A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 27., csütörtök

42. RÉSZ ABSZOLÚT 18+






After Twilight Saga





42. Rész






A szobámba érve azonnal letéptem magamról mindent és futottam a fürdőbe. A sminkem tényleg egy vakolat volt, annyira nehéznek éreztem magam tőle, pedig tudtam, hogy valós súlya nincs, de mintha egy maszkot cipeltem volna. Előbb a mosdóhoz léptem, mert nem akartam, hogy belemenjen a szemembe a festék aztán öt percig csípje, mert e nélkül is elég bajom volt már mára. Pár percnyi sikálás után rájöttem, hogy nem lesz ilyen egyszerű a szappan és a víz ezen nem sokat segít, csak maszatol. Szerencsére már rég beszereztem egy sminklemosó folyadékot pont az ilyen esetekre. Nem is értem miért kell mindig tökéletes embereket mutogatni a filmekben, mikor mindenkinek vannak hibái.

Mondjuk az én reggeli kinézetem után valószínűleg mindenki elkapcsolta volna a Tv-t ha egy ilyen lány a filmbeli nagy csábító. Szép… Még saját magam is alulmaradok magammal szemben egy vitában.

Nah végre egy kis vatta, meg speciális lötty csodákra képes.

Beálltam a zuhany alá, a víz már szinte jeges volt, így mégiscsak feljebb csavartam egy langyosabb árnyalatra. Miután a hajlakktól és más egyéb természetellenes tényezőtől is megszabadultam végre egy kicsit fellélegeztem…

Kár volt. Egyből minden érzés megrohant amit a nap folyamán éreztem. Feltudtam volna Robbani, mindenhol Robot láttam most magam előtt. A reggeli találkozást a taxiban, majd a váratlan felbukkanást a szünetben, aztán a csókjai, az érintése a pillantása.

Hangosan zilálni kezdtem, holott teljesen magam voltam. Kicsit elszégyelltem magam, és mégiscsak lejjebb vettem a víz hőfokát. Magamban mindig szántam valahol azokat a nőket akik vibrátort használtak a hús-vér pasik helyett, de most valahol mégis megtudtam magam érteni. Már majdnem felnevettem erre a gondolatra. Kristen akinek épp megszakad a szíve bent áll a zuhany alatt és holmi segédeszközökről fantáziál.

A visszafojtott nevetéstől rázkódni kezdtem, majd hamarosan előtört belőlem, és ott álltam a zuhany alatt, reszketve a hidegvíztől és remegve a nevetéstől.

Miután lefürödtem és kiléptem a zuhanyzóból, az ágyra tévedt a pillantásom.

A vörös-fekete csoda még mindig ott hevert és szinte hívogatott magához, hogy ismét viseljem. Engedtem a kísértésnek és újra felpróbáltam. Nem is volt annyira bonyolult a felvétele, mint először gondoltam. csak a harisnyakötőt kellett két oldalon rögzíteni.

A tükör elé álltam és kíváncsian tanulmányoztam magam, vajon mi volt az ami Robot ennyire felizgatta, de őszintén szólva csak egy hétköznapi lányt láttam magam előtt, aki olyan ruhát visel, melyet magától sohasem venne fel senkinek csakis egy embernek, a párjának.

Annyira távol állt tőlem ez a magamutogató, kihívó, börleszk stílus.

Végigsimítottam a ruha vonalán, és szinte éreztem az érintését. Megszerettem ezt a ruhát, mert rá emlékeztetett, elhatároztam, hogy ma este ebben fogok nyugovóra térni.

Természetesen az esti cigi most sem maradhatott el, mert a napi rutinok azért berögződtek már az évek folyamán.

Végre nem a fülledt meleg, hanem a tegnap is hőn áhított friss, langyos levegő fogadott.

Jól esett itt kint ülni, bár eléggé groteszk volt magányosan cigizgetni egy ilyen ruhában.

Megcsörrent a telefonom, de mire kinyitottam volna elhallgatott. Híváslista, nem fogadott hívások: Rob.

Ne… ezt ne. A viszonylagos nyugodtságom ebben a pillanatban semmisült meg és szívem vadul megdobbant. Járkálni kezdtem a szobában, nem mertem visszahívni, mert attól féltem, hogy felkorbácsolt vágyaim hatására olyat tennék, ami elhatározásom ellen való lenne.

