A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 26., szerda

40.RÉSZ




KEREK FEJEZET. :) NOS MIVEL A 30 KOMI MOST NEM JÖTT ÖSSZE, ÚGY DÖNTÖTTEM EZ EGYSZER KIVÉTELT TESZEK, ÉS FELTESZEM NEKTEK ÍGY IS. HOZZÁTESZEM 2X ANNYIT ÍRTAM MINT ÁLTALÁBAN SZOKTAM :) SZÓVAL HAJRÁ LÁNYOK! AMINT MEGVAN A KOMI HOZOM EGYBŐL A KÖVETKEZŐT! (L)





After Twilight Saga



40. Rész






Hamarosan Elena is odajött hozzám, hogy hogylétem felől érdeklődjön. Nem értettem miért olyan fontos ez neki, hiszen nyilvánvalóan nem tud semmiről, talán ennyire látszik rajtam, hogy totál készen vagyok.

Ránéztem és annyit mondtam:

- Köszönöm jól vagyok… És te?

- Jobban leszek, ha látom, hogy készen állsz a jelenetre. Nem akarlak idegesíteni, de ez most tényleg fontos. Nem csak, hogy ez a történet egyik kulcspontja, de ezzel a csókkal fognak titeket jelölni Movie Awards-ra is, márha Robbal mindketten megteszitek, hogy egy kicsit összekapjátok magatokat, mert kész dráma rátok nézni.

Átbuliztátok az éjszakát vagy mi történt veletek? Nem engedhetem, hogy ilyen kómásan és szétszórtan kezdjük a forgatást, mert a filmpocsékolás még az időpocsékolásnál is többe kerül. Kaptok még fél órát, hogy összeszedjétek magatokat és kávé igyatok. Ez parancs. Az ágyakat meg kerüljétek, mert ha elalszotok akkor nektek annyi! Ezt Robnak is elmondtam, szóval mehetsz te is!

- Kösz…

Visszabattyogtam és kerestem egy kávé automatát. Vettem háromféle koffeintartalmú löttyöt, majd kisétáltam az udvarra.

A nap hétágra tűzött szerencse, hogy a napszemüveg a közelben volt, mert azt hitte megvakulok. Lehuppantam egy kerti műanyag székre és kipakoltam a kis kávékészletet meg a cigim. Hosszan bámultam magam elé és már vagy öt perc telt el drága időmből még mindig nem jutottam tovább a bambulásnál.

Egyszer csak megjelentek a világosítók és elismerően füttyültek meg minden félét kiabáltak, de csak annyit értettem, hogy Kristen így meg Kristen úgy.

Fogalmam nem volt mi a franc ütött beléjük, máskor is találkoztunk már mégsem rendeztek ilyen ramazurit.

Szerencsére ez a kis hangoskodás némileg észhez térített és próbáltam magam összeszedni.

De jó lenne most hideg vízzel arcot mosni… Szerencsére ez csak egy kósza pillanatra fordult meg fejemben, mert azt hiszem ha ezt a tervem beváltottam volna, kitört volna a harmadik világháború.

Belekortyoltam az első találomra kiválasztott löttybe, de még olyan forró volt, hogy égette a nyelvem a szájpadlásom, majd a nyelőcsövem, ahogy szépen kínzóan végighaladt.

Ideges lettem és inkább rágyújtottam, majd néha megfújtam a kávét.

Eltűnődtem vajon Rob hol lehet ilyenkor… Vajon hány ilyen helység van ahová ki lehet ülni cigizni?

Vagy kerülne engem, szándékosan? Mondjuk ha józan ésszel gondolkodom akkor pont ezt beszéltük meg, hogy amennyire csak lehet, próbálunk egymástól eltávolodni.

Hiányzik. Hirtelen kedvem lett volna lemondani az ébresztő fél óráról és visszamenni a forgatásra.

Hirtelen megszólalt a mobilom… Nem is tudtam, hogy azt is kihoztam, de most az asztalon rezgett.

A szívem nagyot dobbant bár nem tudom, hogy a váratlanul jött hangtól, vagy a reménytől, hogy talán ő hív.

Kijelzőn: Ash…

Na igen, amúgy is logikátlan lett volna ha Rob telefonon keres…

- Szia- nyögtem a telefonba.

