A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 19., szerda

36.RÉSZ





Robsten II.




After Twilight Saga




36. Rész





/Robert/





Pontosan ettől féltem. Gyűlöltem magam amiért ezt teszem Kristennel, de egyszerűen annyira szükségem volt rá, mint a vízre vagy a levegőre.

Már a régen, a forgatások alatt is tudtam, hogy cseppet sem közömbös számomra. Vonzott a szépsége, az őszintesége, a különcsége. Valójában ő egy átlagos szókimondó lány, de manapság annyira kevés az ilyen, hogy már különlegesnek számít. Mindenki csak majmolja a plázacicákat és megjátssza magát, hogy bevágódjon a fejeseknél, erre jön egy ilyen lány, aki azt mondja, tessék ez vagyok én, ennyit tudok, ilyen a stílusom és ha elfogadsz ilyennek akkor jó, ha nem úgy is jó.

Egyszerűen elbűvölt. Persze, hogy elfogadtam. Gondolkodás nélkül. Akkor még Mike-kal járt, nem is gondoltam rá, hogy bepróbálkozzak nála, inkább csak a közelében akartam lenni, megismerni és barátjává válni. Rengeteget viccelődtünk és olyan dolgokat mondtam el neki, amit mg senki másnak. Csak remélni tudtam, hogy én is hasonló képen élvezem bizalmát és kitűntetett figyelmét. Persze mi is sokat vitatkoztunk, de hát melyik barát nem tesz ilyet.

Sokszor vitattuk meg nézeteinket könyvekről, filmekről, a világ nagy filozófiájáról és eközben természetes, hogy nem voltunk mindig egy véleményen, de az is várható, hogy ha két hasonlóan makacs ember találkozik aki meg akarja a saját igazáró győzni a másikat akkor a viták és kisebb veszekedések is elmaradhatatlanok.

Szerintem mi direkt élveztük is ezeket. Voltak persze, úgymond intimebb pillanataink is. Minden gond nélkül ölelgettük egymást, vagy éppen haraptuk… ahogy éppen jött.

Még a pasija előtt sem zavartattuk magunkat, bár azt hiszem ezt róla már nem mondhatom el, szerintem szívesen beverte volna a képem párszor.

Amikor Kristen szakított vele, egyből azt vágta a fejéhez, hogy biztos miattam, pedig Kris nekem már korábban is mondta, hogy szakítani fog Mike-kal mivel már egyáltalán nem szerelmes belé,m inkább csak megszokásból van vele, és ez már kezd számára nyűg lenni.

Mindegy ezek régi dolgok. Hiányzott. Mint mindenki akivel szinte együtt éltem a négy éve alatt amíg a Twiligt sikere futott, s a forgatások sorra követték egymást.

Persze, hogy jó lett volna velük találkozni, így utólag azt hiszem még ez a döntésemet is megbántam. Talán velük sokkal könnyebb lett volna mindezt átvészelni, és bármennyire is pokoli érzés ez tőlem, de talán akkor Brian-t meg sem ismertem volna.

Amikor gyógyultságom teljes tudatában meghallottam, hogy van egy film, melyben újra együtt játszhatnék Kristennel, olyan hatalmas vágy fogott el, mintha ezzel az ismerős helyzettel és szeretett baráttal visszaforgathatnám az idő kerekét és minden rosszat elfelejthetnék, hogy csak a jelennek éljek.

Sajnos annyira elvakult voltam, hogy csak a saját érzéseimmel foglalkoztam és el sem tudtam képzelni, hogy mekkora fájdalmat okoztam neki azzal, hogy cserben hagytam őt, holott neki is ígéretet tettem. Ha a neki tett baráti ígéretemet megszegtem, ezt a mostanit, melyet vadidegeneknek tettem miért ne szeghetném?

