A MAI NAPOT (Augusztus. 15- RS KISS) HIVATALOSAN ROBSTEN NAPNAK NYILVÁNÍTJUK! :]

2010. május 3., hétfő

29.RÉSZ Boldog szülinapot llejja!!!






. Robsten II.




After Twilight Saga




29. Rész




Nem sokáig időztem Ashlee társaságában, mert értelmetlen elméleteink csak még jobban felzaklattak. Ki lejetett ez a férfi és miért utálja ennyire Robot? Vajon tudta, hogy kivel beszél, vagy bárkit elakart volna űzni Rob mellől? Vagy esetleg mondatát kifejezetten hozzám intézte? Ha egy nő vette volna fel, most mérhetetlenül mérges, csalódott és féltékeny lennék, de így… Az újabb titok és kérdések sorozata…

Nem tudnék választani, hogy melyik a jobb verzió. Vajon Rob miért nem bízik bennem?

Első reakcióm miszerint hazamegyek és nyíltan megkérdezem, Ashnek hála mát rég elvetettem. Józanul gondolkozva erőszakkal betörtem Rob magánéletébe és ezt biztosan nem díjazná.

Mégis annyiszor beszéltek telefonon és mindig a hátam mögött. Azt sem hagyhattam figyelmen kívül, hogy mindig a férfi kereste Robot és nem fordítva.

De ha utálja akkor minek hívogatja? Ashlee a legrosszabbakat feltételezte, de én ebbe belegondolni sem akartam. Elmélete szerint Robnak mivel nehéz éve volt, lehet, hogy a drogokhoz nyúl és valami piszkos üzletbe keveredett.

Azonban ez továbbgondolva sem tűnt olyan logikusnak még barátnőm számára sem.

Rob a tábor alatt sem szedett be semmilyen káros szert a gyógyszerein kívül, persze sosem ellenőriztem, hogy mik azok a tabletták, de ha drogozott volna annak látható hatása lett volna.

Ezen kívül Robnak sok pénze van elvégre sikeres színész, az ilyen drogüzletek meg mindig a pénzről szólnak így egyértelmű, hogy ezt a felvetést is kizárhatjuk.

Minden gondolatom körülötte forgott és már így is több, mint egy órája jöttem el a szállodából, holott azt mondtam, hogy fél óránál nem maradok tovább.

Ashtől elköszönve visszaindultam. Az utcát végigszelve bevágódtam az épületbe, majd egyből a lift felé vettem az irányt.

Egy egész emelet a miénk volt, a szervezőink most sem fukarkodtak a pénzzel ami az ellátásunkat illette.

A lakában még mindig éreztem Rob tusfürdőjének illatát, de őt magát sehol sem láttam.

Benyitottam a fürdőbe, kinéztem az erkélyre, de Rob sehol. Végül az ágyon találtam egy kis üzenetet az aláírásával, nekem szánva.

„Elkellett mennem, későn jövök, ne haragudj….Rob”

Leültem az ágyra miközben olvastam.

Ez egy egyszerű üzenet volt, nem volt benne semmi rossz, mégis az idegeim a plafont súrolták.

Nem haragudtam rá, csak féltem, hogy azzal az utálatos Phil Morissal találkozik.

Azt meg már csak remélni tudtam, hogy nem tudja meg, hogy nyomoztam utána.

Beletörődve Robtalan estémbe kimásztam az erkélyre cigizni. Aggódtam és ideges voltam, nem is értem, hogy vonzhat ennyire az ágy.

Cigizés közben még felhívtam Ash-t, hogy megnyugtassam nem tettem semmi hülyeséget… még, ugyanis Rob nincs itthon. Ahogy ez a tény engem sem csillapított, őt sem. Kiderült, hogy kapcsolatait felhasználva nyomozott egy kicsit Moris után, akiből mellesleg öt is van a városban. Az egyik börtönben ül adócsalásért, a másik négy pedig büntetlen előéletű. Szóval ennyi… Legalább egyikről sem derült ki, hogy elmebeteg gyilkos.

Hálás voltam Ashnek minden apró fáradozásért.

Az idő csigalassúsággal telt. Még csak fél órája voltam itthon, de már túl voltam két cigin, egy fürdésen és még némi salátát is letuszkoltam a torkomon.

A kanapén ülve bekapcsoltam a Tv-t, de csak céltalanul kapcsolgattam.

Újabb fél óra elteltével eldőltem a kanapén.

Egy rövid nadrág és topp volt rajtam. A nyári este ellenére kicsit fáztam, de lusta voltam takarót keresni, így összegömbölyödtem, mint egy macska.

