A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 29., szombat

43.RÉSZ



Robsten II.





After Twilight Saga





43. Rész




Már ébredésem első pillanatában tisztában voltam vele, hogy egyedül vagyok. Fejem ugyan mg mindig azon a ponton volt, ahová nyugovóra hajtottam, de egy puha párnába süppedt és nem pedig a várt mellkas keménységének magasságába.

Egy pillanatra csalódott voltam, de aztán kezdtem úgy érezni, hogy talán jobb is így, mintha meg sem történt volna. Csodálkoztam, hogy Rob is erre a döntésre jutott, de nem számított.

Nem akartam ezt a reggelt elrontani az önsanyargatással. Annyira kipihentnek és nyugodtnak éreztem magam, mintha egy egész hetet átaludtam volna A tegnapi fáradtságnak nyoma sem volt. Nem akartam a jövőn gondolkozni, csak a jelenben akartam élni, és boldog lenni, amíg még tehetem. Nagyot nyújtóztam és az ágyból kikászálódva egyből az erkélyre vettem az irányt. A nap melegen cirógatta bőröm, s annyira kellemes volt az idő, hogy kedvem támadt leautózni a partra. Vagy két órányi út, de nem számít. Ez a nap csak az enyém, és ma önfeledten boldog akarok lenni. Visszasiettem a napszemüvegemért, mert így korán reggel pláne nem volt túl kifizetődő az erős fény, majd Ash számát tárcsáztam.

Nem veszi fel… Hangposta, remek…

Nem baj, akkor megyek egyedül, majd feltankolok zenével, könyvekkel és pihenek egyet.

Kíváncsian felnéztem Rob erkélyére, de nem láttam semmi arra utaló nyomot, hogy kint lenne. Ekkor esett le… Szerintem Rob tegnap megláthatott az erkélyen és amikor telefonált meghallotta a csengőhangom… Ó de ravasz vagy Patts.- nevettem fel hangosan.

- Nekem szóltál?- jött a hang a hátam mögül.

- Te mit keresel itt?- pördültem egyet tengelyem mentén, és nem hiányzott sok, hogy a cigi is kiessen a kezemből.

- Hát…. Tudod tegnap este valahogy nem volt kedved ezt kérdezni- nevetett reakciómon, mire újra mosolyogni kezdtem.

- Azt hittem, hogy leléptél, de hol bujkáltál tulajdonképpen?- kérdeztem kíváncsian, mert őszintén meglepett hirtelen felbukkanása.

- Hát nem kereshettél valami bőszen, ugyanis a konyhában kávét főztem és reggelit készítettem…- mondta kicsit sértődötten, előbbi feltételezésemre reagálva.

- Ne haragudj, de nem sértődtem volna meg akkor sem. Olyan gyönyörű ez a nap!- nyújtóztam újra.

- Igen, tényleg az. –mosolygott. Hamarosan azonban el kell mennem találkozni… valakivel.

- Kedves tőled, hogy nem mondod ki a nevét. de menj csak, ma semmi sem zavar. Úgyis nagy terveim vannak erre a gyönyörű napra.

- Miért mit tervezel?- olyan aranyosan kérdezte, hogy kedvem lett volna közelebb araszolni hozzá, hogy újból magamhoz öleljem. Csibész mosolya mindig elvarázsolt és megmosolyogtatott még akkor is ha tettettem, hogy haragszom rá valamiért.

- Nem árulom el, te úgysem érsz rá, akkor meg semmi értelme- és rávillantottam az én úgyis jobban tudom vigyorom.

Ilyen lenne hát a barátság? Nem. De mára szeretném azt hinni, hogy ez így tényleg működhet.

- Kristen gyere, mert kihűl a reggelid.

- Miért mit készítettél?

- Rántottát…

- Fúj…

- De hát múltkor is azt csináltam neked és semmi kifogásod nem volt ellene.

- Igen, de akkor még egy pár voltunk és nem akartalak megbántani.

Láthatóan elszomorodott erre a válaszomra az „egy pár voltunk” rész miatt, ezek szerint neki azért nem megy olyan könnyen ez a reggel, mint nekem.

- Csak vicceltem Rob, tudod, hogy imádom a rántottád, de ha még kávét is kapok akkor egyenesen imádni foglak ma reggel- nevettem és már kaptam is a gőzölgő fekete csodát.

- Kristen Stewart…..te….te…

- Jó étvágyat mondtam és elé toltam tányérját, melyet már jó előre kikészített.

- Kösz.