Leültem egy pillanatra az ágy szélére, de lábaimmal idegesen trappoltam közben.

Nem megyek fel hozzá, inkább újra rágyújtok… aztán lefekszem, rám férne már az alvás, de most újra nem éreztem magam álmosnak, cseppet sem. Már szinte elvonási tüneteim voltak.

Alig szívtam három slukkot a cigimbe, mikor kopogásra lettem figyelmes. Beljebb léptem az erkélyről, hogy meggyőződjek róla, tényleg az én ajtómat ütik, majd kinyitottam az ajtót, hogy megnézzem ki az ilyenkor.

A zárat elfordítottam, de az ajtó előbb kinyílt, mint én a kilincshez érhettem volna.

Önkéntelenül is hátrébb húzódtam és „támadóm” arcára nézve, szívem most már lassan tényleg feladta a szolgálatot.

-Rob- nyögtem, de több hang nem fért ki a számon, mert az említett személy egy ragadozó gyorsaságával előttem termett és hajamba túrva, félig ölelve, fejem enyhén hátrafeszítve ajkam harapta szájával, nyelvével enyémet hívta keringőre, és lábával mindeközben becsukta az ajtót.

Semmi sem érdekelt, a hév mely magával ragadott elsöpört minden gátlást, mérföldekkel a józanész határa fölé kerekedett és testem átjárta a hőn áhított szenvedély.

Érezni akartam, magamon, magamban, bárhogy csak minél többet belőle! Fenekem alá nyúlva felemelt és a falnak szorított, pontosan úgy, mint a forgatáson, de ez mégis annyira más volt Ezt a forgatókönyvet most mi magunk írtuk, és ha rajtam múlna egy végtelen történet válna belőle. Rob mindenhol ott volt, a fenekem markolta s csípőnk olyan szorosan feszült egymásnak, hogy már szinte lüktetett a vér pulzáló ereje melyet azon a ponton éreztem csoportosulni, ahol testünk legszorosabban érintkezett. Kezemmel beletéptem hajába és amikor szemünk egy vonalba került ugyanazt a féktelen és a végtelen óta kitörni készülő vágyat és tüzet láttam benne, amely már lassan engem is felemésztett. Keselyű módjára csaptam le ajkaira, s nem csak csókoltam, hanem fogaim közé szorítva ajkait szinte martam a puha felületet, s közben csípőm is mozdult, minden elfojtott érintésemmel, szájával mellembe harapott, melyet még mindig a ruha fedett valamennyire. Felnyögtem és fülcimpáját fogaimmal húzva értem el, hogy feljebb emelje fejét, majd lecsapta nyakának legérzékenyebb pontjára. Felnyögött ami engem csak tovább izgatott és nem bírtam tovább magammal. Lejjebb engedtem kezem és mindenhol kényeztettem ahol csak értem nem kellett sok, hogy az ágyig jussunk. Ahogy a lábam padlót ért egyből vetkőztetni kezdtem magam, kibújtam az egyik pántból, de ekkor kezek fonódtak körém, és meggátoltak minden tevékenységemben.

Végignézett rajtam, majd megnyalta a szája szélét és újra birtokba vett testem. Az ágyra helyezett, majd amikor látta, hogy lábaim felhúzva várom, hogy tegyen bármit amit csak szeretne, mert én ennél boldogabb csak akkor lehetnék, ha gyönyöröm betetőzhetne elém állt és combomhoz hajolva fogaival kapcsolta ki harisnyakötőm kapcsát, majd olyan finoman és gyengéden húzta le hajszálvékony anyagot, hogy egész testem beleborzongott.

Ezután felhúzott magához és egymással szemben térdelve újra egymásnak estünk.

éreztem ahogy a zipzár lecsúszik hátamon, és meztelen testem mindenhol elővillan. Felé kerekedtem és a mellkasától az ágyékáig mindent csókjaimmal borítottam be, közben mellbimbójával is kegyetlen kínzást vittem végbe és amikor újra visszatértem ágyékához lélegzete elakadt és szemei is hol lehunyva voltak, vagy a plafonra szegeződtem.

