A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 20., csütörtök

38.RÉSZ- MOST MÁR TÉNYLEG :)


Skynnek hála kitaláltam a történet végét. /feldobta a hangulatom/Szóval jajj mindenkinek! :D


After Twilight Saga



38. Rész




Most már zavart a pillantása, ezért leemeltem róla tekintetem.

- Kristen… Jól vagy?- hangja egy kicsit megremegett.

- Igen.- Nem vagyok benne biztos, hogy halk és elcsukló hangom túl meggyőzően hangzott.

- Közelebb mehetek hozzád?

Majdnem elnevettem magam erre a kérdésre, ami elég fura lett volna a néhány perce lezajlottak fényében, de szerencsére nem tettem. Egy mosolyt azért nem tudtam elfojtani.

- Igen. - Ismét csak ennyire futotta.

Nagyot sóhajtott, majd két lépéssel áthidalta a köztünk lévő távolságot.

Őszintén szólva egy kicsit megijedtem hirtelen közelségétől, de ugyanakkor vágytam is rá.

Felemelte a kezét, hogy megérintsen, de aztán meggondolta magát és inkább leeresztette.

Ennyire megijesztettem őt?

Látva bizonytalan habozását, felemeltem a kezem, hogy végigsimítsak arcán.

Csak remélni tudtam, hogy a fájdalom, melyet elmém szült csupán, nem tér vissza.

Megérintettem enyhén borostás de, selymes bőrét, s kezem lassan végigcsúsztattam férfias arccsontján.

Úgy tűnt lassan ő is megnyugszik, mert nem sokáig bírta cirógatásom, kezem kezei közé véve belecsókolt tenyerembe.

Lassan közelebb húzódtam hozzá, és hagytam, hogy megöleljen.

Akartam, hogy megöleljen. teljesen lenyugodtam Nem is értettem mi történhetett velem, de azt tudtam, hogy sosem fogom még egyszer ennyire elhagyni magam.

- Elmondanád mi történt pontosan?-húzódtam el tőle és az erkély felé sétáltam.

- Kijöttem a szobából, majd ráakartam gyújtani, de rákellett jönnöm, hogy a doboz teljesen üres. Leindultam, hogy a hotel bárjában feltöltsem a készletet.

Nem akartam szólni, mert kicsit paprikás hangulatban váltunk el, gondoltam addig én is kilevegőztetem a fejem, és te is le tudsz higgadni egy kicsit.

Közben a szállodaigazgatóval is összefutottam, bár nem tudom mit keresett még fent éjnek évadján, és megállított, hogy kezet fogjon velem valamint, hogy megkérdezze meddig maradunk és hogy dedikálást kérjen a lányának.

Adtam. Aztán próbáltam sietni, mert rám tört egy nyugtalanító érzés.

Felfelé úgy tűnt, mintha a lift csigalassúsággal haladna. Amikor beléptem az ajtón /a hang amit hallottam/ egyből megláttalak és a kép ami fogadott, nagyon megrémisztett.

Láttam, hogy sírtál, de hiába szólongattalak / a feltámadó szél süvítése/ semmit sem reagáltál, csak néztél magad elé, mint aki nem ebben a világban van.

Megráztalak /borzongás/, de ugyanabban a testhelyzetben maradtál, mint aki sokkot kapott.

Nagyon megijedtem és fogalmam sem volt mit tegyek. Orvost hívtam volna, de mit mondok neki? Azon kívül tudtam, hogy az én hibám.. gondolom azt hitted, hogy végleg elmentem, de most mondom, hogy még csak meg sem fordult a fejemben!

Ekkor végső elkeseredésemben magamhoz öleltelek /tűz/ ekkor remegni kezdtél, amitől csak még jobban megijedtem.

Egy csókot is leheltem szádra /a végtelen sötét mely visszahúzott a valóságba/, de aztán gyorsan visszahúzódta, mert már fogalmam sem volt, hogy mivel ártok, vagy használok.

Aztán egyszer csak kiáltottál s leráztál magadról. A többit már te is tudod…

Furcsa volt ezt a másik szemszögből hallani. Így már sok mindent megértettem, de ő most engem nézett és közben bánatos sóhaj szakadt fel tüdejéből.

- Kristen, kérlek többet ne tegyél velem ilyet! Inkább üss meg, üvölts velem, vagy sírd ki magad a vállamon, de bármit csak ezt ne!

- Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni.

- Tudom. És azt is tudom, hogy az én hibám volt, de nagyon megijesztettél. Azt hittem örökre elveszítettelek. Meséld el kérlek, hogy mit éreztél, hogy mi történt veled.