- Szia Kris csak azért kérdezlek, hogy merre töltöd a fél órád? Mert akkor én is odamegyek.

- A női ruhatár mögött lévő udvaron. Mennyi időm van még?

- 20 perc. Akkor én is odamegyek. Dant még sminkelik.

Ezzel lerakta.

Újabb kísérletet tettem a kávém ivására, de szerintem ez egyre melegebb… Naná negyven fok van árnyékban nem tudom mitől kéne lehűlnie.

Most én vettem a telefont a kezembe.

- Szia Ash, bocs, de útközben nem tudnál egy kis jeget keríteni?

- De persze, elestél vagy mi?

- Ha-ha nagyon vicces, csak a kávémat szeretném meginni anélkül, hogy elégne a szám.

- Meglesz. – nevetett a telefonba majd lerakta.

Újabb cigire gyújtottam, valójában nem is emlékszem rá, hogy az előzőt elszívtam volna…

Pár slukk után Ash is megjelent, pont azon ügyködtem, hogy a telefonomról zenét tegyek be, hátha az majd felráz egy kicsit.

Igaza volt Elenának, ha most ágy közelben lettem volna, tuti, hogy nem bírnának felkelteni, de a feltételezés, hogy végigbuliztuk Robbal az éjszakát… Jelen pillanatban nagyon sértő volt.

Bárcsak ott tartanánk a régi szép időknél, ahol ha a forgatáson punnyadt volt az egész csapat, akkor az tényleg azt jelentette, hogy együtt buliztuk át az éjszakát, emlékszem, hogy Chris egyszer mindenkit slaggal locsolt le, hogy felébredjünk…

- Nah végre megtaláltalak. Itt a jég.

- Kösz!

- Hű te aztán nem vagy semmi, sosem láttalak még ilyennek!

- Pedig nemegyszer ébredtél már nálam hasonló állapotban- mondtam kissé csípősen.

Mintha meg sem hallotta volna megjegyzésem, úgy méregetett, hogy kezdtem kétségbeesni.

- Mi az? Ennyire rossz a helyzet? Pedig a sminkes azt mondta most már tűrhetően nézek ki, és Elena sem küldött vissza, hogy változtassanak rajta.

- Félreértesz Kris, tudod egyáltalán, hogy nézel ki?

- Nem és nem is vagyok rá kíváncsi.

Tényleg így volt, azt sem tudtam mit adtak rám, vagy, hogy milyen hajat csináltak nekem.

A szememmel egy kicsit jobban láttam ebből sejtettem csupán, hogy sikerült leszorítani a dagadtságot róla, de ennyi.

- Várj mindjárt jövök!- mondta barátnő és beszaladt valamiért.

Hamarosan visszatért egy egész alakos tükörrel és addig nyaggatott, hogy kénytelen- .kelletlen belebámultam.

Ezek után nem kellett sok ész, hogy rájöjjek a világosítóknak mi tetszett annyira.

Ruha az erős túlzással volt csak rajtam, csap a csupasz bőrömet láttam mindenhol, egy két jelentősebb részét eltakarva valami fekete és vörös csipkés és néhol selymes anyaggal.

Visszaültem a székbe, mintha mi sem történt volna.

Ashle visszavitte a tükröt, majd egy piros selymes anyagú köntössel tért vissza, mint kiderült ez is a szerelésem része, csak bent hagytam az öltözőben.

Remek, most már úgyis mindegy… Ráadásul előbb- utóbb lefog kerülni rólam. Belebújtam azért ha már ilyen kedvesen segített mindenben.

Hamarosan megszólalt a mobilja.

- Kint vagyunk az udvaron, gyere ki még van majdnem negyed óránk.

Lerakta a telefont, majd felém fordult.

-Mi lesz most veled meg Robbal?

- Semmi Ash. Éppen megpróbálunk egymástól távol maradni és pont ez a szexjelenet az ami legkevésbé hiányzik most ehhez az elhatározáshoz.

- De akkor meg… Áh. Nem értelek titeket Kris, miért nem mentek el, vagy miért nem veszed rá arra, hogy változtassa meg a tervet, szeretitek egymást nem ez a lényeg? Vagy szökjetek el.