Boxerét fogaimmal húztam lejjebb és végig csókoltam belső combjának ívét.

Kezem után kapott és magára rántott. Azt hittem végre megtörténik aminél jobban semmire sem vágyom jelen pillanatban, de az ő tervei még mások voltak. Hátamra fordított, és melleim harapva, hasamat csókolva, combom cirógatva, nyelvével kényeztetni kezdett, de oly módon, hogy nem bírtam magammal tovább. Mintha mindent elvágtak volna.

- Rob ne!- kiáltottam, mert sikítani tudtam volna az rám törő érzésektől.

Rám nézett, de folytatta kínzásom. Lában hátára fonva próbáltam megállásra késztetni, de úgy tűnt ma minden megtörténik. Az többszöri orgazmus itt nem valaminek a végét hanem valaminek a kezdetét jelenti. Sikítottam, de ennyi még egyáltalán nem volt elég csak azt érte el, hogy kezdtem megőrülni a rám törő hullámoktól.

Végül utolsó erőfeszítésként amikor újból rám emelte tekintetét, hogy lássa tevékenysége többszörös eredményét, váratlanul lejjebb csúsztam, majd addig helyezkedtem, hogy pontosan alá kerüljek, és csípőm feljebb tolva övéhez, egyértelművé vált, hogy nyertem.

Szeme elsötétült és a csók mellyel megajándékozott előjárója volt a következő érzésnek, melyet végre átélhettem. teste enyémnek feszült, majd végre megérezhettem magamban a végső gyönyörök forrását, melyet lökések sorozata követett. Apró csókokat váltottunk mindeközben, mert hevességünk határtalan volt. Elsőször lassan kínzott, szinte csak ízleltette velem a lehetőségeket, majd ahogy magát sem bírta türtőztetni mozgása egyre gyorsult, s amikor fenekébe markoltam olyan iramba kapcsoltunk, hogy sikolyaim és nyögései betöltötték az egész szintet. Az ágy nyikorgott alattunk, de ez egy cseppet sem zavart, annyira élveztem minden egyes percet. A víz már cseppekké alakult testünkön, és végül olyan gyönyörben volt részem, mint még soha azelőtt. Rob teste az enyémmel emelkedett, s ahogy szorítottam csak még nagyobbá tettem élvezetét, majd mindketten aláhanyatlottunk, s testem elernyedésével együtt Rob pihegő, mosolygós arca édesen súrolta vállam vonalát, majd szenvedélyes csókja minden létező fáradtságot elűzött testemből. újra kívántam és akartam őt. Lassan felemelkedett és a szokásos rutin szerint cigizni indultunk, ő végig a kezem fogta és nem akarta elengedni. Megvártam míg leül a székre, majd azonnal cselekedtem. A még meggyújtatlan cigit félrelökve kezéből az ölébe ültem, majd nyakát átkarolva megemelkedtem és magamba vezettem még mindig izgatott férfiasságát.

- Erről már álmodni sem mertem- nézett rám Rob, de olyan szemekkel, hogy elakadt a lélegzetem. Most a világ legszebb és legkívánatosabb nőjének éreztem magam, ha szemébe néztem.

-Szeretlek- mondtam majd lágyan megcsókoltam és hagytam, hogy lassan magával ragadjon a hév. Feljebb helyezkedet a széken, ezzel az apró mozdulattal is elindítva visszafoghatatlan nyögésem, majd mozgatni kezdte csípőjét s közben szájával mellem karistolta körbe. Ezt a tevékenységét csak abban a pillanatban szakította meg amikor mozgásunk megszakítva csípőmmel körözni kezdtem, majd feljebb emelkedve, s lejjebb süllyedve az őrületbe kergettem vele Robot. Tudtam, hogy ez a tevékenységem ingerli legjobban testét, és ezért eddig nyújtottam az élvezeteket amíg csak engedte. Nem tartott sokáig , hogy kínzásom eredményeként, teljes fokozatra kapcsolva ismét vad mozgásba kezdjen, és ezzel mindkettőnket a magasba repítsen.