Néztem a képernyőt, de fogalmam sem volt arról, hogy milyen műsor is megy.

Rossz volt egyedül feküdni. Ezalatt a rövid idő alatt annyira megszoktam Rob közelségét, ölelő karjait, álomba ringató felemelkedő mellkasát.

A fejem alól kivéve a párnát átöleltem, mintha Robot ölelném.

Már kétségtelen: vagy mérhetetlenül szánalmas vagyok, vagy végtelenül szerelmes. Bár nem akartam elaludni az álom lassan mégiscsak utolért.

Bőrömön éreztem egy kéz melegét. Az ujjak lágyan cirógattak. Az érintés, az illata…Rob. – sóhajtottam.

Szemem kinyitva az ő gyönyörű szemeit láttam magam előtt. Elmosolyodtam és felemelve kezem végigsimítottam arcán.

- Nem akartalak felébreszteni.

- Lassan visszatértek emlékeim és rájöttem, hogy még mindig a kanapén fekszem és a párnát ölelgettem miközben a Tv az adásszünetet mutatja.

- Mennyi az idő?

- Hajnali három…

Lassan feltápászkodtam, hogy ülő helyzetbe kerüljek.

- Hol voltál?

- Találkoznom kellett valakivel.

- Kivel?

- Késő van Kristen, gyere feküdjünk le.

Ismét kitért a kérdéseim elől, de most fontosabb volt, hogy itthon van.

Mivel nem mozdultam újra megszólalt.

- Vagy inkább a párnát választod?

Elmosolyodtam.

- Ha rossz fiú leszel még az is előfordulhat- vágtam vissza, felvéve a kesztyűt.

- Azt hittem szereted amikor rossz fiú vagyok- mondta kacsintva.

Na jó, erre nem tudtam mit reagálni, ő nyert.

Átsétáltunk a hálóba, Rob elment, hogy újra lezuhanyozzon én pedig kényelembe helyeztem magam.

Sokkal puhább volt, mint a kanapé és végre betakarózhattam.

Már félálomban voltam amikor éreztem, hogy Rob bemászik mellém, majd miután elhelyezkedett, szorosan magához húzott és átölelt.

Igen. Így már tökéletes volt. Fejem a mellkasán, kezei körém fonódva. Mégsem tudtam elaludni.

Éreztem, hogy cirógató kezei lassan abbahagyják tevékenységüket és szuszogása is mélyül.

Szegény… Biztosan nagyon fáradt.

És én? Az egész estét nélküle kellett töltenem. Akarom őt.. most.

Mindennél jobban. Felébreszteni nem fogom… Csak reménykedni tudtam, hogy máshogy is feltudom kelteni az érdeklődését.

Oldalra fordultam, mert tudtam, hogy automatikusan követni fog testével. Nem egyszer volt már, hogy teljesen más helyzetben ébredtünk, mint ahogy álomba szenderültünk. Már ő is az oldalán feküdt, teste és karjai még mindig engem öleltek.

Mindkét keze csípőmön nyugodott. Az egyiket lassan mellemre vontam, a másikat a belső combomhoz csúsztattam.

Felsóhajtott, majd morgott valamit amit nem értettem. Nem adtam fel ilyen könnyen.

Hátammal még jobban mellkasához simultam és fenekem szorosan a férfiasságához simítottam. Fejem hátravetve nyakát halmoztam el apróbb csókokkal.

Éreztem ahogy kezei megfeszülnek, majd megmarkolják mellem és combom.

Felnéztem rá, szemei még mindig csukva voltak, de ajaki lágyan elnyíltak.

Nem bírtam ki olyan közel volt hozzám, hogy muszáj volt megcsókolnom. Ajkaim szinte csak súrolták az övéit mégis újabb szorítás lett a jutalmam. Szemei lassan kinyíltak, de a várt álmosság helyett mérhetetlen vágy égett bennük.

- Azt hittem álmos vagy- mondta.

- Kívánlak!- csak ennyit tudtam kinyögni.

- Ez az én szerencsém- mondta, majd végigsimított hajamon, s közben mellemen fekvő kezével bekúszott felsőm alá és újra izgatni kezdett.

Csípője lassan mozgott, nyelvével számban kutatott, s folyamatosan mélyülő csókunk minden mennyei kényeztetéssel felért.

Lassan magányosabban hagyva számat az állam alá kúszott s apró csókokkal kutatta fel legérzékenyebb pontjaimat.