- Ash nem fogunk megszökni, mert senki sem fogja megölni Robot, ha nem lesz férj, csak a saját lelkiismeret, és ez elől nem tudunk elszökni sehova. Azt viszont egyikünk sem akarja, hogy a későbbiekben Rob újra magát kezdje marcangolni a történtekért. Nem fog megnyugodni addig amíg valamilyen szinten le nem rótta tartozását ennek a családnak, különösen a halott barátjának.

-Értem… Patt helyzet.

-Nem, Ash… Ez sakk-matt.

Lépteket hallottunk a kis folyosóról ezért inkább abbahagytuk ezt a témát és tovább kortyoltam a kellemesre lehűlt kávémat, majd egy másikkal Ash-t kínáltam meg. Időközben rájöttem, hogy ezek a felvizezett löttyök amúgy sem sokat fognak rajtam segíteni, de azért már egy kicsit jobban éreztem magam, ami a testi dolgokat illeti.

- Nah végre te is ideértél!

- Igen.. Sajnos éppen telefonon hívtak, ráadásul ez a kávé szörnyen forró.

Egyből felkaptam a fejem erre a hangra. Én őszintén szólva azt hittem Ash Dannel beszélt telefonon, de, hogy Rob…

Rob úgy tűnt nem zavartatja magát annyira, mint én.

Leült a mellettem lévő székre, és rám mosolygott.

- Most miért nézel ilyen meglepetten, ma forgatási nap van nem emlékszel, megbeszéltük, hogy ilyenkor együtt lehetünk, mint barátok…

Az utolsó szónál kicsit lejjebb biggyesztette ajkait, de így is annyira édes volt, hogy nem tudtam meddig bírok még barátja lenni.

- Tudom, csak azt hittem próbálsz távol maradni tőlem a biztonság kedvéért.- mosolyogtam én is.

- Nem megy… Ma nem. Ráadásul azt hiszem ami ránk vár az semmi a közös kávéhoz képest.

- Igazad van… - még szorosabbra húztam magamon a fedőanyagot, majd Rob elé toltam a jeget, amelynek a fele már majdnem elolvadt.

- Jó ötlet, nevetett, majd majdnem az egészet beleborította kávéjába.

Sajnos nem sok időnk maradt és lassan vissza kellett mennünk.

Különváltunk, mert lassan Asht is várták a sminkbe, bár vele csak később forgattak.

Rob a fiú részleg felé vette az irányt, de előtte megfogta a kezem és sok sikert kívánt.

Magamban elgondolkoztam azon, hogy tulajdonképpen mire is gondolt…

Elena hamar a nyomomba szegődött, hogy kedvesen újra megtudakolja hogylétem.

Kicsit életvidámabban próbáltam kinyögni a „jól vagyok” választ, talán sikerült, mert nem küldött ki újabb vödör kávéra.

Kicsit igazítottak még a hajamon és a sminkemen, majd egy ablak elé vezettek.

A díszlet egy egyszerű takaros hotelszobát ábrázolt, a középpontban az ajtó volt amin Robnak be kell jönnie.

Kibámultam az ablakon, szomorú vágyakozó tekintettel, ahogy szerepem megkívánta… Hát mit ne mondjak, eddig egészen könnyen ment, sokat nem kellett színészkednem hozzá.

Aztán hallottam, egy Robajt a hátam mögül, majd megfordultam, hogy megnézzem ki jött be az ajtón hevesebben, mint kellett volna „na vajon ki”, majd szinte egyből fél méterrel odébb a falhoz szorítva találtam magam, lábaim között Rob csípőjével…

Tudtam, hogy ez fog következni mégis olyan váratlanul ért. Végignéztem rajta és az ingje ki volt gombolva, a nadrág pedig olyan szorosan feszült rá, hogy…

- Kristen, mi a fenét művelsz?- hallottam meg Elena hangját.

- Annyit kell tenned csupán, hogy egyenes Rob szemébe nézel, hogy kinyöghesse a szeretleket aztán tovább léphessünk.

- Bocs…Bocsánat, nyögtem ki, de elakadó hangom nem tűnt túl meggyőzőnek.