Átöleltem, s fejem halántéka mellett pihentettem, miközben mindketten pihegtünk, Rob a hátam simogatta, majd összeszedve erejét, felállt, s magával emelve engem is, az ölében vitt be a szobába, s hálás tekintetem tüzében, az ágyra helyezett, majd mellém telepedve lágyan a mellkasára húzott a saját feje alá pedig párnát tett. Egy takarót vont körém, miközben testem és hajam simogatta. Ez egy tökéletes pillanat volt és ezután csak édes álmok vihetnek magukkal… Éreztem, ahogy cirógatására testem elnehezül, s szemhéjaim lassan lecsukódnak. A távolból még mintha hallottam volna Rob hangját:

- Én is szeretlek.

18 megjegyzés:

  1. ÉDES ISTENEM!!!
    Angyalka! Imádlak ♥♥♥
    KIMONDTA!!! :)))
    Alig várom a következő részt!
    Pussszi

    VálaszTörlés
  2. HŰHA!
    Hát erre hirtelen szavakat se találok.
    Hát csak nem bírták tovább. Ez fantasztikus volt. És végre kimondták hogy szeretik egymást.
    Erre aztán megérte ennyit várni.
    Te jó ég, még mindig a hatása alatt vagyok.
    Azthiszem még egyszer elolvasom, bár már alig látok ki a fejemből, aztán lépek aludni.
    Köszönjük, és isteni lett, imádlak, és köszi!

    VálaszTörlés
  3. Jajjj Angyalka! :) Hát erre aztán igazán megérte várni! Imádlak! Kimondta, hogy szereti, tudtam én! :) Imádtam, imádtam és imádtam! Annyira jó volt és tényleg 18+ ra sikeredett, de engem nem zavart! :D Remélem hamar lesz folytatás! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  4. Whoooaaa! Basszus... Ettől most olyanokat fogok álmodni, hogy... csak na =D
    Imádtam!
    Végre! Erre vártam (és szerintem nem csak én, ugye csajok?) már mióta...

    Már csak azt a bigét kell parkolópályára állítani, és minden szuper lesz!

    Úgyhogy hajrá Angyalom =)

    Szeretés!

    VálaszTörlés
  5. ez valami csodálatos volt.
    ne haragudj ha nem tudok értelmes mondatokat összehozni de ennek teljesen a hatása alá kerültem....
    nekem a legkevésbé sem egy "csak" szex jelenet jutott eszembe... sokkal inkább azt érzékeltetted h mennyire szenvedélyesen szeretik egymást.
    nem, ez határozotan nem szex volt sokkal inkább szeretkezés.
    amikor Rob ki mondta a végén h szereti....hát az már csak hab a tortán:) Angyalka! nem tudom elmondani neked h mennyire tetszett...
    egyszerűen IMÁDOM minden sorát:)
    puszi

    VálaszTörlés
  6. IMÁDLAK,IMÁDLAK,IMÁDLAAAAKK!!!!! :D :D xD
    Jeget kérek bmeg me meggyulladok,vagy adjatok egy legyezőt az is jó lesz!!xDDD
    Tuti kedvenc fejiiiiii!!! :D :P :P xD ...
    Megérte erre várni!!!!! :D (L) (L)
    Hu bmeg amit Kris müvelt Robbal az erkélyen :P :P :P :D kemény! xD ... baszus nem tudom mit irhaték még!!! :D
    Kurva jóóóóó volt!!!!! :D :D PerverzNikky nagyon IMÁDTA!!!!! xDDD
    Köszönöm ANGEL!!!! (L) (L) (L)
    IMÁDLAK!!! (L)
    Kérek még ilyen fejiket!!! xD xP (L)
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  7. OMFG!!!
    nah ez hianyzott mar nekunk :P
    szep almokat mindenkinek....
    nekem meglessz XD

    VálaszTörlés
  8. Hű, érdemes volt várni Angyalka :)
    ez...hű. Nagyon élethű volt :))
    Gratu, tényleg. Puszi:
    N.