Leültünk és nagyjából elmeséltem neki mindent. A sok fájdalmat azért nem akartam nagyon elemezgetni, úgyhogy átugrottam pár részt.

Döbbenten hallgatta végig beszámolóm minden részletét.

Közben azt hiszem elszívtunk vagy fél doboz cigit ketten, még szerencse, hogy nem többet, mert akkor most megint mehetett volna utánpótlásért, és kitudja lehet mire visszajött volna elraboltak volna az ufók.

Kicsit jobban éreztem magam. Semmi sem oldódott meg, de azt hiszem a nehezén már túl voltam. Már csak egy kiadós sírás hiányzott …

Lassan újra visszasétáltunk a szobába, már majdnem reggel volt. kezdtem azt gondolni, hogy mi fordítva éljük az életünket. Nappal alszunk és éjszaka élünk. Már ha a jelenlegi állapotot lehet egyáltalán életnek nevezni.

Egyetértettünk abban, hogy kerülnünk kellene a szeretkezést, mert valahol el kell kezdeni az elszakadás folyamatát.

Most még könnyű volt, mert fáradtak is voltunk ugyanakkor sokkal jobban örültünk annak, hogy egymással lehetünk, minthogy ilyen ötleteink támadtak volna.

Oldalt feküdtem, és érzékeltem, hogy megmozdul, de nem éreztem semmi változást.

Ez még elismételte párszor, míg nem rá kellett jönnöm, hogy átszeretne ölelni, mint ahogy máskor is, de lelki összeomlásom emlékeként már nem tudja, hogy mit lehet és mit nem.

Megvártam, hogy kezét újból felemelje, majd óvatosan hátrébbcsusszantam, egészen addig, míg hátam a mellkasának nem feszült.

Felemeltem a kezem és az övére csúsztatva elhelyeztem tenyerét a derekamon.

Hálásan sóhajtott és még közelebb húzott magához.

Olyan jó volt ez így. Örökre így tudtam volna maradni, s ez a gondolat újra eszembe jutatta, hogy mennyire kevés időnk maradt együtt.

Rob érezte, hogy megrázkódom és maga felé fordított. Látta könnyeim s magára húzott, hogy megvigasztaljon. Hátam simogatta miközben én a mellkasába zokogtam.

Azt hiszem ő is számított már erre. Örültem, hogy ezen is túlesek végre, s ami engem is meglepett, az is nagyon jól esett, hogy mellettem van ezekben a percekben.

Mindezek után kíváncsi voltam mit tartogathat a holnap…

30 megjegyzés:

  1. JAJ VÉGRE!!!
    Egy kis nyugi.Mióta vágytam erre.Bár nem az a boldog nyugi de nyugalom és "béke".
    Nagyon jó lett:)
    Most nem tok többet írni mivel nincs miért lecsesszelekXD
    MILLIÓ PUSSZI:)))):))))):))))

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon tetszett, hogy így megbeszélték kivel mi történt:) bár most egy kis nyugi van, még mindig olyan szomorú..... de kíváncsi vagyok, hogy "mit tartogat a holnap..." :D

    VálaszTörlés
  3. most már én is baromi kiváncsi vagyok, mit tartogathat a HOLNAP!!!!!
    mert ezt a feszkót nem bírom ki, csak max holnapig!!!
    de szuper lett, és tök jól beleilllesztetted a szelet, meg a satöbbit, szal ismét lenyűgöztél, imádtam!! (L)

    VálaszTörlés
  4. Végre, egy kis nyugalom, bár semmi sem oldódott meg, de legalább most együtt vannak. Azért csak lesz valami megoldása reméljük ennek a dolognak. Amúgy a fejli csodás lett, főleg a vége....

    VálaszTörlés
  5. Végre egy kicsit nyugodtabb a helyzet. Így én is tudok majd nyugodtan aludni. :) Kíváncsi vagyok mi lesz ebből a helyzetből, tuti lesz valami búcsú szex néhányszor, ahogy őket "ismerem"! :D De ez a rész most olyan megnyugtató volt, hogy legalább együtt vannak, még ha nem is úgy, mint eddig.

    Csöre

    VálaszTörlés
  6. Én is várom a holnapot! Már most jó előre elmondom utálom a nem éppen önszántából választott életét Rábörtnek! Miért kell ezt csinálni?