Rob leeresztett, s közben bátorítóan végigsimított karomon, majd visszasétált az ajtó mögé.

Én is visszaálltam a helyemre, majd vártam az újabb „támadást”, s közben próbáltam higgadtságot erőltetni magamra.

Újra bejött és pillanatokon belül, megint a falnál álltam, igyekeztem a szemébe nézni, de ahogy tekintetünk találkozott, nem is tudtam volna mást tenni.

Talán többet is vártunk a kelleténél, de aztán kimondta:

- Szeretlek.

Továbbra is a szemét néztem, mert annyira más volt, annyira Rob és nem a karaktere, hogy teljesen ledöbbentem. Mióta vártam már ezt a szót, az ő szájából…

Hihetetlen volt, hogy megtörtént. Legszívesebben ismétlést kértem volna.

Könnyeim észrevehetetlenül gyűltek össze szemem sarkában, s csak akkor érzékeltem őket amikor arcomon végiggördültek.

- Köszönjük, ez gyönyörű volt srácok!

Rob ismét elengedett, de ott maradt szorosan mellettem, és letörölte könnyeim.

- Szép munka sminkesek egészen eredeti volt.

- Igen… Mert Elena…Kristent elég nehéz volt helyrepofozni… És volt ez a fél órás szünet… És teljesen kiment a fejünkből a műkönny…

- Ó… értem… Szép volt Kristen! Elena mindezt olyan hangsúllyal mondta, mintha maga is meghatódott volna egy kicsit, de aztán hamarosan visszatért a rendező asszony szerepébe és lehordta a sminkeseket akik csak kapkodták a fejüket a hirtelen jött hangulatváltozáson.

Rob a hátam simogatta, bár legszívesebben átölelt volna.

- Rendben akkor most innen vesszük tovább. Mindenki vissza a helyére.

Rob felkapott, hogy ott folytathassuk a jelenetet ahol abbahagytuk…

Folyt köv…





40 megjegyzés:

  1. El vagyok ájulva! Ez annyira de annyira jó lett! Nem találok szavakat! Kész végem van! :D Remélem lesz ma folytatás, mert ha nem, akkor csúnya világ lesz... :D :D :D Imádtam Angyalka imádtaaaam! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  2. Folyt köv...de mikor??:D:D
    remélem hamar összegyűlik a 30 komi:)
    és kapunk új fejit még ma.xD
    mert h itt abbahagyni...ooooh:D
    megint visszatért a kínzó ANGYALKA:D:D
    ...xD

    puszi:krisztu♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Angyalka!
    Húúúúúúú...ez nagyon komoly volt!
    Annyira sajnálom őket!De nem értem Robot, jó tudom hogy lekiismerete miat csinálja, de akkor is így tönkre tenné az életét?
    Komolyan nem normális!!!
    Én Kris helyében megmondtam volna neki a magamét!
    Várom a kövit!!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Végre valami felhőtlen boldogság féle kezd kialakulni:D
    Kb. az utolsó 5 rész óta ez a kedvencem.Nagyon jó lett remélem össze jön a 30 komi.
    MILLIÓ PUSSZI:))))))))))):)))):))))))))))

    u.i.minden élőlény a földön aki tud olvasni és gépelni az írjon komit LÉGYSZI:)

    VálaszTörlés
  5. Ja és nagyon tetszenek az új számok:)

    PUSZI(L)

    VálaszTörlés
  6. Ez annyira jó lett. Csak ne lett volna vége, pont a legjobbkor.
    Úgyhogy akik olvasnak hajár, jó sok komit, hogy kapjuk a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszik, izgi ;)
    várom a kövit! (K)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon tetszett, és remélem hamar összejön a harminc komment!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  9. Szia!!!