    VálaszTörlés
  9. BASZKIBASZKIBASZKI******************XDXDXDXDXD
    Azóta is vigyorgok...és megcsináltad nekem! Imádlak, komolyan mint valami gyógyszer olyan vagy nekem!:)
    Annyira, de annyira jó volt..ez és a forgatásos szex, huh a másik kedvencem!!! El sem hiszem, már annyira vártam,d e ez minden várakozásomat felülmúlta! Ez volt a BEST KHM rész, amit valaha írtál...komolyan, én teljesen oda vagyok! És a vége, amit végre kimondott Rob csak megkoronázta az egészet!
    Én nem is tudom,mit írhatnék még...de azt hiszem levetted mennyire imádtam és téged is mennyire imádlak, te ISTENNŐ!!!!!!!:D
    Puszillak és köszönöm ezerszer is!!!!
    (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  10. Wááááá imádlak!!! :D ÉÉÉsss Rob kimondta, hogy szereti.:P Lehet, hogy hülye a feltétlezlés, de Rob a telefoncsörgésből bizonyodott meg, hogy Kristen is a szállodában van.
    MÉG MÉG MÉG!
    Baromi kíváncsi vagyok, hogy hozod ki őket ebből az egész helyzetből. Őszintén szólva nekem ötletem sincs.
    Puszi<3Szeretlek!

    VálaszTörlés
  11. Aztaaaaaa :O Ez nagyon komoly rész volt ám :) Iszonyat imádtam :)
    Nem csak hogy 18+ os volt de annál is mélyebben lappanganak benne az érzelmek!
    Iszonyat jóóóóóóóó :)
    annyira kivi vagyok hogy mi lesz ennek a vége :) Hogy másznak ki ebből az egészből :)

    Ősthetségeseistennősimádnivalós vagy :D

    Puszaaaa

    VálaszTörlés
  12. szia! ÁÁÁÁ!!! nagyon tetszett!!!! hogy Rob így "rátámadt":D:D:D
    hát már alig várom, hogy megtudjam hogyan folytatódik:D:D:D

    VálaszTörlés
  13. ÁÁÁ tudtam én, hogy egymásnak esnek :P

    VálaszTörlés
  14. Ááááááááááá :)
    Végre... :) Én ezt igen imádtam(L)
    Ez volt aztán a khm rész...best(L)
    És ez még jobb lett, hogy végre Rob is kimondta...nagyon vártam, hogy mikor fogja végül kimondani :)
    Én is ugyanúgy gondolom mint Kitti, hogy Rob a telefoncsörgésből jött rá hogy Kristen hol is lakik :)
    Mikor már csöngettek, akkor tudtam h Rob lesz az és nem beszélgetni fognak :)
    Angyalka én IMÁDTAM :)
    Puszi♥♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  15. Szia!!!

    VÉGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:)
    Angyalka én most kimondhatatlanul szeretlek, úristeeeeeen:)
    Baszkiii ez annyira...te jó ég....k***a jó volt!!
    Te is tudsz ám jó kis khm írni:P Hideg zuhanyt, nekem MOST!!!!!
    Annyira tudtam, hogy Rob lesz az ajtóban, már a 18+ elárulta a címből:P
    És kimondta, hogy szeretiiiii:)
    Húúúúú nah ezt most nem tudom feldolgozni, végre valaki akinél happy van, és nem csalódtam Angyalom:)
    Imádlak(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  16. Atya Gatya Te Szűz Mária!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hát ez észbontó volt.Basszus nem találok rá szavakat.Egyszerűen IMÁDTAM és téged is IMÁDLAKIMÁDLAKIMÁDLAK................
    Végre volt valami igazán boldog rész bár az előzőek is kezdtek nem annyira lehangoltak lenni de ez most az igazi FELHŐTLEN BOLDOGSÁG:)
    rész volt.
    Hát most csak ennyit sikerült összehoznom:)
    MILLIÓ PUSSZI:))))))):))))))))))):))))))))))

    VálaszTörlés
  17. Szia:)

    Rob végre kimondta:) annyira örülök neki/nekik:)
    ezt a cigizős szokást meg annyira el tudom róluk képzelni igazából is:D
    Várom a kövit!:)
    Puszi, Boro :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!

    Mondtam én, hogy lessz itt olyan kamaty hogy csak nem győzük majd olvasni!
    Hála az égnek Robnak is megerett a nyelve! Jó, hogy végre kimondta Krisnek, hogy szereti! Kiváncsi leszek mi fog történni! Remélem inkább letesz az eskűvőről és elszöknek Krissel!

    VálaszTörlés