A lelkemben élő szörny mordulása sajnos újra bebizonyította, hogy miért nem…

Nincs választásom. Csak a csodában reménykedhetek, hogy valaki feloldoz ígéretem alól, de azt hiszem nem létezik ilyen ember. Az egyik aki megtehetné legszívesebben bilinccsel láncolna a húgához, a másik annyira félti a lányát, hogy természetes, hogy a saját vére boldogsága előbbre valóbb neki, mint az enyém, egy vadidegené, a fia gyilkosáé. A családfő pedig, csak névben a család feje a valóságban azonban mélyen aláásták már tekintélyét és akaratát. A lány pedig… A lány… Valójában fogalmam sincs, hogy mit gondol erről az egészről, mivel a hangját sem hallottam még soha. ottlétemnél végig lesütötte szemét, ami lehetett a szégyenlősség, de a megalázottság jele is.

S végül a leginkább jogos személy… Brian. Aki, mint tudjuk örökre távozott az élők sorából

Semmi esélyem…

Kristent azonban nagyon sajnálom, egyszerűen nem hiszi el, hogy az egészben az ő szenvedése fája a legjobban. Nem tudok nélküle létezni, de az agyam hiába keresgél mindenki számára tisztességes lehetőségek után folyton zsákutcába ütközöm.

Már a szó is megrémiszt, s halálra gyötör: Nélküle.



/Kristen/




A földön feküdtem félájultan. Tudtam mennyire szánalmas vagyok ebben a percben, de nem érdekelt.

Végre átadhattam magam a szenvedésnek. Titkon abban bíztam, hogy azzal, hogy elodáztam ezt a percet kicsit könnyebb lesz majd, de ez még akkor volt amikor sima megcsalásra gyanakodtam. De most…

Még a tegnapi dolgokat sem tudtam megemészteni, nem hogy a maiakat.

Jelen pillanatban azonban nem érdekelt semmi és senki, csak az, hogy most nincs itt.

Még lehetett volna egy aprócska időnk egymással, de én ezt is elrontottam.

általában gondolkodom amikor megszólalok, de most legrosszabbkor cselekedtem meggondolatlanul.

Megkívántam egy cigit, de nem volt erőm felállni.

Könnyeimet már semmi sem gátolta, mégsem törtek fel egyből. Folyamatosan, de némán szántották át arcomat, s kézfejemen végigcsorogva gyűltek össze a parketta repedéseiben.

Mintha saját testem is gyászolná lelkem, s meggátolna minden féle hangos megnyilvánulást.

Izmaim remegni kezdtek, mintha önfeledten nevetnék valamin, pedig cseppet sem találtam mulatságosnak a helyzetet, s szám sem húzódott mosolyra.

Üveges tekintettel néztem magam elé és a fejem teljesen kiürült.



/Robert/




Csak pár percig voltam távol, de mégis nyugtalanságot éreztem. Hozzáteszem, ezt a jelenlegi helyzetben cseppet sem volt tőlem idegen, de ez most mégis más volt.

olyan, mint amikor érzed a saját szenvedésed, de ugyanakkor hirtelen beléd hasít valaki másé is, ami teljesen elkülönül sajátodtól, s összetéveszthetetlenül kavarog benned, míg meg nem találod a fájdalom forrását.

Az ajtón belépve olyan látvány fogadott melynek hatására az vér meghűlt ereimben.

Az a Kristen akit az ágyban hagytam, most itt feküdt előttem, magatehetetlenül, könnyezve és egész teste olyan görcsbe feszült, hogy azt hittem izmai menten szétpattannak.

Nem nézett rám, azt sem érzékelte, hogy az ajtó kinyílt, majd becsukódott.

Szinte lefagytam, és legszívesebben belehaltam volna ebbe a látványba. Nem veszíthetem el. Őt nem! Most és így nem! Letérdeltem mellét, és kétségbeesetten megráztam, de nem mozdult.

Kristen!.... Kristen!