Olyan gyorsan belapátoltam az ételt, hogy szinte észre sem vettem. Tényleg nagyon finom volt. A kávéval viszont megvártam Robot, mert nem akartam bunkó lenni, hiszen mindig együtt kávéztunk. Türelmetlenül toporzékoltam, mint egy kisgyerek, mire rám szólt, hogy mehetek, ha akarok, mert ő nyugodtan kívánja megenni a kajáját és azzal, hogy sürgetem egyértelműen csak idegesítem.

Felálltam az asztaltól, de a poharam ott hagytam, mert eltökéltem, hogy ígyis- úgyis megvárom, viszont mialatt ő csigalassúsággal eszik addig én összepakolok az útra.

Előkapartam két nagy strandtáskát és az egyike könyveket pakoltam meg cd-ket a kocsiba, valamint fürdőruhát, törölközőt és plédet.

Rájöttem, hogy valójában ez az egy táska is elég, inkább a hűtőtáskát pakolom még meg, de azt majd csak akkor, ha Rob elment.

Csörömpölés hallatszott a konyhából, ezek szerint végre befejezte a reggeli étkezést és jöhet a kávé meg a cigi. Kisiettem a poharamért és pillanatok múlva már az erkélyen álltunk.

Annyira elgondolkodó volt, hogy rossz volt ránézni. Azt hiszem ő most is a veszteségen rágódik, de nekem ezután az éjszaka után nincs kedvem ezzel törődni. Majd holnaptól.

- Mi az Rob olyan fájdalmas képet vágsz! Csak nem beletört a fogad a rántottába?-kuncogtam utalva ezzel a sajtó hülyeségeire.

- Nagyon vicces vagy! – de azért már ő is mosolygott. – De mire fel van ez a nagy jókedved?

- Hát nem tudom, hogy neked, hogy telt az éjszakád, de az enyém fantasztikus volt.

Nem válaszolt, csak mosolygott s olyan szemmel nézett végig rajtam, hogy kedvem lett volna ott folytatni, ahol éjjel abbahagytuk.

Gyorsan kivertem a minden erre irányuló gondolatot fejemből, mert megbeszéltük, hogy úgy viselkedünk egymással, mintha csak barátok lennék, s mondjuk úgy az esti kis kalandunk, csak egy kivételes alkalom volt.

- Nem kell még menned?

- Ennyire kiakarsz dobni? Hova készülsz?- gyanúsan méregetni kezdett, de hagytam, had gyötörje a kíváncsiság.

- Mondtam már, hogy lényegtelen. Na de engedelmeddel én most távoznék. Ha még maradni szeretnél…

- Nem, nem nekem is indulnom kell, de köszi, hogy ennyire siettetsz ma reggel!-azzal felvette a holmiját és kilépett az ajtón.

Én meg gyorsan elpakoltam a reggeli maradványait, majd bepakoltam a hűtőtáskába pár sört meg üdítőt, gondoltam a többit majd útközben, ha szükség lenne még valamire.

Mindennel elkészültem, így felpakoltam és lesiettem a kocsihoz, majd elhajtottam.

A városból kiérve lelassítottam, majd félreálltam, hogy kiválasszak egyet a Cd-k közül.

Így már tökéletes! Azonnal beletapostam a gázba…

22 megjegyzés:

  1. Jaaaaaaaaaaj , ez hiányzott, hogy ilyen kis cukkerek legyenek. Mármint, ne csak magukban beszéljenek hanem dumálgassanak ilyen husin, mint mások, mint a normális emberkék :D
    imádtam szívem, ÉS REMÉLEM ROB MAJD JÓL UTÁNNA MEGY XD tuti kilesi...vagyis remélem. Na meg nem bántam volna, egy gyors reggeli köhömöt, de nem is baj, Stew felfogása msot mintha engem is felvídított volna! :] Gratula mucc!!!!(L)(L)(L)
    Biiii.

    VálaszTörlés
  2. nagyon-nagyon-nagyon szupi lett :) (L)
    :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága!
    Ez ismét csodás lett. Nem volt kiirva a mai friss, de mikor megláttam hogy van új fejli, hajaj, nagyon megörültem neki.
    Ez nagyon klassz lett, kár hogy még egy puszit sem adtak egymásnak, ismét a "csak barátok"-nál tartok. Na de meglátjuk ismét meddig bírják. Remélem hamar lesz ismét valami izgi. De jó Krisnek, lemegy a tenger parta, kár hogy mi ilyet nem csinálhatunk.
    Nagyon várjuk a kövit, pussz

    VálaszTörlés
  4. Köszi!!! Imádlak!! Igezi Bri original komment! :D Helyes! Tegnap éjjel úgyis olyan kómásak voltunk XD Úgysem sokáig tart majd a happy! :D
    I love you honey B! (L)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Névtelen neked is! (L)