A nyakam alján lévő apró gödröcskét megtalálva nem bírtam tovább a néma „”kínokat” felsóhajtottam és csípőm is megemelkedett.

Robnak ez még korántsem volt elég. Felsőm feljebb tolva ajkaival mellemre csusszant s bimbóm fogai közé véve lágyan harapdált, szívott és csókolt egyszerre.

Ez túl nagy élvezetet okozott, lassítani akartam, ezért legyűrve minden vágyam lassan eltoltam fejét, s ezzel megszakítottam egy pillanatra felszínre törekvő élvezetem hullámait

Meztelen felsőtestének puszta látványa is megőrjített. Lejjebb csúsztam és végigcsókoltam minden izmát és még lejjebb haladva ágyéka felső részénél jártam, amikor vágyai hangját ő sem bírta tovább visszatartani.

Elidőztem Elidőztem a puha, forró felületen, majd számat boxerének kidudorodására tapasztottam. Éreztem szám alatt, tóduló vérének lüktető vibrálását, de nem bírta sokáig.

Kicsúszott bűvkörömből és újra átvette az irányítást ahogy lecsapott őrjítő ajkaival.

Nyelvének minden csapására fogyott a levegő tüdőmből, s pihegve kaptam levegő után amikor csókunkat megszakítva csípőm felé vette az irányt.

Nyelvével körbekaristolta köldököm, s amikor kibújtatott nadrágomból émelyítő bizsergés kerített hatalmába.

Combom belső részét csókolta, s amikor feljebb ért, már forró lehelete is örömet okozott.

Megéreztem legérzékenyebb pontomon száját mely kacéran játszott az apró felülettel.

Nyögéseim egyre hangosabbá váltak, s nem bírtam tovább a mozdulatlanságot.

Élveztem minden mozdulatát. feljebb húztam lábaimat, hogy még nagyobb hozzáférést biztosítsak játékának. Szinte könyörögtem, hogy magamban érezhessem. Neki azonban még tervei voltak.

Felhúzott az ágyról miközben megszabadult boxerétől és mögém állva folytatta kínzásom.

Hátulról markolta mellem, s közben hüvelykujjával mellbimbóm hívta táncra.

Hátamra és vállamra apró csókokat lehelt. Másik keze eközben ismét becsúszott combjaim közé s most ajkai helyét ujjai vették át.

Hálát adtam az égnek amiért nincsenek szomszédaink.

Fejem hátravetettem vállára, s ahogy lejjebb eresztette fejét egyből lecsaptam ajakaira.

Ennyi kényeztetés egyszerre még nekem is sok volt. Remegve nyúltam kezéért, hogy megállítsam izgatásomban. Most, hogy mindkét keze szabaddá vált ismét lecsapott melleimre.

Megfordultam, hogy szembe legyek vele, és vad csókban forrtunk össze. Én a hátát karmoltam, míg ő a fenekem markolta, s ahogy testünk minden pontja szorosan összesimult nem bírtuk tovább. Az ágyig sem jutottunk el.

Egyik lábam csípője köré fontam, hogy még közelebb érezzem magamhoz, ő pedig megemelve másik lában a levegőbe emelt, s csípője köré fonódtam.

Láttam, hogy lenyúl, ezért égve a vágytól csípőm megemelve segítettem ténykedését.

Szinte felszisszentem amikor végre megéreztem magamban. Egyből mozgatni kezdtem csípőm, hogy még mélyebbre merülhessen bennem.

Egyszerre nyögtünk bele a csókba. Mozogni kezdtem, már nem bírtam tovább. Nem volt megállás egyre többet és többet akartam belőle.

Olyan iramot diktáltunk, hogy hamarosan Rob sem bírta állva, a szőnyegre feküdtünk és ott folytattuk a szeretkezést. Én voltam felül, s körkörös mozgásaimmal annyira felizgattam Robot, hogy ahogy éreztem kitörni készül. Én is erre vágytam. Vállára támaszkodva, megemeltem csípőm és ő egyből szédületes iramot diktálj. Zihálásunk egyre erősödött, majd hirtelen mindketten a csúcsra értünk. Testünk megremegett, éreztem még két erősebb lökést ami váratlanul újra a csúcsra juttatott.

Fantasztikus volt. Nem gondoltam, hogy létezik ilyen. Pihegve, mosolyogva és csillogó szemekkel néztük egymásra, majd arcom a nyakába fúrtam, míg ő végigsimított gerincemen… Csodálatosabb hajnalt el sem tudtam volna képzelni.