31 megjegyzés:

  1. jessssszusatyaaúúúúúúúúúúúristen!!!
    na sorba,
    Rob szsz nagyon bejött ,-)
    de mi van most Kristennel!?!?!??!!?!?
    most ne mondd, h itt abbahagyod mára, sztrájkolni fogok egy új fejezetért!!
    pasi is elmehet sunyiba, nem érdekeeel!!!
    Angyalom!
    megőrjítesz, kikészítesz, imádlak!
    de most kicsit lesokkolódtam.
    tök mint Kristen
    de csak abba a kósza szalmaszálba kapaszkodok, h minden end csak happy lehet, pláne, ha ROBSTEN, szal ne csalódjak ,-) (L)

    csókcsók, szeretlek még midnig és tovbra is egyre jobban (L)

    VálaszTörlés
  2. Neeee, ennek is a legjobbkor van vége, de legalább Rob nem ment el, hála az égnek és visszajött. Olyan rossz hogy ennyire szenvednek, azért csak lesz valami megoldás erre és boldogok lehetnek, előbb vagy utóbb.
    Ez ismét fantasztikus lett, köszönjük! Pussz

    VálaszTörlés
  3. Szóval nagyon remélem nem hiszed azt, hogy így hagyod abba! Alváshoz kiszülődnék de ezek után szerinted fogok tudni? Mi történt Krissel? És a kiscsaj miért nem mond semmit, tehetne valamit Rob érdekébe! Nem hiszem, hogy neki annyira tetszene ez a helyzet! Hbár mondjuk Robról beszélünk! :D Na jó de akkor is nincs joga elveni Őt Kristől!

    VálaszTörlés
  4. na ne! ezt nem hiszem el...
    Rob el sem hagyta...
    úristen most mi lesz Kristen-nel?!
    nagyon jó fejezet volt:)
    egy gondom van... h nem tudom h bírom ki a következőig...istenem ez hihetelen most mi lesz velük
    még mindig azt mondom hihetetlenül tehetséges vagy:)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Töri tételt kéne tanulnom és én helyette itt bőgök....:(
    annyira szomorú lett
    imádom de nagyon szomorú:(
    most jönnek ezek a részek :)
    amikor a másik ficed volt akkor is sokszor megríkattál de most xxD
    pussz
    Katta

    VálaszTörlés
  6. Dejóó *_*
    Vagyis..úgyértem a történet most szomorkás, de ahogy írod az: "Dejóó *_*" :D
    És GRT! :D
    Csak így tovább!
    Remélem minden rendbe jön! :)
    Puszil: Rékaa.

    VálaszTörlés
  7. Hát mégsem ment el! Éreztem, hogy nem hagyhatja magára Krist! De azt te sem gondolod komolyan, hogy hagysz kétségek között gyötrődni! Remélem hamar lesz friss, mert nem bírom a feszkót! :D

    Csöre

    VálaszTörlés
  8. Meghalok. Angyalka imádlak, de nem megy :D
    Pussz

    VálaszTörlés
  9. erre egy szó van: gyilkos! igen, úgy érzem meggyilkoltál. hogy voltál képes pont itt abbahagyni? és mi van Kristennel? és mit fog most csinálni Rob? áhh én ebbe belehalok. az eleje szép nyugisan indul, erre te lassan elkezded szadista módjára tépkedni az idegeimet. kérünk folytatást sürgősen!!!!
    mellesleg fenomenálisan tudod leírni az érzéseket. imádtam.
    puszi
    Dytta

    VálaszTörlés
  10. szia! OMG!!!! mi az, hogy Kris nem mozdul??? te jó ég, remélem semmi komoly baja sincs! még jó, hogy Rob hamar visszajött:) és ahogy leírtad mit éreznek.... nagyon meghatódtam!!! várom a kövit:):):)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Erre aztán feltétlenül reagálnom kell: isteni lett ez a két fejezet, és majd megöl a kiváncsiság mi lett Kristennel. Reméltem, hogy Rob visszajön, és mit tudom én, megbeszélik, vagy valami.
    Erre Kristen idegösszeomlást vagy mit kap nekem ott az ajtóban? Vagy mi? Szerintem biztosan valami pszichikai, lelki betegség lesz... remélem jól tippelek! ;)
    Gyors folytatást!
    melka

