A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 18., kedd

MÉG VALAMI

Ezt a bejegyzést azért nyitom, hogy elmondhassátok, ha valami nem tetszik. Csak őszintén, de kultúrált formában. Az elütéseket utólag én is észreveszem nem ilyenre gondoltam, hanem a történet menetével, szerkezetével, karakterekkel kapcsolatban.
Akik jóba vannak velem és szeretnek, ti is nyugodtan írjatok, nincs harag semmiféle esetre sem.
A bejegyzéseket nevekkel együtt várom, még ha álnevet is használtok, mert úgy tisztességes.

puszi: Angyalka

4 megjegyzés:

  1. Öm... szörnyű!Hagyd abba az egészet!! Vicc volt nyugi :D Dehogy hagyd abba ki is nyírnálak.:D Imádom ezt a történetet(igen még mindig) és téged is.:D Igazából csak azért írtam ide mert mondani akartam, hogy gyere valamikor Ladyhez mert rég beszéltünk és hiányzol.:(

    VálaszTörlés
  2. BUNKÓ ROBCIT AKAROOOOOOOOK! ^^
    iigazából csak ennyi lenne a panaszom :P mert hiányzik a sexy játékmeg egymás kerülgetése Bunkó ROb és Kris között :D
    köszöööntem!!!
    am meg imádlak .. lol (L)
    NÉVTELEN XD
    alias Biiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  3. Kittim nagyon nem érek rá sajnos, írni is alig van időm, de talán hamarosan :)
    (L)

    VálaszTörlés
  4. Brim nagyon megértelek!! Valahogy talán megoldom majd később!
    Bunkó Kris nem jó? XD

    VálaszTörlés