37 megjegyzés:

  1. ÁÁ, de jó, hogy újra itt vagy Angyalka! Annyira vártam már erre :) Ez a szülinapi ajándékom :D Köszönöm!! isteni volt ez a feji! Várom a következőt...vajon mi lehet Rob titka? :D
    Pusszi (L)(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jaj nagyon hiányoztál ám!
    Nagyon ügyesek a csajok nem hiszem, hogy Rob sokáig tud titkolózni! Nagyon jó volt alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. tyűűű..csak gratulálni tudok
    (L) szerintem ezzel elmondtam mindent
    puszi!

    VálaszTörlés
  4. Angyalka visszatértél! Örülök neked. Na és a fejezet, hmmmm tetszett! :D Nagyon is! :)
    Remélem hamar kiderül Rob titka és nem lesz nagyon durva. Várom a folytatást!

    Csöre

    VálaszTörlés
  5. Angyalka! örülök, hogy újra itt vagy:)
    Nagyon jó lett ismét a feji:))
    csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Örülök a folytatásnak, nagyon tetszett ismét! Csúcs vagy! Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!!!

    Angyalom végre újra itt vagy, el se tudom mondani mennyire hiányoztál már!!!
    Hát igen a mester újra itt van és alkot:)
    Elképesztő volt....eddig Szil miatt kellett a hideg zuhany, de most már tőled is kérem, ezt nem lehet bírni!!!
    A te Robod is kell nekem:P
    Nah, de hol volt Rob hajnali 3ig?? Remélem nem Phil Morris keze van a dologban!!!
    Jaj Angyalka annyira jóóó, hogy megint írsz nekünk, már hiányzott:)
    Isteni vagy, kikészülök és megyek újra elolvasni:P
    Szeretlek és puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  8. drágám!
    bár hülyét kapok lassan, hogy nem derül ki ki a fene az a Phil Moris, az utána következő csoda minden agybajomat feledtette ezzel kapcsosan :)

    IMÁDLAK és SZUPER VOLTÁL!!! :)
    géped már van frankón vagy még mindig kölcsön??
    na majd megdumcs!

    csókollak és istennő vagy!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is!
    Megérte rá várni!:)
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  10. Angyalka ez ismét csodálatos lett! Tűkön ülve várom a folytatást!!!!:D
    További sok sikert hozzá!
    love : Anita <3

    VálaszTörlés
  11. na az előbb rossz helyre raktam a komom XD
    ANNYIRA HIÁNYZOTT MÁR MINDEZ!! imádtam, original Angyalka írás!! és ez a köhöm... hmmmm majd beájultam, már hiányom volt a köhöm részeid iránt :/ a számat harapdáltam örülten olvasás közben, és előtörtek belőlem az érzések. Annyira kellett ez már! Nagyon köszöntem szépen xD
    szeretlek mucc!!!!(L)
    Briiii
    ui: tökéletes volt, és mielőbb várom a következőt!:D

    VálaszTörlés
  12. Szia! A Robstentelen napok után ismét egy imádnivaló részt kaptunk:) Imádtam!!!! Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó lett ... már nagyon kíváncsi vagyok ki az a Phil Moris és hogy hol volt rob hajnali 3-ig

    VálaszTörlés
  14. Wow! Hiányoztál drgága Angyalom =)

    Tehénre XD kíváncsi vagyok erre a Phil-re.
    Most nincs több energiám ne haragudj, de nagyon-nagyon tetszett!!

    Puszi!
    Imádlak!

    VálaszTörlés
  15. Annyira hiányzott már a történeted!!! Nagyon jóra sikerült!!!:)
    Puszi:Lizi

    VálaszTörlés
  16. akkor én gyártok még neked, menyi is kell?, 30??

    VálaszTörlés
  17. jaja, 30, hát rajtam ne múljon!!!!
    és máris uszítom tőlem is át a népeket ide komizni :)

    VálaszTörlés
  18. és MÉG ECCER imádtalak!!!!
    és kérek újat plízplízzz!
    annyira szépen könyörgök!
    térdre is vetődtem!!!!

    VálaszTörlés
  19. Szijja!!na háát mit is írjak??eszméletlen vagy!!csak tudnám h hol volt Rob.....xd
    na de téll nagyon jó lett=)
    na pussz:Lia

    VálaszTörlés
  20. mi meg ennél csodálatosabb folytatást nem bírtunk elképzelni.nagy visszatérés volt ez,örülök,hogy újra itt vagy .:) nagyon kíváncsi vagyok mikor derülnek ki újabb dolgok.anett

    VálaszTörlés
  21. Uszítás eredménye képpen:D : Remélem Kristen figyelmét nem vonta el teljesen Rob és megtudjuk azt is este hol volt és mi ez az egész emberünkkel! Örülök, hogy Ash a végén elvettette a drog ügyet elvégre mégis csak baj volt a fejével! Gondolom a fejészek ( Nem tudom a rendes nevét ezeknek a dokiknak) észre vették volna ha drogozik!

