a normálisabb mederbe.

- Nem a te hibád, hogy nem érted. Nem voltál ott, nem hitted, hogy meghalsz, és nem ismerted Briant. Nem vágták a képedbe, hogy miattad halt meg, és nem akartál meghalni te magad is minden nap, ahányszor csak kinyitottad a szemed.

- Nem, valóban nem. De mindezek tudatában, azt sem tettem volna, hogy felkeresem egy régi barátomat, és magamba bolondítom.

- Szerinted én ezt direkt csináltam? Szerinted tudtam, hogy ez történik majd?

- Nem, de…- Nem tudtam folytatni, csak újra lesütöttem a szemem. Ő is ezt tette, mind a ketten ingerültté váltunk. Nem emlékszem rá, hogy valaha is ilyen komoly beszélgetést folytattam volna bárkivel. Pedig nem vagyok az a „csacsogjunk bármilyen ostobaságról” fajta.

- Kimegyek cigizni.- mondta, majd felállt és válaszomra várva megállt az ágy mellett.

- Nem kell engedélyt kérned, szabadon távozhatsz.- mondtam, bár azt hiszem ez a fanyar humor, most komolyabban hangzott, mint máskor, és cseppet sem volt idevaló.

Nem válaszolt. Orrcimpái kitágultak, ahogy a levegőt erősebben szívta magába a szokásosnál, majd bólintott és kiment a szobából.

Amikor láttam a becsukódó ajtót, akkor tudatosult csak bennem szavaim valódi értelme.

„ Szabadon távozhatsz”. Olyan volt, mintha azt mondtam volna, hogy „Végeztünk, mostantól szabad ember vagy azt csinálsz amit akarsz”

Szörnyű volt ebbe belegondolni. Nem haragudtam rá és sosem mondtam volna ilyet, ha végiggondolom és nem beszélek hülyeségeket.

Valójában csak szörnyen csalódott voltam. Tudtam, hogy őt a múltban csak a jó szándék vezérelte, és a remény, hogy végre ezzel a tettel megtalálja a lelki békéjét. Még is nehezteltem rá jó szíve és örökös önsanyargatása miatt. Úgy éreztem, hogy felrepített a mennyországba, hogy aztán amikor már végre felfogom, hogy mekkora szerencsém van és mennyire boldog és szerelmes vagyok, kíméletlenül letaszítson a könyörtelen földre.

Milyen lesz nélküle élni, milyen lesz fél szívvel és lélekkel létezni? A földi örömök mennyire eltörpülnek majd a mennybéli boldogsághoz képest.

Azt mondta a szíve és lelke egy darabja az enyém és velem lesz, ha akarom, ha nem.

Ennek most örülnöm kéne, tudva, hogy ő sem lesz egész ember nélkülem és tudva, hogy ő pont ugyanúgy szenved majd, mint én?

Az a darab szívet és lelket tonnányi súlyként fogom majd magammal cipelni életem minden percében.

Ki tudja… lehet, hogy beleszeret majd abba a lányba. Most azt mondja nem szép…

Én sem vagyok az mellettem mégis boldognak érezte magát. Miért ne történhetne meg ez másodjára is, egy másik lánnyal?

Talán belehalok, ha megtudom, hogy már elfelejtett és szerelmes lett valaki másba.

De legalább boldogan halnék meg sem mint élni a tudattal, hogy még mindig engem szeret, holott nem lehetünk egymáséi.

Rob…

Egy árva könnycsepp gördült le arcomon, majd eltűnt ajkam szegletében.

Már nagyon megbántam az előbbi viselkedésem. Olyanokat mondtam neki, amiket előtte megfogadtam, hogy nem fogok. Nem voltam igazságos. Kár volt őt hibáztatni mikor pontosan tudom, hogy már nem csinálhatja vissza. Nem fogja, mert azzal újra visszatérnének azok a reggelek, amikor úgy gondolta élete nem ér többet egy maréknyi földnél.

Már elég rég kiment cigizni, nem bírtam tovább nélküle. Úgy döntöttem minden erőmmel azon leszek, hogy megkönnyítsem helyzetét és nem fogom gátolni semmiben.

Én is tudok olyan önzetlen lenni, mint ő. Szeretem, és kihasználom minden percét annak a rövidke időnek ami még kettőnknek megadatott. Talán addig én is megerősíthetem a lelkem a végső elválásra.