    VálaszTörlés
  7. Elraboltak az ufók...az egészet végig röhögtem, de itt felnevettem...:D a napokban jó sokszor elő került!!
    Alig várom a holnapot, hogy megtudjam mit tartogat :D
    Pusszi (L)

    VálaszTörlés
  8. én még most sem akarom hogy Rob azt a másik csajt vegye el. de olyan jó, hogy Kristennek nincs semmi komoly baja és Rob vele van. most egy kicsit fellélegeztem, de van egy olyan érzésem hogy még nincs vége az olyan részeknek amiknél csak annyi a reakció hogy áu.
    jah mellesleg én nem akarom hogy kezdjék magukat szoktatni az elváláshoz. sőt azt se hogy külön kelljen lenniük. de majd meglátjuk, mit hozol ki belőle (tudom hogy úgyis jó lesz)
    nagyon jó rész lett és várom a folytatást.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  9. Hű, alig várom a kövit. Úgy sajnálom őket. Annyi mindenen mentek keresztül. Jaj csak oldódna már meg az egész :D
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  10. nagyon várom a folytit
    Szegények remélem hogy kitalálnak valamit hogy ne keljen Robnak elvennie azt a lányt

    VálaszTörlés
  11. Kitaláltad a végét, jajj nekünk?:O
    Mondd ANGYALKA, hogy nem szándékozod befejezni:'(

    VálaszTörlés
  12. Egyszerűen nem hiszem el, hogy most komolyan a szétváláson dolgoznak... =S
    Ez... a francba is! Húzzanak el messzire, mondjuk Japánba aztán ennyi XD
    De most komolyan...!
    Ne máár! =(

    VálaszTörlés
  13. Nem bírok várni.....jajj mi lesz itt
    Csak ne vegye feleségül kérlek!!!!!
    Szökjenek meg vagy mit tudom én:D
    Siess mert így nem tudok aludni:D
    Pusz

    VálaszTörlés
  14. angyalka viszont lenne egy kérésem hozzád. mivel reklámozni nem szeretnék és nem is fogok viszont téged majdhogynem a kezdetektől olvaslak kíváncsi lennék a véleményedre. Nyitottam egy blogot. Ami szintén Robbal foglalkozik. Én kezdő vagyok te meg mivel profi írnál pár sort az egyik részhez hogy mi volt a hiba? vagy hogy nagyon gáz e ami írok!?
    eléggé bizonytalan vagyok ..de ha te azt mondod hogy rossz akkor tényleg rossz...
    Előre is köszönöm a kritikát

    VálaszTörlés
  15. Jó story, csak így tovább.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jóóó lett Angyalka!!!! (L)
    IMÁDOM!!!
    Kurva jól megirtad ezt is!!! (L) :) :) :D
    És hát a vége :(... jaj az annyira jóó rész volt :( :( (L)(L)(L)(L) :'(...
    Köszönöm a fejit!!! :)
    IMÁDLAK!!!!!!! (L) :D
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  17. NAON NAON NAON KÖSZII :D
    és mostmár komolyan kiváncsi vok hogy mi lesz, és hogy hogy fogod ezt megoldani ..
    Natii
    PusziiiŁŁ

    VálaszTörlés
  18. A vége nagyon tetszett..(L) Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a bonyodalomnak a vége...:) Várom a folytatást! Flo..:)

    VálaszTörlés
  19. Huhhhh naon jóó :D nem birok várni az újig .. XD
    MÉÉÉÉGG :D
    Kivánsci vok hogy oldod meg ezt mint mindenki :D
    Pusziiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  20. Annyira édesek!!!! Nekem is a vége nagyon tetszett! Már alig várom a folytatást!!!! P.

    VálaszTörlés
  21. jaj már nagyon várom a következőt:)
    pussz

    VálaszTörlés
  22. Mikor várható a folytatás??????

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész is!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  24. Szija!
    Nagyon jó lett vároma folytit.
    Viki

    VálaszTörlés
  25. Wááá..ez nagyon jó alig várom mi lesz ebből az egészből. Puszi
    Várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
  26. hűűha, egyre izgibb. Nagyon jó volt ez is meg a többi 37 is.
    Már nagyon vároom :)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon jó lett!Már alig várom a folytatást!! Egyre izgalmasabb! Puszi:Betti

    VálaszTörlés
  28. Nah hogy én se maradjak ki :)
    És hogy hamarabb legyen friss :)
    Bocsi,de manapság nagyon lusta vagyok :)
    De mindenesetre nekem ez is nagyon tetszett :)
    Nagyon kiváncsi leszek hogy mi fog kisülni ebből :)
    Várom a folytatást :)
    IMÁDLAK :)
    Puszii
    Orsi

    VálaszTörlés