    VálaszTörlés
  22. AAA ez a khm háát valami eszméletlen volt Angyalka!! :) :D
    Imádtam!!
    Remélem hamar megtudjuk (vagy ne is olyan hamar) hogy ki is ez a Phil Morris...
    Rob meg ne titkolódzon!! (remélem jólírtam.. :D)
    hát összeségében fantasztikus volt. :D
    Puszi, Dorci

    VálaszTörlés
  23. Mennyi kell még a 30-hoz? :D
    ha kell ezerszer leírom külön komikba hogy tetszett a fejezet! :D
    Dorci

    VálaszTörlés
  24. szia!
    Ki vele ki az a Phil Morris és milyen dolga volt Robnak! :)

    VálaszTörlés
  25. Sírva könyörgünk neked ma esti új fejezetért ha kell minden este tudod jól hogy megtesszük!

    VálaszTörlés
  26. huu kivi vagyok ki lehet az a Phil Morris :P :P :)
    Vajon Robci miben sántikál!! Jaj Angyalka kiborítassz!!! Ez a sok titok!!! :D :D XD
    A köhöm rész!!! Anyááád!! Szuper jóó volt! :D nagyon tetszettXDXDperverzállattNikkyXD
    Köszi Angyalka!! (L) (L) :D Imádtam!! és téged is!! (L)
    Pussz
    Nikky

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szerintem is szuper lett!!!
    és lebilincselő és izgalmas, szeretném végre megtudni, ki az a PM aki rámászik Robra!!!

    derüljön ki mielőbb!
    köszi
    puszi
    A

    VálaszTörlés
  28. Hát ANGYALKA most sem csalódtam!
    Szuper lett. :o)

    Nix

    VálaszTörlés
  29. Hát ez egyszerűen fantasztikus volt :D mint mindig :D
    Remélem megoldódik a titok és jön egy másik :D
    pusszy
    Katka

    VálaszTörlés
  30. Na itt a 30. :D
    Dorci :)

    VálaszTörlés
  31. el se tudod képzelni mennyire vártam már a frisst. ez a fejezet fantasztikus volt, mint minden eddigi :D. remélem hamar megtudjuk ki az a Phil és mi köze van Robnak hozzá, bár van egy sejtésem. alig várom a frisst
    puszi

    VálaszTörlés
  32. Vajon ki az a pasas???
    Kíváncsi vagyok és ezért nagyon várom a frisst!

    VálaszTörlés
  33. ANGYALKA!!!
    Végre itt vagy!!! Borzalmasan hiányoztál, na meg az írásod is!!! Fantasztikus lett az új fejezet. Örülök, hogy minden rendben van, és nagyon kíváncsi vagyok, ki az a pasas. Az a legjobb, hogy te nem kínzol minket, rögtön hozod a frisst. De hát ez így van rendjén, hiszen az utóbbi napokban, teljesen összeomlottunk a hiányodtól. Jó, hogy megint itt vagy!!! Nagyon várom a frisst!!!
    puszi: fanny, fanny, fanny

    VálaszTörlés
  34. ezz ku**a tetszett :D:D végre már ez kellett :D:D:D igy tovább szuppííí Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  35. Nah látom már meg van a 30 komi,de most későn érkeztem,de azért irok mert imádtam :)
    Nagyon hiányzott már :) De te azért még jobban, és még nem is beszéltünk :S
    Igen jóó lett :) És nagyon kiváncsi vagyok mi lesz még itt :)
    Nem is tudok többet irni csak annyit h IMÁDTAM és Téged is♥
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés
  36. hmm, de micsoda hajnal!!!XD Jaj, de nagyon imádtam, már nagyon hiányzott az írásod babám!:D Elvonási tüneteim voltak, de nem kicsit!:)
    Mi lesz, ha kristen rájön a dologra...ajaj..előre félek!:D Rob is olyan cukika volt! Imádom, meg téged is, aki megírja ilyen cukikára!XD
    Love baba!(L)

    VálaszTörlés
  37. szia!
    ez megint annyira szuper! nagyon nagyon nagyon és még 100x nagyon tetszik!tök jó, hogy Te is meg Szil is el láttok minket khm résszel :D imádom!
    puszi

    VálaszTörlés