    VálaszTörlés
  6. Nah én már azt hittem, hogy Rob ott is hagyta Kristent, de azért titkon reménykedtem benne, hogy valahol még is ott lesz..és jól sejtettem,mert felbukkant azért :)
    Nah Kristennek tényleg jó kedve volt :) Nah de az már hogy Robot rendesen kirakta a szobából nem volt szép dolog :P
    Nagyon tetszett ez a rész is :)
    IMÁDTAM :)
    IMÁDLAK (L)
    Puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Vámpírlány neked is köszi!!! Lesz izgi naná!
    És ki mondta, hogy mi nem tehetjük meg??
    Nyár van bazz!! Minden megeshet :D
    PUSZI! (L)

    VálaszTörlés
  8. Orsim köszi neked is! te csak ne akarj gondolatkitaláló lenni jó? :D :P
    Nem ám itt kitaláljátok, hogy mi lesz a vége, mert az szép lenne XD
    Nagyon love! (L)

    VálaszTörlés
  9. ez aranyos volt :) You made me smile :) (L)

    VálaszTörlés
  10. szia!
    nagyon tetszett, hogy végre egy kis idilli hangulatot sikerült a sorok közé csempészned:D
    olyan jó, hogy végre egy kicsit boldogabbak:D Krisnek meg kirobbanó jókedve van, de mit tervezhet? már alig várom, hogy megtudjam:D:D:D
    nem találgatok, de kíváncsian várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  11. Várom a folytatást :) lesz este friss???

    VálaszTörlés
  12. Kristen I love your smile!! (L)

    VálaszTörlés
  13. Anett úgy gondoltam rátok férne már egy kis jókedv a sok depi után :D Hát lesznek mg történések, de azért már nem olyan sok :)
    Köszönöm és puszi!!! (L)

    VálaszTörlés
  14. Névtelen, még nem tudom. Minden lehetséges... :) És köszi a komit! (L)

    VálaszTörlés
  15. Angyalka ez a rész valahogy engem is feldobott, hatással volt rám Kris jókedve teljes mértékben! :) Jó volt ilyen részt olvasni, rájuk fér már egy kis boldogság, még ha ez nem is lehet teljes... Szóval tetszett ez a rész nagyon is! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  16. Jujjj ez nagyon jó lett!
    Ugyen nem lesz semmi komolya dolog Krissel?
    Várom a folytit.
    Puszi:B.

    VálaszTörlés
  17. Hmmm...
    Nagyon aranyos volt de én végig ott éreztem a fájdalmat.
    Hiába próbálja Kristen palástolni az érzéseit szerintem nemsokára ki fog borulni:S:S
    Annyira de annyira kíváncsi vagyok hogy mi lesz mert még elképzeléseim sincsenek:)
    Imádlak:)
    Pusz

    VálaszTörlés
  18. Angyalka annyira nagyon tetszett :)
    Komolyan..alig várom a következőt :) miért ilyen titokzatos Kris?? és mi lesz most velük?? mármint R-el és K-val...Jaj!!
    Szeretlek (L)(L)(L)
    pusszi

    VálaszTörlés
  19. Szia Angyalka!
    Na végre, egy halvány reménysugár. Remélem, mielőbb megerősödik, és reflektor lesz belőle.
    Köszönök neked mindent, őrületes volt ez a mai nap. Még mindig vigyorgok... két szavazás között.
    Puszi

    VálaszTörlés
  20. Jajj ANGEL miért nem volt egy kis reggeli hancur?!!??!! :P :P Pedig ugy örültem volna! :D xD Sőt sztem nem csak én! xD :D hmm na mind1 :) majd a kövibe, rem megint nem fognak biri magukal és újra egymásnak esnek! :D :P xD hehe :D
    Amugy nagyon jó volt a feji! :D :D
    Mondjuk azért én nem dobtam volna ki Robot a szobámból azmár egyszer biztos! :P :D
    Tök nyugis feji volt :) Ugylátszik ma mindenhol nyugis fejit olvasok :D :) :)...
    Köszönöm ANGEL! (L) :)
    IMÁDTAM! (L)
    és téged is IMÁDLAK!! (L) (L) ;)
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  21. Ja kíváncsi vagyok, hogy mi lesz.. De mikor lesz? :O :P
    Már elvonási tüneteim vannak,ezt nem hagyhatod! :D

    VálaszTörlés
  22. Szia ANGYALKA! Nagyon szeretem a történetedet, folyamatosan olvasom. Most csináltam blogot és biztos lehetsz benne, hogy ezentúl rendszeresen kommentelek.

    Puszi neked! Kate

    VálaszTörlés