    Igen határozottan folyt.köv drágám:)
    Istenem, de jó volt!!!
    Jaj de legyenek együtt, jó tudom Rob a lelkiismerete miatt veszi el azt a nőt, de képes lenne boldogtalanul élni??? NEM!!!!
    Huh ez a jelenet elég forróra sikeredik majd, ahogy látom:P Szeretjük ezt, nagyon is!!!
    Imádtam Angyalka és hamar akarom a kövit(L)
    Bocsi, hogy ilyen rövidke lett, de most totál ledöbbentem ezen az egész chates dolgon!!! nem akarom, hogy bárki is rosszban legyen valakivel, mert én mindenkit nagyon szeretek itt(L)
    Nah de ismét frenetikus voltál és jaj egy élmény volt komolyan:)
    Köszönöm(L)
    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  10. Nah az a folytatás hamar jöhetne :) :P
    Kristent meg tényleg nem nagyon zavarta h nincs is rajta jóformán ruha :P
    Nagyon tetszett :) IMÁDTAM (L)
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  11. annyira jó lett!XD
    olyan jó volt olvasni...faltam minden szavát..:D
    Jóvolt a vége.még műkönny se kellett..:D
    Oh és a kövi részre nagyon kivi leszek!XD Ott már egyáltalán nem fognak színészkedni sztem..:D Remélem még ma jön folyti..:D
    pusz

    VálaszTörlés
  12. olyan jóó lett)
    várom a kövi részt de nagyon:)
    pussz

    VálaszTörlés
  13. Áhhhhh ezt nem lehet kibirni ép ésszel ugye még ma létszii mond hogy még ma lesz kövi rész!!!!!!!!!!könyiiiiiii

    VálaszTörlés
  14. nagyon jóóóó letttt
    ügyes vagy :)))
    Bibi

    VálaszTörlés
  15. hihetetlen vagy!!
    Neked könyvet kéne írnod :)))
    Lauriii

    VálaszTörlés
  16. sííííírok :(((((
    legyenek már végreee együtt
    :(( puszzkii

    VálaszTörlés
  17. Folyt.köv. ?? Ááúcs. Gyerünk, szedjétek össze magatokat, tessék kommentelni! :DD
    Nagyon nagyon jó volt tényleg. Remélem együtt lesznek.. de ahhoz a lánynak meg kéne halnia muháháháá
    Najó nem.. nem én vagyok az író .. :D

    VálaszTörlés
  18. annnyiraaa de annnyira szééppp (L)

    VálaszTörlés
  19. alig várom a folytatást...már nem bííííromm :)))

    VálaszTörlés
  20. MA LESZ MÉG FOLYTATÁS???VAGY MÁR CSAK HOLNAP???
    NAGYON JÓ LETT.:)

    VálaszTörlés
  21. sírok :))
    legyenek már boldogok
    légyszi..:)
    Biaa

    VálaszTörlés
  22. DE a Végén ugye összejönnek?? vagy feleségül veszi a csajszit??
    rem. nem ://
    alig várom a folytatást
    Pussszzz: Lórikaa

    VálaszTörlés
  23. HÚÚÚ DE HIHETETLENÜL JÓ LETT
    PROFI VAGY!

    VálaszTörlés
  24. Imádlak Angyalka
    ezek a történetek..
    (L) Mici

    VálaszTörlés
  25. Azon jót röhögtem, hogy Kris észre sem vette, hogy nincs rajt jóformán ruha! :) Mikor Rob odament hozzájuk annyira aranyosak voltak. :) Remélem most azért valami happy rész fog következni. :) Imádtam!

    Katucsy

    VálaszTörlés
  26. Ó, sokat várok ám ettől a jelenettől...:)
    Szuper volt!
    N.

    VálaszTörlés
  27. ANGYALKA!!! ANGYALKA!!! ANGYALKA!!!

    Ez a fejezet nagyon szuper lett!!! Már csak úgy tudnád, ütösenné tenni, ha következne az a bizonyos ...khm... rész. Kérlek, ne legyél olyan szigorú, mert lehet, hogy valaki nem ér rá kommit írni, vagy nincs gépközelbe, és nem látja, hogy van friss. Biztos vagyok benne, hogy mindkét esetben ők is nagyon várják a frisst.

    puszi: fanny, fanny, fanny
    :)<3:)<3:)<3

    VálaszTörlés
  28. nagyon várom a következőt, tuti kis rész volt:D
    és mi jön még...juj, remélem felkerül ma...
    pussz Kat.