Elválás… A könnyek mardosni kezdték torkom, de újra legyőztem őket.

Mint egy félőrült ugrottam ki az ágyból, hogy megint magam mellett tudhassam, átölelhessem.

Kimentem a nappaliba és az erkély felé indultam, de az ajtaja csukva volt.

A félelem vészes erővel kezdett burjánzani testemben. A konyha felé araszoltam, de odabenn sötét volt és a fürdő is kihalt volt.

Az ajtó előtt talált a reménytelenség és hiányának elviselhetetlen űrje. Összeroskadtam.

Elment…

27 megjegyzés:

  1. jaj ez olyan szomorúúúúú :(
    mi lesz ebből..?
    várom a kövit;)
    pussz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is, csak kicsit szomorú.:(
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon jó volt...bár most eléggé szomorkás a hangulatom:( de azért jó lett...szegénykék:(

    VálaszTörlés
  4. Angyalka ne tedd ezt velem :(
    Én ezt nem fogom kibirni,és 10ig maradni se tudok :S
    Mond azt nekem,hogy nem ment el...és találnak vmit megoldást erre a hülye helyzetre,mert ha nem én megőrülök az biztos :S
    Mindenesetre én ezt is nagyon imádtam ♥
    És ha van időd,remélem nem feledkeztél rólunk el Lady-nél,mert mi ott vagyunk és nagyon hiányzol nekünk :)
    Nagyon várom a folytatást és holnap első utam ide fog vezetni :)
    IMÁDLAK♥IMÁDTAM♥
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  5. Mi van??? Angyalka, NEM!! Ezt nem teheted!! Én már megőrülök!! Kérlek, kell nekem az a következő rész ma!! meg fogok bolondulni :D
    Szeretlek és imádtam (L)
    Pusszi

    VálaszTörlés
  6. Hát ez a rész nagyon szomorú lett ! Remélem a következő rész legalább egy kicsit vidámabb lesz!De mint mindig nagyon jó rész lett! .... Flo..:)

    VálaszTörlés
  7. Angyalka te most ki akarsz nyírni engem?Csak őszintén.Nem sértődök meg:)
    Viccet félretéve.Úgy gondolom hogy nagyon depis hangulatod lehet ha ilyen szomorú részeket írsz nekünk.Akármi is történt veled valaki miatt én beverem a pofáját ha meg saját magad miatt írsz ilyeneket a te képedet nyomom be XD
    A legrosszabb az hogy nem tudok semmire sem következtetni mi lesz a továbbiakban:(
    Nagyon szeretem ahogy írsz meg a történetedet is szeretem de felakasztom magam ha nem történik valami jó mondjuk az elkövetkezendő 3 részben.
    am csak úgy mellesleg nagyon jó lett ez a rész is:D
    MILLIÓ PUSSZI:))))):)))))):))))):)))))

    VálaszTörlés
  8. Jajj ne! Ugye nem ment el? Nem mehet el és nem hagyhatja csak úgy ott Kristent se szó se beszéd! Ez annyira szomorú rész volt! Nem bírom ki, így nem fogok tudni aludni!

    Csajok! Tessék komikat gyártani! Kérleeek!

    Csöre

    VálaszTörlés
  9. anyááám, szinte remeg a kezem! Mármint remélem nem húzta el a csíkot. Annyira szomorú ez a fejezet, de én mégis annyira imádtam.
    Várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  10. ó basszus angyalka miért csinálod ezt velem? komolyan ez már nekem is fáj. és a legrosszabb az egészben az hogy mind a ketten tehetetlenek. áhh tényleg nem tudom hogy most mit kezdjek magammal. őszintén mondom kíváncsi vagyok rá, hogy mit fogsz ebből kihozni.
    szintén egy remek fejezettel ajándékoztál meg minket. köszi
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  11. Ez borzalmas!!! Mi a bánatomat akarnak szerencsétlen Robtól? Könyörgöm Brian meghallt, elég szomorú ez így is miért kell még két emeber életét tönkre tenni? Ne mondja nekem senki, hogy a csaj boldog lessz egy olyan ember mellett aki nem szereti!