    VálaszTörlés
  12. IMÁDOM!
    Nagyon nagyon jó lett!
    De, mindenhol ez a fránya bonyodalom!
    Persze, pesze.
    Tudom, hogy kell...
    Mindenesetre, tényleg nagyon jó lett.
    Remélem, hogy hamar jön a folytatás! :)
    Puszi, szeretlek:Ajna♥

    VálaszTörlés
  13. na neeee! hogy hagyhattad itt abba?? ez kínzás!! :D de imádtam, és nagyon várom már a folytatást! puszi

    VálaszTörlés
  14. szegény Kristen! nehogy már szakítsanak :( ez olyan szomorú! ugye nem akarod hogy sírjak:) úghogy szépen hozd össze őket :D
    puszi : Réku

    VálaszTörlés
  15. oké hát ez érdekes volt! remélem össze gyűlik a komi és lesz friss! már nagyon várom!
    Gina

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Ez nagyon klassz lett, nagyon várjuk hogy folytasd, szió

    VálaszTörlés
  17. Nem tom abba hagyni az olvasásod x) :D
    Nagyon jóóóó :D
    Rem Kris-nek nem esik semmi baja hiszen Rob is visza ment nem hagyta el!!!!
    Siess a kövivel lécci ne birom ki!!
    Robsten 4ever(L)

    VálaszTörlés
  18. nah, én még egyet áldozok rád, de nem is áldozat :lol
    ha nem jönne össze háromig a 30 komment, akkor még többet is ,-)

    CSAK LEGYEN ÚJ FENT VÉGRE!!!
    megesz az ideg, h mi van Krissel!!!

    VálaszTörlés
  19. Szió!
    Hát meg kell mondjam ez csodás lett, csak ne lett volna vége, ezért kérlek írjatok komit hogy kapjunk hamar frisst!
    CSak így tovább, ez szupi lett :)

    VálaszTörlés
  20. Igaza van Szilnek, írjatok hogy meg legyen a 30.Hajrá!!!
    Nagyon várjuk hogy végre megtudjuk mi lesz a folytatást!

    VálaszTörlés
  21. Angyalka ! Én egy lusta dög vagyok! utálok, írni, csak olvasni imádlak!!!!

    Kérlek szépen mindig adjál a komikhoz +1-et.
    Mindig olvaslak és ígérem, ha van lehetőségem írni is fogok megjegyzést:)

    VálaszTörlés
  22. Imádunk, csak mindig a legjobbkor hagyod abba, na sebaj, csak folytasd hamar, pussz

    VálaszTörlés
  23. Hajrá, létszi írjatok ti is, hogy kapjunk új fejlit, már nem sok kell.
    Amúgy pedig isteni lett, de mi van Kristennel? Remélem csak találnak valami megoldást erre.
    Pusza

    VálaszTörlés
  24. òòò babám mit művelsz???
    remelem nem lesz Krisnek semmi baja..
    csatlakoznék beushoz :$
    tudod h imadlak, és olvasni is imádlak, csak krva lusta vagyok. nehariii
    puszikáák <3

    VálaszTörlés
  25. hát igen, nekem se mindig van időm, de minden fejlidet olvassuk és imádjuk, reméljük hamar megtujduk mi van Krissel.
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  26. bakker juszt is meglesz a 30!!!

    VálaszTörlés
  27. szeretlek, szívem, plííííííííz tedd a következőt mert már a hajam hullik a csajért!!!

    VálaszTörlés
  28. ez szomorú feji lett..:(

    "Szerintem mi direkt élveztük is ezeket. Voltak persze, úgymond intimebb pillanataink is. Minden gond nélkül ölelgettük egymást, vagy éppen haraptuk… ahogy éppen jött." <-- na hát ezen annyit röhögtem..x'D
    olyan szépen írsz:O
    imádom olvasni az irományaid:P
    várjuk a frisst:D:D
    Dóó

    VálaszTörlés
  29. bár ez így nem fair, de nem érdekel, én még beírom a maradék kettőt, ha más nem hajlandó!!

    VálaszTörlés