    VálaszTörlés
  29. IMÁDTAM Agyalka!!!! :D :D :P
    EZ kurva jó lett basszus!!! :P :D
    Az a jelenet :O :P anyááádd!!! nagyon tetszett :D :) :)
    Azt a kávés részt tökre birtam amikor Kris odaadta Robcinak a jeget :D hehe :D...
    Na meg amikor Kris elsirta magát :( :( :/ szegény...
    Nagyon kivi vagyok a kövi fejire Angel :D :) (L)
    és bocsi hogy ilyen "késön" kapod meg a komit csak egy az hogy töriznem kellett és azért se tudtam nagyon gép közelbe lenni :S a másik meg hogy ez az egész dolog ami a chaten volt kicsit kiborítot :( :S igaz semmi közöm nem volt hozzá,csak nagyon nem tudom elviselni ha veszekednek körülöttem..szoval ne haragudj... :( :(
    IMÁDLAK továbbra is! (L) :)
    Pussz (L)
    Nikky
    UI:tudom nem sokat irtam a fejiről a komiba,csak hátmost.. na szoval érted kicsit kiborultam..na mind1 ..csak zagyválok itt össze-vissza :S...pussz Angel! (L) :) rem nem gáz hogy Angelözlek :D :) xD

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Ez valami szörnyen szomorú, de nagyon jól lefestetted mennyire kétségbe esettek.
    Kíváncsi vagyok hogy oldják meg ezt a nem túl érzelemmentes helyzetet.
    Várom a folytatást!!!

    puszi,
    Kriszti

    VálaszTörlés
  31. jajj naon jó :D
    és komolyan mondom megőritesz :D
    mostmár k**a kíváncsi vok mi lesz ebből ..
    X) naon várom a kövit
    Puszii Natii

    VálaszTörlés
  32. Szegényeknek milyen szenvedés ez most :S kíváncsi vagyok mi lesz velük...

    VálaszTörlés
  33. basszus....basszus....basszus! te komolyan mondom kicsinálsz. én ezt nem fogom kibírni ép ésszel. ebbe bele lehet hülyülni az 100%. csak egy kérdés maradt. vajon ki fogják bírni egymás nélkül?
    nem tudom hogy Rob bűntudata nagyobb-e mint a Kristen iránt érzett szerelme, vagy a fájdalom amit a hiány miatt kell mindkettőjüknek elviselni. mert az tuti hogy mind a kettőnek nehéz dolga van. kíváncsi vagyok mit fogsz ügyködni.
    szuper fejezet lett. imádtam és téged is imádlak (L)
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  34. szegények.
    Én annyira sajnálom őket:S:S:S
    Megértem Robot de remélem nem csinálja ezt sokáig:D:D
    Lehet hogy majd a csaj nem akar hozzámenni XD
    Várom hogy mit hozol ki belőle:D
    PUSZ

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Nagyon nagyon jó lett! Most már aztán tényleg legyen valami, mert csúnya dolog amire készül ez a Robert fiú! Nagyon jó ötlett ez az elszakadásos dolog! Iszonyú jó khm rész lessz két kiéhezett embertől!

    VálaszTörlés
  36. Itt abbahagyni te jó ég, folytasd gyorsan én olvasni akarom már kezdtem reménykedni hogy végre jön egy iléyen rész erre kb a szó közepénél hagyod abba, ez kegyetlenség :D
    ja és igazat adok Edinának ami az utolsó mondatát illeti :D Ezért is lesz biztos....khm...intenzív.... :D És talán forgatás után is lesz folytatása :D :D
    Csókollak [:
    Fanni

    VálaszTörlés
  37. Angyalka. Most értem haza és hihetetlen boldog vagyok, hogy egy ilyen extra hosszú és hihetetlen jó fejit kaptunk :) IMÁDTAM!! nem tudok mást mondani, alig várom a következőt :)))
    Imádlak Angyalom ♥♥♥
    Pusszi

    VálaszTörlés
  38. NA NE !!! Ezt a jelenetet úgy elhúzod. :D Hogy az már profiság, de komolyan. :D Már úgy várom a kövi részt. Siess veleeeee.:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  39. szia! nagyon szupi lett!!!
    és persze, hogy nem kellettek a műkönnyek!!! jöttek az igaziak is:(:(:( belőlem is....
    azért a "Robajos" rész nagyon tetszett!!!
    megyek is a kövire:D

    VálaszTörlés