    VálaszTörlés
  12. Jesszusom! Ez a rész olyan huuuuuu volt hogy az már hihetetlen! Ahogy elolvastam és ahogy leírtad teljesen áttudtam érezni!A vége meg annyira szomorú lett, hogy azt hittem el bőgőm magam! El kell hogy mondjam irtó tehetséges vagy! Ez az eddigi legjobb Robstenes történet amit valaha olvastam! Imádtam!:) Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  13. Szia. nagyon jó lett. Bár kicsit brazil szappanoperás érzésem volt közben de nagyon tetszett.
    Kérlek legyen friss.....nagyon szépen kérlek:D
    Pusz
    Zsófia

    VálaszTörlés
  14. bocsi csak mérges vagyok! Szörnyű mit hozol ki belőlem!
    Hova tünt Rob? eskű hülyét kapok ha most még Ő is eltünik nekem! Krisnek igazából tök jogos gondjai vannak ezzel az egésszel! Végül is tényleg nincs puska a fejéhez tartva! Értem azt is hogy lelkiismeret furdalás de akkor is!
    NAGYON jó vagy!!!!!

    VálaszTörlés
  15. húúúú, wooowwww!!!!
    de azért remélem, nem tűnt el Rob teljesen, mert az nem lehet!!!!
    ez is annyira jól sikerült, életem, alig jutok szóhoz, komolyan. tisztára beleéltem magam Kbe meg Rba is persze, mert őt is értem.
    én vagyok a kétlábon járó ambivalencia :lol:

    de szuper volt és imádtam :) (L)

    csókolllak, remélem, lesz ma még folyt!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Ez most komoly? elment? de hova?
    ott kellett volna maradnia...hogy ebből hogy lesz boldog vég azt el se tudom képzelni, még jó hogy nem nekem kell :D
    várom a folytatást

    puszi,
    Kriszti

    VálaszTörlés
  17. ez igazán szívbe markoló feji volt :(
    jaj rem minden rendbe jön majd valahogy :/
    várom a kövit :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  18. ez tényleg nagyon szomorú fejezet lett.de remélem kitalálnak valamit,amivel megolhatják a problémát.mondjuk kris titokban beszélhetne a csajjal,aki önként lemondhatna robról és akkor minden happy end lenne. nagyon várom a folytatást!zs.

    VálaszTörlés
  19. :D Szuper!
    :D Várom a folytatást!
    :D Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  20. Szia Angyalkám!!!!♥♥♥
    ismét csodálatosat alkottál,remélem sikerül valami megoldást találniuk és kérlek szépen írj nekünk mééég!!!!
    nagyon imádlak♥♥
    puszi : Anitád♥

    VálaszTörlés
  21. Elment, ne már, nagyon várjuk a folytatást, remélem visszajön, vagy Kris megy utána....
    Amúgy szuper lett

    VálaszTörlés
  22. létszi folytasd hamar, pont a legjobbkor lett vége, amúgy pedig nagyon szuper lett

    VálaszTörlés
  23. ez annyira szomorú lett...remélem Rob visszajön. Szegény kris.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  24. Neeeee, Rob elment, hova, miért? Mond hogy gyorsan folytatod? Remélem azért vhogy helyrejön köztük a dolog.

    VálaszTörlés
  25. Drágám..tudod hogy elmondom neked szavakkal.. de azért annyit muszáj most leírnom: A VÉGE NAGYON NAGYON ÜTŐS LETT!!
    amíg Kris végre rendezte nagynehezen az érzelmeit, és mire kimegy..Rob elhúzott és...és..Imádtam (L) de szzóban jobban elmondom úgyis XD
    láwlááááwlááááááááw
    your B.

    VálaszTörlés
  26. szia!

    Rob most komolyan elment??? neee! azt nem teheted!kérlek, kérlek, kérlek vmi megoldást erre a menyasszony dologra...
    én nem bírom elviselni ha Rob el veszi azt a lányt...(na jó igazábból nem látom ilyen drámaian...de mégis... az olyan rossz lenne és szomorú)
    am nagyon nagyon tetszett ahogy megírtad a fejezetet:)
    puszi

    VálaszTörlés
  27. szia! jaj, olyan szomorkás lett... de ettől független nagyon jól megírtad:):):) jó kis bonyodalom van itt, és akkor Rob még el is ment... remélem hamar visszajön, belátja, hogy Krisnek igaza van; nem tartanak fegyvert a fejéhez... megyek is olvasni a kövit:):):) köszi, hogy ma dupláztál!!!

    VálaszTörlés